Na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2005 představil francouzský Citroen studii C-Sportlounge. Letos na autosalonu Ženeva to pak byl krásný miniaturní Citroen DS3, který jako by z oka vypadl vozům Mini. Model DS3 má do Evropy dorazit během roku 2010 s dieselovými i benzinovými motory od 1,2l do 2,0l. Malé ekologické auto tedy Citroen má, co dál? Na světlo světa přichází Citroen DS5, diesel-hybrid poháněný stejným pohonným systémem jako nedávno zmiňovaný crossover Peugeot 3008. HYbrid4 je pohonný systém využívající elektromotoru a dieselového HDi motoru. Mateřská společnost PSA říká, že řidiči se mohou těšit na výrazné snížení spotřeby paliva i emisí (až o 35%). V showroomech se má Citroen DS5 objevit už během roku 2011, stejně jako model Peugeot 3008. Půjde o první osobní auta vybavená diesel-hybridním pohonem.
Diesel-hybrid Citroen DS5 vyjede v roce 2011
autoexpress, foto: autoexpress
No fuj. Žabožrout v dýzlu
No fuj. Žabožrout v dýzlu co si říká „ekologický“. Další chrochtavá špína. Pokud to nebude mít alespoň DPF a ADBlue, tak ať se s tím jdou bodnout. Bych chtěl vědět, jak ten systém vyřešili…
No koukam, že toho znaš o
No koukam, že toho znaš o HDi asi tak jako automatická pračka o vaření. V dnešní době jsou diesly od výkonu 80kW od PSA standartně vybaveny FAP filtrem (filtr pevných částic), zatímco od slavného koncernu vw pouze za pořádný příplatek.
Bohužel FAP řeší jen
Bohužel FAP řeší jen velký bordel (to co je vidět). A co ten zbytek? Mikroskopický bordel, který se ukládá hluboku v plicích? Oxidy dusíku, atd.? Dokud nebude standardem FAP a močovina, nemohou diesely v čistotě konkurovat dnešním benzínům.
To jsi asi pěkný
To jsi asi pěkný pitomec.Rozumíš autům jak koza petrželi.Než sem něco napíšeš,přečti si,co se píše o škodičkách olejničkách.Na citrouše nedám dopustit,jezdím s nimi už víc jak 20 let a max.spokojenost.A co se týká HDI motoru,jsi úplný amatér ve znalostech.Náklaďáky vypouští podstatně víc svinstva.A že jich tu jezdí až moc.