Alfa Romeo jde na nové trhy, buduje globální značku

Jan Horčík - 26 Květen 2008

Italská automobilka Alfa Romeo, vlastněná koncernem Fiat, se chystá na velkou ofenzívu. Nový šéf Luca de Meo chce z Alfa Romeo vybudovat globální značku a expandovat na nové trhy - především USA, Čínu a Japonsko. Letos v létě uvede model Alfa Romeo Mi.To, nový malý levný automobil. V roce 2010 se pak má objevit první Alfa Romeo SUV (prozatím přezdívaný "CX-over"). Přestože nový šéf v rozhovoru pro německý magazín Auto Motor und Sport řekl, že Alfa Romeo nikdy nebude synonymem ekologie, dodal, že všechny nové modely se budou soustředit mimo jiné také na snižování spotřeby a větší přívětivost k životnímu prostředí. Od roku 2009 budou například nové modely obsahovat start-stop systém. Otřel se také o téma hybridů, když řekl, že všechny aktivity v této oblasti jsou pod taktovkou Fiatu, a že se na této oblasti také pracuje. Takový malý hybridní sporťáček Alfa Romeo by jistě nebyl k zahození.

Alfa Romeo Mi.To

Alfa Romeo Kamal Alfa Romeo Kamal Alfa Romeo Kamal
auto-motor-und-sport.de
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mít pod článkem seznam klíčkových slov namísto klíčových je nějaký speciální záměr, nebo jde jen o překlep?

Obrázek uživatele Petr Soukup

Díky za postřeh, "klíčková slova" vznikla omylem :o)

Obrázek uživatele Jan Horčík

samozřejmě jde o záměr! :)

---

šéfredaktor Hybrid.cz


Sleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveNabíječky elektromobilů Circontrole-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.