Nová Škoda Enyaq iV vystavena ve Škoda Muzeu

Škoda Enyaq iV, nultý kus z limitované edice 1895 vozů Founders Edition, je součástí stálé expozice Škoda Muzea do 30.9.2020.

Exkluzivní příležitost pro širokou veřejnost prohlédnout si novinku v místě její výroby – Mladé Boleslavi
foto: Škoda

Bezprostředně po světové premiéře mají návštěvníci Škoda Muzea v Mladé Boleslavi příležitost prohlédnout si první sériový vůz značky Škoda na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB).

Vystavená Škoda Enyaq iV z limitované edice 1895 vozů Founders Edition zároveň připomíná 125 let, jež uplynuly od položení základů mladoboleslavské společnosti v roce 1895.

Škoda Muzeum nabízí návštěvníkům kromě prohlídky expozic s historickými vozy ze 125leté úspěšné historie mladoboleslavské automobilky také příležitost seznámit se se žhavými novinkami české značky.

Stalo se již tradicí, že například designové studie bývají bezprostředně po představení na mezinárodních autosalonech k vidění právě ve Škoda Muzeu. Výjimkou nebyla ani studie Vision iV, jejíž premiéra se konala v březnu 2019.

Stala se předobrazem automobilu Škoda Enyaq iV, světové odborné veřejnosti představeného 1. září 2020. Jedná se o první sériový vůz značky Škoda na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB).

Až do 30. září tohoto roku se návštěvníci Škoda Muzea mohou přijít seznámit s elektromobilem Škoda Enyaq iV přímo v expozici. Jedná se o nultý kus z limitované edice 1895 vozů Founders Edition, připomínající položení základů současné automobilky vizionáři Václavem Laurinem a Václavem Klementem právě v roce 1895.

Vůz v atraktivní černé barvě laku karoserie s měděnými dekorativními prvky zaujal v rámci stálé expozice ŠKODA Muzea první pozici v sekci Evoluce. Zároveň je začleněn do krátkodobé výstavy „S tradicí do budoucnosti“, která připomíná milníky 125 let existence automobilky Škoda Auto.

Muzeum, situované v autentických bývalých výrobních provozech mladoboleslavské automobilky z počátku 20. století a v přilehlých prostorách, prezentuje bohatou historii značky ŠKODA ve stálé expozici i v rámci krátkodobých výstav.

Návštěvníci si mohou prohlédnout také atraktivní depozitář s vystavenými sportovními vozy a prototypy. Škoda Muzeum je zároveň multifunkčním objektem využívaným k pořádání celé řady kulturních a společenských akcí. V uplynulém roce 2019 přivítalo již 274 242 hostů z České republiky i zahraničí.

Návštěvu Škoda Muzea lze v rámci zvýhodněného kombinovaného vstupného spojit s prohlídkou Rodného domu Ferdinanda Porscheho v Liberci-Vratislavicích.

Rodný dům je veřejnosti přístupný v pátek, sobotu a neděli od 9:00 do 17:00, v ostatní dny po předchozí domluvě s Návštěvní službou ŠKODA Muzea.

Přímo v Mladé Boleslavi je zároveň možné navštívit partnerské Letecké muzeum Metoděje Vlacha situované na místním letišti, návštěvníci ŠKODA Muzea obdrží slevu.

tisková zpráva

7 Comments on “Nová Škoda Enyaq iV vystavena ve Škoda Muzeu”

    1. Tak pro GM i Nikolu dobrej kšeft. GM to nic nestojí. Za to,
      Tak pro GM i Nikolu dobrej kšeft. GM to nic nestojí. Za to, že jim to vyrobí dostanou 11% firmy a Nikolu to taky nic nestojí, když po oznámení vyletěly jejich akcie o víc než 30% nahoru. Všechno zaplatěj joudové co si myslej, že Nikola je další Tesla a srovnávaj cenu akcií. I když Nikola neprodá jedinej truck a GM žádný nevyrobí, stejně budou všichni zainteresovaní v balíku.

      To, že klesá Tesla, ač její akcionář, já vítám. Byla už nutná korekce, jinak bysme se do novejch výšin nedostali 🙂

        1. Ale však ony ty Nikolácký Badgery maj bejt bateriový.
          Ale však ony ty Nikolácký Badgery maj bejt bateriový. Osobně jsem přesvědčenej, že celá Nikola je bouda. Nevyrobili snad ani prototyp. Jedinej zisk co ta firma měla byl prodej solárních?! panelů do baráku svýho CEO. GM jde podle mně pouze o akcie zdarma a Nikole zas o zvýšení tržní hodnoty vzduchu, kterej prodávaj v podobě svejch akcií.

          1. no ze začátku to samozřejmě bouda z fleku byla, jeden
            no ze začátku to samozřejmě bouda z fleku byla, jeden nápad jak nesmyslný vodík za pomoci ropáckých prachů převýst do skutečnosti aby to veřejnost sežrala, nejlépe i s navijákem 😉 Prototypy mají joo. Zakladatel se napakuje, ropáci dál budou at už těžit ropu na vodík anebo jen drbat na čerpačce … No a podívej se jak se to vyvýjí : Gembl na burze, vodsává to tezlu, do toho největší několikrát zkrachovalej ropák fšech dob GM kerej vonehdá zpíval vo eletromobilech (dyž ho ještě Obama zachranoval ;)….
            https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/gm-chevrolet-bolt/
            … a najednou se nám tady vyloupla docela silná skupina co ten nesmyslný vodík snad rozjedou 😉 Přidaj se nejspíš i další zatím autsajdři…. No a pak už zbejvá jen nějaká ta korupcička… dotacičky namnožit čerpačky … umíme si to jistě představit 😉

            https://www.google.ca/search?q=NASDAQ:nkla
            https://www.google.ca/search?q=nyse:gm

  1. Zatimco elektricka Skodoffka stoji v muzeu, vydal se jeden
    Zatimco elektricka Skodoffka stoji v muzeu, vydal se jeden Cinan se svou TM3 k Mount Everestu pres 5000 km a vyjel do Basis Camp v 5.150 m vnM. Oproti spalovaku neztratila Tesla v ridkem vzduchu zadny vykon. A nezasmradel nikomu v horach pod nosem kde je beztak malo kysliku.

Napsat komentář