Nová nabíječka Tesla Supercharger u Olympia centra v Brně

Ode dneška je možné na zadním parkovišti u prodejny Humanic v Olympia centrum Brno využívat nabíjecí stanici Tesla Supercharger.

Nabíjecí stanice Tesla Supercharger v Brně u Olympia centra. K dispozici jsou čtyři stojany.
foto: Olympia centrum Brno

Tesla rozšiřuje svou síť nabíjecích stanic Tesla Supercharger o čtvrtou českou destinaci. Nachází se na zadním parkovišti u prodejny Humanic v Olympia centrum Brno.

Po Vystrkově, Vestci u Prahy a Olomouci je tak Brno už čtvrtou destinací. Nyní jsou údajně v přípravě také další Superchargery, nejbliže spuštění bude nejspíš ten v Českých Budějovicích.

Jako další destinace do budoucna se přímo nabízejí Ústí nad Labem, Plzeň, Ostrava a možná např. Trutnov nebo Hradec Hrálové.

Olympia centrum

113 Comments on “Nová nabíječka Tesla Supercharger u Olympia centra v Brně”

  1. To nejsou klasické Superchargery, ale jejich přenosná
    To nejsou klasické Superchargery, ale jejich přenosná verze. Myslím, že bude o něco rychlejší na výstavbu, protože to bude něco jako mobiliář, není to zabetonované, ale jen položené na zemi. Viděl jsem je minulý rok před Mnichovem na odpočívadle Oberthann, kde bylo v únoru 14 stojanů a v létě už jen 8. Prohlédl si fotky z února a zjistil, že těch 6ks tzn. 3 páry stály na stejných plastových paletách, s krabicí uprostřed, jako ty v Brně. Zajímalo by mě, jaký je tam opravdu příkon. Byl už jste tam někdo s Teslou nabíjet?

    1. Nejde o rychlost vystavby, ale neni potreba mit stavebni
      Nejde o rychlost vystavby, ale neni potreba mit stavebni povoleni. Takze muzou byt zprovoznene ihned a ne za rok az dva. Bohuzel, toto je v nasi republice naprosto katastrofalni stav, ktery brzdi rozvoj, zdrazuje bydleni a vubec. Z tohoto duvodu bylo legracni cist o tom, jak by v CR mohla stat gigafactory. Pritom kazdy vi, ze by to bylo terminove pro teslu naprosto neprijatelne.

        1. O EV1 byl dokument. Tuším že jet o nějak kdo zabil
          O EV1 byl dokument. Tuším že jet o nějak kdo zabil elektromobily.
          Ale co je na tom pravdy, ať si každý udělá obrázek sám.
          Každopádně je tam jeden fakt, a to že GM bylo neoblomné a tvrdě požadovalo vrácení všech EV a sešrotování. I když si ho chtěli lidi odkoupit.

    1. Tak co čekají.
      Místo nějakých pobídek, aby lidi měli

      Tak co čekají.
      Místo nějakých pobídek, aby lidi měli motivaci vyměnit svojí feldu s E2 za Fábii s E3 raději zavedli poplatek za přepis vozidla 800,- + evidenční kontrolu za dalších 500,-.
      A o autech z roku 2012+ se vůbec nebavím. Naleštěná ekobída, která vůbec nemá šanci se dožít vyššího věku, protože je tak složitá, že se po 150 tis km rozpadne.
      Tak naco si kupovat nové auto, které se mi začne srát a budu dávat tisíce za složité opravy, když můžu jezdit s poctivým autem z roku 2000 na kterém se kromě CO2 sondy nemá co pokazit.

      Já si držím dvaapůllitra z roku 2007 a nějak se mi do novějšího taky nechce, když čtu zkušenosti s novejma zázrakama TSI.
      Další auto bude elektro s dojezdem aspoň 300 km, ale čekám až to spadne na akceptovatelnou cenu.

