Bezdrátová pouliční lampa není jediný způsob, jak bude Nissan nově recyklovat použité baterie z elektromobilů.
V Japonsku začíná Nissan s prodejem renovovaných battery-packů pro elektromobil Nissan Leaf. První bude dostupná 24kWh verze, později také 30kWh a 40kWh. V přepočtu lze „recyklovanou“ baterii koupit za $2850, tedy asi 57 000 Kč. Nová baterie stejné kapacity stojí dvojnásobek.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nissan nabízí vlastní baterie pro domácnosti xStorage
Aby se zákazník dostal na takovou cenu, musí pochopitelně kromě poplatku přihodit ještě svou starou baterii. Prodej renovovaných baterií začne v květnu.
Renovace baterií probíhá v nové továrně ve městě Namie, kterou Nissan provozuje společně se společností 4R Energy (joint-venture Nissanu a Sumitomo). Jde o první továrnu svého druhu v Japonsku.
Kromě pouličních lamp a renovovaných baterií pro elektromobily se recyklované články využijí také ve velkokapacitních bateriových úložných systémech a vysokozdvižných vozících.
Zdravím,
kecy v kleci. Zháním cenu nové baterie do
Zdravím,
kecy v kleci. Zháním cenu nové baterie do C-zero,případně Peg.ION,
Vite to tu někdo? Dík
Takže všichni chytří na tři dny dopředu, ale cenu neví
Takže všichni chytří na tři dny dopředu, ale cenu neví nikdo.
Zeptejte se v citrónu nebo peugeotu. Takhle vám nikdo
Zeptejte se v citrónu nebo peugeotu. Takhle vám nikdo neporadí. Taky lze koupit baterku z bouračky.
Necelých 500.000,-Kč za novou… :((( …myslím, že to
Necelých 500.000,-Kč za novou… :((( …myslím, že to bylo 480tis.
V Mitsubishi_ASA jsou vidět ceny dílů (kompletní poloosa, buben zadní brzdy, atd. ale u mnohých dílů ceny nejsou – zjišťuje se až před opravou.)
Myslím, že některé díly se ani nedají jen tak samostatně bez opravy vozidla koupit.
Na „KIWI“ho stránkách možná budou ceny i za jednotlivé články. Popisoval tam na videu celé trable i domácí výměnu vadného článku (musel jich tenkráte koupit více najednou…) Nemám čas teď hledat odkaz.
Nedávno se prodával na Sauto.cz nepojízdný iON za 150.000,-Kč (zřejmě dobrá baterie) a zmizel rychle.
Dík moc.
Dík moc.
Něco podobného nabízi i Mercedes pro Smart EV
Vykupuje
Něco podobného nabízi i Mercedes pro Smart EV
Vykupuje použité (vadné) a Prodává opravené .
Ale Ceny jsou někde jinde. Prostě Mercedes.
Pan si dovezl bouraný Smart EV
Bez Akumulátoru Ten si koupil zvlášt Starší
https://slovak2.wixsite.com/smartdily
Pane Horčíku, renovovaná nebo repasovaná a recyklovaná je
Pane Horčíku, renovovaná nebo repasovaná a recyklovaná je trochu rozdíl. Chápu, že pojetí slova recylovat, tj. uvést znovu do oběhu se dá pojmout i takhle, ale ten termín se používá ve významu recyklace druhotných surovin, tj. že baterie se vytěží na použitelné suroviny a z nich se vyrobí baterie nová (nebo něco jiného).
Recyklovanou, repasovanou, nebo opravenou? To je rozdil. Pokud
Recyklovanou, repasovanou, nebo opravenou? To je rozdil. Pokud recyklovanou, tak to chapu tak, ze jsou to nove vyrobene clanky za pouziti vzacnych zemin z clanku starych.
Ale at tak nebo onak, tak je to dalsi slusny naboj proti vsem skarohlium, kteri se stale ohaneji cenou baterii do ojeteho EV. Toto je slusna cena. 57tis sotva staci na 4 vstriskovace u ojeteho diesela.
nissan 93% fosílijí ku 7% Leafů nuda soudruzi 😉
nissan 93% fosílijí ku 7% Leafů nuda soudruzi 😉
Kazdy kdo pouziva lacině hlášku soudruzi je vidlák..
Kazdy kdo pouziva lacině hlášku soudruzi je vidlák..
Prosim, neurazet nas vidlaky. V padesatejch nam ti soudruzi
Prosim, neurazet nas vidlaky. V padesatejch nam ti soudruzi vzali vse.
Právě proto nemůžou vidláci přijít soudruhům na jméno
Právě proto nemůžou vidláci přijít soudruhům na jméno 🙂
To se může hodit. O hodně víc by se ale hodila možnost
To se může hodit. O hodně víc by se ale hodila možnost výměny z 24 kWh na 30 kWh.
alebo hned z 24kWh na 40kWh 🙂 Ale je to vobec mozne?
alebo hned z 24kWh na 40kWh 🙂 Ale je to vobec mozne?
Co vím, tak ani 30 kWh baterii tam dávat nechtějí. Ale
Co vím, tak ani 30 kWh baterii tam dávat nechtějí. Ale zase někde na youtube jsem viděl, jak do kufru nastrkali dalších 24 kWh, takže si auto s větší kapacitou poradit umí. Za tu cenu bych to klidně udělal, 24kWh Leaf by dost výrazně ožil.
Ale to, pokud se dobre pamatuju, byli zamestnanci Nissanu.
Ale to, pokud se dobre pamatuju, byli zamestnanci Nissanu. Takze mozna meli mpznost udelat zasahy do sw, ktere bezny majitel nebo servis nema. Nic blizsiho jsem k tomu nevidel.
Byl to i amatéři plus tadle
Byl to i amatéři plus tadle firma
http://evobsession.com/hybrid-industries-now-offering-third-party-nissan-leaf-battery-pack-upgrades-160-miles-per-charge-for-6500/
Bude to pěkný byznys renovace baterií. Obzvlášť když
Bude to pěkný byznys renovace baterií. Obzvlášť když musíte vrátit starou baterii a dostanete taky starou, kde se vymění „pár“ špatných článků(zajímalo by mě kolik to tak je). Ale lepší než drátem do oka. 🙂
Předpokládám, že dostanu baterii s použítým boxem a
Předpokládám, že dostanu baterii s použítým boxem a BMS ,ale články budou nové a ty staré použijí třeba do lamp.
Nyní je to tak že za starou baterii dostanu úplně novou.
A vůbec už tu někdo řešil výměnu bateri v EV at v záruce, nebo po?
To asi fááákt těžko, pro ty co chtějí veškeré
To asi fááákt těžko, pro ty co chtějí veškeré články nové tu je už možnost instalace nové baterie.
není možné z důvodu rozdílného vnitřního odporu
není možné z důvodu rozdílného vnitřního odporu kombinovat použité a nové články, protože baterie je zapojená v serii a vykazovala by kapacitu toho nejslabšího článku. A pár desítkách cyklů by zase odešel jiný starý článek.
Je to stejné jako když se repasuje baterie na aku nářadí ,nebo notbuku, opravdu si myslíte ,že tam dají staré i když ještě dobré články a k tomu pár nových?
To spíš vyhodí špatné a dají dohromady staré. DO
To spíš vyhodí špatné a dají dohromady staré. DO notebooku pokud se nepletu dávají baterie s jinou chemií, které vydrží podstatně méně cyklů. U aku nářadí asi taky, ale nevím.