Ode dneška je možné na zadním parkovišti u prodejny Humanic v Olympia centrum Brno využívat nabíjecí stanici Tesla Supercharger.
Nabíjecí stanice Tesla Supercharger v Brně u Olympia centra. K dispozici jsou čtyři stojany.
foto: Olympia centrum Brno
foto: Olympia centrum Brno
Tesla rozšiřuje svou síť nabíjecích stanic Tesla Supercharger o čtvrtou českou destinaci. Nachází se na zadním parkovišti u prodejny Humanic v Olympia centrum Brno.
Po Vystrkově, Vestci u Prahy a Olomouci je tak Brno už čtvrtou destinací. Nyní jsou údajně v přípravě také další Superchargery, nejbliže spuštění bude nejspíš ten v Českých Budějovicích.
Jako další destinace do budoucna se přímo nabízejí Ústí nad Labem, Plzeň, Ostrava a možná např. Trutnov nebo Hradec Hrálové.
Olympia centrum
To nejsou klasické Superchargery, ale jejich přenosná
To nejsou klasické Superchargery, ale jejich přenosná verze. Myslím, že bude o něco rychlejší na výstavbu, protože to bude něco jako mobiliář, není to zabetonované, ale jen položené na zemi. Viděl jsem je minulý rok před Mnichovem na odpočívadle Oberthann, kde bylo v únoru 14 stojanů a v létě už jen 8. Prohlédl si fotky z února a zjistil, že těch 6ks tzn. 3 páry stály na stejných plastových paletách, s krabicí uprostřed, jako ty v Brně. Zajímalo by mě, jaký je tam opravdu příkon. Byl už jste tam někdo s Teslou nabíjet?
Nejde o rychlost vystavby, ale neni potreba mit stavebni
Nejde o rychlost vystavby, ale neni potreba mit stavebni povoleni. Takze muzou byt zprovoznene ihned a ne za rok az dva. Bohuzel, toto je v nasi republice naprosto katastrofalni stav, ktery brzdi rozvoj, zdrazuje bydleni a vubec. Z tohoto duvodu bylo legracni cist o tom, jak by v CR mohla stat gigafactory. Pritom kazdy vi, ze by to bylo terminove pro teslu naprosto neprijatelne.
135kW na jeden pár.
135kW na jeden pár.
GM EV1 1996 bylo nalezeno v parkovacích garážích v
GM EV1 1996 bylo nalezeno v parkovacích garážích v Alabamě 😉
https://fdrive.cz/clanky/gm-ev1-bylo-nalezeno-v-parkovacich-garazich-v-alabame-4678
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/gm-ev1/
Pěkný nález.
GM v roce 1996 zjistilo, že to jde a že to
Pěkný nález.
GM v roce 1996 zjistilo, že to jde a že to lidi chtějí. A toho se leklo, protože lidi jezdili a neservisovali.
Možné to je.
Taky je možné, že Megan Fox prohlásila, že
Možné to je.
Taky je možné, že Megan Fox prohlásila, že není dost krásná a bohatá, aby mohla žít s někým, jako je no_name.
Ale nalijme si čistého vína, oboje je zhruba stejně pravděpodobné.
O EV1 byl dokument. Tuším že jet o nějak kdo zabil
O EV1 byl dokument. Tuším že jet o nějak kdo zabil elektromobily.
Ale co je na tom pravdy, ať si každý udělá obrázek sám.
Každopádně je tam jeden fakt, a to že GM bylo neoblomné a tvrdě požadovalo vrácení všech EV a sešrotování. I když si ho chtěli lidi odkoupit.
Ke shlednuti zde
Ke shlednuti zde
Franto laskave si smaz z popisku veskery urazky a nickly
Franto laskave si smaz z popisku veskery urazky a nickly ostatnich uzivatelu, porusujes tim pravidla slusne diskuze 😉
Málo elektroaut a solárů zkritizoval NKÚ vládu
Málo elektroaut a solárů zkritizoval NKÚ vládu 😉
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/dane-klima-nku-kritika.A191209_090404_ekonomika_fih
Tak co čekají.
Místo nějakých pobídek, aby lidi měli
Tak co čekají.
Místo nějakých pobídek, aby lidi měli motivaci vyměnit svojí feldu s E2 za Fábii s E3 raději zavedli poplatek za přepis vozidla 800,- + evidenční kontrolu za dalších 500,-.
A o autech z roku 2012+ se vůbec nebavím. Naleštěná ekobída, která vůbec nemá šanci se dožít vyššího věku, protože je tak složitá, že se po 150 tis km rozpadne.
