Lexus GS 450h – auto s nejvyšší zůstatkovou hodnotou

Německý magazín Auto Bild udělil modelu Lexus titul Mistr zůstatkové hodnoty 2013. Odborníci na zůstatkovou hodnotu z agentury Schwacke poskytli nejnižší absolutní a procentní pokles hodnoty vozu po čtyřech letech (provozu).

Lexus GS 450h – výkonný hybrid, který dokáže ušetřit
foto: Lexus

Nový sportovní sedan s plně hybridním pohonem vykazuje po čtyřech letech nejnižší procentní pokles hodnoty ve své třídě. Výsledek napovídá, že plně hybridní soustava pohonu je přínosem pro rozpočet majitele nejen z pohledu spotřeby paliva, ale i v otázkách zůstatkové hodnoty.

Hodnocení vychází z různých hledisek, kam patří mj. atraktivita a image značky i vlastního modelu, odhad přímého konkurenčního prostředí a obecná ekonomická hlediska.

Ocenění pro GS 450h potvrzuje životaschopnost plně hybridního systému pohonu, který úspěšně přesvědčuje stále rostoucí počet zákazníků a etabloval se jako obzvláště hospodárná a ekologická alternativa ke konvenčním hnacím jednotkám.



Čtvrtá generace modelu Lexus GS se v Evropě nabízí od první poloviny roku 2012. Plně hybridní hnací ústrojí modelu GS 450h kombinuje zážehový vidlicový šestiválec používající Atkinsonův cyklus s elektromotorem a vykazuje celkový systémový výkon 254 kW (345 k). Průměrná spotřeba paliva činí 5,9 l na 100 km (emise CO2 na úrovni 137 g/km).

tisková zporáva

7 Comments on “Lexus GS 450h – auto s nejvyšší zůstatkovou hodnotou”

  1. Tieto hybridy extrémne
    Tieto hybridy extrémne klamú, čo sa týka spotreby…ich spotreba je v reáli väčšinou dvojnásobná pri šetrnej jazde a väčšinovej jazde v meste, nie to ešte keď človek jazdí normálne.

    Kamoš má ten najmenší Lexus čo má papierovo 3,8 a jemu to robí spotrebu 7,6…je to fakt luxusné auto, ale na takýto hybrid sa mi môže človek fakt vy…keď lacnejšie naftové BMW dokáže jazdiť neporovnateľne úspornejšie.

    1. Zase tak neporovnatelně
      Zase tak neporovnatelně úsporněji ten diesel jezdit nebude, odhadem 5-6 litrů. A hlavně, jestli má spotřebu 7.6l, tak s tím musí jezdit jak s formulí a to mu těžko diesel poskytne a u benziňáku zase při stejné stylu jízdy bude mít spotřebu přes 10l. A vo tom to je.

    2. Lexus CT200h, koupeno v
      Lexus CT200h, koupeno v září 2011, zatím najeto 11 525 km, v podstatě jezdím jenom do práce a zpět, což znamená po vyjetí z garáže 1 km k dálnici, 15 km po dálnici, 2 km po městě (a domů samozřejmě opačně), tedy trasa spíše nevyužívající předností daného hybridního pohonu, navíc nejezdím nijak záměrně úsporně, a průměrná spotřeba za celou ujetou vzdálenost je 6,39 l/100 km (asi 648 l benzínu Shell V-Power, nyní Shell V-Power Nitro Plus, plus asi 100 l „běžného“ benzínu). Malinký Nissan Micra 1.3 CVT měl při stejném využití spotřebu zhruba tak 7,5 l/100 km. Jak se musí jezdit s cétéčkem, aby bumbalo 7,6 l/100 km??? Ta papírová spotřeba je i u něj samozřejmě nesmyslná naprosto stejně, jako každá jiná spotřeba zjišťovaná podle na hlavu padlých euronorem 😉 …

Napsat komentář