Mercedes-Benz EQS: baterie 108 kWh, dojezd 770 km. Bude to stačit?

Daimler naplno odhalil elektromobil Mercedes-Benz EQS. Nabízí zajímavé parametry, srovnatelné s konkurencí.

Mercedes-Benz EQS
foto: Mercedes-Benz

Elektromobil Mercedes-Benz EQS nabídne aerodynamický koeficient cd=0,20, což z něj dělá aktuálně nejvíce aerodynamické auto na světě. I díky tomu a baterii o kapacitě 107,8 kWh (396 V) může dosáhnout dojezdu až 770 km WLTP.

Výkon auta je až 385 kW, výhledově má být dostupná i verze s max. výkonem 560 kW. Nabíjet je možné výkonem až 200 kW, palubní AC nabíječka má výkon 11/22 kW. V Japonsku bude auto dostupné s obousměrným nabíjením!

Mercedes-Benz EQS

Mercedes-Benz EQS
foto: Mercedes-Benz

Model EQS je také prvním vozem značky, u kterého budou dostupné over-the-air updaty (OTA). Tato funkce tak ke značce Mercedes-Benz dorazila deset let poté, co ji masivně nasadila americká Tesla v elektromobilech Tesla Model S.

Mercedes-Benz EQS

Mercedes-Benz EQS
foto: Mercedes-Benz

Podobně jako Tesly obsahuje také klimatizace Mercedes-Benz EQS specializovaný HEPA filtr. V závislosti na stupni výbavy může být auto vybaveno až 350 senzory. Řidiči pomáhá řada asistenčních systémů, včetně těch parkovacích.

Mercedes-Benz EQS

Mercedes-Benz EQS
foto: Mercedes-Benz

Zároveň je EQS připraven na funkci Automated Valet Parking (AVP, SAE level 4), tedy automatického parkování – ale pouze na parkovištích, která jsou touto technologií také vybavena. Systém automatického řízení Drive Pilot umí auto řídit zcela samostatně do rychlosti 60 km/h na dálnici v zácpách.

Prozatím byly ohlášeny dvě verze, a to EQS 450+ (náhon na zadní nápravě, výkon 245 kW) a EQS 580 4MATIC (pohon všech čtyř kol, výkon 385 kW). Zrychlení 0-100 km/h umí za 6,2 s, resp. 4,3 s. Max. rychlost je u obou omezena na 210 km/h.

Mercedes-Benz EQS

Mercedes-Benz EQS
foto: Mercedes-Benz

Maximální výkon rekuperace je 186 kW, resp. 290 kW. Standardně má palubní nabíječka výkon 11 kW, případně 22 kW za příplatek. Rozměry (d, š, v) jsou 5216 mm, 1926 mm a 1512 mm. Žádný střízlík to tedy rozhodně není! Do kufru narvete až 610 litrů standardně, 1770 litrů po sklopení. Vůz váží tři tuny!

tisková zpráva

82 Comments on “Mercedes-Benz EQS: baterie 108 kWh, dojezd 770 km. Bude to stačit?”

  1. Luxus to nepochybne je, dojazd postačujúci aj pre vysoko
    Luxus to nepochybne je, dojazd postačujúci aj pre vysoko postavených ľudí aj vládnych činiteľov. Prečo to má taký exteriér a nie je to presne také ako bol kocept ? Ten bol prekrásny ale toto vôbec nieje že wau. Druhá strana mince je interiér a tam môžem povedať wau.

  2. Další názorná ukázka neschopnosti elektromobilů prolomit
    Další názorná ukázka neschopnosti elektromobilů prolomit smrtící triádu cena:užitná hodnota:hmotnost.

    Tentokrát v provedení Mercedesu máme možnost vidět vozidlo s užitnou hodnotou blízkou spalovacímu autu, ovšem za všechny prachy a s nutností vlastnit řidičák na náklaďák.

    Ekologie samozřejmě pláče a jízdní vlastnosti pomalého brontosaura nepochybně taky.

    1. EQS vazi 2480kg a 2580kg podle velikosti baterie. Obycejny
      EQS vazi 2480kg a 2580kg podle velikosti baterie. Obycejny Mercedes S vazi 1875kg. Je to hezky cvalik, to ano. Ale celkova vaha je pod 3500kg, tak ridicak B staci uplne. Je hezke videt, jak se vam „argumenty“ ztraceji. Tak kdyz uz muzete kritizovat jen vahu, tak jste na konci vaseho trollovani. Jeste maly dotaz, kolik vazi ten vas Landcruiser V8, nebo cim ze to jezdite? Ta vaha EQS vas desi asi z toho hlediska, ze jste argumentoval, ze s vasim V8 rozstrelite vsechny EV. A ted toto. Ten EQS by prosel vasim V8 az k zadnim svetlum.
      edit. EQS je delsi nez DB S a odpovida dlouhe S tride, ktera vazi 1980kg. Takze rozdil neni zase tak obrovsky.

      1. Úplně v pohodě. Tyhle kecy o váze vozu sou úsměvný.
        Úplně v pohodě. Tyhle kecy o váze vozu sou úsměvný. Chce to taky koukat na to čím to auto je prošpikovaný. B máte do 3.5 Tuny a tam to auto je. Mercedesy této třídy sou velký těžký. Jediný co je prostě navíc, je velikost baterky aby se odlišili od Tesly. Prostě Němec musí vybočovat 🙂 Není to koncept čistého ECar, furt je to Spalovák přestavěnej na elektriku, jako u všech dojče aut 🙂 Líbí se mi , jak se furt řešila tablet palubka Tesly a Meďour to mlčky natáh na celou palubovku 🙂

    2. Toyota Landcruiser V8 vazi 2585kg a celkova vaha je 3300kg. To
      Toyota Landcruiser V8 vazi 2585kg a celkova vaha je 3300kg. To je uplne stejne, nebo az o 300kg vic u celkove vahy.
      EQG vazi celkove dle velikosti baterky 2945kg az 3135kg.
      Tak uz i ten vas posledni „argument“ nejak vysumel.

                1. To mate nejakou ruskou verzi? 95 vubec neexistuje. Ta vaha je
                  To mate nejakou ruskou verzi? 95 vubec neexistuje. Ta vaha je celkova nebo pohotovostni?

          1. Leolendula, a ty si sa este nenaucil ze runnerovi vadi VSETKO?
            Leolendula, a ty si sa este nenaucil ze runnerovi vadi VSETKO? A ak mu uplne nahodou alebo omylom nieco nevadi, tak si aj tak neodpusti do EV kopnut? Nejaky dovod sa uz najde…
            S nim sa fakt nema vyznam bavit, je to miestny troll, ktory nikdy neprehltne, ze nemal pravdu a Tesla nekrachla (ako predpovedal neviem kolkokrat.) Proste ukrivdene ego. On je rad, ze mu na tie jeho kydy reagujes – akokolvek. Jedine, co by ho vyviedlo z miery a nas*alo, keby ho tu zacali vsetci ignorovat a nikto by mu neoponoval, nikto sa s nim nebavil… Horsi trest ako… (dosad si vlastne prirovnanie podla vlastneho vyberu 😀 )

              1. Áno BEV sú ťažšie ako spalováky, ale že by to bola
                Áno BEV sú ťažšie ako spalováky, ale že by to bola taká „obludnost“ ako tvrdí runner ?!
                Najlepšie je to vidieť u verzií golfu.
                Napríklad:
                e-golf má 1615kg
                1.0 TSI 81 kW FWD váži 1257kg (o 22% menej ako egolf)
                2,0 TDI BMT 110 kW váži 1465kg ( o necelých 10% menej ako egolf)
                Pri PHEV je ten rozdiel úplne zanedbateľný, ale to je nepodstatné. Dôležité je to, že hustota energie v batériách sa neustále zlepšuje, spolu s výkonom nabíjania, takže v blízkej budúcnosti nebude potrebné dávať do aút veľké kapacity.

  3. Pokud je CR pravni stat, musime zrusit dovoz ropnych latek a
    Pokud je CR pravni stat, musime zrusit dovoz ropnych latek a jineho zbozi z ruska. Aktualni situace usvedcuje rusko jako teroristy.
    Trestní zákoník č. 40/2009 Sb.

    § 312d

    Financování terorismu
    (1) Kdo sám nebo prostřednictvím jiného finančně nebo materiálně podporuje teroristickou skupinu, jejího člena, teroristu nebo spáchání teroristického trestného činu, trestného činu podpory a propagace terorismu (§ 312e) nebo vyhrožování teroristickým trestným činem (§ 312f) anebo shromažďuje finanční prostředky nebo jiné věci v úmyslu, aby jich bylo takto užito, bude potrestán odnětím svobody na tři léta až dvanáct let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku.

    1. Qui bono?
      A) Kauza je pravdivá. Česká rozvědka právě

      Qui bono?

      A) Kauza je pravdivá. Česká rozvědka právě odhalila, že Rusko před sedmi lety vyslalo své agenty, shodou okolností stejné jako v případě kauzy Novičok, do Čech, aby násilně zlikvidovali obchodní sklad s vojenskou technikou soukromé firmy. Získalo tím blíže nespecifikovanou obchodní nebo vojenskou výhodu.

      B) Kauza není pravdivá. Zpravodajské služby pomáhají našim poslední dva roky oslabeným německým spojencům vyvinout tlak na Rusko a jeho regionální spojence. Kauza umožní prezentovat EU jako spojence před vnějším nepřítelem výměnou za legitimizaci sankcí EU vůči Rusku. Vedlejším ziskem bude řešení Sputniku a Dukovan.

      Každý nepochybně použije svůj mozek dle svých intelektových schopností a vybere si jednu variantu.

      1. S ricinem to bylo podobné.
        Česká vláda tehdy také

        S ricinem to bylo podobné.
        Česká vláda tehdy také vyhostila diplomaty.
        Nakonec se ukázalo, že české bezpečnostní složky reagovaly na “cíleně smyšlenou informaci” vypuštěnou jedním z pracovníků ruského velvyslanectví v Praze.
        https://cs.wikipedia.org/wiki/Kauza_agenta_s_ricinem

        Ale jak to je doopravdy. Kdo ví. Každopádně fakt, že je to již 7 let na věrohodnosti nepřidá a celý novičok také příliš věrohodný není.

          1. Jirka i já pouze neakceptujeme nějaké tvrzení automaticky
            Jirka i já pouze neakceptujeme nějaké tvrzení automaticky za pravdivé a dovolujeme si o věcech pochybovat.

            Hloupost je okamžitě tvrdit, že sdělená informace je pravdivá, přestože sám nemáte žádné důkazy a přestože se jiná podobná tvrzení v minulosti ukázala jako lživá. To je těžké selhání lidské inteligence.

            Pro mě je pravdivost jedním z parametrů obdržené informace. Za pravidvé považuji informace, které jsem sám nebo skrze důvěryhodný zdroj ověřil, které logicky zapadají mezi ostatní informace, a případně nemají další vady.

            Vy tady prezentujete neověřenou informaci, ze zdroje který prokazatelně účelově lže (je to jeho inherentní vlastností) a ještě navíc je logická konstrukce kauzy poněkud slabá, pokud vůbec existuje.

            Tím netvrdím, že tato informace není pravdivá. Trvrdím, že míra spolehlivosti tohoto sdělení je z mého pohledu v tuto chvíli velmi velmi nízká.

            Tudíž se nebudu chovat jako imbecil a nebudu se za tuto „pravdu“ bít, že…

            1. Je v pořádku hned neakceptovat tvrzení za pravdivé. Když
              Je v pořádku hned neakceptovat tvrzení za pravdivé. Když to tvrzení ovšem pochází od našich tajných služeb, náš premiér z jedné politické strany a ministr vnitra/zahraničí z druhé politické strany viděli důkazy a potvrdili to a NCOZ vyhlašuje pátrání po konkrétních osobách, tak už nevím, kdo by měl co tvrdit více, aby tomu někteří naši spoluobčané věřili. Možná ještě čekají na vyjádření hradu, ale pokud to i Zeman potvrdí, tak už může nevěřit jenom opravdový kolaborant.

              Nebo jaký důkaz nebo tvrzení koho by vás přesvědčilo o pravdivosti, když nevěříte ani vlastním představitelům země, tajným složkám a policii?

              1. Myslím, že prostor na polemiku důvěryhodnosti takového
                Myslím, že prostor na polemiku důvěryhodnosti takového prohlášení je jednoduchý důsledek situace, kdy naši čelní političtí představitelé zcela systematicky a dlouhodobě pracovali na tom, aby se stali krajně nedůvěryhodnými.

                1. Souhlasím, že to má velký vliv, ale přesto to nemůže
                  Souhlasím, že to má velký vliv, ale přesto to nemůže ospravedlňovat alibismus některých občanů v postoji k této situaci.

                  Chápu, že pro někoho je někdo nedůvěryhodný nebo někdo nevěří konkrétně ABčkovi nebo Hamáčkovi nebo Zemanovi nebo policii nebo tajným službám, ale nechápu, když jsou pro něho nedůvěryhodní všichni dohromady.

                  Je to ale opravdu čerstvé a musíme si počkat na víc informací.

                2. Já klidně přiznám, že jsem za poslední rok zcela ztratil
                  Já klidně přiznám, že jsem za poslední rok zcela ztratil důvěru ve všechny složky státní zprávy České republiky. Že zcela selhala poulistická vláda a Hrad mě nepřekvapilo, ale že zcela selhal demokratický princip ve sněmovně to už je na pováženou a že zcela selhala organizace krajů, KHS atd to už je tristní.

                3. Cesko je politicky totalne v hajzlu. Nebyt zahranicnich firem,
                  Cesko je politicky totalne v hajzlu. Nebyt zahranicnich firem, byli bysme i hospodarsky na dne. CSR se nikdy nemela odtrhnout od Rakouska-U. uz pres 100 let se vyvyji experiment CSR/CSSR/CR/SR spatnym smerem.

                4. Malujete si to na růžovo – R-U několikrát zkrachovalo a
                  Malujete si to na růžovo – R-U několikrát zkrachovalo a právě České země jej za cenu likvidace zdrojů a přírody od roku 1850 držely na vodou. Ale tohle není o hospodářství.

                  Tohle je logika, že jak Rusko (a že tuto okupantskou zemi nemám rád), tak i Západ mají v tuhle chvíli nějaký citlivý zájem. A nedělám si iluze – probíhá třetí světová válka – akorát ne samopalem v zákopu, ale tímto způsobem.
                  A na našem území se bojuje o: dostavba JE – což je velmi citlivé téma
                  Vakcinace – v celém regionu střední Evropy a všimněte si jaký je boj o vakcíny – Neshcválený Sputnik VS „problematická“ Astra Zeneca a JaJ.
                  Navíc jsme ideální kolbiště, protože jsme uprostřed – máme slabou nestabilní vládu a zcela zbytečného, ale především ješitně nevyzpytatelného prezidenta – člověka, který dokázal empiricky prokázat, že úřad prezidenta je již přežitý a může být vesele zrušen a jeho pravomoci a povinnosti mohou klidně být rozděleny mezi premiéra, předsedu sněmovny a předsedu senátu.

                  Doplnění: R-U by se tak jako tak rozpadlo, protože nemělo dobré základy, ČSR měla problém, že se tu rychle rozlezli bolševici a političtí pitomci opití nabytou svobodou se nebyli schopni domluvit, naše tragédie byla že: 1938 nás naši spojenci obětovali a v roce 1945 byla okupace nacistickým Německam nahrazena okupací Sovětským Svazem a když už to vypadalo, že by se to dalo zlepšit, tak přišla v roce 1968 druhá okupace, definitivní hřebík do rakve zarazila po roce 1989 Narcis parta. Pak se to plácalo a z frašky Subík a Domina vznikl projekt AB

                5. Kdyby se nerozpadlo R-U, mozna by nebyla ani 2. WW. Byli bysme
                  Kdyby se nerozpadlo R-U, mozna by nebyla ani 2. WW. Byli bysme soucasti velkeho celku a nikdo by nas neokupoval. Adolf by nemel mindraky a tudiz by maloval pokoje a krajinu. No a take by neexistova zeman a dnesni mizerie.

                6. Kdyby měli páni z Rožmberka v řiti ryby, nejsou kolem
                  Kdyby měli páni z Rožmberka v řiti ryby, nejsou kolem Třeboně rybníky.

                7. Ono je trochu rozdil, kdyz lhar lze porad stejnym smerem, tak
                  Ono je trochu rozdil, kdyz lhar lze porad stejnym smerem, tak clovek mu prestava verit. Pokud ale prijde zlomovy moment a lhar udela prohlaseni, ktere razem odporuje jeho dlouholetemu lhani, tak se musime obavat, ze na te nove informaci musi byt znacna cast pravda. Jen malokdo by si jen tak zruinoval svou politickou pozici, kterou leta budoval. Takze prohlaseni o ruskem terorismu bude odrazet pravdu a mozna je to jeste horsi, nez se ted rozhodli priznat.

                8. Přesně tak a důkazy v podstatě nepředložili. Kamerový
                  Přesně tak a důkazy v podstatě nepředložili. Kamerový záznam prý nikdy nezveřejní. I ten by šel ale zfalšovat, nicméně je na to potřeba trochu práce. Zatím víme, že byl poslán nějaký email a že ti dva na jinou identitu přijeli a odjeli z ČR. Kdyby si to celé BIS vymyslela, tak jim to nikdo nedokáže.
                  Důvod Temelínu a Westinghouse byl s největší pravděpodobností konec vlády Nečase. Nyní je jasné – rusko Dukovany nedostaví, což je přesně to, co nyní USA chce: 10 dní starý článek na seznamu:
                  Podle českých diplomatických zdrojů Westinghouse, který v roce 2017 prošel bankrotem, nechce jít i s ohledem na svou ekonomickou situaci do nejistého projektu.
                  „Nemají tolik peněz, aby je dávali do neperspektivního tendru. Takže kanadský vlastník vyčkává, zda bude tendr rovný, nebo udělaný Rusku na míru. Spojené státy v tuto chvíli vystupují ne tolik na podporu Westinghousu jako proti zapojení Rosatomu,“ uvedl důvěryhodný, vysoce postavený zdroj z české diplomacie.
                  „V temelínském tendru byl Westinghouse velmi aktivní a myslím, že i logickou a pravděpodobnou volbou, ale na poslední chvíli to nedopadlo. Důvody nebudeme rozebírat. Westinghouse v tendru utratil spoustu peněz, takže v Česku mají špatnou zkušenost. Pokud se ale Westinghouse přesvědčí, že nový tendr bude férový a otevřený, myslím, že pak se zúčastní,“ uvedl King.

                  https://www.seznamzpravy.cz/clanek/westinghouse-se-v-dukovanech-drzi-zpatky-v-polsku-uz-jedna-o-reaktorech-149549

                9. Evidentně se nezmůžete na nic jiného než na
                  Evidentně se nezmůžete na nic jiného než na urážky.
                  Westinghouse pravděpodobně postaví několik JE v Polsku, takže nastává možnost, že by mohl postavit i u nás. Od naposledy začnutého bloku tak bude mít Westinghouse zhruba 15 let. Dodavatelské firmy již pravděpodobně neexistují, takže je naděje, že by na součástky v JE mohl Westinghouse využít české a polské firmy. Většinu zaměstanců už Westinghouse propustil, takže je naděje, že těch pár co zbylo přestěhuje do našeho prostoru a najme další lidi u nás. Bude to kusová výroba, takže narozdíl od Rosatomu bude vyšší cena. Ale s Polskem taková výstavba reálná je. Nějaké součástky si nechá vyrobit v Číně, což dělal i nyní při dokončování své jediné rozestavěné JE.

                10. nic jiného si nezasloužíš
                  ŽÁDNOU jaderku nechceme

                  nic jiného si nezasloužíš

                  ŽÁDNOU jaderku nechceme

                11. Taky jste dneska maval ruskou vlajeckou? Jsem rad, ze na
                  Taky jste dneska maval ruskou vlajeckou? Jsem rad, ze na lidovkach je dnes titulek:
                  Zeman je zrádce či‚ Putin je vrah. Tolik pravdy tam snad jeste nikdy nenapsali.

                12. Vy jste úplně mimo. Předložil jsem jen fakta. Přitom USA
                  Vy jste úplně mimo. Předložil jsem jen fakta. Přitom USA mám radši než Rusko.

                13. Zadna fakta jste nepredlozil, jen pouhe narceni z falsovani a
                  Zadna fakta jste nepredlozil, jen pouhe narceni z falsovani a spekulace. Fakta zrejme predlozily tajne sluzby a rusky kolaborant na hrade se nezmohl rict ani popel.

                14. Pokud jim předložili smyšlená fakta, tak to nemají šanci
                  Pokud jim předložili smyšlená fakta, tak to nemají šanci poznat. Navíc Babiš a Hamáček moc dobře vědí co znamená vzepřít se nevyřazení rusů z výstavby JE – viz kauza Nečas.

                15. Ted se ukazalo, ze veskere informace mel babis i hamacek uz
                  Ted se ukazalo, ze veskere informace mel babis i hamacek uz 6.4.2021.
                  Babis dokonce zrusil jednani bezpecnostni rady statu. Pokousel se jeste vse ututlat a nic nerikat. Nastesti ho okolnosti dobehli a byl prinucen kapnout bozskou. To jsou udajni zastupci naseho statu. Pujdou od valu a volby je smetou z povrchu zemskeho. Stejne jako vsechny ruske kolaboranty.

                16. Stejná otázka i na vás.
                  Jaký důkaz nebo tvrzení koho by

                  Stejná otázka i na vás.

                  Jaký důkaz nebo tvrzení koho by vás přesvědčilo o pravdivosti, když nevěříte ani vlastním představitelům země, tajným složkám a policii?

                  Kdyby si to BIS vymyslela, tak VZ nebo UZSI je v tom těžce vykoupou. Kdyby nebyly opravdu pádné důkazy, tak se jim NCOZ vysměje a nebude nic vyšetřovat.

                  Představte si taky, že ty důkazy musí být natolik silné, že přesvědčili Zemana, který vyjádřil plnou podporu Babišovi s daným postupem vyhoštění a následnými kroky. Zeman by si BIS naprosto vychutnal, ale neudělal to.

                17. Kdyby si to BIS vymyslela, tak nikdo nikoho koupat nebude.
                  Kdyby si to BIS vymyslela, tak nikdo nikoho koupat nebude. Babiš udělá vše proto, aby v úřadě i nadále mohl působit a nějaké Dukovany jsou na vedlejší koleji. Stejně o nich bude rozhodovat až příští vláda. Zeman si nechal týden na vyjádření. Pokud mu předložili důkazy typu, že nějaký člověk byl někde, tak to stejně nemůže zjistit, jestli je to pravda.
                  Jinak souhlasím s Šnobrem. Tendr na Dukovany končí, říká expert na energetiku Šnobr. Dokonce jsou v článku i fakta:
                  Realita je taková, že jediný, kdo mohl aktuálně nabídnout odzkoušený reaktor o výkonu do 1200 MW, bylo Rusko.
                  https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tendr-na-dukovany-konci-rika-expert-na-energetiku-snobr-151050

                18. Vysetrovani BIS o vybuchu ve Vrbeticich se zamerilo jiz 2018
                  Vysetrovani BIS o vybuchu ve Vrbeticich se zamerilo jiz 2018 na dva ruske spiony. Nasledny casovy sled udalosti osvetli pozadi vysetrovani:
                  4.3.2018:Otrava Skripala v Salisburry
                  5.9.2018:Obvineni Alexandra Petrova a Ruslana Boširova v GB
                  6.12.2018:zeman prohlasuje o BIS „jsou to cuckari“.
                  4.4.2019:Vyznamenani Koudelky od CIA.
                  7.10.2020:Jiri Rom, drive BIS, se stava poradcem zemana
                  18.10.2020:zeman oznamil predani slozky „Koudelka“ babisovi
                  30.11.2020:zeman pozaduje od BIS seznam ruskych spionu a info o jejich vysetrovani
                  6.4.2021:informovani vlady o atentatu ve Vrbeticich od BIS ruskem
                  17.4.2021:tiskovka babis/hamacek o atentatu rusaku ve Vrbeticich
                  Dame si vse dohromady, tak vidime, ze BIS zacal spojovat identitu skripalovych atentatniku s temi z Vrbetic uz v 2018. 3 mesice po odhaleni identity atentatniku britskou MI6, oznacil zeman BIS „Cuckari“. V tom momente se totiz prosaklo az na hrad, ze BIS ma stopu do ruska. Spojeni Skripala s Vrbeticemi ocenila CIA vyznamenanim pro Koudelku. Prichodem Jiriho Roma na hrad musel zeman znat stav vysetrovani BIS. 11 dnu pozdeji pozaduje odvolani Koudelky, sefa BIS. zeman kratce nato predava spis „Koudelka“ babisovi.
                  Takze je jasne, ze zeman uz od 2018 minimalne tusi, ze BIS spojuje Vrbetice s ruskem. Okamzite potom se pokousi zdiskreditovat BIS/Koudelku. Takze vlastizrada uz od 2018. A babis/hamacek musi znat spojitosti take od 2018, protoze za činnost BIS odpovídá vláda České republiky, která zároveň koordinuje její činnost.

                19. Rozmohl se nám tu takový nešvar podobný tomu v politice.
                  Rozmohl se nám tu takový nešvar podobný tomu v politice. Lidi nejsou schopní odpovědět na otázku a radši mluví o něčem jiném. 😀
                  Tak ještě jednou.

                  Jaký důkaz nebo tvrzení koho by vás přesvědčilo o pravdivosti?

                  Babiš jasně řekl, že Zemana informoval a že mu Zeman vyjádřil podporu v úkonech, které provádí. Zeman by se hned ozval, kdyby s něčím nesouhlasil a nenechal by si ujít příležitost shodit BIS. Ona existuje nejen kontrola mezi jednotlivými tajnými službami, ale i rivalita. Pokud tedy tvrdíte, že si někdo něco takového vymyslel, tak jsme už v pořádných konspiračních výšinách.

              2. „Zabezpečím propagandistický casus belli. Na jeho
                „Zabezpečím propagandistický casus belli. Na jeho důvěryhodnosti nezáleží. Vítěz nebude tázán, zda říkal pravdu.“
                Adolf Hitler před false flag operací Gliwice

                Ano, principiálně nevěřím tomu, co říkají politici a tajné služby. Lžou z principu svého fungování.

                Nevěřím tomu, co státní představitelé říkají. Svůj názor si dělám výhradně podle toho, co dělají.

                Očekávám předvedení důkazů k otázkám kdo, co, kdy, jak a čím, a především proč.
                Zatím jsem viděl důkaz pouze na otázku kde, tedy Vrbětice. Na ostatní otázky jsem odpověď podloženou důkazem neslyšel.

                Byla poskytnuta informace, že dva ruští agenti. Viděl jste důkaz?
                Byla poskytnuta informace, že před plánovaným odjezdem nákladu. Viděl jste důkaz?
                Byla poskytnuta informace, že vložením bomby do beden s vojenským materiálem. Viděl jste důkaz?
                Informace o důvodu poskytnuta nebyla.

                Naopak vyvstávají další otázky. Událost se stala v roce 2014. Proč byla „návaznost na Rusko“ zveřejněna právě teď. Jaké nové informace vedly ke zveřejnění?

                1. Tak se vrátíme z konspiračních výšin zase na zem.
                  Tak se vrátíme z konspiračních výšin zase na zem. Nechcete doufám ani naznačovat, že naše tajné složky vyhodili do povětří sklad a zabily při tom 2 naše lidi abychom co? Mohli Rusku o 7 let později vyhlásit válku? Nebo abychom mohli někdy v budoucnu vyřadit Rosatom? Nebo kvůli Sputniku, který Rusko zoufale nestíhá vyrábět? 😀

                  Mám to chápat tak, že když tyto důkazy dostanete, tak uvěříte nebo vše klasicky zpochybníte a pojedeme na novo?

                  Informace o důvodu přece poskytnuta už byla. Jde o to jestli ji berete nebo ne. Byla také poskytnuta informace, že daný typ munice sám explodovat nemůže, takže mu asi někdo musel pomoct.

                  Ohledně „načasování“ zveřejnění, od roku 2014 bych vám dokázal vyjmenovat každý rok několik věcí, proč by bylo podezřelé zveřejnění právě v tu dobu.

                  Ono celé je to nakonec otázka víry, protože zpochybnit se dá naprosto cokoliv. Můžete se o tom přesvědčit třeba tady:

                  https://www.placata-zeme.cz

                  Každý věří své vládě a svým institucím a svým lidem. Podle toho se pak právě pozná kolaborant. 🙂

                2. Když si přečtu váš příspěvek, nevím, jestli se mám
                  Když si přečtu váš příspěvek, nevím, jestli se mám smát, nebo brečet.

                  Kde v mém příspěvku vidíte nějaké konspirace???
                  Naopak, jasně trvám na tom, že mě zajímají pouze a jedině ověřitelná fakta.

                  Pokud nemáte co nabídnout, a evidentně nemáte, může to být jakákoliv z mnou nahoře popsaných variant, nebo i jakákoliv jiná.

                  A nepřekrucujte moje slova. Já netvrdím, že načasování je podezřelé. Ptám se, proč právě teď. Chápete rozdíl? Ne?

                3. To byla reakce na vámi uvedenou Hitlerovu citaci, protože
                  To byla reakce na vámi uvedenou Hitlerovu citaci, protože já vážně nevidím paralelu s tím co se stalo u nás.

                  To je ale alibismus. Co jako čekáte za ověřitelná fakta nebo jak byste si je představoval? Sám ze své pozice si žádná podstatná fakta nemáte šanci ověřit.

                  Sám jste řekl, že nevěříte politikům a tajným službám, takže jakýkoliv jejich důkaz nebo vyjádření bude pro vás nedůvěryhodné.

                  Ta otázka proč právě teď je nesmyslná. Proč teď? Jednoduše proto, že tajné služby a vláda měla právě teď dostatek informací a důkazů aby s tím mohli vyjít ven. Před chvíli to Hamáček opět řekl na tiskovce jestli mu tedy budeme věřit.

                  Abychom si rozuměli. Také čekám na víc informací a jsem si jistý, že podstatnou část dostaneme, ale věřím v této bezpečností situaci našim vrcholným představitelům a našim tajným složkám.

                  Podívejte se na tu první tiskovku jak byl Babiš vyklepaný a jak se mu třásl hlas. Jen jednou se takhle klepal a to když na Primě říkal, že někdo chtěl zabít jeho manželku a děti. Tohle nejsou nějaké dotace nebo úplatky, ale válečný akt. Tohle už není „legrace“.

                4. A soudruhu, kde jsou dukazy o udajne priprave atentatu na
                  A soudruhu, kde jsou dukazy o udajne priprave atentatu na Lukasenka? Kdyz rusak otevre hubu, tak lze a vy to berete jako bernou minci a dukazy nepozadujete. Takze vy kdyz otevrete h…., tak uplne to same.

            2. Pro ruske kolaboranty jsou duveryhodne zdroje Kreml nebo ruske
              Pro ruske kolaboranty jsou duveryhodne zdroje Kreml nebo ruske velvyslanectvi v CR. Zeptejte se na pravdu ruskych agentu. Tam dostanete vzdy konsistentni odpovedi. Tam se lze porad stejnym smerem a jednim jazykem. Imbecil to bude povazovat za presvedcive. Tak patrejte.

            3. Pro urcite lidi bylo normalni, ze ruske tanky strilely v 1968
              Pro urcite lidi bylo normalni, ze ruske tanky strilely v 1968 v Praze. 40 let tomu rikali bratrska pomoc. Tak nejaky vybuch nejakych skladu kdo vi kde, jim prijde i dnes uplne v poradku. Asi take stejna bratrska pomoc. rusko je teroristicky stat a musi byt na 100 let izolovan a vyloucen z civilizovaneho sveta.

      1. Me by nejvic zajimalo, co primelo babise a hamacka to ted
        Me by nejvic zajimalo, co primelo babise a hamacka to ted priznat. Verim, ze bez vnejsich okolnosti by to zatajovali. Nejspis byli nuceni s tim jit na verejnost diky vyhozenemu Petrickovi. Babis a hamacek meli obrovskou smulu, ze Petricek byl jeste na poslednim jednani s bezpecnostnimi slozkami a tedy vse vedel. Ne nadarmo vyhrozuje ruda mikina trestnim stihanim. Vlada musi byt totalne v hajzlu, takto si to nepredstavovali. A zeman, ten musi skripat zubama az blesky litaji. Co mynar, ten bez proverky nic nesmi vedet. Ale jemu to reknou rusove, kteri dostanou informace od hradu. Hrad je obrovska dira v nasi bezpecnostni politice. nejedly uz organizuje na ruskem velvyslanectvi pomstu proti CR. Nebo je uz v moskve.

        1. Vypadá to, že o tom vědeli už tak týden-dva zpátky,
          Vypadá to, že o tom vědeli už tak týden-dva zpátky, Petříček taky. Je mi záhadou, proč to nešlo ven hned. Resp proč Petříček souhlasil se zadržením této informace. Bylo to proti jeho záujmu. Pokud by tato info byla zveřejněna před sjezdem socanu, věřím, že by tam Petříček se svým postojem získal funkci předsedy. Takže z pohledu Hamáčka to zpoždění zveřejnění chápu, z pohledu Petříčka moc ne.

    1. Začínám mím pocit, že se lidstvo stává přeborníkem v
      Začínám mím pocit, že se lidstvo stává přeborníkem v objevech teplé vody. To je přece jasné, že hluk není žádná hitparáda – jsou to vibrace a při schvalování každého trochu sofistikovaného produktu se vibrace řeší. Stejně tak je jasné, že když je tma, má být tma a nemá to rušit nepřirozené světlo – už před 40 lety BMW rvalo děsné prachy do barvy osvětlení přístrojové desky, aby nedošlo k únavě očí a ještě dřív se řešilo ambientní osvětlení v letadlech a ponorkách – to, že je to oranžové, nebo načervenalé rozhodně není náhoda.

  4. Parametry teda nic moc. Autonomni jizda do 60km/h v zacpe.
    Parametry teda nic moc. Autonomni jizda do 60km/h v zacpe. Uvidime jak zvladnou software. Silueta eqs je skoro na chlup stejna jako TMS, akorat o 25cm delsi. Tesla S plaid+ ho strci ve vsech parametrech do kapsy. Akorat to sirokouhle kino v aute nema. Hlavne aby se toho prodalo vic nez jen par kousku.

    1. Já tam model S teda moc nevidím. Je to hezčí než S, jak
      Já tam model S teda moc nevidím. Je to hezčí než S, jak exteriér tak hlavně interiér. To je nádhera a pokud už má být v autě didolehy, tak takto pekne zakomponovaný. V Tesle to tak nějak trčí, není to hezké, tento MB je úplně jinde.

      Dojezd je cca na úrovni modelu S Plaid, akorát ten přijde na trh později, ne?

      Dynamicky to je slabší, ale to myslím nebylo cílem. A přijde verze AMG, později.

      Má to velké možnosti individualizace na rozdíl od v podstatě unifikovane Tesly.

      Nebo jaké parametry máte na mysli? Které teda potenciální zájemce o značku MB ocení?

      1. Jako podle mě jsou ty parametry slušné, jen DC nabíjení
        Jako podle mě jsou ty parametry slušné, jen DC nabíjení by mohlo být teda trochu větší na 108 kWh baterii, ale bude záležet na nabíjecí křivce. Ta váha a délka je taky trochu moc, ale potenciálním zákazníkům to asi vadit nebude. Teď ještě ta cena. Předpokládám, že bude tak vysoká, že si s Teslou S asi nebudou moc konkurovat. Tohle je prostě pro jiný typ zákazníků.

    2. no srovnavat tohle s TeslouS nejde, tohle bude opet auto pro
      no srovnavat tohle s TeslouS nejde, tohle bude opet auto pro manazery kterym je fuk jestli to ma zrychleni jak Falcon, u tohohle auta bude hlavnim pojmem luxusni pohodli

      kdo chce nejmodernejsi telefon na kolech jde do Tesly a usetri, kdo chce reprezentatvni luxusni auto tak pujde do Mercedesu a priplati si, obe ty auta si zakazniky najdou

      1. Zda to bude plnit funkci, kterou nastinujete, se teprve uvidi.
        Zda to bude plnit funkci, kterou nastinujete, se teprve uvidi. Ma to pate dvere a sklopna sedadla vzadu. To nevypada na reprezentativni karu pro vrcholne manazery. Uz jste videl takove auto s timto usporadanim? Uvidime, jaka klientela to bude kupovat. To je podobny malus, jako by to byl kombik. I z tohoto duvodu neni Tesla S zastoupena v teto spolecnosti.

        1. fakt cekas ze lide kteri si poridi tento Mercedes budou resit
          fakt cekas ze lide kteri si poridi tento Mercedes budou resit jestli to ma sklopny sedadla a je to kvuli tomu min luxusni auto? podivej se na fotky interieru vzadu, i Mercedes S ma v nekterych konfiguracich sklopna zadni sedadla, zalezi jako specifikaci si zakaznik zvoli, muze mit 4 nebo 5 mistne usporadani a od toho se odviji i luxus, ovsem i v te nejsockovitejsi 5 mistne je to porad nasobne luxusnejsi nez nejdrazsi varianta Tesly S

          jak jsem psal, zakazniky si najde oboje, a docela verim ze EQS jich malo mit nebude

          1. Kdyz prisel Mercedes s vyrobou kombiku, tak to nobl lide take
            Kdyz prisel Mercedes s vyrobou kombiku, tak to nobl lide take nekupovali a dodnes nekupuji. Kdyz si to ale presto nekdo koupil, musela manzelka sousedum vysvetlovat, ze jejich manzel doopravdy nepracuje jako malir pokoju. Ten samy osud ceka EQS.

            1. To je blbost. Toto EQS vypadá jako sedan, ta záď ve stylu
              To je blbost. Toto EQS vypadá jako sedan, ta záď ve stylu liftback je tam čisté z aerodynamickýh důvodu a dost pochubuji, že to budou potenciální zájemci, na které je to auto cílené, řešit. Ostatně, určitě si u MB předem udělali nějaký průzkum.

                1. Tak objektivně, je to velmi dobré EV, v podstatě ve své
                  Tak objektivně, je to velmi dobré EV, v podstatě ve své třídě nemá konkurenci. Má velmi slušný dojezd, rychlé nabíjení, dobrou efektivitu a vypadá moc dobře exteriér a i ten luxusní interiér – to je prostě nádhera. Kdo jiny dělá podobné EV v tomto segmentu?

                  A že se nebude prodávat po milionech? To ani nikdo nečeká, stejně tak jako u spalovací třídy S. Je to luxusní třída pro pár vyvolených. Je to cílené na stávající majitele S a těm se to líbit bude

                2. ano cas ukaze, a prozatim stihly vypustit i zpravu ze na danem
                  ano cas ukaze, a prozatim stihly vypustit i zpravu ze na danem zakladu vznikne i model s logem Maybach

                  krom teda 3 dalich modelu ktere maji byt elektrickym ekvivalentem k modelu E, GLE a GLS, a posledni jmenovany take plati za luxusni SUV a asi malokdo kdys vidi GLS tak si rekne, nojo asi instalater 😀 a vesmes v takove americe kdys clovek vidi starsi (2 a vice let) Mercedes S, tak si rekne, asi dealer drog nebo pasak 😀

Napsat komentář