Nová Škoda Octavia se představí už dnes, sledujte přímý přenos!

Jan Horčík - 11 Listopad 2019

Škoda Auto představí čtvrtou generaci vozu Škoda Octavia už dnes v Praze. Livestream světové premiéry od 19:00 hodin na Škoda Storyboardu, YouTube, Twitteru a Facebooku.auto nová Škoda Octavia

Na ŠKODA Storyboardu bude automobilka živě přenášet prezentaci vozu. Přenos začne v pondělí, 11. listopadu 2019 v 19:00 hodin.
foto: Škoda

V Praze dnes proběhne světové premiéra nové generace modelu Škoda Octavia. Pro všechny, kteří se jí nezúčastní na místě, bude zhruba třicetiminutová prezentace vozu živě přenášena 11. listopadu 2019 od 19:00 hodin na internetu. Čtenáři Hybrid.cz ji mohou sledovat přímo v tomto článku:

Tiskovou konferenci je možno sledovat prostřednictvím livestreamu na ŠKODA Storyboardu a na sociálních sítích. Světová premiéra bude přenášena v češtině, angličtině a němčině.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

jsem zvedavej na cenu iV kombi, protoze Superb cenou iV prekvapil a pokud bude stejne prizniva cena i na Octavii iV kombi, bude to pro flotily zajimave :)

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

prý je focvógen šáde lepší jak tezla :)) říkaj lukašovičovi kuci ;)

https://www.novinky.cz/auto/clanek/od-favoritu-k-elektromobilum-aneb-tricet-let-porevolucniho-vyvoje-skody-40301817

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Proč tu vidím od mnohých tolik jízlivosti? Je to druhá škodovka s PHEV pohonem a nevypadá špatně - 150 kW celkového výkonu + 13 kWh baterie (kolem 50 km el. dojezdu), to bych rád vyzkoušel. Moje denní jízdy okolo města by to zvládlo z 80% možná i 100% na elektriku. Sem tam po dálnici nemám z hlediska emisí problém jet na spalovák.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

proč? protože když stím krámem jedu na baterky v 21:30 na směnu do auto_ebilky nejenom že jsem nasrrr že kůli germánoj musím na tu posrr noční co mi zkrvííí zas celej tejden, ale ještě že sebou musím furt tahat ten debilní SPALOVACÍ fosilní motor Z MINULÝHO STOLETÍ, krám jeden vodfláknutej tsi přidušenej s kerým mě fbudoucnu uměle čekají jen servisní problémy to abych mohl futrovat vejplaty šéfů autodebilek (to jsou ty šaškové na pódiju při předváděčkách na autodebilsalónech ;) Víš jaký je vopruz dohadovat se furt s blonckou za pultem fautodebilservisu, že její nordický ego není stou její hotelovkou zaz tak velký jak si na faktuře myslí ;)))))))))

https://kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/

PS: vo blbkách fpneuservisu ani nemluvě, tam ti budou klidně generovat že traktorky na vosobák je 2019 standart :)))))))))))))))))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Stejně si u nás všichni nakonec koupí Oktávky 1,0TSI, 1,5TSI a 2,0TDI... PHEV se bude prodávat tak v Praze kvůli zónám než to někdo zruší. (PHEV mají pro západ Evropy). Ale Praha je krásný příklad, že i relativně malá výhoda prodej PHEV celkem rozhýbe.

To že můžeš zdarma zaparkovat všude je zrovna docela velká výhoda. Přitom to mimo centrum ani nedává smysl. Stojící spalovák přece zabírá stejně místa jako hybrid.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

to je statečný byt naprosto zbytečný páč letos je nákupní rekord elektrokár a příští rok pokud vůdci nevyvolají uměle krizi aby nebylo co žlát, tak přijde ještě větší prodejní rekord elektrokár a fpráglu zase nebude kde parkovat chlapče, opravdu tezla určitě zas krachne ale ty máš nejspíš pravdu a proto ti věříme :))))))))))))))))))))))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Vim že se ptám zbytečně, že mi odpovíš nějakou kravinu, nebo neodpovíš nic. Ale co seš ty vlastně zač, že tě baví celý den psát podobné komentáře. To fakt nemáš žádnou lepší zábavu? Kolik ti vlastně aspoň je? Snažim si představit co asi můžeš být za člověka, ale nic mě nenapadá. Jako chápu že pár dní to může být zábava, ale takhle dlouho jako to děláš ty? Nic ve zlým, fakt nad tím jen přemýšlím.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

No víš co, jsou to stavy změněného stavu vědomí kerým alkeholici říkají "světlá chvilka" .... alééé my vysvětli, tolik let pochoduješ na planetě zemi a takovýhle základy že neznáš??? :))))) Víc hůčit ti doporučuju, mušiš studovat nedá se nic dělat, dneska už tu blbost prostě neukecáš :)))))))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Díky. Seš pašák.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

no nemáš zač zato ty máš co dohánět, užs to doma nějak vyřešil? když tak dej vědět, znáš to mám tě rád a co vím Ti ochotně poradím :))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

to sou furt jenom drobný hele, dokud si majerovic vocasové budou furt futrovat prkenice vydíráním čezkýho votroctva, bude tezla nadále absoulutní automobilová špička co se elektrotechnologije/popularyty/medijálnosti/morálnosti a celosvětovýho respektu týče a šáde furt jen ta auto_ebilka z východní €jropy fpodruči konzervnu, prostě takový to béčko.... vlastě furt jen to stejný embéčko :))))))))

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Kouř, z kterého ta Octavia na slavnosti vyjížděla, pocházel z čeho? Z výfuku?

Obrázek uživatele Tomáš

Asi clean diesel.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

nj je to furt ta stejná bouleslavská fosilní nuda, hele vono to fakt jinak nejde! musíme být s nimi solidární!! když musí brát MĚSÍČNĚ ;)

1) 50.000 votrok 3 směny noční furt na nohou ve 40cíti lazar
2) +80.000 mistr
3) +100.000 technický dozor
4) +150.000 zástupce montáže
5) +200.000 vedoucí montáže
6) +250.000 konstrukce a inženýři
7) +300.000 nízký papalášstvo
8) +500.000 střední papapážstvo
9) +800.000 šéfovi flezdoprdelkové
10) 1.500.000 malej šéf ;)
11) +36.000.000 velkej šéf :))))))))))))))))

https://www.autorevue.cz/sef-volkswagenu-o-svem-platu-430-milionu-rocne-uz-je-dost

https://www.tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

njn těžká dřina soudluzi zaslouží si to! aby jejich děti nestrádali hladem ;))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Škoda je ve velmi složité situaci. Koncern již zřejmě začal točit kormidlem , ale jelikož je to obrovský moloch a spoustu věcí odkládal po celé desetiletí , tak je teprve na počátku. Počítám , že když se budou hodně snažit ( což není stále úplně jisté), tak ta obrátka bude trvat u takto velké nemotorné lodi 10-15 let. Z toho vyplývá nutnost dalších 10-15 let prodávat 90 % zákazníků zastaralý spalovací šrot a neustále je udržovat v dojmu , že mají nejmodernější skvělý vůz . U mladých to asi už nepůjde. Nedokážu si představit dnešní náctileté se svými tablety atd. ,jak budou ještě za deset let jezdit k umaštěnému stojanu někam k benzinové pumpě . Na druhou stranu zákazník asi dostane v budoucnu v základu to ,co by nikdy normálně nedostal. Uplatíme tě výbavou a ty si koupíš tak trochu veterána.

---

jirka17

Myslím, že to tak není - pořád vidím v zásadě dvě hlavní skupiny mladých - 1. žijí ve městech a městským způsobem a auta je vůbec nezajímají, prostě je to pro ně zbytečnost 2. žijí mimo město nebo žijí sportovně aktivně, či cestovatelsky a tam je pro ně důležitá cena, aby měli volnost pohybu a nebylo to "tati, mami odvezete mě někdo...?"
Největší bonus byl a je u auta, nebo motorky ta volnost pohybu a moci se rozhodnout kdy a kam pojedu

Samozřejmě vybavenost auta v základní výbavě stoupá - to je realita na druhou stranu v nákladové ceně vozu jde nejčastěji o marginální položky, na kterých se, ale dal dřív dělat největší zisk.

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Ta první skupina co jste uvedl bude asi i vzrůstat , u té druhé skupiny počítám přijde něco jako ,,Starší člověk se spalovákem = staré časy shovívavý úsměv , mladý člověk se spalovákem = smraďoch -tak trochu prase.” Budoucnost se těžko predikuje , berte to jako jen můj názor. Kupříkladu rychlejší rozvoj samořiditelnosti staví všechny tato úvahy na hlavu. (Parkování úplně jinak, dobíjení jinak, vlastnění aut dramatická změna, nárok na vydrž auta totální změna, cena auta změna , průměrný denní nájezd obrovské navýšení , interiér úplně jinak .......).

---

jirka17

tenhle názor chápu, proti tomu je jednoduchý argument - vyrůstal jsem v oblasti, kam jel poslední spoj v pátek odpoledne a první v pondělí ráno, ta situace je tam stále a mladí se pohybovat chtějí a musí pracovat s tím, co je....jasně 1000 MB, spartak, š100, žigulík nebyly sice vzory společenské prestiže, ale jelo to a přepravilo to... v takových krajích dlouho ještě nabiječky nebudou a kupní síla obyvatel a elektromobil? desítky let...

návrat k jízdám na kole a k pěškobusům jaksi možné nejsou, protože už v místě není práce, nejsou kovárny, statky....musí se i za prací dojíždět v průměru 20 km+,, byť v posledních letech se tam vrací řemesla

k samořiditelnosti - nejsem toho fanda, asi i protože jsem se v jednom projektu na tom podílel a viděl jsem na to ty rizikové analýzy... samořiditelnost bude samozřejmě fugovat, pokud budou definované koridory a ty budou splňovat v definovaných okrajových podmínkách definované požadavky, ale obecně? Umíte si představit, že bude jezdit samořiditelné auto v podmínkách okresek Středočeského kraje a na jejich výtlucích a bude na takové podněty dynamicky reagovat a přizpůsobovat se? Pořád je nejvýkonnější počítač lidský mozek...

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Obrázek uživatele Tomáš

K tomu samoridicimu autu. Je to JEN otazka casu, nic vic. Samoridici auto bude neskonale lepsi nez lidsky ridic. Uz treba jen to ze lide vidi jen dopredu. A je toho vic. Nebude to hned ale zas az tak dlouho to trvat nebude.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Ano je to jen otázka času a ne samořidicí auto není a nebude lepší než lidský řidič, samořidicí auto v nejlepším případě bude srovnatelné s lidským držičem volantu, nebude lepší než řidič, stejně jako dneska automaty řadí srovnatelně s držiči volantu, ale nemají šanci řadit tak dobře jako skutečný řidič - protože prostě nemají všechny podněty jako on a nemají predikci vůči trase a současnému stavu dopravni situace a vozovky - to je vše, co řidič vyhodnocuje a s čím pracuje - držiči volantu (a těch je dneska už bohužel většina) tyhle další údaje stejně nic neříkají.

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Obrázek uživatele Tomáš

Ja myslim ze bude a bude daleko lepsi nez lidsky ridic. Vyjmenuju par bodu kdy uz ted je na tom AP daleko lepe nez lidsky ridic.
1) Radar - vidi skrz mlhu, to clovek nedokaze
2) Kamery, lidar - sleduji neustale cele okoli vozu, ne jen uzky vysek ktery je schopny sledovat clovek.
3) Online mapy, zadny clovek nedokaze mit neustale v hlave mapu celeho sveta s udaji jako jsou treba stoupani a klesani.
4) Potencionalni propojeni s ostatnimi vozidly - autopilot bude okamzite vedet ze desate auto pred nim prudce brzdi.
5) Daleko rychlejsi reakce nez ridic.
6) Neustale zlepsovani software a hardware.
Co se tyce nehody, nikdo z nas nevi jak zareaguje, AP zareaguje bleskurychle bez emoci tak jak byl naprogramovan. Navic tzv. svobodna vule neni pravdepodobne nic vic nez nase iluze. Zni to silene ale vypada to tak. Doporucuji vybornou knihu na toto tema Sam Harris- Free will. Otazka je jestli bude mit jednou autopilot vedomi. Jsou veci ktere zatim pocitac nedokaze ale myslim ze za par let bude 99,9% situaci zvladat lepe nez ridic. A mam z toho i jiste obavy. Z cele AI vubec. Berte to cele jen jako muj nazor, nechci tu vyvolavat hadky. Pracuji sice jako programator ale expert na AI nejsem.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Presne v takove oblasti bydlim a jen dodam, ze ten spoj jede 4x denne. No a mohu Vam rici, ze lide tu maji nesrovnatelne lepsi moznosti nabijet na tech 2 * 20 km+ nez lide ve mestech. Kolem domu mame misto na vicero aut, na dvore taky dost mist a zasuvka 230 V ci 400 V bez problemu. No a co se tyce ceny autobusu? Pokud bych jel pro dite do skolky do vedlejsi vesnice 2 km (bohuzel tam nevede chodnik), tak zaplatim za jednu cestu 9 Kc + 2 Kc za dite. Nebudu pocitat jeste to, ze zpatky clovek musi pesky :-) Za cestu BEV zaplatim tam i zpet do 1,5 Kc. Z tohoto uhlu pohledu vidim BEV jako pohrebak okresni hromadne doprave a jako ucpavku silnic na okraji a uvnitr mest, kam lide budou mirit za praci.
O lidskem mozku jako nejvykonnejsim pocitaci bych polemizoval. Strasne zalezi na zpusobu pouziti. Treba na pocitani je nas mozek naprosto nevhodny, na rozpoznavani obrazu, reci, jsou zatim pocitace a algoritmy na jejich rozpoznavani silne nevyhodne. Pro samorizeni se vic vyuzije prave to rozpoznavani obrazu jak ta samotna vypocetni sila.
Na druhou stranu si rikam, ze bych na silnici radeji potkal samoriditelne auto, nez ridice pod vlivem alkoholu ci drog nebo notoricke predjizdece na plne care (v zatackach, krizovatkach, apod.) Zrovna vcera se stala nehoda kousek do nas a nedavno smetl nekoho i Mustang. Ac je lidsky mozek vyrazne lepe uzpusobeny pro rizeni, je take vyrazne nachylnejsi k destruktivnim chybam a precenovani se.

To s dojezdem pro dítě mám i ve městě na okraji, taky nemáme chodníky, ale máme politiky z ANO, ODS a ČSSD, co je před volbami pravidelně slibují, co jejich strany existují. Ano na vsi se dá lépe dobíjet (pokud máte příkon a elektroinstalaci po baráku, co to unese - ale to se dá řešit), ale musíte mít za co to auto koupit...pokud je široko daleko průměrná cena auta pár desítek tisíc a věk 15 let, je elektromobil se svojí cenou utopie i kdyby pak jezdil zadarmo.

Co bude dělat samořiditelné auto jako prioritu - chránit sebe, chránit posádku, nebo chránit ostatní účastníky provozu, co je pro něj přijatelné riziko? A kdo ponese vinu za chybné rozhodnutí auta?

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Tak auto se nebude nabijet vsude po baraku, takze staci jen z rozvadece jeden novy 3 * (nebo 5 *) 2,5 mm2 (pro Teslu 5 * 4 mm2) a met po starostech. Drtiva vetsina hlavnich jisticu je 3 * 25 A. Mensi jistice jsou snad jen na chatach. Standartni 230 V nabijecka je stejne na 10 A, takze nevidim zadny problem ani na tech chatach.
Ano, tady prave narazime na omezeni lidskeho mozku a moznostech si to spocitat :-) Kdyz nekdo koupi auto za par desitek tisic, tak za pr let do nej nacpe daleko vice penez na udrzbe a palivu, nez kolik ho to stalo.
Mam pocit, ze uz nejaka zakladni rpavidla jsou. V pripade ohrozeni bdue samoriditelne auto intenzivne brzdit a udela to daleko driv jak ridic. Jakekoliv vyhodnocovani prijatelneho rizika a uprednostnovani jednech zivotu pred druhymi je naprosto neeticke.
Kdo nese vinu za chybne rozhodnuti ridice, pokud ma ridic povinne ruceni a havarijko? Trestnepravni samozrejme ridic, ale kolik nehod se deje bez zavineni ridice, kde pak je ridic trestnepravne postizen?

Trestně právně řidič - kdo bude řidič, když auto bude řídit samo. Opět ten, co v něm sedí? Pak děkuju nechci, chci mát právo svého rozhodnutí...

Nacpou nenacpou to je otázka k diskusi, i kdyby měl ten člověk 30 000 Kč a to nemá - tak vydělá ročně 360 000 hrubého - z toho je elektromobil při dnešních cenách utopie a ještě deset let bude. Údržba se tam počítat nedá, řada lidí to opravuje doma nebo s Pepou odvedle. Ano palivo projezdí...ona ta elektřina pro elektromobil taky nebude levná na věky

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

A nac je potreba u samoriditelnych aut trestne-pravni odpovednost? Nejde predevsim o tu majetkovou? To mi chcete rict, ze kdyz by Vam nekdo (neumyslne, nedbalostne) prejel manzelku, tak budete mit touhu po trestne-pravnim procesu? Nebude Vam stacit jen nahrada majetkova a projeveni litosti? Mne se zda ta trestne-pravni odpovednost ujeta. Samozrejme neco jineho je, pokud by v prejeti byl umysl. Co se tyce ridice, tak ten za volant uz sednout nema, pokud se to bude tykat samoriditelneho auta, tam jiste za umysl nese odpovednost dodavatel toho systemu, ne?
Chcete mit pravo sveho rozhodnuti? Jake pravo rozhodnuti mel gen. Jakubu? Rozhodl se jet ve svem pruhu a stejne to pro nej nedopadlo dobre. Kdyz sedate do autobus, vlaku, letadla, taky prenechavate odpovednost za rizeni an nekom jinem. No a ruku na srdce, jsou vsichni profesionalni ridici opravdu ridici a ne drzeci volantu?
Predpokladam, ze autem za desitky tisic (v minulem prispevku) jste mel na mysli ojetinu a nikoliv nove auto. Takze pocitejte ojetinu i u BEV. Ano, dnes jsou jeste ceny velke, ale nez jsme v srpnu koupil, tak jsem ceny dost sledoval, je videt, ze takova auta jsou cim dal dostupnejsi.
A jak zaridite, aby elektrina pro BEV nebyla levna? Zakazete Lidlu ji davat za nakup? Pokud (a vubec zda-li, musi nekdo nekoho s takovym programem zvolit) se provoz BEV zdani, tak to vidim spise na mytne nebo obdobu silnicni dane a to postihne i ICE. Takze z meho nahledu do budoucna vidim, ze BEV bude vzdy provozne lacinejsi jak ICE. A hodne se predpovida, ze v roce 2025 se srovna i porizovaci cena.

Obrázek uživatele Tomáš

Jak jsem psal vyse, je dost pravdepodobne ze svobodna vule je jen iluze a cely pravni system vlastne tak trochu mimo. Sam Harris - Free will.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Kolik je dobrá náhrada ža jednu manželku a kolik lítosti je nutné projevit? Asi podle toho jestli si jí měl rád nebo ne že?

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Ale k obojimu neni treba trestne-pravni proces. Koho byste obzaloval zde, kdyz to ridic neprezil?

To ale není úplně odpověď na mou otázku že? Ta otázka je spíš řečnická. Představil jsem si tu situaci a sám nevím co bych požadoval.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Myslim si, ze na urceni castky existuji nejake tabulky + vyhled vydelku. Asi se to da nejak vycislit, ale v tomto se vubec nevyznam.
Ja ten priklad uvedl v tom, ze financni odskodneni muze byt poskytnuto i v pripade, kdy auto bude ridit samo. Jediny rozidl je, ze to auto narozidl od cloveka neposlete do vezeni, pokud se prokaze, ze nehoda byla umyslna nebo pod vlivem. V pripade umyslu u auta by se dalo prokazat, kdo za ten umysl muze (klidne i nedbalostne ci systemove)

Obrázek uživatele ozana

10 let je strašně dlouhá doba, už 2025 má být BEV výhodnější než si kupovat spalovák.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Uvidíme, životnost generace auta ve výrobě je 5-7 let, první generace masovějších BEV a PHEV je slibována 2020 - to máme 2025 - 2027 do výběhu, v další generaci se ukáže, jaké budou z téhle první generace ojetiny tzn 2027 - 2030 se bude lámat chleba. Do té doby je jasné, že spalováky své poslední slovo a zejména mezi ojetinama neřeknou...

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Ad otázka na konci -> to co se mu nastaví, nebo donutí nastavit.

Chci říct - jde-li to nastavit (jakkoliv komplexně), pak tu ta možnost je a vypichovat zrovna tuto rozhodovací polemiku jako negativum(?) je pro člověka bez křišťálové koule ne-li bezpředmětné, tak už bych se nebál i označení jako tendenční nebo hysterické.

Vše záleží na společnosti, uvědomění jedinců, zvolené vládě... prostě jako doposud. Jaký je rozdíl mezi řidičem s morální zásadou (že nepřejede ježka), politicky vynucenou trestní odpovědností za stejný prohřešek a nastavením téhož do algorytmu vozidla?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Rozdíl je jednoduchý - to auto se podle toho musí chovat a je to riziko se kterým riziková analýza pracuje - dokud nebude jasná legislativa, tak to není možno paušálně realizovat. A tato legislativa bude muset být sjednocena všude, kde to vozidlo bude provozováno

Ono to není rozhodovací polemika - to je základní koncepční otázka na začátku vývoje

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Aha, špatně jsem pochopil vaši polemiku. Vám nejde o typ rozhodnutí a jeji fylosofické pojetí ale o technologicko-legislativní problematiku.

Ano, dokud nepůjde jednoduše specifikovat rozhodování (a to nepůjde, alespoň ne dostatečně brzy), pak nastupuje šiml a to lejstro co vypotí nebude za stávajících podmínek vůbec hezké. A to mluvíme o případu že se tím vůbec bude zabývat. Spíše bych to viděl na odsunutí z důvodu neuchopitelnosti.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Tomáš

Tak to mate malou predstavivost. Mlady budou delat to co je pohodlnejsi a levnejsi.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Jeden realistický článek na téma přechodu na elektromibily:

https://finmag.penize.cz/ekonomika/410797-elektromobily-jsou-budoucnost-a-nekdo-se-ji-i-dockame

Obrázek uživatele Tomáš

Diky moc. Opravdu kvalitni clanek. Presne to si myslim. Sice bych rad aby zitra jezdilo vse na elektriku ale vim ze to je proste nemozne.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Osobně stále věřím, že lidstvo bude mít nakonec rozum a výsledek bude energetický mix jak vozidel spalovacích, tak hybridů, tak elektromobilů i vodíkové technologie.

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Obrázek uživatele Tomáš

Taky si myslim. Prosadi se to nejlepsi/nejvyhodnejsi.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Nejvyhodnejsi pro cloveka nebo nejvyhodnejsi pro lidstvo? :-) Vite, ze probiha klimaticka zmena, ktera prines evic negativ?

Obrázek uživatele Tomáš

Vim. Nejsem jeji popirac. A i vim jak jste to myslel. Ale pro cloveka nebo pro lidstvo, to je preci to samy.
Pokud zahyneme zahyne i ten popirac, takze je to lepsi i pro nej.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Pro cloveka nebo pro lidstvo to nemusi byt to same. Clovek muze byt sobecky prospechar, kteremu nemusi jit ani o dobro svych potomku, takze muze vest (pokud ma takovou pravomoc) celou svou komunitu (lidstvo) do zahuby. Napr. vyvolanim jaderne valky (aby se udrzel u moci, sta l se slavnym) nebo velke ekologicke katastrofy (aby si co nejvice nahrabal, napada me vyrazne drobnejsi v nasem okoli - vylobovani vyjimky na provoz Pocerad).

Obrázek uživatele Tomáš

Ja vim, s tim "musim" bohuzel souhlasit.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Klimatická změna probíhá od té doby co platena Země existuje. To jen teď si pár lidí řeklo, že na tom vytříská pár miliard dolarů.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Mate pravdu, napsal jsem to spatne. Skokova klimaticka zmena ne plynula, na kterou se da relativne snadno adaptovat.
Primarne chteji vsichni z neceho vytriskat penize. Mozna se par altruistu najde, kteri "misto aby se najedli, daji penize na charitu". Takze pokud si nechceme predhazovat, kolik kdo triska z ekologie ci prave neekologie, pak toto asi neni zrovna dobry argument.
Verit mi urcite nemusite, ale odprisahnu, ze z propagace ekologictejsiho zpusobu zivota - dopravy, ziskavani energie, nemam ani korunu (dolar). Stalo me to jen spoustu casu a trosku premysleni, abych si precetl nejake statistiky a vyvoji v poslednich letech, co jaka technologie zpusobuje, jaky je jeji potencial (negativni, pozitivni) a pak premysleni, abych to dal do kupy. No a nakonec se podivam na sve deti, do kterych cpu tisice mesicne, tak by me nezrujnovalo, kdyz by stala elektrina dvakrat tolik, co dnes, kdyz jsme si z predchoziho uvedomil, z eje zrujnuje, pokud ji budeme vyrabet z fosilnich paliv a stejne tak se budeme i prepravovat. Samozrejme do toho spada i vyroba a odpady.
Je to jen o vzdelani. Vy jste nastudoval, ze ekologie je jen triskani dolaru, ja zjistil, ze je to sance na aspon kloudny zivot pro nase deti.

Když už jste tak studovaný, kde přesně jsem prosím napsal že ekologie je jen třískání dolarů?

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Pochopil jsem to z Vasi predchozi reakce.

Ano souhlasím , vždy po příjezdu domů připojí auto do zásuvky. Jednoduché , levné.

---

jirka17

Obrázek uživatele Tomáš

Ti co bydli v desatem patre, tak to jiste.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Počítám , že parkovací místa na sídlišti , budou muset mít své zásuvky.

---

jirka17

A tak určitě. Dneska máte většinou problém najít jen to samotné parkovací místo.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

no to máš recht, ale to se změní!! neboj už se na tom pracuje. Tahle krizovka co přijde je specijálně vyvinutá aby lidi podojila tak že se začnou strachovat vo bydlení a nahnala tak ty městský krysy zpátky do metra/vlaku/troleje ;) popelnice u králíkáren je jen dočasnej luxus ;)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Tak na to jsem zvědav, hlavně když vidím, jak se na sídlištích stojí, kde to jde...
a ono to pak ani nebude levné, protože už bude výpadek daní z benzínu a nafty -takže se stát zahojí na provozu vozidel, jaká budou v té době

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

V podstatě připadají v úvahu dvě motorizace 1,5TSi (s manuálem) s vypínáním válců nebo plugin hybrid. Smutné je, že to vypadá, že PHEV nebude moct mít rezervu a 4x4, ale zase pokud bude platit logika odcházející generace, tak vzhledem k výkonu soustrojí by to mělo mít i víceprvek vzadu - nechám se překvapit

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Mě by spíš zajímalo, jestli tam zase budou ty klasické nepohodlné tvrdé sedačky a bude to tak strašně drncat a uskakovat ze zatáček.
Vždy když jedu služební oktávkou, tak se ujistím, že takové auto nechci. Letitému subaru stále nemůže konkurovat.
Navíc jak je to masovka, tak se krade.
Japonci jsou spolehlivější, komfortnější, kvalitnější a kradou se méně jak modla českých chalupářů. Ještě i občas mají normální motory.

---

16 tis km elektricky od roku 2018

Tvrdé sedačky asi ano - gauče ze starých aut se už nedělají.
Uskakovat to bude, pokud to bude mít vlečnou zadní nápravu - což běžná fleetová auta mít určitě budou, lepší zadní náprava lze očekávat u vrcholných motorizací a výbav.

Nadšení pro letité Subaru chápu, sám mám podobnou letitou srdcovku jako soukromé auto a budu s ním jezdit dokud z něj nebude veterán, nebo dokud nás emise nerozdělí (a pak bude čekat na veteránství v garáži). Samozřejmě Octavia takovým autům konkurovat nemůže - je to rozpočtovka a byť je to hrozné, ale z té tragédie, co je na trhu je to rozhodně to lepší, co je k dispozici, byť k nové genaraci už má na první pohled výhrady - výdechy topení u kolen a ten odřezanej tříramenej volant na dvou ramenej - současný volant škodovky považuju za výborně padnoucí do ruky - snad nejlépe z aut, která střídám

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

to vypadá jak Seat....ještě mohli udělat ohňostroj a jako maskoty Teletubbies, to by pak takovýmu kýči plně odpovídalo pro takovou podřadnou a nespolehlivou značku s podřadným ICE motorem s podřadnými zástupci z Německa ... otroci Češi to jen oddřou, aby si mohli Němci dát vysoké platy i u svých dělníků :)

Obrázek uživatele Tomáš

A kolik mikrosmradocastic tenhle spalovak vychrli v zime po nastartovani?

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Tomáš

Reci meli nechat radsi v originale.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Pepa

Podle mne,je tahle Octavia malinko jiná než ta předchozí,a určitě je po stránce výbavy či propracovanosti lepší!
Horší je z hlediska motorizace,už nemá šanci nabídnout tu spolehlivost,trvanlivost ani zajímavost,kterou jsme u staré gardy Octavia vnímali jako skutečnou změnu!
Tahle Octavia je motorem až zastaralá,již nastal čas na změnu,která opět překvapí a nadchne!!!

---

Pepa

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

:)))) vochcávka prý zase nová, pokolikáté že?? to kosmetické "vylepšení"... No a co je na ní jako zajmavýho když nemá baterky, fpldeli vrtulku?? :))) nj germánská auto_ebilka honí svoje megaplaty, prý jsou "zasloužené" ;) PS: ale jenom do příští krize na kerý autodebilismus má nemalý podíl.... ještě že mladý radši koloběžky :))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Obrázek uživatele Tomáš

To je naprosto desive!

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

To je tajností, jak kdyby si z toho měli lidi sednout na zadek. Prostě další embéčko :)

Takhle se snad nechlubí ani Ferrary, když uvádí nový model.

---

16 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Marek_

No tak Ferrary určitě ne :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Tomáš

To je asi nejakej novej startup. Mozna Tesla killer.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

na tezlu přeci makarónský férko nemá a nikdy mít ani nebude, to je jen přicmrdávající auto_ebilka lifrující prkenice ropáckejch papalášů popelnicema na jedno použití ;) Do toho vibračního krámu sedne přeci jen magor :)))) PS: a ještě pšíšerně nadlžená ženská čo počebuje vodštavit :)))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol