To nevymyslíte. Philip Morris ČR se chlubí novou flotilou hybridů Toyota Auris, protože tím chce podpořit „budoucnost bez spalování a kouře“.
foto: Toyota
Zástupci společnosti Philip Morris ČR a.s. včera převzali 11 vozů Toyota Auris s hybridním pohonem. Vozy jsou určeny pro členy týmu, který je odpovědný za prodej výrobků se sníženým rizikem, kam spadá revoluční zařízení IQOS. Díky tomuto partnerství během tří let provozu automobilů unikne do ovzduší o 19 tun emisí CO2 méně, než v případě provozu stejné flotily s dieselovým motorem.
NEPŘEHLÉDNĚTE Název Toyota Auris končí, nová auta na jednotném podvozku se budou globálně jmenovat Corolla
„Vizí naší společnosti je budoucnost bez kouře. Proto jsme pro naši firemní flotilu zvolili vozy Toyota Auris s hybridním pohonem. Ty mají se zařízením IQOS společného jmenovatele – opouštějí tradiční model spalování a sází na špičkové moderní technologie,“ říká István Borus, obchodní ředitel společnosti Philip Morris ČR a.s.
„Naším dlouhodobým cílem je radikální snížení množství emitovaných výfukových plynů až o 90 procent. Budoucnost proto vidíme ve vozech s hybridním pohonem,“ říká obchodní ředitel Toyoty Jiří Maláček a dodává: „Právě paralela mezi hybridní technologií vozů Toyota a zařízením IQOS, které tabák jen nahřívá a nevypouští zplodiny do plic kuřáka ani ovzduší, nás na naší spolupráci nejvíce baví.“
IQOS a automobily jdou k sobě, tvrdí Philip Morris
Při navázání spolupráce zadaly obě společnosti renomované výzkumné agentuře IPSOS zpracování výzkumu o vztahu spotřebitelů k automobilům a tabáku. Výzkum na reprezentativním vzorku populace potvrdil, že vůz užívaný kuřákem klasických cigaret ztrácí rychleji svou hodnotu, protože má méně potenciálních kupců.
Více než polovina oslovených respondentů uvedla, že by si vůz po kuřákovi nekoupila – 19 % dotázaných rozhodně ne, dalších 33 % spíše ne. „Uživatelé IQOS jsou tak ve výhodě, IQOS totiž eliminuje nejen množství škodlivin, ale i čichové stopy, které zanechávají klasické cigarety,“ vysvětluje István Borus.
Pozitivní pro budoucnost hybridních vozů je zájem spotřebitelů o ekologičtější formy pohonu. Téměř třetina respondentů (29 %) by v případě dostatku finančních prostředků ráda zvolila nový vůz s hybridním nebo plně elektrickým pohonem. 42 % dotázaných by zvolilo benzínový motor, 20 % pak motor naftový. V součtu 9 % spotřebitelů by volilo pohon na LPG nebo CNG.
Do hodnoty ojetého automobilu po kuřákovi se mohou negativně promítnout také drobné nehody, které kuřáci přiznávají a v jejichž důsledku bývá poškozen interiér vozu. Téměř 30 % dotázaných přiznává, že vinou kouření klasické cigarety způsobili ve voze nějakou škodu – ať už šlo o poškozený interiér, oděv apod. I proto je důležité dbát pravidel, že žádné elektronické zařízení nesmí odvádět pozornost řidiče od řízení automobilu.
Blbe marketingove kecy… Vite, ze Philip Morris podporoval
Blbe marketingove kecy… Vite, ze Philip Morris podporoval zakaz reklamy cigaret protoze mel jistotu ze jeho znacky lide uz znaji dobre a zakaz ovlivni jenom konkurence o ktere nikdo uz nedozvi? To bude tady neco podobneho.
Kouření má budoucnost. Škoda že moje žena je nekuřák.
Kouření má budoucnost. Škoda že moje žena je nekuřák.
Krásnej článek na autoforum.cz o konci Tesly..
Doporučuji
Krásnej článek na autoforum.cz o konci Tesly..
Doporučuji si přečíst až před spaním, aby se všem místním naivním análytikům dobře spalo.
Dobrou noc a krásné sny….
Že má Tesla nemalé problémy to vidí všichni. Otázka je,
Že má Tesla nemalé problémy to vidí všichni. Otázka je, jak to dopadne. a) Tesla se z toho vylíže sama (tomu bych teď dával tak 50/50). b) Akcie časem spadnou tak nízko (a tedy celková hodnota firmy) a problémy budou eskalovat, že se Teslu nakonec někdo odkoupí a nalije do ní nemalé peníze, zrestruktualizuje a upraví výrobu a ceny tak aby mohla dosahovat zisku. c) Tesla zbankrotuje a zavře fabriky (tomu bych teď dal tak 10-20%).
ropaci to koupi a je na nich co je napadne, ale levne se asi
ropaci to koupi a je na nich co je napadne, ale levne se asi jezdit nebude
Koupí si ji Musk. Už přeci o tom s někým jednal.
A
Koupí si ji Musk. Už přeci o tom s někým jednal.
A konečně se zbaví „shorterů“ a vyhodí ty nenažrance z dozorčí rady. Pak to bude dělat podle svého, stejně jako SpaceX a nikdo mu do toho nebude „kecat“.
Možný by to bylo řešení.
A za co by to koupil?
Pro ropáky to nemá moc význam. Musk =
A za co by to koupil?
Pro ropáky to nemá moc význam. Musk = kult. Tesla není bez Muska nic, protože ztratí svou auru.
Jak za co? Něco by dal sám ale hlavně přeci už o tom s
Jak za co? Něco by dal sám ale hlavně přeci už o tom s nějakým investorem jednal, teď si nemohu vzpomenout s kým to bylo.
To on si právě nemůže vzpomenout taky. Za to ostaně
To on si právě nemůže vzpomenout taky. Za to ostaně dostal tu pokutu.
Odkaz? Když se dá bez http : //www. , tak to projde. Nějak
Odkaz? Když se dá bez http : //www. , tak to projde. Nějak to nemohu najít 🙁
Celé autoforum.cz je krásne :)))
Celé autoforum.cz je krásne :)))