Jan Charouz přesedl z Lotusu do elektromobilu

Testovací jezdec teamu Lotus F1 Jan Charouz minulý týden převzal k ročnímu zkušebnímu provozu elektromobil smart ed od energetické společnosti . Ta ve spolupráci s Auto Charouz vybudovala v Praze další dvě dobíjecí stanice. Na veřejném parkovišti v Praze 1 Těšnově a v provozovně společnosti v Praze 10 (Černokostelecká ul.)

Interiér smartu je v porovnání s monopostem F1 výrazně prostornější.
foto: E.ON

Společnost E.ON provozuje k dnešnímu dni celkem pět veřejných dobíjecích stanic v České republice – dvě v Brně (v prostorách krytého parkoviště nákupního centra Galerie Vaňkovka Brno a v areálu letiště Brno – Tuřany) a tři v Praze (první v sídle společnosti Mercedes-Benz na Chodově je v provozu již rok). Energetická společnost E.ON provozuje největší flotilu 25 elektromobilů smart ed ve střední Evropě. Většinu z nich zapůjčuje bezplatně k ročnímu zkušebnímu provozu, a tak například se smartem jezdí Zdravotnická Záchranná služba hlavního města Prahy, můžete jej také vidět v Zoo Praha nebo s logem humanitární organizace ADRA. Několik vozidel také využívá autopůjčovna Sixt. A právě klíčky od jednoho takového vozu ve čtvrtek 12. července dostal Jan Charouz.

Krátké zaškolení …
foto: E.ON

„Jsem velmi potěšen, že jsem převzal elektromobil od společnosti E.ON. Smart mě velice mile překvapil. Je to hbité a pohodlné auto, které není vůbec hlučné. Navíc jezdí za opravdu velmi nízké provozní náklady. Po Praze je to ideální automobil, který myslí nejen na vaši peněženku, ale také ekologii,“ říká Jan Charouz. Manažerka projektu Smart Mobility E.ON Česká republika Eva Šelepová si velice váží spolupráce s Auto Charouz a dodává: „Jsem ráda, že můžeme našim zákazníkům a majitelům elektromobilů nabídnout další dvě veřejné dobíjecí stanice v Praze, kde mohou „tankovat“ a parkovat zdarma. Naši paletu aktivit v oblasti elektromobility rozšiřujeme nejen o provoz elektromobilů, výstavbu a provoz dobíjecích stanic, ale také o prodej elektroskútrů vlastní značky E.ON e-max a letos nově také elektrokol BIKE.ON powered by E.ON, které je možné pořídit v rámci produktového balíčku s eko elektřinou za velmi výhodných podmínek.“

Všechny dobíjecí stanice společnosti E.ON naleznete v naší mapě stanic.

tisková zpráva

8 Comments on “Jan Charouz přesedl z Lotusu do elektromobilu”

    1. Obávám se,že přes vaše
      Obávám se,že přes vaše jinak sympatické a odvážné rozhodnutí, stát se dobrovolníkem při uvedeném testování, nebudete splňovat základní kritéria. Nejste závodníkem, VIP a hlavně asi nebudete dost solventní. To není určeno pro normální občany, ani omylem. Pokud však splňujete všechna kriteria, hluboce se předem omlouvám.

Napsat komentář