LG postaví ve Spojených státech továrnu na komponenty pro elektromobily

Jan Horčík - 23 Srpen 2017

Na detroitském předměstí Hazel Park postaví jihokorejská společnost LG novou továrnu na výrobu komponentů pro elektromobily. Může za to především vysoká poptávka po elektromobilu Chevrolet Bolt EV.auto baterie elektromobilu Chevrolet Bolt EV

Baterii pro elektromobily Chevrolet Bolt EV o kapacitě 60 kWh vyrábí jihokorejská společnost LG. Ta se teď díky stoupajícímu odbytu chystá postavit malou továrnu na výrobu komponent pro elektromobily přímo v USA.
foto: GM

Továrna na komponenty pro elektromobily poblíž zkrachovalého Detroitu má být hotova v roce 2018. Do ekonomickou krizí silně stiženého regionu přinese minimálně 292 nových pracovních míst. Další pracovní místa vzniknou v návaznosti.

Je ironií osudu, že ekonomická kondice Detroitu, známého také jako "Motorové město" díky sídlu tří největších amerických automobilek GM, Ford a Chrysler, se postupně zlepšuje i díky projektům jako je tento, na výrobu komponentů pro elektromobily.

Pro jihokorejskou společnost půjde o investici ve výši $25 milionů, tedy v přepočtu asi půl miliardy korun. Lee Woo-jong, zástupce LG, prohlásil, že iniciativa LG zakládat v USA továrny na komponenty pro elektromobily je klíčovým pilířem strategie, jejímž cílem je stát se nejlepším technologickým partnerem pro americké automobilky.

Právě komponenty pro elektrická auta jsou pro LG rychle rostoucím byznysem. Jen za první polovinu letošního roku zaznamenal tento segment 43% růst proti roku minulému, a to na $1,5 mld. v příjmech.

Zejména díky spolupráci s americkou automobilkou GM. Pro její elektromobil Chevrolet Bolt EV vyrábí LG většinu klíčových komponent, včetně elektromotoru a baterie.

Elektromobilů Chevrolet Bolt EV se v USA prodalo už přes 10 000, a to za prvních zhruba 7 měsíců prodejů. Plán GM pro letošní rok je 30 000, ale kapacitu má údajně až na výrobu 90 000 aut ročně.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

GM má problém u ranných Boltů s jejich baterií, některé jsou potřeba vyměnit. Holt první zákaznici plněj úlohu pokusných zvířatek. Tesla taky vyměnila spousty baterek a motorů.

Alza doplnila Amperu-e do nabídky svejch elektromobilů ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Nebyl by odkaz na ty vadné baterie?

Obrázek uživatele Kuk

General Motors Notifies Early Chevy Bolt Owners of Potential Battery Failure
http://www.plugincars.com/general-motors-notifies-early-bolt-owners-potential-battery-failure-133131.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

To bude nějaká piditovárnička.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zaujala mě informace o nových pracovních místech.
Opravdu bude továrna tak neuvěřitelně automatizovaná, nebo jde o chybný údaj?

Obrázek uživatele ozana

To není manufaktura, kde každou operaci vykonává jeden člověk.
Operátoři udržují linku v provozu a kontrolují kvalitu.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Obrázek uživatele Anonym123

- jeden člověk - traja ako vb, jeden číta, druhý píše, tretí ich podozrivých inteligentov stráži;
- udržují linku - točia klikou rumpálu;
- kontrolují kvalitu - rozmery a olíznutím, či je v nich šťava. tak sme kontrolovali "štvorcové (4.5V) batérie :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

věř LG :-))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no já GM nevěřím ani nos mezi očima ale doufejme že ta fabrika bude multikunty a když tak pomůže s výrobou baterek pro TMY 2019 :))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

TMY 2019 ? wtf

Obrázek uživatele ozana

Tesla Model Y

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil