Volkswagen pokračuje v uvádění dalších verzí modernizované modelové řady Golf na český trh. Nyní jsou na řadě modely Golf GTE a e-Golf.
foto: Volkswagen
Automobily Volkswagen Golf GTE a Volkswagen e-Golf si lze již dnes objednat u prodejců značky Volkswagen za ceny od 1 024 900 Kč (Golf GTE), resp. 959 900 Kč (e-Golf).
„Modernizovanými modely Golf GTE a e-Golf posilujeme svou nabídku v oblasti elektrické mobility, která patří mezi hlavní pilíře budoucího rozvoje značky Volkswagen,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.
Volkswagen e-Golf
„Čtyřdveřový e-Golf pro modelový rok 2017 se díky novým akumulátorům s dojezdem prodlouženým až na 300 km poprvé stává první volbou pro motoristy, kteří touží po velmi kvalitním a plnohodnotném vozidle s nulovými emisemi. Rovněž nový Golf GTE je výjimečným vozem nevšední kombinací sportovní dynamiky a trvalé udržitelnosti, k níž přispívá i schopnost překonat až 50 kilometrů s čistě elektrickým pohonem,“ dodává Harant.
Nový Volkswagen e-Golf nabízí v porovnání s předchůdcem vyšší výkon, delší dojezd a rozsáhlejší sériovou výbavu. Kapacita nových lithium-iontových akumulátorů byla zvýšena z 24,2 kWh na 35,8 kWh.
Díky tomu se prodloužil dojezd v kombinovaném cyklu EU až na 300 kilometrů, přičemž v praktickém provozu, v závislosti na ročním období, stylu jízdy, použití klimatizace a dalších faktorech mohou majitelé e-Golfu v průměru počítat s reálným dojezdem cca 200 km.
To je o cca 50 % více než u předchůdce. Výkon elektromotoru byl navíc zvýšen o 15 kW na 100 kW. Kompaktní vůz díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,6 sekundy.
Sériová výbava nového modelu e-Golf, jehož cena byla stanovena na 959 900 Kč, byla významně rozšířena a nyní zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat s funkcí „Front Assist“ a s funkcí nouzového brzdění City s ochranou chodců a multifunkční tříramenný volant obšitý kůží.
Novinkou v modelu e-Golf je rovněž na přání dodávaný digitální panel přístrojů Active Info Display a sériově dodávaný informační a zábavní systém Discover Pro s 9,2“ displejem a ovládáním gesty.
Mezi další prvky výbavy zahrnuté ve vstupní ceně patří 16“ kola z lehké slitiny, palubní počítač Premium, , automatická klimatizace Climatronic a systém preventivní ochrany cestujících PreCrash.
Stejně jako u všech elektricky poháněných modelů Volkswagen umožňuje aplikace Car-Net „e-Remote“ i u nového modelu e-Golf pohodlný přístup k různým funkcím vozidla. Prostřednictvím chytrého telefonu nebo tabletu tak lze zapnout nebo vypnout klimatizaci či nabíjení akumulátorů.
Aplikace ukáže i polohu zaparkovaného elektromobilitu na mapě. Doba nabíjení prostřednictvím nástěnné nabíječky Wallbox číní 5 h a 20 minut. Po připojení k veřejným nabíjecím stanicím se stejnosměrným proudem trvá nabití na 80 % kapacity akumulátorů pouhých 45 minut.
Při nabíjení ze sítě lze funkci topení aktivovat již před odjezdem prostřednictvím aplikace „Car-Net e-Remote“, což prodlužuje dojezd. Stejný efekt přináší i na přání dodávané tepelné čerpadlo, které využívá k vyhřívání interiéru teplo z venkovního vzduchu a teplo vyzařované komponenty poháněcího ústrojí.
Volkswagen Golf GTE
V nové podobě přichází na český trh také hybridní Golf GTE s možností externího nabíjení, který je nabízen za 1 024 900 Kč. Stejně jako u předchůdce má řidič k dispozici mimořádnou jízdní dynamiku v kombinaci s extrémně nízkými emisemi.
Hybridní soustavu tvoří spalovací motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW/150 k a elektromotor o výkonu 75 kW/102 k, které doplňuje speciálně pro hybridní modely vyvinutá šestistupňová dvouspojková převodovka a sada akumulátorů, umožňující dojezd až 50 kilometrů v čistě elektrickém režimu.
Celkový dojezd činí cca 880 kilometrů. Golf GTE poskytuje nejvyšší výkon 150 kW/204 k. Zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou 7,6 sekundy a nejvyšší rychlost je 222 km/h.
Nový Golf GTE s pětidveřovou karoserií dává své sportovní geny i příslušnost k rodině elektricky poháněných modelů Volkswagen najevo charakteristickými modrými stylistickými detaily. Dynamiku hospodárného vozu umocňují nové světlomety LED, které patří k sériové výbavě, stejně jako zadní světlomety LED.
Součástí sériové výbavy je rovněž informační a zábavní systém Composition Media, adaptivní tempomat, asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, multifunkční sportovní volant obšitý kůží, paket Světla a výhled, palubní počítač Premium a 16“ kola z lehké slitiny.
Vůz je vybaven rovněž nabíjecím kabelem. Z běžné domovní elektrické zásuvky trvá doplnění elektrické energie na plnou kapacitu akumulátorů přibližně 3,5 hodiny, na přání dodávaná nástěnná nabíječka (tzv. Wallbox) zkrátí dobu nabíjení o hodinu.
OF: Nevěděl jsem kam to dát, ale myslím že by to mohlo
OF: Nevěděl jsem kam to dát, ale myslím že by to mohlo pár EV nadšenců pobavit, nebo aspoň zaujmout.
https://www.garaz.cz/magazin/garaz-tv/3003196-souboj-elektromobilu-vyzdimali-jsme-baterky-do-nuly-test-dojezdu-a-nabijeni-na-sidlisti?tags=elektromobil%2Chyundai%2Cmercedes-benz%2Cnissan%2Celektromobily%2Chyundai-ioniq
Takže s tímto Golfem se dostáváme na cenu 26 812,85 Kč/1
Takže s tímto Golfem se dostáváme na cenu 26 812,85 Kč/1 kWh
Sem zvědav na kolik to klesne u Bolta-Ampéry a TM3?
Kolik si připlatím za tepelné čerpadlo a kolik za rychlejší nabíjení?
„Stejný efekt přináší i na přání dodávané tepelné čerpadlo, které využívá k vyhřívání interiéru teplo z venkovního vzduchu a teplo vyzařované komponenty poháněcího ústrojí.“
Čili to mají stejné jako Tesla.
Link! Musíš vždycky do příspěvku zkopírovat nějaký
Link! Musíš vždycky do příspěvku zkopírovat nějaký link! Ať si lidi myslí,že něco umíš. 😉
jelikoz jste potvrdil sam svuj vyrok tim, ze jste nezkopiroval
jelikoz jste potvrdil sam svuj vyrok tim, ze jste nezkopiroval zadny link, tak prokazatelne nic neumite. Jako kazdy anonymni troll.
Asi mu zase došli prášky a html hatmatilka ho pronásleduje
Asi mu zase došli prášky a html hatmatilka ho pronásleduje i ve spánku a zakusuje se mu do krku 😀
ps Neumím zhola nic a ještě mi za to platěj 🙂
pps Kdysi mě myslím že E-ryk napadl, kde mám ke svému tvrzení odkaz, tak se toho dodnes držím a občas ke svému tvrzení nějaký ten odkaz přiložím ať nevypadám jak žvanil.
e-Golf 26 812 Kč/1 kWh
Ampera-e 15 030 Kč/1 kWh dle
e-Golf 26 812 Kč/1 kWh
Ampera-e 15 030 Kč/1 kWh dle Norské ceny
Bylo by fajn k podobnemu srovnani doplnit, ze Norska cena je
Bylo by fajn k podobnemu srovnani doplnit, ze Norska cena je bez DPH. I tak samozrejme e-Golf cenove proti Ampera-e vychazi spatne.
Osobne bych asi pro srovnani pouzil norske ceny obou, ale to je jen moje preference, nevime, jake si Opel nastavi ceny u nas, pokud tu vubec bude Amperu nabizet. Je pomerne bezne, ze cena nevychazi jako prepocet kurzu + DPH.
Pro ilustraci norske ceny obou: Ampera-e zacina na 299 900 NOK a e-Golf na 307 700 NOK.
Odkazy na ceniky sem jako neregistrovany dat nemohu, ale nazvy souboru jsou:
„prisliste-ampera-e-my17-14-12-2016.pdf“
„Volkswagen e-Golf elbil prisliste.pdf“
Norsky neumim, tak mohu jen doufat, ze v cenicich neni nejaka zrada, ale na prvni pohled to tak nevypada.
Souhlas, udělal jsem jen quick and dirty porovnání.
Odkaz
Souhlas, udělal jsem jen quick and dirty porovnání.
Odkaz dáš v pohodě pokud ho napíšeš třebas takhle www_seznam.com
apod. Akorát pár kverulantů tu bude prskat 🙂
Jak již bylo řečeno Ampera-e k nám dorazí až tak 2018 nebo později, takže tou dobou bude cena všelijaká. Ioniq k dodání taky do konce roku nebude…
By mě zajímalo, jestli s těmi papírovými vs. reálnými
By mě zajímalo, jestli s těmi papírovými vs. reálnými dojezdy je to stejně jako u spalováků, že většina řidičů má o třetinu vyšší spotřebu protože neumí řídit. Zda pokud umím řídit, ujedu těch slibovaných 300 km, nebo je to jen reklamní podvod.
NEDC je kýmsi oficiálně odsouhlasený laboratorní cyklus,
NEDC je kýmsi oficiálně odsouhlasený laboratorní cyklus, který poskytuje příznivě vypadající čísla, která marketing s radostí využívá. Tudíž pokud to chceš označit za podvod tak moc neuspějete.
To že ty hausnumera jsou vzhledem k běžné spotřební realitě pěkná kravina už bylo milostivě pochopeno a nyní bude nahrazen novým systémem, který se snad bude více blížit realitě.
Já se radši řídím spotřebou udávanou americkou EPA, která stojí víc nohama na zemi.
Tohleto chápu.
Ale u spalováků lze té papírové hodnoty
Tohleto chápu.
Ale u spalováků lze té papírové hodnoty bez problémů dosáhnout, i se dostat pod ní. Tak by mě zajímalo, jak je to s tím NEDC. Zda je to hodnota, které lze dosáhnout, nebo je zcela imaginární.
Posuď
Posuď sám
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/takto-vyrobci-umele-snizuji-normovanou-spotrebu-aut-da-se-s-tim-ale-neco-delat/
http://www.autorevue.cz/normovane-mereni-spotreby-dnes-azitra-ztrati-start/stop-smysl#articleStart
NEDC trvá 19 minut a 40 vteřin,
auto při něm jede rychlostí maximálně 120 km/h,
ujede 11,03 km a
průměrná rychlost je 33,6 km/h.
Vůz zastaví 14krát celkem na 23,7 % času, zrychluje 20,9 % času, jede konstantní rychlostí 40,3 % a zpomaluje 15,1 % času.
Valivý a aerodynamický odpor je měřený zvlášť a potom „dopočítaný“ při měření spotřeby na stolici!!!
Vše je měřeno v laboratoři na stolici za ideální teploty a auto je od výrobce na test víc než připraveno, viz 1. link.
A ze se podle tehle normy testuji vsechna auta vcetne elektrik
A ze se podle tehle normy testuji vsechna auta vcetne elektrik a hybridu ti uniklo…
A to ti nakukal kdo? Mně unikaj leda tak pšouky :)))
A to ti nakukal kdo? Mně unikaj leda tak pšouky :)))
Skoro presne. Jen snad, ze simulacni parametry pro dynamometr
Skoro presne. Jen snad, ze simulacni parametry pro dynamometr se nedopocitavaji zvlast az po, ale museji se ziskat pred cyklem adaptaci vozu na dynu s jeho realnymi parametry ze silnice. Hlavni funkci valcoveho dynamometru, je totiz co nejvernejsi simulace silnice.
Díky za upřesnění přímo od kováře.
To jsem ani
Díky za upřesnění přímo od kováře.
To jsem ani nečekal, že to na těch autowebech budou mít tak správně.
Válcový dynamometr
New European Driving Cycle (NEDC) na en
Válcový dynamometr
New European Driving Cycle (NEDC) na en Wiki
Prokazany podvod je u spalovacich motoru. Emise nekolikrat
Prokazany podvod je u spalovacich motoru. Emise nekolikrat prekracuji zakonne limity. Vsechny mereni byly podvod. Dojezd EV odpovida zakonnym normam. Tak se tady nekasejte s podvodem u EV. Bezte zalovat na vsechny spalovaky. ted se vysetruje i Mercedes, Renault, Opel atd. VW je jiz soudne uznany podvodnik, ktery nam zamerne otravuje vzduch a zivot.
Já nemluvím o emisích, které si běžný motorista těžko
Já nemluvím o emisích, které si běžný motorista těžko změří, ale o spotřebě, která u těch spalovacích aut plus mínus odpovídá.
Nechci nikoho žalovat, jen se ptám na zkušenosti. Na shodu skutečných hodnot s udávanými.
Kdyz jedu Ionem po rovine 50 km/h, tak by ten dojezd byl ca.
Kdyz jedu Ionem po rovine 50 km/h, tak by ten dojezd byl ca. 200 km. Kdyz jedu v terenu, tak to dost klesa. A velke rychlosti Ion take nema rad. Aerodinamicky odpor je jako kufr na kolech. Kazde EV ma nejakou chtenou vadu aby se to moc neosvedcilo. Tesla je jedina automobilka ktera se zivi vyrobou cistych EV a proto jejich auta jsou plne pouzitelna. Ostatni automobilky elektromobilitu zkousi a potrebuji nekolik malo EV a nesmi se to moc rozjet, kradlo by to prodej spalovaku. To je tvrda realita. proto vsichni fandi Tesle a prominou i nejake nedostatky, protoze jedine Tesla prinesla a prinese masovou elektromobilitu.
Dojezd 200 km při 50km/h???? To je vtip? Jak může být
Dojezd 200 km při 50km/h???? To je vtip? Jak může být někdo tak hloupý a takovou předraženou parodii koupit místo za rok mít M3, to mě hlava nebere.
Se zbytkem komentáře plně souhlasím, už nikdy nepodpořím ropný terorismus.
Jestli budete mít M3 za rok tady v ČR v rukách, tak sežeru
Jestli budete mít M3 za rok tady v ČR v rukách, tak sežeru svůj klobouk.
ok, domluveno
ok, domluveno
Jako malí kluci.
Jako malí kluci.
jinak je jedno, jestli za rok, nebo dva, rozumný člověk
jinak je jedno, jestli za rok, nebo dva, rozumný člověk opravdu nekupuje auto každé dva roky 😉
jinak domluveno, když bude M3 v ČR v roce 2018, tak sežerš svůj klobouk
No ty iony/imievy se daly koupi uz pred 8 lety, dneska jsou to
No ty iony/imievy se daly koupi uz pred 8 lety, dneska jsou to bazarovky za cenu asi ctvrtinovou optoi zakladni cene modelu 3….
1/4 cena, 1/4 dojezd
stále parodie na EV bez pořádných
1/4 cena, 1/4 dojezd
stále parodie na EV bez pořádných nabíječek po světě, prostě stále vyhazování peněz pro tupce
Jenjo, ty sis zkrátil nick?
No to je jedno. I kdybyses
Jenjo, ty sis zkrátil nick?
No to je jedno. I kdybyses nepodepsal vůbec, tak tě poznáme 🙂
nezkrátil, chyba v Chrome a tvém uvažování 🙂
nezkrátil, chyba v Chrome a tvém uvažování 🙂
Přesně to jsem si myslel, že chyba bude ve mě a všech
Přesně to jsem si myslel, že chyba bude ve mě a všech ostatních. Ty jsi v poho 🙂
to jsi vážně tak hloupý, ne nedokáže pochopit chybu
to jsi vážně tak hloupý, ne nedokáže pochopit chybu prohlížeče v předvyplňování formulářů? 🙂
Tak peugeot ion (mitsubishi imiev se prodava od roku 2009,
Tak peugeot ion (mitsubishi imiev se prodava od roku 2009, realne dostupnost modelu 3 bude pro nove objevny nejdriv 2019…. v dobe kdy se iony bezne prodavaly tako modelu 3 se jeste ani nemluvilo….
ok, spletl jsem si auta, dík
ok, spletl jsem si auta, dík
Pletete si Peugeon ION a Hyundai Ioniq. Ion je male EV, dnes
Pletete si Peugeon ION a Hyundai Ioniq. Ion je male EV, dnes se da koupit pod 300 litru. V Tesle za ty prachy dostanete mozna lepsi pneumatiky.
ok, ale Tesla M3 má taky dojezd 3x větší, proto 3x
ok, ale Tesla M3 má taky dojezd 3x větší, proto 3x vyšší cena 🙂
to už radši ojetinu s dojezdem 1400 km za 100 tis. než EV parodii 🙂
S tim odpoustenim nedostatku nevim nevim.
Maji to hodne
S tim odpoustenim nedostatku nevim nevim.
Maji to hodne rozkolisane. Videl jsem kousky, ktere nemeli problem, ovsem to co spachali na kolegovo Sku za temer 5M se odpousti tezko. Vypada jako by proslo garazovim servisem po tom co ho nekdo vytahl z vrakoviste, kam se dostalo po tezke nehode.
No jsem zvedav na to svoje Xko, jak se predvedli.
Ale ta tesla stoji 3 miliony?! Nejste schopen ten cenový
Ale ta tesla stoji 3 miliony?! Nejste schopen ten cenový rozdíly vidět?
Ani s Teslou to neni zadna hitparada. Neni problem v Tesle,
Ani s Teslou to neni zadna hitparada. Neni problem v Tesle, ale v metodice mereni (stejne jako u spalovaku).
V realu pri normalnim stylu jizdy, tedy neakcelerovat pokazde jak ve formuli, ale jako ve spalovaku, prekracovat povolene rychlosti maximalne o 10km/h a pomeru dalnice/prvotridky 50/50 si muzete vydelit udavany dojezd NEDC cca 1,5 a dostanete realny dojezd. Tyhle udaje vychazi ze soucasnych podminek, tedy teplota kolem 10 stupnu s normalnim topenim na 22-23 v kabine. Na letnich pneumatikach.
V lete to mozna bude o neco lepsi. V zime na zimnich pneu ovsem zase horsi.
pred deseti dny jsem jel s 90D S,cca 3tis.km,nej spotreba byla
pred deseti dny jsem jel s 90D S,cca 3tis.km,nej spotreba byla 19kw/100km,jinak 21-23kwh takze realita cca 350km s topenim a zbytek cca 10kwh v baterii,teplota 1-3st.Cels.
Zajímavé, někteří mají problém dostat se pod 30kWh…
Zajímavé, někteří mají problém dostat se pod 30kWh… Nicméně je to pochopitelné, protože závisí pouze na způsobu jízdy. Ovšem ani tak ta spotřeba není přesná, neboť rozhodující je, jaký byl příkon při nabíjení. A nejedná se o zanedbatelné rozdíly hodnot.
Zvláštní, že pokud někdo má vyšší než udávanou spotřebu u spalováku, hned padají slova o podvodu. U EV to nějak vyšumí, případně si za to může řidič sám 🙂
s teslou mam najeto asi 50tis km, ale NIKDY, vubec NIKDY
s teslou mam najeto asi 50tis km, ale NIKDY, vubec NIKDY nebyla spotreba nad 30 kwh/100. hodnoty, ktere udava pan pred Vami naopak presne sedi. muj prumer za tech 50t km je 22 kwh/km, vetsina najezdu byla podzim/zima.
Nejste jediný uživatel a na zahraničních fórech jsou i
Nejste jediný uživatel a na zahraničních fórech jsou i jiné údaje. Neříkám všichni, říkám někteří.
Zase jeden,co nepochopil rozdil mezi mericim a provoznim
Zase jeden,co nepochopil rozdil mezi mericim a provoznim cyklem, zato s plnou hubou pravdy. :-)))
Tak to bezte rict tem soudcum co trestaji VW, ze maji hubu
Tak to bezte rict tem soudcum co trestaji VW, ze maji hubu plnou pravdy a ze nic nepochopili. provozujete benzinku a mate strach z EV, nebo jen hajite zajmy ropnych teroristu?
Mícháte páté přes deváté, a to měření emisí v
Mícháte páté přes deváté, a to měření emisí v měřicím cyklu, spotřebu v měřicím cyklu, emise a spotřebu v provozu.
Pokud vydáváte za podvod metodiku měřicího cyklu, pak podvádí opravdu všichni bez ohledu na druh pohonu,neboť je pro všechny stejná. Mimochodem, tím, že je stejná, jsou velmi podstatně a zvýhodněny EV i hybridy a nový jízdní cyklus WLTC toto stále neřeší.
Co je to podle Vás „zákonná norma dojezdu“? S tímto termínem jsem se ještě nesetkal.
Podvod s měřením emisí VW je prokázaný fakt, ale to neznamená, že jsou všechna certifikační pravidla podvod. Naopak, díky nim a ve vztahu k nim byl ten podvod snad odhalen a prokázán, nebo ne?
Hájím pouze věcnost a nazývání věcí pravými jmény. Neznalost, manipulace a demagogie věci nikdy neprospívají.
VW se pomaličku šoupe malými pidikrůčky k budoucnosti.
VW se pomaličku šoupe malými pidikrůčky k budoucnosti. Škoda, že ti rakouští bratří Kreislerové nerozjeli výrobu svého 55,7 kWh Golfa s dojezdem 350 – 450 km a kapalinou chlazenou baterku + rychlonabíjením.
http://www.kreiselelectric.com/en/projects/electric-golf/
Dojezd 200 km v zimě s normálním topením a budu naprosto
Dojezd 200 km v zimě s normálním topením a budu naprosto spokojen. Teď mám s reálnou využitelnou baterií 19,5 kWh dojezd v zimě s topením 100 km. 45 kWh baterie/40 kWh využitelných (nebo dokonce šuškaná 55 kWh baterie (50 kWh využitelných) by tento dojezd posunula nad hranici, která by pro mne v podstatě znamenala, že rychlonabíječek netřeba.
Ano, 36 kWh využitelných by na dalších pár let mohlo
Ano, 36 kWh využitelných by na dalších pár let mohlo stačit a nad 60kW bych to využil asi jen 1 až 2x za rok.
Znamena to, ze soucasny e-Golf je pro vase potreby OK (35,8
Znamena to, ze soucasny e-Golf je pro vase potreby OK (35,8 kWh)? Kazdy mame jine potreby, to je jasne. Zajima me to z toho duvodu, ze se zde casto operuje hodnotou 60 kWh jako hranici, kdy „to staci“. Diky
Zatím mi stačí i 19kWh, omezující je to jen na nějaké
Zatím mi stačí i 19kWh, omezující je to jen na nějaké výlety. e-Golf by mi stačil na další 3-4 roky a pak těch 60kWh, to by bylo naprosto luxusní. Nepotřebuji jezdit každodenně po celé republice (tam to chce cca 90kWh).
Senzacni nabidka eGolf za male
Senzacni nabidka eGolf za male penize.
https://cz.hecht.cz/volkswagen-golf-a7-gti-white/
Este treba pockat kym sa realne dojazdy nedostanu nad 300km.
Este treba pockat kym sa realne dojazdy nedostanu nad 300km. Potom uz budeme cakat iba na vhodnu cenu auta s tymito parametrami.
Za mě jsou dojezdy 200 Km dostačující když má doma
Za mě jsou dojezdy 200 Km dostačující když má doma člověk do zálohy spalovák, nyní přežiju 95% jízd i dosahem 100 Km s jsem spokojenej.
Problém je v možnosti rychlého a dostupného doplnění paliva, píšu špatně u elektriky paliva, je to uvedeno i techničáku PALIVO: EL .
I elektrokára s dojezdem v reálu 300-400 Km se přece někdy vybije a co když v případě že mám nabito jen na 100 Km najednou náhle musím někam na otočku jet 200 Km a nabíjení trvá několik hodin?
Takže honba zde na fóru za bateriemi 60 Kwh a více podle mě nemá smysl na co budu vláčet po městě kam EV evidentně patří půl tunovou baterku? I když chápu že pro někoho to je třeba.
100kW rychlonabíječka po cestě snad nebude stačit?
100kW rychlonabíječka po cestě snad nebude stačit?
Když bude po cestě, tak OK ,ale zatím to vůbec nevypadá
Když bude po cestě, tak OK ,ale zatím to vůbec nevypadá na to že by byla nějaká po cestě, nehledě na to že cena za rychlodobíjení je úplně mimo. Někde jsem četl zde na fóru nedávno, že snad až 12 Kč za Kwh což je to polovinu víc než dám za benzín.
Osobně občas přemýšlím jestli bych u nového EV typu ioniq,golf si vůbec připlácel za DC dobíjení.
Pravdu máš. Za DC nabíjení v Ioniqu musíš zaplatit
Pravdu máš. Za DC nabíjení v Ioniqu musíš zaplatit 60tis.Kč. Také si dovedu představit, že si za ty peníze raději nějaký spalovací vůz raději půjčím, obvzlášť pokud ten větší dojezd potřebuju 2x za rok. Také se za ty peníze můžu na cestě ubytovat v hotelu, dát si relax a druhý den po nočním nabíjení můžu pokračovat dalších cca 200km.
Je to jen přístupu.Chcete změnit svůj život, změňte své uvažování.:-)
Příplatek 60 tisíc je úplně mimo mísu. V nákladech je
Příplatek 60 tisíc je úplně mimo mísu. V nákladech je to tak 6 tisíc (jestli ne jen 3,5) – konektor, pár drátů a trochu software.
Bohužel je to tak. Paket za 60tis.
Samostatně se to dokoupit
Bohužel je to tak. Paket za 60tis.
Samostatně se to dokoupit nedá.
Ano, je hloupe, ze nejde poridit zvlast, ale na druhou stranu
Ano, je hloupe, ze nejde poridit zvlast, ale na druhou stranu je v paketu tepelne cerpadlo a LED hlavni svetla, kazde z toho je u konkurence zhruba za dvacku (za kolik je ohrev baterie, nevim). Takze cena (priplatek) za vlastni DC tak strasna neni…
No vtipné na tom je, že když si zjistíš maloobchodní
No vtipné na tom je, že když si zjistíš maloobchodní cenu té CCS zásuvky do vozidla např. od PhoenixContactu (cca 40tis Kč vč. DPH), tak ti na tu sestavu DC dobíjení opravdu těch 60tis Kč jen tak tak vystačí…
Stejně tak jenom pistole CCS 125A + 5m kabelu stojí cca 40tis Kč.
Nevěřím, že by byly automobilky ochotny dát peníze za
Nevěřím, že by byly automobilky ochotny dát peníze za podobný kus plastu a pár drátů. Ve skutečnosti jim to vyrobí nějaký Čech nebo Číňan za pár korun. Maloobchodní ceny s DPH značkových výrobků nejsou žádné měřítko…
Založím si firmu a budu prodávat kus za milion, to není
Založím si firmu a budu prodávat kus za milion, to není problém.
No kdyby existovala tak by i stacila 🙂
No kdyby existovala tak by i stacila 🙂
Co se týče ceny, tak vývoj bude asi stejný jako u
Co se týče ceny, tak vývoj bude asi stejný jako u mobilního telefonu.
V 90-tých letech první mobily vážily 3 kilo (Nokia s kufříkem) …
Pokrytí GSM signálem asi stejné jako dnes pokrytí nabíjecími stanicemi a kromě hlasu to umělo ledva SMS. Cena mobilu 150 tis.
Snad nebudeme čekat dalších 20 let, aby se z elektromobilu stalo stejně dostupné zboží , ale ceny se bohužel nepočítají jako vlastní náklady + přiměřená marže , ale stanoví se podle toho co se z lidí v daném čase a místě dá vyždímat …..
Ja mam stále na elektromobil podmienku 200km reálne, vždy a
Ja mam stále na elektromobil podmienku 200km reálne, vždy a bez kompromisu s cenou do 20000 eur. 30000 eur len za 350 km bez kompromisu. To nik neponúka dnes, a odhadujem ze do 2020 sa také nič ani neobjaví.
Ale ano už snad příští měsíc Opel Ampera-e cca
Ale ano už snad příští měsíc Opel Ampera-e cca 30.000€ (ale bez DPH).
Ale jen v Norsku, ne?
Ale jen v Norsku, ne?
To auto bude u nás stáť cez 40000 eur… 30000 bez DPH je
To auto bude u nás stáť cez 40000 eur… 30000 bez DPH je sen.
Mne to staci. 200km je pre mna v pohode bez nabijania dojdem
Mne to staci. 200km je pre mna v pohode bez nabijania dojdem kam potrebujem. Aspon klesnu ceny jazdeniek s 24kWh bateriou.
Včera jsem prohlížel nabídku Leafů z DE, kde nabízeli
Včera jsem prohlížel nabídku Leafů z DE, kde nabízeli skladovky z 2014/10 s nájezdem 10km a povětšina byla Acenta za slušných €18,9tis. Podrobnosti jsem nezkoumal.
To sú auta bez batérie.
To sú auta bez batérie.
Je to u nás o rok dřív jak o třetinu drazssi Tesla 3 s
Je to u nás o rok dřív jak o třetinu drazssi Tesla 3 s dojezdem cca o třetinu jak Tesla menším. Vcelku cajk.
To je tak příznivá cena!!!! :-O To je nejnovější
To je tak příznivá cena!!!! :-O To je nejnovější elektromobil s nejmenším dojezdem za nejvyšší cenu, ne?
Golf 950tKč – dojezd 200km
Ioniq 850tKč – dojezd 250km
Nissan Leaf 730tKč – dojezd 250km
Opel Ampera 900tKč – dojezd 500km
😀 to snad nemyslí vážně, myslím, že je čas začít prodávat auta s 200km dojezdem tak za 600-700tis, ne za milion.
kdybyste si to přečet pozorně , pak normovaný dojezd je
kdybyste si to přečet pozorně , pak normovaný dojezd je 300km to je více než IONIQ nebo LEAF, auto překonává pouze OPEL Ampéra.
Když by jste vy četl pozorněji, přečetl by jste „mohou
Když by jste vy četl pozorněji, přečetl by jste „mohou majitelé e-Golfu v průměru počítat s reálným dojezdem cca 200 km.“
Já psal jen o reálných dojezdech. 😉
Ja myslim ze to bude vetsi dojezd cca 230 a vejs.
Ja myslim ze to bude vetsi dojezd cca 230 a vejs.
To nerozporuji, i tak patří k nejdražším s nejmenším
To nerozporuji, i tak patří k nejdražším s nejmenším dojezdem.
Co to je realny dojezd? jaka je metodika jeho mereni?
Co to je realny dojezd? jaka je metodika jeho mereni? Porovnavate porovnatelne? Proc predpokladate, ze Ioniq s NEDC i EPA dojezdem temer stejnym jako e-Golf ma mit o 1/4 vyssi „realny“ dojezd?
Vážený pane, to co tam píšete je v reálu úplně jinak,
Vážený pane, to co tam píšete je v reálu úplně jinak, takže zaprvé – Opel Ampera se v Evropě ještě vůbec neprodává, není na ní ceník a zrovna dnes jsem se ptal v německu a vůbec nikdo nic neví, spíše až koncem roku a cena bude tak 1,2 mil.
Za druhé, nový e-Golf udává dojezd 300 km dle NEDC, až bude test s Ioniqem a Leafem, tak jasně uvidíte, že dojede na stejné trati nejdále, ty hodnoty, které máte v . tabulce jsou všechny dle NEDC a jen u e-Golfa jste tam dal reálný dojezd za každé situace a u těch ostatních jste to tam nedal, takže tady povídáte úplné nesmysly.
VW e-Golf je rozhodně výborné auto, Jezdil už jste vůbec někdy v životě alespoň měsíc nějakým elektromobilem? Já mám už najeto 200 tis čistě na elektřinu a všechny auta jsem testoval a vím o čem mluvím narozdíl od Vás …
Pouze doplním, že Ampera-e se už od 12/2016 prodává v
Pouze doplním, že Ampera-e se už od 12/2016 prodává v Norsku (v přepočtu za cca 33.400EUR)asi už od 04-05/2017 (první dodávky do Norska) by se měla začít prodávat v Německu, Francii, Holandsku a Švýcarsku. Německá cena bude nejspíše začínat na cca 35.000 Eur vč.DPH. (začínat naštěstí znamená skoro plně vybavené auto, neboť na rozdíl od USA se tady bude prodávat zatím pouze výbava Premium, kde je možné dokoupit pouze Barvu, Kůži a sadu asistentů)!
Pokud je v Norsku za 33.4 (bez DPH), tak tezko v Nemecku s DPH
Pokud je v Norsku za 33.4 (bez DPH), tak tezko v Nemecku s DPH za 35 v plus minus stejne vybave…
Neříkám že to tak určitě bude, ale když srovnáte ceny
Neříkám že to tak určitě bude, ale když srovnáte ceny eGolfu v Norsku a v Německu tak to tak je!
Jak to nemá 60 KW baterii,tak je to nezajímavé.
Jak to nemá 60 KW baterii,tak je to nezajímavé.
Píše se rok 2022, text příspěvku: Jak to nemá 133kWh
Píše se rok 2022, text příspěvku: Jak to nemá 133kWh baterii, tak je to nezajímavé.
Od určitého dojezdu lidi přestanou řešit kapacitu
Od určitého dojezdu lidi přestanou řešit kapacitu baterie, tak jako dnes již téměř nikdo neřeší objem nádrže. Co se naopak u BEV začne řešit bude doba dobíjení. To je jak dnes, tak do budoucna podle mého nejpodstatnější problém. Pro lidi kteří nemají možnost nabíjení v době běžného stání auta a budou odkázaní na veřejné nabíjení, budou tuto otázku řešit nejvíce. A takových lidí bude časem spousta, možná většina.
Vcera jsem poprve nabijel meho Iona na nabijecce Chademo 50kW.
Vcera jsem poprve nabijel meho Iona na nabijecce Chademo 50kW. Jak tam ty kWh naskakovaly. Doopravdy za 20 min na 80%. Maly Ion si bral jen 18kW, ale i tak hezky. vetsi baterky si vezmou 50kW a to je uz hodne dobre. Tech 20 minut nikoho nazabije. Ted zvazuju zda prejdu na Leaf nebo eGolf. Obe EV plne pokryji me potreby. Vic jak 200 km v kuse nejezdim a rychlonabijecky jsou/budou husteji nez 200 km.
Veřejné nabíjení není problém.Stačí málo. Když se
Veřejné nabíjení není problém.Stačí málo. Když se chce, tak to jde vyřešit celkem rychle a snadno v Berlíně, nebo kdekoliv.
Pěknej nesmysl, lidi tou dobou budou více hledět na
Pěknej nesmysl, lidi tou dobou budou více hledět na efektivitu využití dané baterie a dokonalost powermanagementu.
Ano, i to je mozne, ze to i takto bude, ale kuknem na to na
Ano, i to je mozne, ze to i takto bude, ale kuknem na to na pet let. Ale nemyslim si, ze by ono budouci auto s bat. 20kWh ujelo diky pwrmgmtu daaale nez dnes, ale prejme si to…
Holt na trhu zatim nic zajimaveho neni no…
Holt na trhu zatim nic zajimaveho neni no…