Londýn dostane nový systém řízení dopravy od Siemensu

redakce - 27 Říjen 2020

Společnost Siemens Mobility představila společně s londýnským dopravním podnikem nové adaptivní řešení pro řízení dopravního provozu.Londýn dostane nový systém řízení dopravy od Siemensu

Inovativní řešení Sitraffic FUSION tvoří klíčovou součást londýnského transportního systému RTO (Real Time Optimiser) a mělo by převratným způsobem změnit formu, jakou je londýnská doprava řízena již více než 30 let.
foto: Siemens

Společnosti Siemens Mobility Limited a Transport for London (TfL) oznámily, že během příštích několika týdnů bude v Londýně ve zkušebním provozu nasazeno zcela nové řešení pro řízení dopravy – Sitraffic FUSION.

Při řízení dopravní signalizace v hlavním městě Spojeného království se zatím používaly zejména informace shromažďované z indukčních smyček ve vozovce, které detekují přítomnost přijíždějícího vozidla. Tento systém je známý pod zkratkou SCOOT.

Nové řešení FUSION využívá bohatší zdroje dat z nejrůznějších druhů dopravy včetně dat z připojených vozidel a autobusů. Flexibilní techniky přizpůsobení systému podle předem stanovených pravidel umožňují dále zdokonalit filozofii, na níž je systém SCOOT postaven – tj. minimalizovat zpoždění a zastávky během dopravy díky optimalizaci světelně řízených křižovatek a přechodů pro chodce podle potřeb všech účastníků silničního provozu.

Řešení FUSION vyvinula společnost Siemens Mobility ve spolupráci s londýnským dopravním podnikem a univerzitou v Southamptonu. FUSION umožňuje modelování a optimalizaci všech druhů dopravy v reakci na výzvy, jimž čelí nejen Londýn, ale i řada dalších velkoměst.

Patří mezi ně například snížení emisí v ovzduší, jednodušší a bezpečnější provoz pro chodce a cyklisty a zajištění spolehlivé a udržitelné veřejné dopravy.

Systém FUSION by měl být do zkušebního provozu uveden během několika příštích týdnů, kdy zatím bude řídit několik londýnských lokalit. Siemens Mobility tak bude mít možnost otestovat jeho funkce v komplexnějším rámci a ověřit si zvýšenou účinnost v provozu na stávajících křižovatkách a v reálném prostředí.

Ředitel Transport for London odpovědný za řízení sítě Glynn Barton k novému systému uvedl: „Ve světle problémů, jimž londýnská doprava čelí, jako jsou například špatná kvalita ovzduší nebo četné dopravní zácpy, chceme celkově zrevidovat a změnit systém řízení zdejší dopravní sítě. Naším cílem je vytvořit město, jež má před sebou zelenou, zdravou a udržitelnou budoucnost. Nový průlomový systém, který je součástí našeho programu inteligentních systémů pozemní dopravy (Surface Intelligent Transport Systems), může zvýšit efektivitu silničního provozu a lépe reagovat na potřeby obyvatel a mobilitu osob. Na první výsledky ze zkušebního provozu jsme již nesmírně zvědaví.“

Wilke Reints, ředitel divize Intelligent Traffic Systems společnosti Siemens Mobility ve Velké Británii, dodal:

„Londýnský zkušební provoz představuje ve vývoji tohoto inovativního řešení pro řízení dopravy obrovský milník. Vím totiž, že jeho provoz bude bedlivě sledovat řada kolegů působících v našem odvětví po celém světě. Zatímco v Londýně využívají k propojení FUSION s provozem v ulicích naše hostované řešení UTC, je celý systém navržen tak, aby fungoval i s řadou jiných UTC verzí. Přestože se zatím jedná o první představení nového uspořádání, jsme jeho potenciálem a možnostmi, které dopravním podnikům při řízení dopravy nabízí, nesmírně nadšeni. Fungování tohoto inteligentního dopravního systému v Londýně bude jistě ostře sledovaným tématem. FUSION je skvělým příkladem, jak naše digitální řešení pomáhají dopravním podnikům dále zlepšovat dopravní sítě a infrastrukturu. V konečném důsledku přinese nemalé výhody a lepší zkušenosti i účastníkům silničního provozu.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

36 tyden je začátek září ne? To se ještě nic moc nedělo. Uvidime přelom Říjen listopad. Pokud už teď máte 100 mrtvých navíc denně (Cca oproti 300 normálně) - tak asi něco uvidíte i na datech.

Problém je zpoždění a Exponenciála což znamená cca 2 týdenní prodlevu, kdy při vyšších základech je ten exponenciální růst (zatím-samo je limit ve velikosti vzorku) za dva týdny proste velký (poslední týdny data skakala na necelý dvojnásobek tydne-tedy ze 100 třeba 300-400 denně navíc ... je to už dost??)

Vzhledem k tomu jakou tu máme debatu u piva tak si nad daty za cely příští rok řekneme co tam vidíme.. no a pak se třeba bude někdo rozčilovat, ze se s tím mělo něco dělat... to je tak vše.

Obrázek uživatele Krueger

Ot: https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr
Zajímavá statistika... ať je Covid nebo ne stále zatím stejná úmrtnost každý rok... tím to nechci zlehcovat ale....

Obrázek uživatele ozana

Zatím ...

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele runner42

A za jakou cenu je to stejné?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Krueger

No prave... bylo by to stejny kdyby ta opatreni nebyla? Nebo by umrelo lidi vic? A o kolik? Proc v tv nereknou tyhle statistiky a jen nas denne masirujou jen tim kolik jich umira..?. (i kdyz je to vlastne obycejnej prumer jako kazdy rok) zastavi ekonomiku ale ma to takovy opodstatneni? Kolik lidi se potka nekde treba v Obi a kolik v Globusu u zeleniny??? Natoz treba v knihkupectvi??? Ty lidi co uniraji s Covidem...pred tim byli zdravi nebo nejak nemocni? O tomhle se nemluvi....

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/onkologicke-operace-odkladame-intenzivni-pece-nestaci-rika-sef-nemocnice-126414

Obrázek uživatele Krueger

A co jsi tim chtel rict? Ze se odklada pece o vazne nemocne?


e-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol