S tříletým zpožděním dorazil konečně superúspěšný plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV také do USA.
foto: Mitsubishi
Mitsubishi Outlander PHEV se v USA začíná prodávat za cenu $35 000, přičemž je možné na něj dostat asi $6000 federální dotaci. S podobnou cenou jde na trh také elektromobil Tesla Model 3, což je ovšem jiná kategorie vozu.
Plug-in hybridní SUV od Mitsubishi nabízí ve verzi 2018 na americkém trhu CHAdeMO rychlodobíjení a 36 km reálných dojezdu čistě na elektřinu díky 12kWh baterii.
Čtyřkolka také umožňuje namontovat tažné zařízení, což jistě mnozí američtí zákazníci ocení. A evropský i japonský úspěch auta napovídá, že i v USA o něj bude nemalý zájem.
A skutečnej důvod proč maj v Americe ty 3 roky zpoždění?
A skutečnej důvod proč maj v Americe ty 3 roky zpoždění?
Cituji z článku „v USA [se] začíná prodávám za cenu $
Cituji z článku „v USA [se] začíná prodávám za cenu $ 35 000, přičemž je možné na něj dostat asi $ 6000 federální dotací“
Pro porovnání.
Kuk na mitsubishi-motors.cz, v hlavním menu „Modely“ hned na první stránce Outlander PHEV „od 1 079 990,- Kč“
Kuk na mitsubishi-motors.sk, v hlavním menu „Modely“ hned na první stránce Outlander PHEV „od 46 900,- Eur“
Já tipuji, a teď opět cituji z článku, že „evropský i japonský úspěch auta“ to musel nejprve zaplatit 🙂
Zajímavý názor.
Ale tak mě napadá i když to v u nás a v
Zajímavý názor.
Ale tak mě napadá i když to v u nás a v Evropě prodávaj dráž mají ve výsledku na každém autě opravdu větší zisk než když ho prodají v USA?
Taky je zvláštní, že se nebojej přijít na vybíravý americký trh se 3 roky starým modelem???
Já myslel že za tím stojej třeba nějaké legaslitavní nebo homolagační problémy. Nebo že Mitsubishi z nějakého důvodu nepotřebovalo prodávat compliance auta, aby si vylepšili flotilové emise?
A v čem je problém cena v Americe je určitě bez daně
A v čem je problém cena v Americe je určitě bez daně 35000 x 22
je 770 tis.
Česká ceníková cena bez DPH je 891 tis. na to že v Americe jsou auta levnější než v Evropě to zas není takový rozdíl.
Libil by se mi k mému Mievu má podobný střeva,ale rozum rozhodl jinak šel jsem do nenabíjecího hybridu o 400 tis. levnějšího a se spotřebou nižží než u tohoto i když bych co 100 Km nabíjel.
Ale není to bohužel 4 x 4 .
No, tak v čem je tedy problém? Že tak Mitsubishi váhalo s
No, tak v čem je tedy problém? Že tak Mitsubishi váhalo s uvedením do USA?
Když tedy uda vysvětlil, díky, že s tou cenou to tak horké nebude, proradní Američani mají nízkou „DPH“, v různých státech jinou a běžně uvádějí základní cenu zboží bez daně >:( 😉
V Americe maj daň od 0 do 13,5 % podle státu.
V Americe maj daň od 0 do 13,5 % podle státu.