Nissan dodal první nový Leaf v Evropě, převzal si ho bývalý britský policista

Jan Horčík - 01 Únor 2018

Prvním zákazníkem, který si v Evropě převzal nový Nissan Leaf se 40kWh baterií, je Leo Moran z Británie. Jedná se konkrétně o speciální edici Nissan Leaf 2.ZERO v černé barvě.auto elektromobil Nissan Leaf nový Leon Moran

Nový Nissan Leaf s v evropké verzi vyrábí v Británii v továrně Sunderland.
foto: Nissan

Leon Moran (63 let) je bývalý policista, dnes už v důchodu. Na elektromobily přešel už asi před rokem, když si pořídil první generaci Nissanu Leaf s 30kWh baterií.

Moran si nový Leaf pochvaluje. Je to podle něj nejlepší auto, které kdy řídil. A těší se, až bude moct začít objevovat nové vlastnosti druhé generace nejprodávanějšího elektromobilu na světě.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Zkouknul jsem test Bjorna s Leaf 2 a Ioniq a to se Nissan moc nevytáhnul.

https://www.youtube.com/watch?v=bbGQkj7DnXc&feature=youtu.be

Na trase 85 km, při rychlosti 120 km/h a teplotě -12°C jsou spotřeby:
Leaf 2 21,6 kWh/100km
Ioniq 16,5 kWh/100 km

Rozdíl tedy 31%.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Netvrdili ste, náhodou, že je to iba o baterke (Semi vs. Mercedes truck) ?
Hyundai ioniq je momentálne elektromobil s najlepšou spotrebou v europe. Ak príde TM3, tak bude druhý.

U Semi a Mercedesu je to o baterce, rozdíl v dojezdu při stejné baterii by měl být podobný (pokud v zmíněném článku není těch 200 km NEDC, nikde jsem se to nedočetl). U Ioniq a Leaf je stejný dojezd v těch zmiňovaných podmínkách 145 kilometrů (rozdíl u uvedených aut ve využitelné kapacitě je pouhých 8 kWh). Kdyby ty auta měly 60 kWh baterie, bylo by to už o něčem jiném. Věřím, že se ty techologie ale budou zlepšovat to rozhodně, ale nebudou v jednotlivých autech od renomovaných výrobců 50 a více procent. Leaf 2 se prostě dojezdem nikam neposunul. Tím jsem myslel to, že to je především o baterce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozhodne nesúhlasím s tým, že je to iba o baterke. Aj keby mal leaf 100kWh baterku, tak nebude na tom lepšie so spotrebou jednoducho preto, že vela "žerie". S leafom neurobili žiadny pokrok odkedy dali tepel. čerpadlo. Nekde museli soudruzi udelat chybu. Možno motor, možno menič, možno aerodynamika, možno niečo iné... a možno s každého niečo. Na ioniqu si dali korejci skratka záležať a je to aj vidno.
Čo sa týka Semi a mercedesu, tiež tam bude rozdiel v dojazde za rovnakých podmienok. To som si istý. minimálne koeficient aerodynamického odporu bude katastrofálny. A velká spotreba sa dá urobiť aj na iných miestach v aute. V elektroaute sa počíta každý ušetrený watík :)

Netuším zda iba je překlad slova především, s tím ostatním se dá souhlasit, Leaf má více paramatrů horších než Ioniq.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Preklad slova "iba" do češtiny je "jenom"
Především by mohlo asi byť predovšetkým.
Ak by som sa momentálne mal rozhodovať aký elektromobil, tak rozhodne ioniq. Leaf za tie peniaze nestojí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Iba - pouze

Obrázek uživatele Radovan

Tak mne napadl klasický vtip - Co mají společného kanadský a český dřevorubec? Oba si mohou dovolit jet na dovolenou do Prahy :-)
A co nemají společného český a britský penzionovaný policajt? Že by si koupili 30 kWh Nissan Leaf a po roce ho vyměnili za 40 kWh. :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Znám jednoho českého důchodce, co má 30kWh Leafa a teď si objednal 40kWh Leafa.

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Obrázek uživatele Radovan

No vida, čeští policajti už jsou na tom s britskými stejně :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

a až dostanú rovnako dôchodok ako hasiči na slovensku ...

Obrázek uživatele Radovan

...kúpia si Teslu Model S :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

ani ten plagátik, ktorý dostali registrovaní ma model3
https://domov.sme.sk/c/20752072/niektori-byvali-hasici-maju-vratit-cast-vysluhoveho-dochodku-upozornil-grendel.html

Super až na tu hnusnou pohřební a depresivní černou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak to s tebou Amen, asi budes hodne v pr.de.li kdyz mas problem se zakladni barvou :)
Ted nevim, zavist nebo seroslepost?

off

Kde všude je Elon zaháčkovanej.
https://www.teslarati.com/elon-musk-ventures-investments-infographic/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

off

Nějaká krypotměnová (nebo jak se tomu nadává) společnost skoupila masivní pozemky okolo Gigatovárny. Je to několikanásobně víc plochy než tam má Tesla s Gůglem dohromady. K čemu jim to bude nikdo neví. Já spekuluju že tam očekáváj další boom technologických firem, který už nebavěj horentní nájmy a ceny v Silikon valej, tak prostě skoupili co mohli a budou čekat až se tam všichni nastěhujou.
https://www.teslarati.com/blockchains-cryptocurrency-buys-land-around-tesla-gigafactory/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

off

Zajímavej fenomén, američtí farmáři se pomocí východoevropskejch hackerů snaží narušit monopol výrobců na možnost servisování přetechnizovaných zemědělských strojů a zbytečného kupování nových náhradních dílů. Z farmářů jsou aktivisti a hnutí za právo na opravu se rozrůstá. Slyšení k danému problému v místním parlamentu přilákalo mnoho zástupců od výrobců a lobistů.
https://youtu.be/F8JCh0owT4w

Se stejnými problémy se potýkají i majitelé Tesel a neautorizované servisy.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je problém prakticky všech výrobků, do všeho strkají elektroniku která je na první pohled hezká ale v konečném důsledku je to neopravitelné za levno, jen výměna celé elektroniky, aby lidstvo na tuhle přetechnizovanost jednou pěkně nedojelo

Super. Jen houšť.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online

Newsletter