Tak naco si kupovat nové auto, které se mi začne srát a budu dávat tisíce za složité opravy, když můžu jezdit s poctivým autem z roku 2000 na kterém se kromě CO2 sondy nemá co pokazit.
Já si držím dvaapůllitra z roku 2007 a nějak se mi do novějšího taky nechce, když čtu zkušenosti s novejma zázrakama TSI.
Další auto bude elektro s dojezdem aspoň 300 km, ale čekám až to spadne na akceptovatelnou cenu.
Auta 2012+ nic nevydrží ? Ale to jsou hezké povídačky 🙂
Auta 2012+ nic nevydrží ? Ale to jsou hezké povídačky 🙂 ja bych v poctivem aute z roku 2000 treba nevozil vlastni deti protoze konsktrukce deformacnich zon a karoserie uz preci jen pokrocila a uprimne ani nevim zda vam u 19let stareho auta funguje vubec airbag (zaruka je 10let pak se doporucuje vymena), predepinace pasu, ABS, ESC proste technologie ktere dokazou zachranit zivot.
Koupi auta 2012+ s atmosferickym motorem vyrobene mimo EU shledavam jako bezproblemovou. Na druhou stranu s vozem z roku 2000 zase mate velmi nizkou CO2 stopu diky tomu ze jste si temer 20let nekoupil novy vuz – to je obdivuhodne 😉
nooo taky sem na to už myslel 😉 jelikož bmw nedávalo
nooo taky sem na to už myslel 😉 jelikož bmw nedávalo zákazníkům v návodu k použití limity životnosti jednotlivých dílů, a co érbeg po 25ti letech?? :)) každopádně australský e46 to po 20ti vychytali… 😉
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/bmw-3-airbagy-takata.A191114_200614_automoto_fdv
mimo misu – na slovensku pri pežot predajniach/servisoch
mimo misu – na slovensku pri pežot predajniach/servisoch rastú nabíjacei stĺpiky, v tn jeden s dvomi menekes káblami
Bože to slovo nejde ani vyslovit…
Člověk si dřív zlomí
Bože to slovo nejde ani vyslovit…
Člověk si dřív zlomí jazyk..
A nekecej že tobě se jazyk nelame..
Ale každý sloup se počítá…
ten preklep e/i?
a to buď rád, že tuná sa mi podarilo
ten preklep e/i?
a to buď rád, že tuná sa mi podarilo vypnúť automatické opravy, pretože na mobile, kde i malíček je príliš veľký a zasiahne triznaky zároveň …
ps – aj tu som usel ešte raz po sebe čítať a mazať ai, ei, …
Nene myslel jsem
STĹPIKOV
Nene myslel jsem
STĹPIKOV
Zkus přečíst nejdelší českou souhláskovou větu
Zkus přečíst nejdelší českou souhláskovou větu 🙂
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/v-pelhrimove-zaevidovali-novou-nejdelsi-ceskou-vetu-ze-souhlasek.A130925_162052_jihlava-zpravy_mv
To je teda mazec 🙂
To je teda mazec 🙂
A klidně to mohla bejt „hŕba stĺpikov“ 🙂
A klidně to mohla bejt „hŕba stĺpikov“ 🙂
v CR jsou u Peugeotu taky Cezacke pomale sloupky, jenze je v
v CR jsou u Peugeotu taky Cezacke pomale sloupky, jenze je v drtive vetsine blokuji skladpove vozi danych dealeru
u nas ve meste to tak je vesmes nonstop, pokud tam vidim nabijet auto, tak je zase obestavene spalovakama takze nemuze odjet
osobne se divim CEZu ze jim tohle tolerujou, normalne bych jim ty nabyjecky sebral a nechal si zaplatit veskere naklady s instalaci a demontazi co s tim vznikli
🙂
https://www.mojelektromobil.sk/zse-blokovanie-nabijacich-mi
🙂
https://www.mojelektromobil.sk/zse-blokovanie-nabijacich-miest-senzory/
v CR bude vstupovat v platnost novela silnicniho zakona kde
v CR bude vstupovat v platnost novela silnicniho zakona kde mista pro rodiny a mista pro elektromobily zacnou spadat mezi vyhrazna stani, takze kdys na nich bude stat auto delsi dobu a nebude nabijet, tak majiteli bude hrozit pokuta, u spalovaku na miste pro elektromobily vesmes hned jak tam zaparkuji
otazkou tak bude jak moc policiste budou tohle resit pokutou, pri zavolani to ale budou muset resit
Mor na elektromobilisty!
Před chvílí zase jeden vysíral s
Mor na elektromobilisty!
Před chvílí zase jeden vysíral s Kiou a tvořil jízdou závratnou sedmdesátkou kolonu na pražském okruhu.
Tvl když jsem pako a koupím si elektromobil se kterým jezdím jak s hovnocucem, tak mám mít alespoň tolik slušnosti, že v neděli zůstanu sedět doma na prdeli.
Zákaz jízdy kamionů by bylo vhodné rozšířit i na elektro.
Mor na spalováky.
Já se zase v pátek vláčel za Dacií
Mor na spalováky.
Já se zase v pátek vláčel za Dacií čtyřicítkou na výpadovce, kde byla sedmdesátka.
Tvl když jsem pako a koupím si spalováka se kterým jezdím jak s hovnocucem, tak mám mít alespoň tolik slušnosti, že v neděli zůstanu sedět doma na prdeli.
Zákaz jízdy kamionů by bylo vhodné rozšířit i na spalováky.
Ale to jistě nebyla vlastnost té Dacie, ze ne?
Ale to jistě nebyla vlastnost té Dacie, ze ne?
Nevím. Když to může být, dle tvého vyznění
Nevím. Když to může být, dle tvého vyznění příspěvku, vlastnost elektromobilu, proč by to nemohla být vlastnost Dacie?
Já třeba s i3 jezdím po dálnici 140-150 a serou mě šetřílci, co předjíždí řadu kamionů, co jedou 90, rychlostí o 2 kilometry vyšší. Hlavně aby nespotřebovali o pár kapek benzínu navíc.
Nejradši mám polepený Octávky, služební auta jsou nejrychlejší auta na dálnici. 🙂
Danieli, když už tu píšete o slušnosti a když máte čas
Danieli, když už tu píšete o slušnosti a když máte čas psát každý den několik příspěvků na Hybrid, nemůžete mít také vy alespoň trochu slušnosti a odepsat mi za těch několik týdnů na některý z e-mailů?
Chápu, odpověď je serem na vás, nehodíte se nám, ale někoho zcela ignorovat je tak na úrovni žáka základní školy a ne majitele firmy, který nabízí zaměstnání. Opravdu potom nechápu, proč jsme se scházeli, věnoval jste mi přes hodinu svého (dle vás) tak vzácného a drahocenného času a platil jste útratu. Bejt ženská, tak to možná pochopím, ale jinak mi to opravdu hlava nebere.
Zdravím, odpovězeno.
Nevšimnul jsem si vypnutého forwardu.
Zdravím, odpovězeno.
Nevšimnul jsem si vypnutého forwardu.
onedlho (A, D,… ) budú na diaľniciach dvojité
onedlho (A, D,… ) budú na diaľniciach dvojité rýchlostné limity – pre spaľováky a pre „alternatívne“.
v jednej z týchto krajín už kvôli obťažovaniu obcí smradom zakazujú opúšťať diaľnicu smerom k obývaným územiem ak to nie je cieľ cesty (bývanie, dovoz materiálu) …
Ako onedlho… V Rakusku uz su od r. 2018 useky dialnic (spolu
Ako onedlho… V Rakusku uz su od r. 2018 useky dialnic (spolu cca 500km), kde BEV idu dalej 130 a spalovaky (pluginy aj hybridy) maju obmedzenie na 100 alebo az 80km/h.
So Slovenskými SPZ si tam neskrtnete. Platí to iba pre
So Slovenskými SPZ si tam neskrtnete. Platí to iba pre rakúske BEV
Ale kdyz vas zastavi, tak pokutu asi nedostanete, kdyz ukazete
Ale kdyz vas zastavi, tak pokutu asi nedostanete, kdyz ukazete technicak? Pochybuji ze je v zakone vyjimka psana na RZ a ne na druh pohonu.
Netuším ako to majú v zákone formulované
Netuším ako to majú v zákone formulované
Nech to maju v zakone formulovane akokolvek, diskriminacia v
Nech to maju v zakone formulovane akokolvek, diskriminacia v ramci EU nemoze byt, nepreslo by im to. Podobne ako v CZ buduci rok nebudu platit dialnicne poplatky vsetky BEV (a nelogicky aj PHEV) – nielen tie co maju cesku registraciu.
Teoria je samozrejme správna ale rakúšania si robia čo
Teoria je samozrejme správna ale rakúšania si robia čo chcú. Ja by som to tam rozhodne neskúšal, už som s tými chrapúňmi mal konflikt.
https://www.mojelektromobil.sk/elektromobily-rakusko-vyhody-parkovanie-rychlost/
„Pre slovákov (aj Čechov) je podstatné, že nové výhody nebudú môcť využívať. Zákon stanovuje určenie či ide o elektromobil na základe tzv. zeleného EČV, ktoré začali niektoré krajiny vrátane Rakúska pridelovať práve elektromobilom. Na Slovensku sa však zelené EČV stále neprideľujú. Preto si dávajte pozor – rakúska polícia je známa dodržovaním presného znenia zákona a so skutočnosťou, že podľa technického preukazu ide o elektromobil, s veľkou pravdepodobnosťou neuspejete ani na súde.“
EV budu mat pridelovane zelene znacky aj na SK, mozno uz
EV budu mat pridelovane zelene znacky aj na SK, mozno uz zaciatkom buduceho roka.
Tak snáď tým hňupom nebude vadiť, že tam bude „SK“
Tak snáď tým hňupom nebude vadiť, že tam bude „SK“
Presne zneni
Presne zneni zde:
https://www.bmnt.gv.at/umwelt/luft-laerm-verkehr/luft/richtlinien/Gesetzliche-Ausnahme-f-r-E-Autos-bei-IG-L-Geschwindigkeitsbegrenzungen-auf-Autobahnen-und-Schnellstra-en-.html
Podmineno je bila tabulka a zelene pismo dle § 49 Abs. 4 Z 5 KFG 1967. Tak asi jen pro auta z Austria.
Tak to by chcelo žalobu na štát Austria, za diskrimináciu
Tak to by chcelo žalobu na štát Austria, za diskrimináciu občanov z ostatných členských štátov EÚ.
Nemecky ADAC pise, ze by to mohlo porusovat EU zakony. Ale
Nemecky ADAC pise, ze by to mohlo porusovat EU zakony. Ale zatim asi nikdo nic nepodniknul. Ta vyjimka se ale take nevztahuje na rakouske EV ktere maji obycejnou znacku. Takze privileg jen kdyz je urcita znacka. A nevztahuje se na plug in EV. Aspon to je rozumne. Na druhou stranu je snizene tempo jen v dobe smogu a jen na urcitych ucecich. Tak to asi nebude zase tak horke. No a EV jezdi vetsinou stejne pomaleji. Me to teda nevadi, dokazu to prekousnout. V dobe smogu je stejne spatna viditelnost.
Mne ide iba o princíp. Sme v EU, tak prečo sa všetky
Mne ide iba o princíp. Sme v EU, tak prečo sa všetky štáty neriadia rovnakými princípami ?!!
Napríklad tie vaše SpZ s písmenami EL ?!!
Čo to je za debilný výmysel ?
Bohuzel kazdy pitomec si musi vymyslet vlastni pomnik. EL je
Bohuzel kazdy pitomec si musi vymyslet vlastni pomnik. EL je pitomost^2. Chtelo by to celoevropska reseni. Treba ani vozickar z jineho statu nemuze zaparkovat na vyhrazenem miste, protoze ma spatnou karticku. Takovy binec delaji naschval odpurci EU integrace aby zustali kralove na svem hnojisti. Ja podporuji integraci EU a prijmuti EURa.
Tady, v tomto případě je naplno vidět k čemu by byla unie
Tady, v tomto případě je naplno vidět k čemu by byla unie kdyby fungovala pro občany a ne proti nim.
Tak zazalujte Rakousko a EU bude resit vas problem. Kdyz nikdo
Tak zazalujte Rakousko a EU bude resit vas problem. Kdyz nikdo nezaluje, tak nikdo nesoudi. On to neni trestny cin ze by museli sami zacit. Citite se osobne poskozen, nebo jen prudite? Pisete ze mate EV. A jezdite s nim v A na urcenych usecich dalnic? V pripade mytneho v DE zalovalo nekolik statu a vida, EU rozhodla ve prospech obcanu. Mate osobni problemy s EU?
Dík za poučení
Dík za poučení
Stene jako u roamingu ci nabijecek na telefony 🙂 A uz vubec
Stene jako u roamingu ci nabijecek na telefony 🙂 A uz vubec neresim volny pohyb (vzpominate na zadratovane hranice? 🙂 )
Uz chapu tu averzi vuci EU – ne dost dobra pamet. Nebo se pletu a vytahovanim neresenim (ci velmi pomalem reseni – nevime, zda s etak nedeje) neceho, co nikoho nepali ma jiny duvod?
Prazsky okruh je nocni mura pro neprazaky. Sice jsem tam jel
Prazsky okruh je nocni mura pro neprazaky. Sice jsem tam jel naposledy pred par lety, ale znaceni rychlosti byla katastrofa. Zacatek byl vyznacen, ale kde byl konec omezeni bylo uz sporne. Clovek neznaly lokality ani nevnima nejake najezdy ktere ho vubec nezajimaji a vlastne limit rusi. Kazdou chvilku jsou usekova mereni, clovek ma problem trefit spravny vyjezd atd. V DE je slusnost dat ceduly kde konci omezeni. V Praze tomu tak neni/nebylo. Nejspis se jednalo o vystraseneho navstevnika ktery byl totalne traumatizovan. Jinak Prazaci jsou zase v pici, kdyz jezdi mimo Prahu a ani nevedi, kterym smerem lezi jejich cil.
Souhlas. A na jiných místech je přeznačkováno až se chce
Souhlas. A na jiných místech je přeznačkováno až se chce brečet.
Značení okruhu je naprosto v pohodě, stejně jako řidiči
Značení okruhu je naprosto v pohodě, stejně jako řidiči v Praze. Jen teď před vánocema musí pozorovat ty vidlácké estrády.
runnere42, ja se ti divim, ze sem stale jeste chodis, mezi ty
runnere42, ja se ti divim, ze sem stale jeste chodis, mezi ty paka. Abys tu jednoho dne nechytil mor.
Macho, jako ty, by se lepe vyjimal na nejakem muscle car webu 😛
Tam jsem přece taky, tam se totiž lidí baví o autech a ne
Tam jsem přece taky, tam se totiž lidí baví o autech a ne kriplkárách.
V pořádku 🙂
V pořádku 🙂
Hezky pěkně. Hezkej dárek k vánocům máte.
Dotaz je
Hezky pěkně. Hezkej dárek k vánocům máte.
Dotaz je tadle provizorní/dočasná instalace míň náročná na povolení?
Gréta jela VW Seat Mii electric, slyšeli ste vo tý
Gréta jela VW Seat Mii electric, slyšeli ste vo tý káře??
https://spainsnews.com/greta-thunberg-will-use-a-seat-mii-electric-as-a-vehicle/
Seat Mii je 100% elektrický, má pět dveří a dosah 260 km. Motor, který jej poháněl, má 83 koní, s nímž může zrychlit z 0 na 50 km / h za 3,9 sekundy nebo z 0 na 100 km / h za 12,3 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 130 kmh
https://jerseyeveningpost.com/news/world-news/2019/12/06/greta-thunberg-arrives-in-madrid-for-climate-change-march/
EV Seat Mii je to iste ako Citigo a UP, vsetky sa vyrabaju v
EV Seat Mii je to iste ako Citigo a UP, vsetky sa vyrabaju v koncernovej fabrike v Bratislave.
Tak až tam pojedu do Humanicu, budu tam mít volné místo,
Tak až tam pojedu do Humanicu, budu tam mít volné místo, super
Strejda tam ma stavebni firmu a na zaparkovany spalovak posle
Strejda tam ma stavebni firmu a na zaparkovany spalovak posle bagr. Tak dejte vedet.
abys zabral vsechny mista musel bys prijet 4 autama, navic od
abys zabral vsechny mista musel bys prijet 4 autama, navic od pristiho roku za to jiz bude mozne udelit pokutu, veskera tato stani se zaradi pod hlavicku „vyhrazene stani“, a vhledem k tomu ze na to miri kamera z tohoto duvodu, tak se da cekat ze policii bude volat primo ostraha co na to cuci, to parkoviste je brane jako verejna komunikace
takze jestli ti stoji za to stat na tom miste jen proto aby sis ho zaplatil 2 tisici, tak jak je libo 😀
navic od pristiho roku za to jiz bude mozne udelit pokutu,
navic od pristiho roku za to jiz bude mozne udelit pokutu, veskera tato stani se zaradi pod hlavicku „vyhrazene stani“, – Máš k tomu nějaké další info? Aktivně se o to zajímám a dosud jsem neslyšel o žádné připravované novele SZ, která by toto měnila. Díky.
ono to je mozne jiz dnes, ale osobne neznam snad zadnou
ono to je mozne jiz dnes, ale osobne neznam snad zadnou nabijecku kde by bylo pripadne vyhrazene stani spravne oznacene spravnou znackou, takze vlastne neplati a neni vymahatelne jako vyhrazne stani
takze zaprve znacka IP12 modra s pismenem P, tedy oznaceni parkovaciho mista, pod ni dodatkova tabulka oznacujici elektromobily 211 a pak i vodorovne znaceni zelene oznaceni ECO
http://www.cspsd.cz/storage/files/nove_DZ_4.pdf
takze v pripade ze se jedna o verejnou komunikaci, tak muze zasahnout policie, a v pripade ze soukromy pozemek, tak odtah muze zajiztit majitel pozemku a nasledne naklady na odtah vymahat po majiteli vozu, v tom pripade soukromeho pozemku si myslim se nic nezmeni a majitele se o to starat nebudou
bohuzel vetsina si to znaci nejakyma svejma nesmyslnejma znackama, ktere nejsou zakonem dane a tak vesmes nemaj zadnej platnej vyznam 🙁
Zajedte se podivat (aspon na Mapy.cz) do Trebice, at aspon
Zajedte se podivat (aspon na Mapy.cz) do Trebice, at aspon jednu znate.
Nebo druhou v Moravské
Nebo druhou v Moravské Třebové.
https://www.evmapa.cz/moravska-trebova-u-aquaparku
🙂
Jinak si myslím i když je tam jiné nebo špatné označení, tak každý pozná a ví, že je to místo pro nabíjení elektroaut a nemá tam co zaclánět, pokud to nedělá schválně ale to už je o něčem jiném než o dodržování předpisů.
Samozřejmě máš pravdu. Jenže svět je plný běhačů,
Samozřejmě máš pravdu. Jenže svět je plný běhačů, kteří taková místa vyloženě vyhledávají. A tady nepomůžou žádný cedulky a barvičky.
Teorie hezká, ale v praxi k ničemu.
Nikdo se s tím srát
Teorie hezká, ale v praxi k ničemu.
Nikdo se s tím srát nebude, protože je to akorát vopruz. A pokud je třeba ten řidič zákazník/VIP/atd. majitele parkoviště, tak ten to určitě řešit nebude.
Pokud přece jen zavoláte PČR nebo MP, tak než zavolají odtahovku, tak majitel auta už tam většinou bude. A vzhledem k tomu, že to není přestupek jako parkování na invalidech (§125c odst 1e, bod 11 – pokuta 5-10 tisíc), ale jen odstavec 1k) (možnost domluvy), tak se akorát rozloučí a nazdar. Protože policajt z 99,99% nebude vlastnit elektromobil, aby věděl, že je to fakt k nasrání.
V Německu právě parkováním na nabíječce dostanete stejný flastr jako při parkování na invalidech.
pokud je to parkoviste kam muze kazdy, tedy kazde auto, tak je
pokud je to parkoviste kam muze kazdy, tedy kazde auto, tak je brane jako verejna komunikace, pokud je dane misto radne oznacene podle zakona, muze policie na miste udelit pokutu do vise 2 tisic korun
a myslekl jsi spoise f11 (nikoli e11), a ne takova mista nejsou v bodu pro zdravotne postizene
Jste to nepochopil. Je úplně jedno, že pokuta je „až
Jste to nepochopil. Je úplně jedno, že pokuta je „až 2000,- Kč“. Protože pokuta začíná spodní hranicí „s domluvou“. A tak to i řeší, protože cajtům je to vcelku jedno a nevidí v tom „závažnost“, aby dávali pokuty. Vyřeší to domluvou a splněnou čárku mají stejně.
Dokud to nebude řešené stejně jako parkování na invalidech (pokuta 5-10 tisíc), kdy to bude přestupce stát min. 5 tisíc (bez možnosti domluvy), tak se nikam nepohneme.
pokud je MP privolana nekym treba prez telefon, tak to nesmi
pokud je MP privolana nekym treba prez telefon, tak to nesmi resit pouze domluvou 🙂
Stále jste mimo. Přivolaná PČR nebo MP musí řešit
Stále jste mimo. Přivolaná PČR nebo MP musí řešit přestupek dle zákona. A zákon připouští u tohoto typu přestupku řešení domluvou.
Nikde v zákoně není stanoveno, že když přivoláte MP, tak musí u tohoto přestupku uložit blokovou pokutu.
Tak ked máte Teslu, môžete tam počas nabíjania stáť.
Tak ked máte Teslu, môžete tam počas nabíjania stáť. Nato to je určené.
Raději spáchá seppuku než by si koupil Teslu.
Raději spáchá seppuku než by si koupil Teslu.
No ja predpokladám, že Teslu asi má (a preto sa teší),
No ja predpokladám, že Teslu asi má (a preto sa teší), keď tam chce parkovať? Tiež tam samozrejme nemôže parkovať ani Tesla, bez toho aby sa nabíjala !
Na benzínovej čerpačke tiež EVčka neparkujú pri stojanoch len preto, aby blokovali miesto pre spalovák, ktorý chce doplniť palivo a ešte mali z toho aj radosť ?!?
Ak by niekto, takto rozmýšlal, tak s prepáčením za výraz, by to bol Kokot s veľkým K !
Nemá. Runner je známý skřet co nenávidí elektromobily a
Nemá. Runner je známý skřet co nenávidí elektromobily a každý rok je naprdnutější, protože elektromobily se prodávají čím dál lépe.
Tak to je potom smutné 🙁
Tak to je potom smutné 🙁
Ale on si to viditelně užívá.
Ale on si to viditelně užívá.
Taky je to nejznamejsi shorter v republice. Ja ze sebe verejne
Taky je to nejznamejsi shorter v republice. Ja ze sebe verejne udelat takovaho kretena tak minimalne prepnu ucet. Hlavne se divim tem co Trola42 krmi…
Takže runner je nejenom prolhaný troll, sráč ale ještě
Takže runner je nejenom prolhaný troll, sráč ale ještě navíc i kretén…
To se někdo má….
Tolik titulů…
„elektromobily se prodávají čím dál lépe“
😀 😀 😀 😀 😀
„elektromobily se prodávají čím dál lépe“
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Vy naděláte. Proč bych tam nemohl stát, vždyť je to
Vy naděláte. Proč bych tam nemohl stát, vždyť je to stejně produkt nějakého imbecila – není to značený, stání namalovaný z půlky na chodníku – to bude stejně jen taková prdel a nebude to zapojený.
Zapojené to je už do štvrtka alebo piatka. Ja by som tam
Zapojené to je už do štvrtka alebo piatka. Ja by som tam rozhodne neparkoval ak by som nepotreboval nabíjať aj keď to nie je ešte úplne doznačené.
Gratuluji trolle, jedna věta a zase tě nakrmili dosyta,
Gratuluji trolle, jedna věta a zase tě nakrmili dosyta, doufám že necháš nějaké kostičky svému minionovi…
Někomu trošku nejdou počty ! Byl jsem tam ve čtvrtek,
Někomu trošku nejdou počty ! Byl jsem tam ve čtvrtek, stojany jen dva, na foto taky jen dva stojany !
Kvalita redaktorů a jejich zpráv všeobecně je fakt ubohá.
https://1url.cz/dM7Zs
https://1url.cz/dM7Zs
Kvalita některých zdejších diskutérů je ubohá.
Kvalita některých zdejších diskutérů je ubohá. Všeobecně.
To s tebou souhlasím, normální slušní lidi už tuhle
To s tebou souhlasím, normální slušní lidi už tuhle sračku zvanou Hybrid.cz dávno zavrhli a ztratili důvod sem chodit. Technicko informační přínos to už tady nemá vůbec žádný a číst výplody jakýchsi podivných individuí, která se tady neustále napadají je ztráta času.
to víš doba pokročila, stavět si eletromobil fgaráži je
to víš doba pokročila, stavět si eletromobil fgaráži je dávno pasé, informování mas a hlavně blbců o technologiji je to oč tu ted běží 😉
https://www.youtube.com/watch?v=9CO6M2HsoIA
Potrefená husa se vždycky ozve. Takže si mohu rozšířit
Potrefená husa se vždycky ozve. Takže si mohu rozšířit svůj black list.
Tady jsou 4, tak jak je to?
https://1url.cz/dM7Zs
Tady jsou 4, tak jak je to?
https://1url.cz/dM7Zs
Od čtvrtka se asi rozmnožily.
Od čtvrtka se asi rozmnožily.
Normálka. Byly 2. Samotné. Byla noc. Tma- Větrno. Zima. Tak
Normálka. Byly 2. Samotné. Byla noc. Tma- Větrno. Zima. Tak se trochu přitulily a už jsou 4 🙂
Trutnov?
Trutnov?
Trutnov nedává smysl, pokryl by akorát D11 do Polska a ta
Trutnov nedává smysl, pokryl by akorát D11 do Polska a ta navíc ještě pár let nebude.
Hradec by byl naprosto logický, pokryl by jak D35 na Moravu a D11 do Polska a oba úseky kolem HK budou stát za 2-2,5 roku.
Vyloženě by se nabízela třeba lokalita u Hypernovy u MUK Kukleny nebo Obchodní zóna na Hradubické přes MUK Opatovice.
Pak je tu ještě odpočívka Osice na D11, kde už stojí nabíječky ČEZu, ale i když je poblíž VVN, tak není možnost přejet z jedné strany na druhou, což znamená vše dvakrát a není to tak úplně ideální.
prtave nejvetsi smysl by davalo nabijecky stavet u HK na D11,
prtave nejvetsi smysl by davalo nabijecky stavet u HK na D11, a nejlepe na rozestavenych usecich v mistech kde se planuje sjezd a moznost otoceni, veskera infrastruktura by se tak stavela zaroven s dalnici a nemuselo by se pak nakladne resit jak to vyresit 🙂
v Trutnove bude davat smysl neco rychlejsiho az v dobe kdy tu bude hotova dalnice, takze tak za 10 let, ted by se tu meli stavet hlavne pomalejsi standardy do 50kW
ac je pravda ze do Pece jezdi prez Trutnov sakra hodne aut, a Tesly jsou tam k videni pomerne casto, ale pochybuju ze u Teska kde by to davalo smysl by se stavel SC kdys hned vedle je centrala ABB 😀
ještě pár desítek let nebude… 😉
ještě pár desítek let nebude… 😉
Škoda, že není uvedený výkon.
Škoda, že není uvedený výkon.
150kW
150kW
Tam je 4×150 kW? Super. Díky.
Tam je 4×150 kW? Super. Díky.
tady je důkaz tvé nerozvážné zbrklé nadrženosti bez
tady je důkaz tvé nerozvážné zbrklé nadrženosti bez ověření celej ty, jak sypeš „moudra bez“ dů/odkazů ;))) né když se tam upíchnou 4ry hladový tesly pod 50% baterky výkon se rozdělí na 4×100 kiloprdů co myslíš 🙂
A ty zase dokazuješ že tu hlavu máš jenom na to, aby ti
A ty zase dokazuješ že tu hlavu máš jenom na to, aby ti nepršelo do krku. Tohle samozřejmě vím, ale to mě nezajímá. Mě zajímalo kolik je tam stojanů a jaký mají výkon. Kapišto?
kapím kapím ale to ty děkoval za hotovou věc…Tam je
kapím kapím ale to ty děkoval za hotovou věc…Tam je 4×150 kW? Super. Díky…. takže to už neukecáš mladej :)))
Ano. Je tam 4x150kW. Tedy 4 stojany po maximálním výkonu
Ano. Je tam 4x150kW. Tedy 4 stojany po maximálním výkonu 150kW. To že jsi to pochopil jinak je tvůj problém. Já se ptal pro sebe.
eéé to by vypadalo takto :))
„Tam je 4×150 kW max? Super.
eéé to by vypadalo takto :))
„Tam je 4×150 kW max? Super. Díky“
neboli faktických přípojka 300kW a 4x75kiloprdu 😉
Ospravedlňujem sa za nepravdivý údaj o výkone SuC v
Ospravedlňujem sa za nepravdivý údaj o výkone SuC v Olympii. Správne je max. výkon pre jeden stojan 135kW, resp. jednu tu mobilnú dvojstojanovú platformu. Celkový výkon teda neprekročí 270kW.
To není ! 150 kW se v případě stojanů, které jsou v
To není ! 150 kW se v případě stojanů, které jsou v páru dělí dvěma, proto teslisti nabíjejí, pokud to jde ob jeden stojan. Stojany jsou označené 1a, 1b – 2a, 2b – jsou v párech.
To v praxi zase takový problém není, protože elektromobily
To v praxi zase takový problém není, protože elektromobily nabíjejí 150kW stejně jenom poměrně krátkou dobu a pak to padá. Mě šlo o to, že tam je 4x 150kW nabíječka.
.
.
Na fotce vidim jen 2 stojany.? Pro toho kdo jde do nakupaku
Na fotce vidim jen 2 stojany.? Pro toho kdo jde do nakupaku asi OK,ale jinak jet tam treba v tuhle predvanocni dobu, to stravite v kolonach vic casu nez u nabijecky.
Zatím jsou tam čtyři…a o kousek dál jsou destination
Zatím jsou tam čtyři…a o kousek dál jsou destination chargery…
Destination chargery jsou dva nefunkční. U jednoho cedulka
Destination chargery jsou dva nefunkční. U jednoho cedulka že je off, u druhýho nic. A kabely se válí po zemi. Lidi jsou hovada.
Súhlasím. Málokto má toľko chochmesu aby si po sebe
Súhlasím. Málokto má toľko chochmesu aby si po sebe upratal aspoň ten kábel.
Je to smutné 🙁
Ty nabíječky nejedou už od léta. naposledy před měsícem
Ty nabíječky nejedou už od léta. naposledy před měsícem jsem tam potkal Konu jak chudák nabíjel z 1F schuko zásuvky. A to měl štěstí, že jela.
psal jsem jim a oni tvrdí, že všechno jede…tak nevím
https://1url.cz/dM7Zs
https://1url.cz/dM7Zs
Smazáno
Smazáno