Noví majitelé Chevroletu Volt nabíjejí své auto ze slunce

Automobilka se snaží skomírající prodeje podpořit jak může. Aktuálně vyzdvihuje příklady několika majitelů, kteří svůj nový plug-in hybrid dobíjejí ze .   
foto: General Motors

Také samotná automobilka, stejně jako řada dalších včetně Toyota a Renaultu, začíná využívat. Jak např. u své továrny na Volty Detroit-Hamtramck, tak i na firemních parkovištích.

Mark Hildebrandt, jeden z nových majitelů , se o zajímá už od 70. let. V současné době je majitelem firmy na instalaci a Volt byl pro něj jasná volba. „Mohu se solární energií napájet svůj , dobíjet Volt a ještě prodávat energii do sítě,“ vysvětlil majitel firmy Sunventrix z města Saline v Michiganu.

Dodal že věří, že se stoupajícími prodeji Voltů bude růst i poptávka po solárních . „Mluvil jsem s pár majiteli Voltu z Michiganu a mají opravdový zájem o dobíjení svého auta s pomocí solární energie,“ dodal.

Robert deLeuze je majitelem vinic ZD Wines v kalifornském údolí Napa. Svou vinici přestavěl na solární energii už v roce 2007. Teď si pořídil Chevrolet Volt a je s ním spokojený.

Věděli jste, že Nissan instaluje solární nabíječky pro elektromobil Leaf?

tisková zpráva

5 Comments on “Noví majitelé Chevroletu Volt nabíjejí své auto ze slunce”

  1. Souhlasím… Kdyby nadále
    Souhlasím… Kdyby nadále vyráběli EV1, neměli stupidní reklamy a nevyráběli jen čtyři denně, už by byla jejich cena poloviční… No co už teď… Ať dělají auta jakýkoliv, žádný si od nich už nikdy nekoupím… Leda žw by se snad plnohodnotně omluvili a obnovili výrobu… 😉

    1. Veškerý problém nebyl
      Veškerý problém nebyl pouze v automobilce, tak si žádali politici, šejkové atd, i baterie byly zakázané vyrábět. Vše je docela dobře vysvětlené v dokumentu „Kdo zabil elektromobil?“ A u nás se výroba EV také rozjela a příchodem VW se výroba zakázala a kdyby jsme v tom pokračovali, tak už dávno jsme na špičce ve výrobě. A u nás dříve než v americe. U nás se měla vároba rozjet v 68 roce a nakonec se výroba rozjela v 92 roce a skončila u 1100 kousku.

  2. Kdyby nezabili svůj
    Kdyby nezabili svůj elektromobil, mohli už slavit prodej miliontého EV1. 250 000 předobjednávek na Leaf, je nelepším důkazem, že EV1 by šla na odbyt. Vždyť jejich EV1 měla s NiCd akumulátorem dojezd i zrychlení lepší než Leaf a cena byla i při malosériové výrobě nižší.

Napsat komentář