Nissan na Tenerife předvedl elektrický ekosystém

redakce - 14 Únor 2018

Automobilka Nissan, světový lídr ve výrobě elektromobilů, na měsíc ovládl Tenerife, aby se podělil o svou vizi budoucnosti bez emisí.Nissan ohlásil přes 12 000 nových zákaznických objednávek Nissanu Leaf v Evropě za pouhých 90 dní.

Nissan ohlásil přes 12 000 nových zákaznických objednávek Nissanu Leaf v Evropě za pouhých 90 dní.
foto: Nissan

TISKOVÁ ZPRÁVA

Na španělském ostrově Tenerife uspořádal akci Nissan Electric Ecosystem Experience demonstrující důvěru značky Nissan ve vizi Nissan Intelligent Mobility, která má změnit způsob, jakým lidé řídí, i způsob, jakým všichni žijeme, a vytvořit více vzrušující a udržitelnou budoucnost.

Hlavním cílem akce Nissan Electric Ecosystem Experience bylo umožnit VIP osobám, aby se projely v novém Nissanu Leaf, nejprodávanějším 100% elektrickém vozidle na světě, i vylepšeném modelu e-NV200, který uživatelům díky nové 40kWh baterii poskytuje o 100 km delší dojezd. Nissan také zveřejnil nové informace ohledně svých plánů v oblasti infrastruktury a energie.

Philippe Saillard, generální ředitel prodeje a marketingu společnosti Nissan Europe, to komentuje takto: „Nissan před skoro deseti lety odstartoval elektromobilovou revoluci. Za tu dobu jsme prodali více elektromobilů než kterýkoli jiný výrobce na světě. Ale je to teprve začátek. Skrze naše automobily a investice do služeb v oblasti infrastruktury a energie chceme expandovat mimo automobilový průmysl a změnit způsob, jakým všichni žijeme. Toto je elektrický ekosystém a v rámci naší vize Nissan Intelligent Mobility dosáhneme revoluce v průmyslu a moderním životě, jak ho známe.“

Nissan ve spolupráci s institutem Institute of Technology and Renewable Energies (ITER) hostuje akci Electric Ecosystem Experience v komplexu ITER na Tenerife. ITER má 25 let zkušeností v oblasti inženýrství a telekomunikací a vytvořil bioklimatický areál poháněný obnovitelnou energií z větrných farem a solárních panelů.

Nový Nissan Leaf

Hvězdou akce Nissan Electric Ecosystem Experience byl nový Nissan Leaf – ikona vize Nissan Intelligent Mobility. Tento nejprodávanější elektromobil na světě má dojezd 378 km podle NEDC a je také prvním vozem, který prošel testem WLTP.

Na jedno nabití nyní ujede 270 km v kombinovaném prostředí (město a dálnice) a 415 km v městských podmínkách, takže poskytuje vzrušující zážitek z jízdy a současně snižuje strach z omezeného dojezdu. Nissan Leaf je plný důmyslných technologií včetně pokročilé asistenční funkce ProPILOT pro bezpečnější a pohodlnější jízdu.

Technologie e-Pedal vozidla řidičům umožňuje jednoduše zrychlovat a brzdit pomocí jediného pedálu a průběžně rekuperovat energii. Funkce ProPILOT Park umožňuje autonomní parkování stisknutím tlačítka.

Nový Leaf je díky více než 12 000 objednávkám od zákazníků, které byly zatím přijaty, ačkoli se nový model v evropských showroomech objeví až počátkem února 2018, již nyní pro Nissan obrovským úspěchem.

Vylepšená 100% elektrická dodávka Nissan e-NV200

Dalším novým produktem na akci Nissan Electric Ecosystem Experience je vylepšený Nissan e-NV200, který je nyní vybaven novou 40kWh baterií. Nyní nabízí dojezd až 280 km podle NEDC – o 60 % více než dříve – s nezměněným nákladovým prostorem a kapacitou a jednostupňovou převodovkou, díky které je řízení jednodušší a bezpečnější.

Vylepšený model e-nv200 prošel testem WLTP s výsledkem 301 km v městském cyklu a 200 km v kombinovaném cyklu. Zásadně podpoří transformaci center měst díky tomu, že firmám a profesionálním řidičům umožní 100% elektrifikovat závěrečnou fázi přepravy.

Model e-NV200 napájený 40kWh baterií se ve vybraných evropských zemích začne prodávat od ledna 2018 a první zákazníci si ho převezmou na jaře 2018. Obě vozidla jsou 100% elektrická a bez emisí, což společnosti Nissan umožňuje dostát svému závazku omezit množství CO2 na světě a vybudovat udržitelnější prostředí pro všechny.

Nissan se nadále zaměřuje na infrastrukturu elektromobilů

Společnost Nissan na akci Futures 3.0 oznámila svůj plán v příštích 18 měsících rozšířit svou současnou venkovní nabíjecí síť o 20 %. S využitím standardu pro rychlé nabíjení elektromobilů CHAdeMO společnost Nissan již pomohla vybudovat nejkomplexnější nabíjecí síť v Evropě sestávající z více než 4700 rychlonabíječek nainstalovaných napříč regionem.

Společnost se ve spolupráci se svými hlavními partnery, majiteli firem a místními správami napříč Evropou snaží zajistit, aby budoucí instalace co nejvíce zvýšily pohodlí řidičů. Nová nabíjecí místa se budou nacházet na dálnicích a v klíčových evropských městech.

Společnost Nissan se účastní 11 celoevropských projektů, jejichž cílem je vytvořit sítě s rychlými nabíječkami (více podrobností o těchto projektech naleznete v příloze). Průlom v poskytování energie „zdarma“ řidičům elektrických vozidel díky energetickým partnerstvím

Společnost Nissan také znovu zdůraznila svůj odvážný cíl nabízet zákazníkům bezplatně energii pro jejich elektromobily, který odhalila na akci Futures 3.0. Tento revoluční způsob ježdění začala společnost testovat v průběhu loňského roku v Dánsku.

Nyní je součástí nabídky pro všechny firemní zákazníky v této zemi. Při použití technologie obousměrného nabíjení Nissan mohou zákazníci čerpat energii z elektrické sítě pro napájení svého vozu nebo dodávky a následně ji „prodávat“ zpět do sítě, aby ji mohli využívat ostatní. To znamená, že poté, co firma zaplatí nominální poplatek za instalaci nabíječky V2G, již nebude platit žádné další náklady na palivo či energii a bude pouze čerpat bezplatnou energii pro své elektromobily.

A Dánsko je jen začátek. Ve Velké Británii společnost Nissan ve spolupráci s OVO Energy umožnila zákazníkům nákup domácí energetické jednotky xStorage, s jejíž pomocí mohou energii „prodávat“ zpět do sítě, za zvýhodněnou cenu. Uživatelé si tak mohou přivydělat průměrně 647 euro ročně.

Společnost Nissan již zkoumá i další příležitosti v Evropě, které jí pomohou z energie zdarma učinit milník pro budoucnost.

Nissan i nadále vyznává CSR

Jednotky xStorage Home, které jsou nainstalovány v každém domě v ITER, budou součástí pilotního projektu v rozvojové zemi v Africe. Ten pomůže poskytovat udržitelnou energii místním komunitám v rozvojových zemích, které dnes nemají přístup k energii. Komunity tak získají lepší přístup k základním potřebám, jako je vzdělávání a lékařská péče.

Kromě toho společnost Nissan Europe v souladu se svými cíli udržitelnosti představila koncept založený na dodávce Nissan e-NV200. Toto vozidlo je vybaveno pevným energetickým úložištěm a lze ho v případě velkého výpadku nebo narušení dodávky energie nebo poruchy v síti použít jako mobilní, udržitelný záložní zdroj energie.

Tyto dva pilotní projekty proběhnou v roce 2018, a pokud se prokáže, že jsou prospěšné, společnost Nissan na nich bude dále stavět.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chtěli k nám do firmy koupit první 4 vlaštovky 2x Leaf a 2x eNV, ale čekalo se na novou eNV-200.
V pátek vedení nákup elektromobilů odložilo.... Nějaký člověk z Brna prý v Nissanu eNV-200 téměř uhořel, prý vinou špatného servisu Nissan v Brně a také prý elektromobily Nissan série 2014 mají řadu nebezpečných elektrozávad.
Těšil jsem se na služebního Leafa, ale pokud je to pravda tak do takového auta nesednu.

Obrázek uživatele Radovan

Je to samozřejmě hovadina hodná novin typu Blesk. Šlo o závadu na 12V elektroinstalaci vozu, tedy od běžné automobilové baterie v předním kufru. Majitel to psal i zde na hybrid.cz, pokud se nemýlím (nebo na elektroforum?). Uhasil to sám díky všímavým lidem kolem, byl snad vedle v krámě. Kdyby hořely trakční baterky v podvozku a museli zasahovat hasiči a majitel byl uvnitř, to by bylo něco zcela jiného, ale jak vidno, Urban legend v Brně vznikla rychle.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

V USA vzplane 17 spalovacích aut za hodinu což je 150 000 požárů při kterých zahyne přes 200 lidí každý rok.
Statistiky pro elektroauta asi budou zatím hluboce pod tím.
http://www.businessinsider.com/17-cars-catch-on-fire-every-hour-in-the-us-2013-11

Zde je ukázka Tesly torpédované spalovákem z boku v Lucembursku. Ze spalováku je pochodeň.
http://insideevs.com/crash-involving-tesla-model-s-and-gas-fueled-car-results-in-ice-vehicle-fire/

Myslím že máte daleko větší šanci, že vám bouchne/vzplane baterka v mobilu či notebůku než v autě, nebo že vás sejme neoriginální probíjející čínská nabíječka mobilu či vám rovnou podpálí barák.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nissan před skoro deseti lety odstartoval elektromobilovou revoluci. Tesla založená před 15 lety s ní nemá nic do činění. Bože, to jsou žvásty.

Pěkná snůška marketingovejch žvástů, která samozřejmě zase začíná slovem lídr.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Ve které příloze jsou podrobnosti o projektech sítí s rychlými nabíječkami???

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Obrázek uživatele Radovan

Z hlediska infrastruktury je Nissan prostě bída. Když pominu světlé výjimky á la AutoIn Pardubice. Článek na hybrid.cz z 28.5.2015 TEST: elektrická dodávka Nissan e-NV200: "Rychlonabíjení přes CHAdeMO je bezproblémové, z 0 na 80 % kapacity baterie trvá zhruba 30-35 minut. Teď už jen aby rychlonabíječkami disponovalo více dealerů značky Nissan." Je 15.2.2018 a v podstatě kulové.....
Zadáte vyhledávání a vypadá to takto: Nissan Roto Plzeň, Nissan Autobond Praha 9, Nissan AUTO IN Pardubice, NISSAN BSAuto Brno a to je vše. 4, slovy 4. Opava REPREcar Nissan jen pomalá a zavřená v areálu
Další 4 najdete až na 2x menším Slovensku AUTO-IMPEX NISSAN Bratislava, ANRAcar NISSAN Bratislava, Nové Zámky NISSAN IZSÁK COMPANY, Žilina Nissan Point.
Už i elektromobilitou donedávna nepolíbené Polsko je na tom u dealerů Nissanu lépe. A jelikož tam razantně nastoupil Greenway, tak to jen lítá. V roce 2017 instalovali od prázdnin 20 rychlonabíječek, do roku 2019 jich má být 200.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen pro upřesnění v JPN Cars máme v Brně nabijecku od ČEZu.
Ne všichni dealeři šli cestou nabíječek od Nissanu :-)

Obrázek uživatele Radovan

Díky za upřesnění, máte pravdu, já u ní nikdy fyzicky nebyl, vždycky jsem skončil až u áček.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemáte zač :-). Jinak už máme v JPNku nový Leaf 2018 na svezení, tak se můžete všichni zastavit vyzkoušet :-). Je to 100 a 1 oproti první generaci :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chtěli k nám do firmy koupit první 4 vlaštovky 2x Leaf a 2x eNV, ale čekalo se na novou eNV-200.
V pátek vedení nákup elektromobilů odložilo.... Nějaký člověk z Brna prý v Nissanu eNV-200 téměř uhořel, prý vinou špatného servisu Nissan v Brně a také prý elektromobily Nissan série 2014 mají řadu nebezpečných elektrozávad.

Nevíte co je na tom pravdy ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vím jen to,že ta konkrétní E-NV 200 procestovala několikrát celou Evropu a nebyl s ni žádný problém. Pak přišla nehoda,nijak fatální a servis v JPN. Po servisu a pár dnech užívání požár v místech, kde se dělaly opravy. Majitel ve voze nebyl,takže o uhoření nemůže být řeč. Vůz se podařilo uhasit hasicím přístrojem. Takže žádný velký požár. Majitel byl poblíž a včas zakročil. Auto stojí už měsíc v JPN a majitel netuší, kdy a jestli se vůbec kdy ještě sveze. Nevím o nikom,kdo by řešil problémy s elektrosystemem v e-NV nebo Leafovi. Sám jsem ho vlastnil,takže mohu hodnotit. Vaše obavy nebo obavy vašeho vedení jsou naprosto liché. Nový Leaf i e-NV 200 si jistě vzaly spolehlivostatní ze starších modelů s sebou,byť je to nový vůz. Věřím, že se u vás nakonec auta objeví a vedení nákup uskuteční.

Obrázek uživatele Radovan

Viz odpověď dále. Ať mi Vaše vedení zavolá. Telefon na apa.cz kontakty Radovan. Je to samozřejmě hovadina hodná novin typu Blesk.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele Radovan

Pokud by ho šlo půjčit v druhé půlce března alespoň na týden a pořádně otestovat s výstupem zde na hybridu, pak se rád pro něj zastavím.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Půjčit by to šlo, ale max přes víkend ( chodí na nej každý den několik zájemců ).
Popřípadě někdy později až bude chodit menší množství lidi...
Bohužel momentálně jej nemůžeme na tak dlouho postrádat :-/

---

Nový Leaf 2018 40 kW

Obrázek uživatele Radovan

Poslal jsem Vám kontakt na sebe pane Franku (jste-li v jpn ml.), můžeme se dohodnout, ať nezaplevelujeme diskusi.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele ozana

Bez aku 60kWh a termomanagementu je to pořád jen za 50 bodů.

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jsem byl zvědav, co je to ten elektrický ekosystém, tak jsem si přečetl článek.
A zjistil jsem, že to znamená, že Nissan udělal někde reklamní akci.

Obrázek uživatele Josef

Ekosystémem byl myšlen systém propojení auta s domácností a sítí apod. Mrkněte na videa Bjorna, ten tam byl.

Obrázek uživatele M.Krupka

Tak nevím. Je 12000 objednávek moc, nebo málo?

12 000 za 90 dní je kurňa málo, ale zároveň je to asi nejvíc co se týče dinosaurů.
Celosvětově maj 40 000. Pokud je to taky za 90 dní, tak oproti Tesle co získala nějakech 115 000 rezervací za 24 hodin a za 43 dní jich měli přes 400 000 je to jako plivnutí do moře i když je to určitě úspěch.
Představ si kolikrát víc by měli objednávek kdyby přisli aspoň s 60 kWh baterkou! Odhaduju tak 120 000 za těch 90 dní. Ale to oni zatím nechtěj, problémy s dodávkama takovýho kvanta baterií, kanibalizace vlastních spalováků, žádnej servis = vidím vélký špatný :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samé PR drísty, od nissanu ani nič iné ...
Vychvalujú sa s nissanom leaf - najpredávanejší elektromobil na svete... Dali do neho trochu väčšiu baterku, ale spotreba zostala žalostne vysoká.
e-nv200 už má dokonca 40kWh baterku. To, že s takou baterkou mali začínať a teraz už mal mať aspoň 60kWh, škoda hovoriť.
CHUDÁCI CHVASTÚNI...

Na Tenerife už davno nemají minimálně diesly a nejlépe všechny spalováky co dělat, ideální místo pro fotovoltaiku a větrné elektrárny, nechápu proč už tam není dávno 90% energie z obnovitelných zdrojů, takové přírodní podmínky v EU nemá pro to nikdo.

Obrázek uživatele Josef

To vám klidně povím. Jezdí tam spousta hybridů, ale lidé na Kanárech jsou na tom platově podobně jako Češi. Respektive hůř než Pražáci. Nic moc selanka to tam není.

Jsem tam každý měsíc, ale hybridů jsem tam moc neviděl. Plat učitele 2 tis. EUR a nekvalifikovaná síla 800 EUR mi přijde celkem v pohodě.

Obrázek uživatele Josef

Bavíme se o soukromém sektoru. Učitelé mají plat stejný jako na pevninském Španělsku, protože jsou státní zaměstnanci.

Nějak jsem se na platy nevyptával, sever je docela chudý, jih viditelně bohatší. Když vidím kolik sype pronájem nemovistostí a apartmánů, tak je to těžký business. Nemyslím tím Italy, ale místní lidi. Jeden apartmán tam vydělá 2,5 tis. EUR měsíčně, paní které bydlí kousek ode mě má dva, které nechala před pár lety zrenovovat, takže 5 tis. EUR měsíčně mi přijde solidní peníze. V Praze by za to dostala o dost méně a byla by ráda.

Obrázek uživatele Josef

Jasně, majitelé nemovitostí v místě jsou celkem za vodou.

Ale jedno elektro jsem tam viděl docela nedávno, i3 :)

Obrázek uživatele Josef

Vidíte :-) Já dneska viděl i3 hradecký záchranky.

Diskuze Josef a Josef, to je jako Karel a Karel v "Účastnících zájezdu". Ještě že máte rozdílné ikonky. :-) Párkrát jste mě už málem zmátli.

Jinak potvrdili jste to, co mě napadlo už včera při čtení diskuze - pokud potkáváte na Kanárech smrdící a kouřící diesely, tak že na tom místní obyvatelé, nebo alespoň jejich část, budou platově podobně jako v ČR. Ono ráj pro turisty ještě nemusí nutně znamenat ráj pro místní obyvatele.

---

Nissan Leaf 24kWh, 167.000 km

Ono je to vpodstate stejne i v dalsich "ostrovnich rajich" (alespon tam, kde jsem byl) - Mallorka, Korsika, Sicilie - pekna auta turiste nebo lukrativni lokality, jakmile se zajede do vnitrozemi, tak vesmes stare pekace. Ostatne zadny rozdil proti velka mesta X venkov u nas.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Josef

Já byl původní Josef, ten druhý tam má tečku :-)

Přiznám se bez mučení, že toho jsem si fakt vůbec nevšiml. Díky za upozornění. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 167.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Navíc Tenerife má na délku nějakých 80 kiláků, což by i elektromobil od Nissanu snad mohl dát bez nutnosti nabíjení v půlce cesty

Na Kanárech jsem byl před 2 týdny a dieselů jsem tam potkal dost. S taxikem v benzinu jsem se tam ani nesvezl a to jsme každý den jeli s taxi několikrát.

Byl jsem překvapený, jaké tam jezdí plečky, kouří jim to v těch kopcích fakt hodně. Nechápu proč tohle už dávno nevyřešili. Tahají se tam 9 let stará auta....alespoň to omezili na 10 let myslím.

Obrázek uživatele ozana

Projekt pevného energetického úložiště měli mít vyzkoumaný už před 5 lety.

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pilotní projekty v rozvojové zemi v Africe si pane Nissan dělejte. Ale se mnou jako se zákazníkem tedy nepočítejte.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter