Mitsubishi Outlander PHEV jde v USA konečně do prodeje!

Jan Horčík - 12 Prosinec 2017

S tříletým zpožděním dorazil konečně superúspěšný plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV také do .auto Mitsubishi Outlander PHEV plug-in hybrid

Na Mitsubishi Outlander PHEV si američtí zákazníci museli počkat o tři roky déle, než se původně předpokládalo.
foto: Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV se v USA začíná prodávat za cenu $35 000, přičemž je možné na něj dostat asi $6000 federální dotaci. S podobnou cenou jde na trh také elektromobil Tesla Model 3, což je ovšem jiná kategorie vozu.

Plug-in hybridní SUV od Mitsubishi nabízí ve verzi 2018 na americkém trhu CHAdeMO rychlodobíjení a 36 km reálných dojezdu čistě na elektřinu díky 12kWh baterii.

Čtyřkolka také umožňuje namontovat tažné zařízení, což jistě mnozí američtí zákazníci ocení. A evropský i japonský úspěch auta napovídá, že i v USA o něj bude nemalý zájem.

Zpět na HybridPřidat komentář

A skutečnej důvod proč maj v Americe ty 3 roky zpoždění?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cituji z článku "v USA [se] začíná prodávám za cenu $ 35 000, přičemž je možné na něj dostat asi $ 6000 federální dotací"

Pro porovnání.

Kuk na mitsubishi-motors.cz, v hlavním menu "Modely" hned na první stránce Outlander PHEV "od 1 079 990,- Kč"

Kuk na mitsubishi-motors.sk, v hlavním menu "Modely" hned na první stránce Outlander PHEV "od 46 900,- Eur"

Já tipuji, a teď opět cituji z článku, že "evropský i japonský úspěch auta" to musel nejprve zaplatit :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A v čem je problém cena v Americe je určitě bez daně 35000 x 22
je 770 tis.

Česká ceníková cena bez DPH je 891 tis. na to že v Americe jsou auta levnější než v Evropě to zas není takový rozdíl.

Libil by se mi k mému Mievu má podobný střeva,ale rozum rozhodl jinak šel jsem do nenabíjecího hybridu o 400 tis. levnějšího a se spotřebou nižží než u tohoto i když bych co 100 Km nabíjel.
Ale není to bohužel 4 x 4 .

No, tak v čem je tedy problém? Že tak Mitsubishi váhalo s uvedením do USA?

Když tedy uda vysvětlil, díky, že s tou cenou to tak horké nebude, proradní Američani mají nízkou "DPH", v různých státech jinou a běžně uvádějí základní cenu zboží bez daně >:( ;-)

V Americe maj daň od 0 do 13,5 % podle státu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zajímavý názor.
Ale tak mě napadá i když to v u nás a v Evropě prodávaj dráž mají ve výsledku na každém autě opravdu větší zisk než když ho prodají v USA?

Taky je zvláštní, že se nebojej přijít na vybíravý americký trh se 3 roky starým modelem???

Já myslel že za tím stojej třeba nějaké legaslitavní nebo homolagační problémy. Nebo že Mitsubishi z nějakého důvodu nepotřebovalo prodávat compliance auta, aby si vylepšili flotilové emise?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicBUS2BUSProdej pneu 100% onlinee-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter