Jak dobře umí Tesla Autopilot parkovat? Podívejte se!

Jednou z funkcí částečně robotického „řidiče“ Tesla Autopilot je i paralelní parkování. Pár nadšenců ostestovalo jak si v tomto ohledu elektromobil Tesla Model S vede.

Paralelní parkování s Autopilotem elektromobilu Tesla Model S
foto: Electric Jen

Majitel elektromobilu Tesla Model S s přezdívkou „Electric Jen“ vyzkoušel Autopilot při běžném paralelním parkování.

Postupně mu ale pohybem třetího auta v řadě ztěžoval podmínky. Auto vždycky dokázalo mezi jednotlivými vozidly udržet dostatečnou mezeru pro pohodlné vyjetí.

14 Comments on “Jak dobře umí Tesla Autopilot parkovat? Podívejte se!”

    1. jiste, me by zajimalo co
      jiste, me by zajimalo co jeste by se na tom dalo vylepsit. Preci jen „umeni“ parkovani je vec, ktera ma sve limity. A pokud pominu parkovani smykem a zaparkuje s vysokou presnosti k obrubniku a nic pri tom neodre, tak nevim co by se na tom jeste dalo zlepsit…

      PS: nevite jestli to samo couva a rozjizdi se dopredu anebo jestli clovek musi „kvedlat“ s radici pakou a pridava plyn jako v nejakem spalovaku s parkovacim asistentem? Anebo proste jen reknete zaparkuj a o vic se nestarate?

      1. Tak jistě… Parkování
        Tak jistě… Parkování smykem by asi dost lidí v autě za 3M nerozdýchalo. 😀
        Nevlastním Teslu, ale v rodině mám Tiguana (nafťák, automat, 4×4). A u toho se musí šibovat s pákou na D/R, většinou ale zvládá zaparkovat napoprvé. Velmi alibisticky ale píše že máte sledovat okolí a zasáhnout do řízení kdyby něco. Takže vzhledem k tomu že teorii preventivní připosranosti bude preferovat i Tesla tak bych hádal že situace kdy člověk vystoupí a nechá auto samovolně zaparkovat je zatím SCIFI a to ne kvůli technologiím, ale kvůli odpovědnosti a právním úpravám.

          1. Bud spoluzak neumi ridit,
            Bud spoluzak neumi ridit, nebo mu jedno z aut cuklo bliz nez kdyz parkoval. Treba se jedno auto vymenilo bliz nez to predesle. Ty vzdalenosti jsou opravdu cca 1,0-1,2m vic nez delka auta a to snad je prostor dost velky na to vyjet kdyz umite tocit volantem az do piskani parkovacich cidel. Auta s asistentem maji cidla vpredu i vzadu.

      2. Upřimně. Dalo by se
        Upřimně. Dalo by se vylepsit! Zajima vas co? Zaparkovat na mensi prostor. Vsimli jste si jakou diru jak vrata tam nechali i pri poslednim pokusu? Reakce na Tiguana a jeho parkovani. Predpokladam ze muj Touran bude 100% stejny jako tiguan. Tam co umel zaparkovat podelne zvladne i lehce nadprumerny ridic. Limit u prvni serie asistenta byl myslim 60cm pred a 60cm vzadu. Tj. 1,2 metru vice nez ma vse auto. Posledni verze uz umi 50cm pred a 50cm vzadu. Chce to trosku cukani, ale da se nacpat i do mensich diry.

      1. Vždy se jedná ve smyslu
        Vždy se jedná ve smyslu orientace vozovky. Takže tedy:
        Paralelní = podélné . V tomto případě je myšleno že auto je zaparkováno paralelně/podélně k vozovce
        Kolmé = příčné. V tomto případě je myšleno že auto je zaparkováno kolmo/příčně k vozovce
        Tak to chápu já 🙂

Napsat komentář