Uživatel „Montana Skeptic“ publikoval blog a twitterové příspěvky, které o Tesle vytvářely nepravdivý mediální obraz. Jeho identita byla odhalena.
foto: Tesla
„Montana Skeptic“ v průběhu uplynulých tří let publikoval řadu blogových příspěvků na známém finančním webu Seeking Alpha a na svém Twitteru. Nikdy se netajil tím, že sází na pokles akcií Tesly.
Kromě toho často útočil na jedince i média, která o Tesle informovala objektivně, nebo ji dokonce otevřeně podporovala.
Aktuálně byla odhalena jeho identita. Jedná o se jistého Larry Fossiho, investičního manažera společnosti Rahr Enterprise. Tato firma ve velké míře investuje mimo jiné do firem spojených s ropným průmyslem.
Nedávno Fossi svůj Twitter údajně „dobrovolně“ smazal. Později se svěřil svým přátelům, že důvodem bylo mimo jiné i to, že jeho šéfa v Rarh Enterprise kontaktoval Elon Musk a stěžoval si na Fossiho chování.
Podobným způsobem jako Fossi na internetu funguje řada „trollů“. Kvůli jejich nevybíravým útokům dokonce nedávno svůj twitterový účet smazal také známý automobiloý novinář Dan Neil z Wall Street Journal v návaznosti na svou pozitivní recenzi elektromobilu Tesla Model 3.
Za celou dobu existence TESLA jsem žádnýho debila „Montana
Za celou dobu existence TESLA jsem žádnýho debila „Montana Skeptic“ nečetl, tak to asi nebyl nikterak důležitý, jen běžný Fossi-lní póvl :))))))))))))))))
Tak teď už si klidně kupte elektromobil
Tak teď už si klidně kupte elektromobil FIAT
ekonomika.idnes.cz/sergio-marchionne-fiat-umrti-smrt-zemrel-ferrari-chrysler-pa5-/eko-zahranicni.aspx?c=A180725_115125_eko-zahranicni_hm1
Last name mi pripomina slovo fosil, tedy jeho orientace je
Last name mi pripomina slovo fosil, tedy jeho orientace je logicka.
Je ale treba, obecne vsude, se ridit selskym rozumem a neverit vsemu, co se pise. Tak jako mince ma dve strany, tak to plati i pro informace a tuplem pro ty na webu.
ano od začátku druhý studený války 2014 se díky
ano od začátku druhý studený války 2014 se díky výchoďácký dezinformační kampani nedá nikomu věřit 😉
Co je účelem tohoto článku? Jsme tu na
Co je účelem tohoto článku? Jsme tu na „ona-idnes“?
Těším se na recenze a sdílení zkušeností.
Bohužel co se týká diskuzí pod články, tak je těch
Bohužel co se týká diskuzí pod články, tak je těch recenzí, sdílení zkušeností a věcných příspěvků v diskuzích zejména v poslední době čím dál míň. I to byl důvod, proč jsem zhruba poslední půlrok spíš mlčel a kolikrát skoro ani nečetl – nejen diskuze, ale často ani články, často Hybrid vůbec… až mi Hybrid vypadl z nejnavštěvovanějších webů.
Uprimne, az na par „skalnich z presvedeceni“ (Radovan), kdo by
Uprimne, az na par „skalnich z presvedeceni“ (Radovan), kdo by venoval nemale usili tvorbe clanku nebo recenze (ano, par jsem jich napsal, mam predstavu, kolik to sezere casu), aby vysledkem byla diskuze s 80% „cipis 100x jinak“ zvratku… A na strane redakce ocividne neni vule to resit, protoze to prece jen generuje zobrazeni reklam.
A je vůbec co recenzovat?
Dnešní nabídka nových elektro a
A je vůbec co recenzovat?
Dnešní nabídka nových elektro a hybridů:
Toyota na denní použití pro „normální“ lidi… Dlouho nic… Lexus s luxusem, Tesla s velkým luxusem… a potom předražené pokusy ostatních výrobců. Zapomněl jsem na něco?
Použité hybridy a elektro vozítka: Stokrát zopakovaná fakta.
?
Nabízeli jsme redakci k otestování náš Opel Ampera-e
Nabízeli jsme redakci k otestování náš Opel Ampera-e ….. ale jaksi nebyl zájem.
Chtěl jsem si osvěžit pamět, protože si vzpomínám, že
Chtěl jsem si osvěžit pamět, protože si vzpomínám, že Ampera vypadala nadějně, když jsem se rozhodoval o autě… Recenze tady na hybridu je:
www .hybrid.cz/opel-ampera-dvoulete-zkusenosti-s-elektroautem
Na stránkách opel.cz jsem našel rodinku SUV příšerek *LAND, běžné auta Corsa, Astra, Insignia a dodávky. I kdyby Ampera byla v cenové hladině, o které by se dalo uvažovat, (Což není, prý se dá sehnat okolo 1M Kč.) tak je vidět, že Opel nemá zájem o prodej. A to si nechci představovat, jak by se tvářili, kdybych tam přijel s nějakým problémem. Takže suma sumárum, zase nepovedený pokus dalšího výrobce a Ampera spadá do kategorie pro nadšence.
Je to škoda. Ale jen to potvrzuje, že nevidím objekty vhodné k recenzím a testování. Sám nevím, o čem bych si s chutí početl – všechno končí nesmyslnou cenovkou a nedostupným servisem.
Podle mého je teď nejrozumnější koupit ojetinu Outlandera
Podle mého je teď nejrozumnější koupit ojetinu Outlandera PHEV z Nizozemí. Ceny začínají na zhruba 13000 Eurech. Auto ujede sice na elektriku relativně málo (40 km), ale zase má rychlonabíjení a 40 km většinou pro nákupy, odvoz dětí a dojetí do práce stačí. Ideálně, když to lze doplnit třeba ojetým Fiatem 500e.
Tak to je hodně hezká cena. S novým jsem najel po městě
Tak to je hodně hezká cena. S novým jsem najel po městě čistě na elektriku 50 km, takže 40 dá určitě v pohodě. No a rychlonabíjení je fakt bomba. Ostatně je tam komplet elektrika z trojčat, jen místo 16 jen 8 kWh baterka. Kombinace v rodině jetý PHEV Outlander + jetý F500e vypadá jako velmi dobrý poměr užitek/cena. A pokud jeden z rodičů najede denně méně PHEV než 40 km, případně má po 40 km kde pomalu nabíjet (plno za 2,5 hodiny) na zpáteční cestu, pak se dá jezdit jen na elektřinu.
Hodně dobrý tip. Díky!
Až zase za pár let budeme doma
Hodně dobrý tip. Díky!
Až zase za pár let budeme doma potřebovat velkou krabici na stěhování, určitě je omrknu
🙂
Asi nemáte zkušenosti z jiných diskuzí. Tady je to ještě
Asi nemáte zkušenosti z jiných diskuzí. Tady je to ještě v pořádku.
Ja bych rekl, ze prave naopak, z technicky orientovanych
Ja bych rekl, ze prave naopak, z technicky orientovanych serveru s relativne malou cilovou skupinou je tu nejvetsi (z hlediska relativniho podilu vyblitku) zumpa, co jsem kde videl. Ale nebudu tvrdit, ze nic horsiho nemuze exitovat :).
Samozrejme „obecnym“ serverum jako idnes, novinky, auto.cz se konkurovat neda (byt jisty netrivialni prekryv lidi, co to zapleveluji tam a tady je).
VTM na živě je slušná žumpa. A to je dost technicky
VTM na živě je slušná žumpa. A to je dost technicky orientované.
Největší odpad je jistě Autoforum.
Největší odpad je jistě Autoforum.
Kdepak. Nejhorší jsou zahrádkáři a zahradní
Kdepak. Nejhorší jsou zahrádkáři a zahradní tvorba.
„Nevi nekdo, Jak poznam, ze je zelena paprika zrala? Mam poprve“
Asi , jde odlomit … 🙂 (Paprika)
Každá recenze a
Asi , jde odlomit … 🙂 (Paprika)
Každá recenze a komentář nese negativní přínos.
Je dost webů, které píšou nesmysly nejenom o Tesle.
naopak na zahrada.cz jsou jedni z nejochotnějších lidí kde
naopak na zahrada.cz jsou jedni z nejochotnějších lidí kde mile odpoví i na velmi laické dotazy :-))), na nadávky jsem tam nikde nenarazil, možná když nadávají na krtky nebo slimáky
Dobry den, ako je na tom stav baterie vasho Leafa po 177tis Km
Dobry den, ako je na tom stav baterie vasho Leafa po 177tis Km ?
Viz tady.
Viz tady.
Článek hodnotím kladně. Trollové netrolují jen tak.
Článek hodnotím kladně. Trollové netrolují jen tak. Často je za tím nějaký, často nemalý, osobní prospěch. To je důležitá informace. Kromě toho, je takové chování, kdy se snažím působit hodně destruktivně, kvůli nějaké malé domů, krajně neetické. Často by se dalo označit i za sociopatické.
To už Landa zpíval … ono pomluva docela hodně udělá…
To už Landa zpíval … ono pomluva docela hodně udělá… 🙂
no tak ruku na srdce kolik toho je na světě špatně versus
no tak ruku na srdce kolik toho je na světě špatně versus kolik dobře. Většina lidí jsou kolaboranti (oficiálně se tomu říká kompromis) a dělají věci špatně i když vědí že jsou špatně hlavně když za ten jidášský peníz (plat) po šichte doma nakrmí děti a myslejí si snad že to svinstvo přeprcají (rozmnožování) a dokud svět funguje si i užijí (polovinu života na šichtě a důchodový následky má řešit státní sosiálka s VZP). prostě Debilové :)))))))))))
fossilní terorističtí psychopati fungujou skvěle a dobří
fossilní terorističtí psychopati fungujou skvěle a dobří novináři jsou zbabělci… svět jde do…. 🙂
Svět kráčí kupředu díky novým technologiím.
Svět kráčí kupředu díky novým technologiím. Konvervativně smýšlející se to snaží ubrzdit co to dá, ale marná snaha. Akorát to má někdy i negativní dopady, jako že na internetu se může bez námahy vyjadřovat každej blbec a šířit svoje lži a strašit lidi. Ale i oni skončí na srotišti dějin.
Souhlas! Hezky řečeno.
Souhlas! Hezky řečeno.
Hochu, a proto se snižuje IQ po celém západě? To, že se
Hochu, a proto se snižuje IQ po celém západě? To, že se trochu zlepšují technologie, neznamená, že jde o úpadek západu, který inteligenčně i morálně upadá zatímco východ udává vědu a rozvoj. Ostatně tvou nechápavost ona studie snižování IQ na západě vše potvrzuje, prostě neznáš nejnovější studie o IQ či poměr patentů např. Číny vůči celému světu či vojenské technologie, kde hraje první roli Rusko 🙂
Tak snad jsi to jako „každej blbec“ už pochopil, kde je skutečná věda a kde se skutečně jde kupředu, ne dozadu 🙂
„neznamená, že jde o úpadek západu,“ = „neznemná, že jde
„neznamená, že jde o úpadek západu,“ = „neznemná, že jde o západ kupředu“
Nejhorší je, že tihle lidi jsou tak zaslepeni lobou a
Nejhorší je, že tihle lidi jsou tak zaslepeni lobou a vidinou nejistého krátkodobého zisku, že jsou schopni likvidovat úspěšnou firmu, manipulovat trhy a veřejné mínění a přitom jim při jejich blboosti nedochází, že to stejně nemá cenu. Ropný průmysl má omezenou životnost a elektrizace se šíří dál. Není to otázkou jestli bude, ale kdy se dostane i k nám.
zkrátka zcela typičtí businessmani. Jediné co je zajímá
zkrátka zcela typičtí businessmani. Jediné co je zajímá je jidášský groš. Varování pro všechny pracující v podnicích jejichž akcie jsou obchodovány na burze. Dokonce i těch, kterým se právě mění vedení.
No, u investiční manažera, který sází na pokles akcií
No, u investiční manažera, který sází na pokles akcií Tesly a investuje do ropného průmyslu – u toho by se to dalo jakž takž pochopit (nikoli ospravedlnit!), je to nakonec jeho byznys. Ovšem co z toho mají zdejší trolové a proroci, kteří pří každé zprávě typu Tesla nestíhá, Tesla vykázala ztrátu atd. začnou vypisovat do diskuzí, že „oni to říkali“, „oni to věděli (ze všech nejlíp)“… tak to mi fakt hlava nebere. Jestli to Tesla ustojí a přežije nebo ne, to záleží na Tesle samotné, na její obchodní politice, na celkovém fungování firmy, nikoli na tom, jestli jí to ve zdejším „zaprděném českém rybníčku“ někdo nepřeje. Jediný důvod, který mě v této souvislosti napadá, je jejich vlastní trolí ego – JÁ JÁ JÁ vím všechno nejlíp. 😀
Všem trolům přeju pěkný den a pokud jejich černé víze nevyjdou, tak je z toho snad doufám neklepne. 🙂
Pokud by to Tesla neustála, jakože teď už je to velmi
Pokud by to Tesla neustála, jakože teď už je to velmi nepravděpodobné, tak se jen elektrizace trochu oddálí a dá se náskok Číně, kde není problém zavést tisíce elektrobusů do celého města během pár let. Manažer by měl podporovat domácí firmu a ne čínskou konkurenci, ale na to mu asi jeho inteligence nestačí.
však tam už mají skoro všechny jednostopá vozidla na
však tam už mají skoro všechny jednostopá vozidla na elektřinu, to jen EU/uSSa marxisticko-nacističtí psychopati chtějí jen zotročovat lidi a dodávat zbraně teroristům např. i v Sýrii, tam jsou i zbraně z ČR krom samo Francie uSSa, ISISraele atd.
Přes ropu se totiž velmi dobře zotročuje.
Vem si prášek…
Vem si prášek…
myslíš třeba vitamín C? Ale to ti nepomůže zvýšit
myslíš třeba vitamín C? Ale to ti nepomůže zvýšit inteligenci k pochopení, proč třeba v Sýrii jsou zbraně západu a proč se zde protlačuje ropa na úkor elektřiny.. ale třeba jsi to díky mně už pochopil 🙂
Vy jste borec přes všechno.
Vy jste borec přes všechno.
jenjo ale víš o tom že levé i pravé křídlo patří
jenjo ale víš o tom že levé i pravé křídlo patří stejnému jednomu ptákovi? a podobně je to i s tím západem a východem…
akorát že ten východní pták ovládá dnešní vědu a
akorát že ten východní pták ovládá dnešní vědu a elektrifikaci, takže ten pták bude asi nějaký zdegenerovaný…. nemáš nějakou skutečně použitelnou analogii? 🙂
Pane, netahejte nám sem svoje politické názory. Nás ty
Pane, netahejte nám sem svoje politické názory. Nás ty vaše nezajímají. Věřím, že mluvím za většinu.
no když jsi často nechápavý a neustále ukazuješ údiv,
no když jsi často nechápavý a neustále ukazuješ údiv, proč tady EV není, tak ti to vysvětluji, proč je stav takový, jaký je… naprosto relevantní odpověď na předchozí komentář
takže už to chápeš, že svět jaxi není jen 1+1, ale má své akce a reakce a ty si stále myslíš, že ten stav je jakýsi „přirozený“? Zapoj mozek, konečně 🙂
Takže už teď konečně chápeš, proč v Číně mají téměř všechny motorky na elektřinu? 🙂
když oni mají nízkou inteligenci a logika je na úrovni
když oni mají nízkou inteligenci a logika je na úrovni chorých zdegenerovaných mozků typu Schlaffenberg, oni neumí ani počítat, že až uspokojí poptávku po Modelu 3, tak mají všechny dluhy zplacené, a to nemluvím o tom, že pak asi taky budou prodávat auta 🙂
kdo to byl Schlaffenberg ?
kdo to byl Schlaffenberg ?
někdo z nich?
Knížepán a kněžna Majolena a Lokaj
někdo z nich?
Knížepán a kněžna Majolena a Lokaj Fricek
zeptej se Rumcajse nebo Manky, Cipísek ví starý kulový
Trolovia a proroci tu na hybrid.cz mozu byt podla mna ludia z
Trolovia a proroci tu na hybrid.cz mozu byt podla mna ludia z automobilovej brandze, ktorym nevyhovuje elektrifikacia aut, kedze im hrozi strata zamestnania. Napriklad ludia zo servisov, kde uz teraz je jasne, ze cim viac elektroaut bude na cestach, tym menej roboty pre servisy. Straty na pracovnych miestach budu obrovske. Dnes je motoservis uz pomaly v kazdej dedine, je to lukrativny biznis, fosilne vozidla maju obrovsky pocet pohyblivych suciastok a vyzaduju ovela castejsiu, narocnejsiu a drahsiu udrzbu ako elektromobil, kde pri nasteve servisu treba skontrolovat akurat brzdy a kvapalinu do ostrekovacov 🙂 Dalsi priklad – ak niekto pracuje vo fabrike na vyrobu aut, tak mu tiez hrozi, ze o par rokov pride o svoje miesto, nakolko vyroba elektromobilov je ovela jednoduchsia, montuje sa menej komponentov. V Juznej Korei sa uz zacinaju ozyvat odbory u Hyundai, ze sa boja straty zamestnania, kedze odhaduju v najhorsom pripade az 70% ubytok pracovnych miest z dovodu elektrifikacie, zdroj: reuters.com/article/us-hyundai-motor-union/hyundai-union-head-fears-gm-like-crisis-says-electric-cars-destroy-jobs-idUSKBN1H20YZ
A přitom by měli být rádi. Opravy aut se zase budou točit
A přitom by měli být rádi. Opravy aut se zase budou točit kolem oprav řízení případně plechařině. Tomu jedinému jakž takš rozumí a nejednají podle hesla „paninko, ZKUSÍME vyměnit. Za vaše peníze, NASHLEDANOU“.
Trolové jak trolové, ovšem když každou zprávu
Trolové jak trolové, ovšem když každou zprávu ropáckých novinářů o elektromobilech a Tesle provází podobné předpovědi a vše je pouze negativní, tak to už se musí člověk té prodejnosti fakt smát. Holt jim Tesla a elektromobily neplatí za reklamu, tudíž za články. A to je celé. Koho ropný chleba jíš, toho smrdutou píseň zpívej, volně parafrázováno.
No vidis anonymous co tu trolujes, uvolnil sa nick. Mozes
No vidis anonymous co tu trolujes, uvolnil sa nick. Mozes zacat pouzivat.