Nová elektrododávka Nissan e-NV200: 40kWh baterie, dojezd 280 km

Jan Horčík - 04 Říjen 2017

Nissan po novém Nissanu Leaf představil také inovovanou elektrododávku e-NV200. Je vybavena stejnou 40kWh baterií a nabízí dojezd 280 km NEDC.Nová verze elektrické dodávky Nissan nabízí stejnou přepravní kapacitu jako ta stará, ale vyšší dojezd

Nová verze elektrické dodávky Nissan nabízí stejnou přepravní kapacitu jako ta stará, ale vyšší dojezd
foto: Nissan

Původní verze elektrické dodávky Nissan e-NV200 měla, stejně jako původní Nissan Leaf, baterii o kapacitě 24 kWh (30kWh verze se dodávka nedočkala). A nabízela dojezd 170 km NEDC.

Nová verze s větší baterií má NEDC dojezd 280 km, EPA odhad je pak reálnějších 193 km. Nová verze Nissan e-NV200 se 40kWh baterií bude v Evropě k objednání na konci letošního roku.

Elektrododávka Nissan e-NV200 patří mezi oblíbené rozvážkové a taxi vozy

Elektrododávka Nissan e-NV200 patří mezi oblíbené rozvážkové a taxi vozy
foto: Nissan

Nová baterie s kapacitou 40 kWh není ani o píď větší, než ta původní 24 kWh, takže nová verze dodávky nabízí i stejné přepravní možnosti. K dispozici bude opět 4- nebo 5-ti dveřová varianta.

Výkon elektromotoru je 80 kW/109 koní (360 V) při 254 Nm. Palubní nabíjení má výkon 6,6 kW. Max. rychlost je omezena 123 km/h a zrychlení 0-100 km/h zvládne za 14 sekund.

Nissan e-NV200

Nissan e-NV200
foto: Nissan

Elektromobil maximálně uveze 694 kg a nákladní prostor má rozměry 2040 mm délky, 1500 mm šířky a 1358 mm výšky. Objem přepravního prostoru je 4,2 m3.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

dotace 600 tis Kč

Obce i kraje mohou opět žádat o dotace na ekologická auta

Příjem žádostí poběží až do 27. září 2018.

http://dotace.snadno.eu/Elektromobilita.html

Obrázek uživatele Jan Rýznar

Mohli by začít nabízet pouze akumulátorový upgrade dosud vyrobených e-NV200 24 kWh na 40 kWh. Jestli se celý pack nezměnil, tak to bude otázka změny části softwaru BMS.

Obrázek uživatele Josef.

Myslíte, že battery pack navýšil kapacitu o 65% a zůstal rozměrově stejný? To je asi blbost, že?

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Obrázek uživatele Jan Rýznar

Možná byste udělal lépe, kdyby jste si nejprve přečetl článek... Podobná situace nastala při uvedení 30 kWh verze z původní 24 kWh 1.gen Leafu. Akupack ani velikost samotných článků se nezměnila, došlo pouze ke zvýšení energetické hustoty samotných článků, tedy fyzické zvýšení hmotnosti.
Dle vyjádření výrobce dokázal v současné době navýšit kapacitu o více jak 65%, což je výborný výsledek při zachování původních rozměrů. Akupack současné generace Leafu (2.gen) je stejný jako v původním Leafu (většina komponent je převzatá nebo inovovaná). Je tedy možné nainstalovat do Leafa r.v. např. 2012 akupack s 40 kWh! Leaf a e-NV200 nemají stejné akupaky - liší se uspořádáním modulů = rozdílný tvar (kapacita i nominální napětí zůstává stejné). Tento jev již nastal ve více EV modelech např. BMW i3 (22 - 33 kWh), VW e-Golf (24,4 - 35,8 kWh), Kia Soul (27 - 30 kWh - to možná víte).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Honda zavře továrnu v domovském Japonsku, bude se soustředit hlavně na elektromobily

zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/honda-zavre-tovarnu-v-domovskem-japonsku-bude-se-soustredit-hlavne-na-elektromobily-1338198

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

bude se soustředit? Vrať se do televyze! Tam se mluví hotntotsky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ač se to nezdá, je to česky gramaticky správně.

A proč hrozilo, že to není gramaticky správně, případně jak by to mělo být formulováno lépe?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bude jít a podobné blbosti lze vyjádřit jinak: například - půjde, soustředí se, v budoucnosti se soustředí.....asi myslel

Mě to jako blbost naprosto nepřipadá a zní mi to naprosto normálně a to mi už dávno není náct. "Půjde" bych do toho v životě nenarouboval, "soustředí se" nevyjadřuje budoucí činnost a "v budoucnosti se soustředí" je už moc dlouhý do huby. Takže za mne naprosto nevidím problém.

To mám spíš problém v výrazem Česko. Až se vodtrne Morava tak to asi bude Moravsko :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Toyota po 56 letech ukončila výrobu v Austrálii. VW přesouvá výrobu Superbů do NDR. Škatulata hejbejte se.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Vasek ION

no pod 990 klacku to asi nepujde viz new Leaf, takze skoda :/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena? Dotace na firmu?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Cena by měla být totožná s původní verzí, tedy asi 880 000 Kč. O dotacích podrobně zde.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"....příjem bude otevřený do 17. 9. 2017....." takže při pohledu do kalendáře zase nic. Nicméně dotace je stavěna tak, že pokud firma má v majetku pouze část objektu ve kterém se i bydlí (dole obchody firmy, nahoře byty vlastní lidi - celkově SVJ) tak má smolíka a utře nos, dotace nehrozí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dyť ty dotace co se postovali jsou staré.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter


185.66.36.26