Kia Optima Hybrid získala německé ocenění v oblasti inovací

Model Kia Optima Hybrid získal hned několik ocenění ‘Plus X’ za inovace. Model Kia Optima Hybrid posuzovala nezávislá porota složená z odborných novinářů a expertů z 25 různých odvětví.

Oblíbený sedan značky Kia oceněn pro jeho kvalitu, design, ergonomii a ekologický charakter
foto: Kia

TISKOVÁ ZPRÁVA

Hybridní model letos získal hned čtyři ocenění Plus X v kategoriích Vysoká kvalita, Snadné používání, Design a Ekologie. Výběr produktů v rámci udílení cen Plus X Awards podporuje renomovaný zkušební ústav TÜV SÜD Product Service.

Sedan střední třídy disponující max. výkonem 177 k (131 kW) dosáhl nejvyššího úspěchu ve čtyřech kategoriích.

Porotu zaujala zejména jeho moderní koncepce paralelního hybridního ústrojí s emisemi CO2 pouhých 119 g/km, stylový a dynamický design exteriéru, pohodlná ergonomicky pojatá kabina, mimořádně kvalitní řemeslné zpracování a spolehlivost, kterou dokládá i jedinečná sedmiletá záruka Kia s omezením 150 000 km.

Kia svůj sportovně elegantní hybridní sedan nedávno modernizovala v podobě modelového provedení 2015.

Optima Hybrid se nyní může pochlubit ještě atraktivnějším designem, optimalizovanou aerodynamikou (se součinitelem aerodynamického odporu pouhých 0,26), novými prvky komfortní výbavy a palubní zábavy a rovněž nejmodernějšími bezpečnostními technologiemi automobilky Kia – jako je např. systém monitorující jízdu v pruhu, systém varování při opuštění jízdního pruhu s aktivními zásahy do řízení, nebo inteligentní parkovací asistent s upozorněním na křižující vozidla vzadu (nabídka výbavy závisí na konkrétním trhu).

Uvedené technologie jsou součástí standardní výbavy, stejně tak jako luxusní prvky, díky kterým se Kia Optima Hybrid může pochlubit mimořádně dobrou protihodnotou a pohodlím za investované peníze.

‘Plus X Factor’: ocenění přidané hodnoty

Smyslem ocenění Plus X je vyznamenat výjimečné, pokrokové a vysoce kvalitní produkty, a současně na tyto výrobky touto formou upozornit. Meziodvětvová soutěž, která se v roce 2014 konala již pojedenácté, je celosvětově jedním z předních ocenění za inovace určené produktům v oblasti technologií, sportu a životního stylu.

Ocenění vyznamenává ty produkty, které mají alespoň jeden ‘Plus X Factor’ – kvalitativní výhodu, která si zaslouží ocenit. Nominované produkty získávají Plus X Factor v sedmi různých kategoriích: Inovace, Vysoká kvalita, Design, Snadné používání, Funkčnost, Ergonomie a Ekologie.

Vítěze volí mezinárodní porota složená z nezávislých odborných novinářů a osobností působících v 25 různých odvětvích. Tyto odborníky při výběru produktů podporuje renomovaný zkušební ústav TÜV SÜD Product Service.

tisková zpráva

2 Comments on “Kia Optima Hybrid získala německé ocenění v oblasti inovací”

  1. Kia optima je krasne auto.
    Kia optima je krasne auto. Vsetky hybridy by mali mat spotrebu do 2L. potom by to clovek rad kupil. Ale ak zistite ze realna spotreba je o liter a viac /pri normalnej jazde/ ako uvadza vyrobca, cloveka to sklame. Nechapem preco vedci s takymi moznostami a aparaturou aku maju k dispozicii nevedia vymysliet nieco naozaj dobre pre zivotne prostredie.
    auta na vodik + elektrina…to by mala byt buducnost…cistota ovzdusia ma byt zachovana, pre ostatne generacie.
    Vsetko je to o hnusnej politike a o sejkoch..fuj.
    uz davno sme mali jazdit na vodik, ci elektrinu. teraz mozme cakat na postupne vyvoje v tychto oblastiach. Je to skor smutne k comu dospelo ludstvo-chamtivost, klam, zrada, nenavist…to je cele ludstvo 🙁

    1. Kia umí auta. V tom s vámi
      Kia umí auta. V tom s vámi souhlasím. Co se týká spotřeby automobilu všeobecně, není to ve vlastním vozidle ale v marketingu firmy, jež se snaží nalákat zákazníka a potenciálního kupce. Každý jsme jiný – a každý jsme zvyklý pro jiný styl jízdy odlišný od doby autoškoly. Ne každý jezdí jako v eco-roon nebo při záběhu vozidla. Nemám na mysli výhodný nákup zajetého předváděcího nebo bazarového vozidla kde se na něm vystřídá nepočítaně svezelistu, motor nešetřící. Sportovní jízda není ani rally ani okruh v městských ulicích. Ale cit pro měnění převodových stupnu nahoru i dolu, optimální zahřáti motoru. To platilo dříve a platí to stále. Androide 55 samozřejmě nevíme jaký jste řidič,ale v technice jízdy nehledejte polityku, ta tam není, je to na jedinci tedy ve vás jako vodiči vozidla.

Napsat komentář