      1. Auta 2012+ nic nevydrží ? Ale to jsou hezké povídačky 🙂
        Auta 2012+ nic nevydrží ? Ale to jsou hezké povídačky 🙂 ja bych v poctivem aute z roku 2000 treba nevozil vlastni deti protoze konsktrukce deformacnich zon a karoserie uz preci jen pokrocila a uprimne ani nevim zda vam u 19let stareho auta funguje vubec airbag (zaruka je 10let pak se doporucuje vymena), predepinace pasu, ABS, ESC proste technologie ktere dokazou zachranit zivot.

        Koupi auta 2012+ s atmosferickym motorem vyrobene mimo EU shledavam jako bezproblemovou. Na druhou stranu s vozem z roku 2000 zase mate velmi nizkou CO2 stopu diky tomu ze jste si temer 20let nekoupil novy vuz – to je obdivuhodne 😉

        1. nooo taky sem na to už myslel 😉 jelikož bmw nedávalo
          nooo taky sem na to už myslel 😉 jelikož bmw nedávalo zákazníkům v návodu k použití limity životnosti jednotlivých dílů, a co érbeg po 25ti letech?? :)) každopádně australský e46 to po 20ti vychytali… 😉

          https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/bmw-3-airbagy-takata.A191114_200614_automoto_fdv

      1. ten preklep e/i?
        a to buď rád, že tuná sa mi podarilo

        ten preklep e/i?
        a to buď rád, že tuná sa mi podarilo vypnúť automatické opravy, pretože na mobile, kde i malíček je príliš veľký a zasiahne triznaky zároveň …
        ps – aj tu som usel ešte raz po sebe čítať a mazať ai, ei, …

    1. v CR jsou u Peugeotu taky Cezacke pomale sloupky, jenze je v
      v CR jsou u Peugeotu taky Cezacke pomale sloupky, jenze je v drtive vetsine blokuji skladpove vozi danych dealeru

      u nas ve meste to tak je vesmes nonstop, pokud tam vidim nabijet auto, tak je zase obestavene spalovakama takze nemuze odjet

      osobne se divim CEZu ze jim tohle tolerujou, normalne bych jim ty nabyjecky sebral a nechal si zaplatit veskere naklady s instalaci a demontazi co s tim vznikli

        1. v CR bude vstupovat v platnost novela silnicniho zakona kde
          v CR bude vstupovat v platnost novela silnicniho zakona kde mista pro rodiny a mista pro elektromobily zacnou spadat mezi vyhrazna stani, takze kdys na nich bude stat auto delsi dobu a nebude nabijet, tak majiteli bude hrozit pokuta, u spalovaku na miste pro elektromobily vesmes hned jak tam zaparkuji

          otazkou tak bude jak moc policiste budou tohle resit pokutou, pri zavolani to ale budou muset resit

  2. Mor na elektromobilisty!
    Před chvílí zase jeden vysíral s

    Mor na elektromobilisty!
    Před chvílí zase jeden vysíral s Kiou a tvořil jízdou závratnou sedmdesátkou kolonu na pražském okruhu.

    Tvl když jsem pako a koupím si elektromobil se kterým jezdím jak s hovnocucem, tak mám mít alespoň tolik slušnosti, že v neděli zůstanu sedět doma na prdeli.

    Zákaz jízdy kamionů by bylo vhodné rozšířit i na elektro.

    1. Mor na spalováky.
      Já se zase v pátek vláčel za Dacií

      Mor na spalováky.

      Já se zase v pátek vláčel za Dacií čtyřicítkou na výpadovce, kde byla sedmdesátka.

      Tvl když jsem pako a koupím si spalováka se kterým jezdím jak s hovnocucem, tak mám mít alespoň tolik slušnosti, že v neděli zůstanu sedět doma na prdeli.

      Zákaz jízdy kamionů by bylo vhodné rozšířit i na spalováky.

        1. Nevím. Když to může být, dle tvého vyznění
          Nevím. Když to může být, dle tvého vyznění příspěvku, vlastnost elektromobilu, proč by to nemohla být vlastnost Dacie?
          Já třeba s i3 jezdím po dálnici 140-150 a serou mě šetřílci, co předjíždí řadu kamionů, co jedou 90, rychlostí o 2 kilometry vyšší. Hlavně aby nespotřebovali o pár kapek benzínu navíc.
          Nejradši mám polepený Octávky, služební auta jsou nejrychlejší auta na dálnici. 🙂

    2. Danieli, když už tu píšete o slušnosti a když máte čas
      Danieli, když už tu píšete o slušnosti a když máte čas psát každý den několik příspěvků na Hybrid, nemůžete mít také vy alespoň trochu slušnosti a odepsat mi za těch několik týdnů na některý z e-mailů?
      Chápu, odpověď je serem na vás, nehodíte se nám, ale někoho zcela ignorovat je tak na úrovni žáka základní školy a ne majitele firmy, který nabízí zaměstnání. Opravdu potom nechápu, proč jsme se scházeli, věnoval jste mi přes hodinu svého (dle vás) tak vzácného a drahocenného času a platil jste útratu. Bejt ženská, tak to možná pochopím, ale jinak mi to opravdu hlava nebere.

    3. onedlho (A, D,… ) budú na diaľniciach dvojité
      onedlho (A, D,… ) budú na diaľniciach dvojité rýchlostné limity – pre spaľováky a pre „alternatívne“.
      v jednej z týchto krajín už kvôli obťažovaniu obcí smradom zakazujú opúšťať diaľnicu smerom k obývaným územiem ak to nie je cieľ cesty (bývanie, dovoz materiálu) …

                1. Teoria je samozrejme správna ale rakúšania si robia čo
                  Teoria je samozrejme správna ale rakúšania si robia čo chcú. Ja by som to tam rozhodne neskúšal, už som s tými chrapúňmi mal konflikt.

                  https://www.mojelektromobil.sk/elektromobily-rakusko-vyhody-parkovanie-rychlost/

                  „Pre slovákov (aj Čechov) je podstatné, že nové výhody nebudú môcť využívať. Zákon stanovuje určenie či ide o elektromobil na základe tzv. zeleného EČV, ktoré začali niektoré krajiny vrátane Rakúska pridelovať práve elektromobilom. Na Slovensku sa však zelené EČV stále neprideľujú. Preto si dávajte pozor – rakúska polícia je známa dodržovaním presného znenia zákona a so skutočnosťou, že podľa technického preukazu ide o elektromobil, s veľkou pravdepodobnosťou neuspejete ani na súde.“

                2. EV budu mat pridelovane zelene znacky aj na SK, mozno uz
                  EV budu mat pridelovane zelene znacky aj na SK, mozno uz zaciatkom buduceho roka.

                3. Tak snáď tým hňupom nebude vadiť, že tam bude „SK“
                  Tak snáď tým hňupom nebude vadiť, že tam bude „SK“

                4. Tak to by chcelo žalobu na štát Austria, za diskrimináciu
                  Tak to by chcelo žalobu na štát Austria, za diskrimináciu občanov z ostatných členských štátov EÚ.

                5. Nemecky ADAC pise, ze by to mohlo porusovat EU zakony. Ale
                  Nemecky ADAC pise, ze by to mohlo porusovat EU zakony. Ale zatim asi nikdo nic nepodniknul. Ta vyjimka se ale take nevztahuje na rakouske EV ktere maji obycejnou znacku. Takze privileg jen kdyz je urcita znacka. A nevztahuje se na plug in EV. Aspon to je rozumne. Na druhou stranu je snizene tempo jen v dobe smogu a jen na urcitych ucecich. Tak to asi nebude zase tak horke. No a EV jezdi vetsinou stejne pomaleji. Me to teda nevadi, dokazu to prekousnout. V dobe smogu je stejne spatna viditelnost.

                6. Mne ide iba o princíp. Sme v EU, tak prečo sa všetky
                  Mne ide iba o princíp. Sme v EU, tak prečo sa všetky štáty neriadia rovnakými princípami ?!!
                  Napríklad tie vaše SpZ s písmenami EL ?!!
                  Čo to je za debilný výmysel ?

                7. Bohuzel kazdy pitomec si musi vymyslet vlastni pomnik. EL je
                  Bohuzel kazdy pitomec si musi vymyslet vlastni pomnik. EL je pitomost^2. Chtelo by to celoevropska reseni. Treba ani vozickar z jineho statu nemuze zaparkovat na vyhrazenem miste, protoze ma spatnou karticku. Takovy binec delaji naschval odpurci EU integrace aby zustali kralove na svem hnojisti. Ja podporuji integraci EU a prijmuti EURa.

                8. Tady, v tomto případě je naplno vidět k čemu by byla unie
                  Tady, v tomto případě je naplno vidět k čemu by byla unie kdyby fungovala pro občany a ne proti nim.

                9. Tak zazalujte Rakousko a EU bude resit vas problem. Kdyz nikdo
                  Tak zazalujte Rakousko a EU bude resit vas problem. Kdyz nikdo nezaluje, tak nikdo nesoudi. On to neni trestny cin ze by museli sami zacit. Citite se osobne poskozen, nebo jen prudite? Pisete ze mate EV. A jezdite s nim v A na urcenych usecich dalnic? V pripade mytneho v DE zalovalo nekolik statu a vida, EU rozhodla ve prospech obcanu. Mate osobni problemy s EU?

                10. Stene jako u roamingu ci nabijecek na telefony 🙂 A uz vubec
                  Stene jako u roamingu ci nabijecek na telefony 🙂 A uz vubec neresim volny pohyb (vzpominate na zadratovane hranice? 🙂 )
                  Uz chapu tu averzi vuci EU – ne dost dobra pamet. Nebo se pletu a vytahovanim neresenim (ci velmi pomalem reseni – nevime, zda s etak nedeje) neceho, co nikoho nepali ma jiny duvod?

    4. Prazsky okruh je nocni mura pro neprazaky. Sice jsem tam jel
      Prazsky okruh je nocni mura pro neprazaky. Sice jsem tam jel naposledy pred par lety, ale znaceni rychlosti byla katastrofa. Zacatek byl vyznacen, ale kde byl konec omezeni bylo uz sporne. Clovek neznaly lokality ani nevnima nejake najezdy ktere ho vubec nezajimaji a vlastne limit rusi. Kazdou chvilku jsou usekova mereni, clovek ma problem trefit spravny vyjezd atd. V DE je slusnost dat ceduly kde konci omezeni. V Praze tomu tak neni/nebylo. Nejspis se jednalo o vystraseneho navstevnika ktery byl totalne traumatizovan. Jinak Prazaci jsou zase v pici, kdyz jezdi mimo Prahu a ani nevedi, kterym smerem lezi jejich cil.

  3. Gréta jela VW Seat Mii electric, slyšeli ste vo tý
    Gréta jela VW Seat Mii electric, slyšeli ste vo tý káře??

    https://spainsnews.com/greta-thunberg-will-use-a-seat-mii-electric-as-a-vehicle/

    Seat Mii je 100% elektrický, má pět dveří a dosah 260 km. Motor, který jej poháněl, má 83 koní, s nímž může zrychlit z 0 na 50 km / h za 3,9 sekundy nebo z 0 na 100 km / h za 12,3 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 130 kmh

    https://jerseyeveningpost.com/news/world-news/2019/12/06/greta-thunberg-arrives-in-madrid-for-climate-change-march/

    1. abys zabral vsechny mista musel bys prijet 4 autama, navic od
      abys zabral vsechny mista musel bys prijet 4 autama, navic od pristiho roku za to jiz bude mozne udelit pokutu, veskera tato stani se zaradi pod hlavicku „vyhrazene stani“, a vhledem k tomu ze na to miri kamera z tohoto duvodu, tak se da cekat ze policii bude volat primo ostraha co na to cuci, to parkoviste je brane jako verejna komunikace

      takze jestli ti stoji za to stat na tom miste jen proto aby sis ho zaplatil 2 tisici, tak jak je libo 😀

      1. navic od pristiho roku za to jiz bude mozne udelit pokutu,
        navic od pristiho roku za to jiz bude mozne udelit pokutu, veskera tato stani se zaradi pod hlavicku „vyhrazene stani“, – Máš k tomu nějaké další info? Aktivně se o to zajímám a dosud jsem neslyšel o žádné připravované novele SZ, která by toto měnila. Díky.

        1. ono to je mozne jiz dnes, ale osobne neznam snad zadnou
          ono to je mozne jiz dnes, ale osobne neznam snad zadnou nabijecku kde by bylo pripadne vyhrazene stani spravne oznacene spravnou znackou, takze vlastne neplati a neni vymahatelne jako vyhrazne stani

          takze zaprve znacka IP12 modra s pismenem P, tedy oznaceni parkovaciho mista, pod ni dodatkova tabulka oznacujici elektromobily 211 a pak i vodorovne znaceni zelene oznaceni ECO

          http://www.cspsd.cz/storage/files/nove_DZ_4.pdf

          takze v pripade ze se jedna o verejnou komunikaci, tak muze zasahnout policie, a v pripade ze soukromy pozemek, tak odtah muze zajiztit majitel pozemku a nasledne naklady na odtah vymahat po majiteli vozu, v tom pripade soukromeho pozemku si myslim se nic nezmeni a majitele se o to starat nebudou

          bohuzel vetsina si to znaci nejakyma svejma nesmyslnejma znackama, ktere nejsou zakonem dane a tak vesmes nemaj zadnej platnej vyznam 🙁

          1. Teorie hezká, ale v praxi k ničemu.
            Nikdo se s tím srát

            Teorie hezká, ale v praxi k ničemu.
            Nikdo se s tím srát nebude, protože je to akorát vopruz. A pokud je třeba ten řidič zákazník/VIP/atd. majitele parkoviště, tak ten to určitě řešit nebude.
            Pokud přece jen zavoláte PČR nebo MP, tak než zavolají odtahovku, tak majitel auta už tam většinou bude. A vzhledem k tomu, že to není přestupek jako parkování na invalidech (§125c odst 1e, bod 11 – pokuta 5-10 tisíc), ale jen odstavec 1k) (možnost domluvy), tak se akorát rozloučí a nazdar. Protože policajt z 99,99% nebude vlastnit elektromobil, aby věděl, že je to fakt k nasrání.
            V Německu právě parkováním na nabíječce dostanete stejný flastr jako při parkování na invalidech.

            1. pokud je to parkoviste kam muze kazdy, tedy kazde auto, tak je
              pokud je to parkoviste kam muze kazdy, tedy kazde auto, tak je brane jako verejna komunikace, pokud je dane misto radne oznacene podle zakona, muze policie na miste udelit pokutu do vise 2 tisic korun

              a myslekl jsi spoise f11 (nikoli e11), a ne takova mista nejsou v bodu pro zdravotne postizene

              1. Jste to nepochopil. Je úplně jedno, že pokuta je „až
                Jste to nepochopil. Je úplně jedno, že pokuta je „až 2000,- Kč“. Protože pokuta začíná spodní hranicí „s domluvou“. A tak to i řeší, protože cajtům je to vcelku jedno a nevidí v tom „závažnost“, aby dávali pokuty. Vyřeší to domluvou a splněnou čárku mají stejně.
                Dokud to nebude řešené stejně jako parkování na invalidech (pokuta 5-10 tisíc), kdy to bude přestupce stát min. 5 tisíc (bez možnosti domluvy), tak se nikam nepohneme.

                1. pokud je MP privolana nekym treba prez telefon, tak to nesmi
                  pokud je MP privolana nekym treba prez telefon, tak to nesmi resit pouze domluvou 🙂

                2. Stále jste mimo. Přivolaná PČR nebo MP musí řešit
                  Stále jste mimo. Přivolaná PČR nebo MP musí řešit přestupek dle zákona. A zákon připouští u tohoto typu přestupku řešení domluvou.
                  Nikde v zákoně není stanoveno, že když přivoláte MP, tak musí u tohoto přestupku uložit blokovou pokutu.

        1. No ja predpokladám, že Teslu asi má (a preto sa teší),
          No ja predpokladám, že Teslu asi má (a preto sa teší), keď tam chce parkovať? Tiež tam samozrejme nemôže parkovať ani Tesla, bez toho aby sa nabíjala !
          Na benzínovej čerpačke tiež EVčka neparkujú pri stojanoch len preto, aby blokovali miesto pre spalovák, ktorý chce doplniť palivo a ešte mali z toho aj radosť ?!?
          Ak by niekto, takto rozmýšlal, tak s prepáčením za výraz, by to bol Kokot s veľkým K !

      1. To s tebou souhlasím, normální slušní lidi už tuhle
        To s tebou souhlasím, normální slušní lidi už tuhle sračku zvanou Hybrid.cz dávno zavrhli a ztratili důvod sem chodit. Technicko informační přínos to už tady nemá vůbec žádný a číst výplody jakýchsi podivných individuí, která se tady neustále napadají je ztráta času.

    1. Trutnov nedává smysl, pokryl by akorát D11 do Polska a ta
      Trutnov nedává smysl, pokryl by akorát D11 do Polska a ta navíc ještě pár let nebude.
      Hradec by byl naprosto logický, pokryl by jak D35 na Moravu a D11 do Polska a oba úseky kolem HK budou stát za 2-2,5 roku.
      Vyloženě by se nabízela třeba lokalita u Hypernovy u MUK Kukleny nebo Obchodní zóna na Hradubické přes MUK Opatovice.
      Pak je tu ještě odpočívka Osice na D11, kde už stojí nabíječky ČEZu, ale i když je poblíž VVN, tak není možnost přejet z jedné strany na druhou, což znamená vše dvakrát a není to tak úplně ideální.

      1. prtave nejvetsi smysl by davalo nabijecky stavet u HK na D11,
        prtave nejvetsi smysl by davalo nabijecky stavet u HK na D11, a nejlepe na rozestavenych usecich v mistech kde se planuje sjezd a moznost otoceni, veskera infrastruktura by se tak stavela zaroven s dalnici a nemuselo by se pak nakladne resit jak to vyresit 🙂

        v Trutnove bude davat smysl neco rychlejsiho az v dobe kdy tu bude hotova dalnice, takze tak za 10 let, ted by se tu meli stavet hlavne pomalejsi standardy do 50kW

        ac je pravda ze do Pece jezdi prez Trutnov sakra hodne aut, a Tesly jsou tam k videni pomerne casto, ale pochybuju ze u Teska kde by to davalo smysl by se stavel SC kdys hned vedle je centrala ABB 😀

        1. tady je důkaz tvé nerozvážné zbrklé nadrženosti bez
          tady je důkaz tvé nerozvážné zbrklé nadrženosti bez ověření celej ty, jak sypeš „moudra bez“ dů/odkazů ;))) né když se tam upíchnou 4ry hladový tesly pod 50% baterky výkon se rozdělí na 4×100 kiloprdů co myslíš 🙂

                1. eéé to by vypadalo takto :))
                  „Tam je 4×150 kW max? Super.

                  eéé to by vypadalo takto :))

                  „Tam je 4×150 kW max? Super. Díky“

                  neboli faktických přípojka 300kW a 4x75kiloprdu 😉

                2. Ospravedlňujem sa za nepravdivý údaj o výkone SuC v
                  Ospravedlňujem sa za nepravdivý údaj o výkone SuC v Olympii. Správne je max. výkon pre jeden stojan 135kW, resp. jednu tu mobilnú dvojstojanovú platformu. Celkový výkon teda neprekročí 270kW.

Napsat komentář