Mobilní nabíječka E-Mona nově nabíjí sdílené elektromobily CAR4WAY

redakce - 05 Červen 2019

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona bude nově nabíjet elektromobily pražské carsharingové služby CAR4WAY. Pomůže tak zajistit, že tyto vozy budou pro své uživatele připravené s komfortním dojezdem. auto mobilní nabíjecí stanice E-Mona nabíjí elektromobily Car4Way

Výsledky testování potvrzují potenciál mobilního nabíjení. První generace mobilní nabíjecí stanice E-MONA váží více než 150 kg a má kapacitu 16,8 kWh.
foto: Škoda Auto DigiLab

Elektromobilita se stává jedním z klíčových trendů budoucnosti dopravy. ŠkodaDigiLab a Pražská energetika, a. s., proto pokračují v rozvoji svého projektu mobilní nabíjecí stanice E-Mona.

V carsharingu CAR4WAY je nyní zařazeno více než 50 elektromobilů a jejich počet bude nadále stoupat. „Naši zákazníci si elektromobily zařazené do služby CAR4WAY velmi oblíbili. E-Mona nám umožní průběžně nabíjet zaparkovaná auta a zajistit tak, že uživatelé budou mít elektromobil vždy perfektně připravený,” říká o spolupráci Pavel Louda, majitel společnosti Louda Auto a. s., jíž carsharing CAR4WAY patří.

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona v uplynulých měsících prošla testovacím provozem, kdy si partneři projektu ověřili, jaký je dosah služby a které čtvrti města je možné pokrýt v rámci deklarovaného dojezdu do 30 minut z centra Prahy.

Během testování se také ověřilo, že pomocí mobilní nabíjecí stanice E-Mona je možné nabíjet prostřednictvím adaptérů naprostou většinu dostupných elektromobilů různých značek, a to téměř za jakýchkoli povětrnostních podmínek nebo dopravní situace.

“Pilotní provoz služby mobilního nabíjení bude pokračovat i v dalších měsících. I nadále tak rozšiřujeme ekosystém služeb kolem vozu. Na základě poznatků z testování budeme mobilní nabíječku dále vylepšovat tak, aby dokázala ještě rychleji a s větším komfortem pomáhat nejen carsharingovým společnostem, ale i manažerům elektrických flotil či koncovým zákazníkům - majitelům elektromobilů,” říká vedoucí Škoda Auto DigiLab, Jarmila Plachá.

Rozšíření pražské nabíjecí infrastruktury o mobilní nabíjecí stanice E-Mona dává podle Škoda Auto zcela nové možnosti pro rozvoj zelené dopravy v Praze. Elektromobily tak nejsou závislé jen na síti veřejných nabíjecích stanic nebo domácích nabíječek, ale energie za nimi přijede prakticky kamkoli.

„Elektřina nabízená mobilní nabíjecí stanicí E-Mona pochází z obnovitelných zdrojů, například z vodních elektráren, z bioplynových stanic nebo ze solárních panelů,” říká Karsten Krämer, vedoucí Strategického rozvoje a vztahu s akcionáři společnosti PRE. “Počítáme s tím, že podobná mobilní a ekologická řešení budou důležitou součástí služeb pro elektromobilitu, a to zvláště v období, kdy se bude ve městech dostatečná nabíjecí infrastruktura teprve rozvíjet,” doplňuje Karsten Krämer.

tisková zpravá
Zpět na HybridPřidat komentář

Štěstí idiotů je zákon! Našim dementům to nejlepší. Vítejte v Českém Absurdistánu..

...kéž jsou všechny bytosti šťastné...)))

Vypadá to jak mobilní prádelna... :-)))

To musel niekdo dlho koumat aby vymyslel takúto somarinu.
Ach jaj.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Obrázek uživatele M.Krupka

A jde to i jinak

Dát to na normální přívěs za auto a máme prodlužovač dojezdu. :-)

Alebo by stačilo urobit niečo ako V2G ale z auta do auta V2V a bolo by po probléme. A nemuselo by to žiadneho spalovacieho trola vytáčať, pretože by si to ani nevšimol.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

si neumím představit že by mi došla v Praze šťáva, vždyť sou tu nabíječky co dva kilometry

---

BMW i3 60Ah - 27.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Jenže uživatelé Car4Way se na to můžou vykašlat. Ještě abych jezdil někam na nabíječku, byť 2 kilometry, když mě to stojí 9 Kč/minutu a tarif se zastaví pouze po dobu nabíjení. Kdyby alespoň dali nějaký bonus třeba 15 minut zdarma, tak je to něco jiného, ale s touhle politikou je už lepší riskovat od nich pokutu, když odstavím auto s méně než 20 % nebo kolik je v tý smlouvě, než jim za to ještě platit pronájmem a v neposlední řadě svým časem.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Radovan

Aha, odtud vítr vane. Takže mají blbě nastavenou motivaci k odložení auta na zásuvku a budou to řešit tou trapnou pračkou na kole a cyklistou k tomu, který podle síly palubní nabíječky u toho "špatně" odloženého auta stráví pár hodin. No to se jistě vyplatí. Zvláště pak v Praze s jejich úrovní mezd a nedostatkem lidí.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Ano, mají to naprosto nedořešené. Snad ještě horší je ale to, že z důvodu té hrozící pokuty za málo nabité auto u nás v Karlíně v Corso Courtu (to je tam, kde je ta nejvytíženější nabíječka ČEZu) často nějaký zákazník Car4Way ukončí pronájem na nabíječce, tzn. že je tam auto do té doby, než si ho někdo další je ochotný půjčit, což s touto cenovou politikou je často i více než týden, a blokuje tak nabíječku (resp. nabíjecí místo pokud jde odpojit) ostatním.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Radovan

Což bohužel zase pro změnu souvisí s nedomyšleností u ČEZ, kdy PRE po 2 hodinách tarifikuje kromě odebraných kWh i minuty strávené na nabíječce a tím blokování nabíjecího místa, kdežto ČEZ nikoliv. Jak se nám ta blbost hezky akumuluje a násobí.... :-(

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Joe

Hmmm ... vypadá to pračka ze starýho ruskýho filmu, kterou nějaká bába táhla na dvoukoláku do opravovny a pak to vzdala ....

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele M.Krupka

+1 :-)

Obrázek uživatele Tomáš

To je primo genialni. Elektromobilisti budou zase za blbce. A asi pravem.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Radovan

Elektromobilisti ne. Škoda Auto. Je to jejich mrtví dítě. Místo aby MHD nebo na elektrokoloběžce dojel borec k prázdnému autu a buď ho podle poptávky přeparkoval k zásuvce nebo odvezl k rychlonabíječce, aby se mohlo vrátit do půjčovního režimu, tak vymyslí tuhle kravinu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Tahle vec (nevim, jestli jich existuje vic) minuly tyden stala u chodniku v Karline. Ale nic, co by mohla nabit/dobit jsem siroko daleko nevidel...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele runner42

Moc pěkná fotka - jeden obrázek vydá za tisíc slov, že?
Slušný bizzár...

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Tomáš

Tak dneska s vami souhlasim.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Kuk

Zvykej si.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

ČR v 2018 vyvezla 13TWh elektrické energie. Kdyby všech 5,5 mega autopopelnice v ČR bylo elektro, spotřebujou jen 10TWh ;) ElektroDad má přednášku na uviversitě...

https://www.youtube.com/watch?v=vDezGU4QXvo

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /ePavel /Radovan /Jan Veselý /e-LUKY /UDA /No_name /CarlosEV /ok1zjv /Josef /romhor /Leodendula 2.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu /TakyMartin /hybrid6 /Marek_ /Tomáš /PeaK 5.kolona ROPÁCI: runner42 /Teslalicker


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?