Model 3 si rezervovalo přes 10 000 zaměstnanců Tesla a SpaceX

Zaměstnanci společností Tesla Motors a SpaceX už si rezervovali přes 10 000 elektromobilů Tesla Model 3. Auto má být uvedeno na trh už koncem příštího roku.

Na Tesla Model 3 po celém světě čeká odhadem už kolem 400 000 zájemců a noví stále přibývají
foto: Tesla

Elon Musk aktuálně potvrdil, že Model 3 pravděpodobně bude plně robotické auto. A zároveň řekl, že návrh Modelu 3 má být hotov zhruba v polovině července.

Od té doby bude vše směřovat k výrobě auta v továrně Tesla ve Fremontu. Tesla začne dodávat první auta koncem roku 2017 těm, kteří jsou továrně nejblíže – z čehož velká část budou právě samotní zaměstnanci Tesla Motors nebo .

Díky tomu bude mít Tesla rychlý přístup ke zpětné vazbě i k vozidlům samotným, aby je mohla případně zkoumat/upravovat/servisovat. Ještě na konci tohoto roku pak proběhne druhé, kompletní představení elektromobilu Tesla Model 3.

Magazínu Electrek.co se zkoumáním zdrojového kódu rezervační stránky na Tesla Model 3 podařilo zjistit, že auto si rezervovalo přibližně 13 000 zaměstnanců Tesla/SpaceX, kteří dostali k rezervacím přednostní přístup (Tesla od té doby zdrojový kód upravila aby tyto informace nebylo možné zjišťovat).

Pro zajímavost, celosvětově Tesla zaměstnává asi 14 000 lidí a SpaceX dalších 5000. To znamená, že více než každý druhý zaměstnanec obou společností dohromady si Model 3 rezervoval. V polovině května měla Tesla potvrzených 373 000 rezervací celkem.

Luxusní elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X přeci jen jsou stále ještě mimo dosah většiny zaměstnaců Tesla/SpaceX. Model 3 je ale dlouhodobě očekáván právě jako „levný“ elektromobil pro masy.

27 Comments on “Model 3 si rezervovalo přes 10 000 zaměstnanců Tesla a SpaceX”

    1. Například malý městský
      Například malý městský elektromobil Peugeot Ion při členství v APEL vychází povinné ručení na 1.129,- Kč u České pojišťovny (+100,- Kč členský příspěvek). Už 3 roky po sobě stejně. nerozhoduje malus ani bonus, ani zda bydlíte ve velkém městě, jste mladý řidič atp.

    2. Zvedneš telefon a zavoláš
      Zvedneš telefon a zavoláš do NESCHOPNÝ POCHČIJOVNY co jsou to za ZAOSTALÝ NESCHOPÁKY, že nemají v povinným pojištění položku ELEKTROMOBIL, jako některé POKROKOVÉ POJIŠŤOVNY 😉

      http://www.epojisteni.cz/aktuality-povinne-ruceni-elektromobil/

      http://www.elektromobily.org/wiki/Nej%C4%8Dast%C4%9Bj%C5%A1%C3%AD_ot%C3%A1zky_k_elektromobil%C5%AFm#Jak_je_to_povinn.C3.BDm_ru.C4.8Den.C3.ADm.3F

  1. No neviem. Aby Tesla este
    No neviem. Aby Tesla este nemala problemy s tym, ze to zacnu ludia hromadne odhlasovat, koli mechanickym problemom co teraz ma Tesla S. Ci uz hyperdraha oprava brzd alebo problemy s podvozkom, ktore sa snazi Tesla zatajit tym, ze ciastocne uhradi opravu a majitel podpise dohodu o mlcanlivosti. To nie su zrovna dobre praktiky a mozu vazne ohrozit dobre meno Tesly.

              1. Hmm, zřejmě jste
                Hmm, zřejmě jste odvážný mladý muž.
                Já bych na informace z Hybridu zrovna nesázel.
                Tím ale nechci v nejmenším naznačovat, kdo má ve vašem momentálním sporu pravdu, neb je mi to lhostejné, neboť se do USA nikdy nedostanu.
                Jako výchozí bod bych volil kombinaci více zdrojů.

                1. Nejde o to, že spoléhám
                  Nejde o to, že spoléhám či nespoléhám na informace z Hybrid.cz. O dotaci, ať už federální nebo v jednotlivých státech USA se tu psalo nejednou, totéž v diskuzích pod články, ovšem vždy jako o dotaci, nikoli o slevě na dani. Pokud vím, tak až dosud nikdo ani v diskuzích pojem „dotace“ nezpochybňoval, přestože „sleva na dani“ je na první pohled něco jiného. Ale nakonec i v tom vidím přínos diskuze – člověk se dozví něco nového.
                  S mládím nebo odvahou to nemá co dělat.

                2. Zpětně se musím omluvit za dlouhodobou nepřesnost
                  Zpětně se musím omluvit za dlouhodobou nepřesnost týkající se té záměny „slevy na dani“ za „dotaci“.

      1. bod 3 je karet mimo, drtiva
        bod 3 je karet mimo, drtiva vetsina zamestnancu Tesly a SpaceX rozhodne nemaj nejvetsi vejplatu v oboru a ani v SV, to je jen jakasi masaz kterou siri fandove danych 2 firem

        treba pro muj obor ma Tesla taky pozice a nejvetsi vejplatu tam opravdu v danem oboru nemaj 🙂

Napsat komentář