Jaguar má novou mobilní aplikaci, najde vám nabíječku kdekoliv v Evropě

Jan Horčík - 10 Srpen 2018

Jaguar I-Pace je i podle našich prvních dojmů skvělý elektromobil. Proti konkurenci mu ale přeci jen něco chybí - třeba vlastní síť nabíječek, jako má Tesla. JLR proto nabízí alespoň appku.auto aplikace mobil Jaguar Land Rover

Nová mobilní aplikace Jaguar Land Rover staví na podrobné databázi služby PlugSurfing.
foto: Jaguar

Jaguar Land Rover (JLR) chystá velké věci. Od roku 2020 žádné fosily, za další čtyři roky kompletní renovace všech modelových řad a k tomu čtyři nové.

I mateřskému indickému koncernu Tata Motors už je jasné, že budoucnost téhle legendární britské značky je v elektřině. A tak se snaží seč může.

Aby alespoň nějak kompenzovala náskok, který má Tesla díky své vlastní síti nabíjecích stanic Tesla Supercharger, využila automobilka Jaguar Land Rover ke spolupráci německou společnost Plugsurfing.

Ta už dlouhou dobu buduje databázi dnes více než 70 000 nabíjecích míst v celé Evropě. Nová appka Jaguar Land Rover právě tato data využívá a prozatím je k dispozici v Belgii, Nizozemsku, Lucembursku, Německu, Rakousku, Švýcarsku, Finsku a... České republice!

Majitelé vozů Jaguar I-Pace, Range Rover PHEV a Range Rover Sport PHEV (a příští rok také Range Rover Evoque Plug-In Hybrid) si v aplikaci mohou nejen hledat nejbližší nabíječky, ale také zjišťovat, jestli jsou právě volné, případně skrze ni platit poplatky. Aplikace je samostatně dostupná pro Jaguar a pro Land Rover, obojí pro iOS i Android.

InsideEVs
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Maďarskej vodní elektroskůtr. Sice má čumák jak ledoborec, ale aspoň nečoudí a neječí.
http://www.narke.com/?lang=en

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Jaguár vynalezl kolo. Už zase....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele honza.t

E kola Zajimavé novinky
https://www.youtube.com/watch?v=V0qkfShozH4

TQ-Drives: HPR120S - Fly Uphill!
https://www.youtube.com/watch?v=3odXnbgvC_0&feature=youtu.be
HABIKE FLYON 2019 to je opravdový skok vpřed!
https://www.sport-prorok.cz/novinky/elektricka-kola-haibike-flyon-2019

Elon Musk's Hyperloop Competition Set A New World Record
https://www.youtube.com/watch?v=VYStvnepo40

SpaceX Killer - The Great Rocket Race | MUST WATCH
https://www.youtube.com/watch?v=EWBZ6l2QGdE

Tesla vrakoviště
https://www.youtube.com/watch?v=D_D1Z09EcEY

The Lift eFoil electric hydrofoil surfboard
https://www.youtube.com/channel/UC-YtLQ9BhQ1UZF3sAk-1OGg/featured

Solar Boat Team
https://www.youtube.com/watch?v=IKdVZskb4hI

Anglie je konzervativni zeme a app v mobilu je pro JLR primo revolucni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se teda moc nevytáhli, pět let starý Kangoo Maxi Z.E. to má normálně v palubní navigaci :-)

Takze ridic bude za jizdy hledat v mobilu nabijecku. To je spis smutny nez aby se s tim chlubili.

"Od roku 2020 žádné fosily,"

Co to je za lež? Hybridy jsou stále fosily!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektromobily jsou taky fosily. Leda by na svůj pohon nepoužívaly elektřinu z uhlí. To se zatím neřeší.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi ani nevieš o čom píšeš, jenja. Ako vždy, si samozrejme, vedla :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Promiň, myslím, že Slovenštinu celkem ovládám, ale nevím, co znamená jenja. Můžeš mi to přeložit?

treba hľadať súvislosti a históriu.
jasámjasám - kráľ z českej rozprávky
lenOn - bývalý premiér SR
jenja - písané na mobile bez interpunkcie - jen Já
jakeš - voľba prvého tajomníka všetci šeptali kéž já kéžjá jakeš.

Pokud chcete používat tuto nesmyslnou "logiku", tak potom běžná jsou fosily na druhou, protože během procesu výroby a zejména rafinace se spotřebuje tak obrovské množství elektřiny, že byste a něj elektromobilem ujel minimálně stejně daleko.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fosily vedú na štvrtú. Pri rafinácii sa tiež spalujú rôzne plyny vznikajúce v technologickom procese.
topky.sk/cl/100278/1492563/Kvoli-Slovnaftu-chodia-ludia-do-prace-ako-zbiti-psi--Vieme--kedy-sa-velke-trapenie-skonci

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektromobil není fosil.

A v zemích jako Británie si už můžeš koupit "pouze zelenou" elektřinu. Mě kdyby někdo dal možnost objednat si elektřinu pouze z JE, tak bych si ji klidně objednal.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Slovo dělá muže, veřejný slib jsi dal a já Ti ji velmi rád Omego po dostavbě Tunelína2 - tedy Dukovan nabídnu. Ekonomicky to bude kolem toho roku 2032 (kdy se dostaví JEDU2) tak, že podpora OZE skončí a plynule na to naváže podpora JE, neboť to politicky bude ideální načasování (nikdo si ničeho nevšimne). Inu a Já Ti tu elektřinu budu prodávat za státem garantovanou cenu, která na dnešní přepočet se bude pohybovat kolem 3Kč (cca. 105 Éček/MWh). Dnes za silovku platíš max. tak polovinu + podporu OZE (20Éček/MWh). Jo a distribuční poplatky v tom nejsou, to Ti je jistě známo.
Z frajerů co maj dnes plný pysky slibů a přitom to jsou to kolenovrti kteří nikdy nedaj ani halíř navíc a s každým vyoraj se mi zvedá kufr.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cituji z tisku roku 2014

Aby se stavba dvou bloků v Temelíně vyplatila, potřeboval by ČEZ buď ceny elektřiny přes 70 eur za megawatthodinu, anebo státní podporu. „Záruka za dostavbu Temelína by znamenala neměřitelné riziko pro státní rozpočet i daňové poplatníky. Vláda proto tyto úvahy zamítla,“ vysvětloval tehdy premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD).

A za 70 Eur/Mwh nemám žádný problém do toho jít.

Další citace - větrné parky v Německu letos

Druhé kolo aukcí pro výstavbu offshore větrných elektráren v Německu zná své vítěze. Po prvním kole, které téměř zcela ovládly projekty s požadavkem na nulovou provozní podporu, přineslo i druhé kolo nabídky na provoz bez podpory. V aukci však uspěly i projekty s cenou bezmála 100 EUR/MWh, čímž průměrná vysoutěžená cena vzrostla oproti prvnímu kolu desetinásobně.

Výsledný vážený průměr cen udělených úspěšným projektům tak dosáhl 46,6 EUR/MWh, t

A ještě doplnění - aktuální cena silové energie je cca 1200kč, to jest skor 50 EUR - přidám 20 za OZE a jsem na těch 70, co chtěl ČEZ jako garantovanou cenu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolik měl stát Temelín? Kolik stál? Kolik měly stát JE aktuálně budované v Evropě? Jaká je prostavěnost investic nyní? Jediným reálným číslem je onen britský Hynklpojnt s nyní kalkulovanou cenou prodeje elektřiny 105É/MWh. Nevěřím ČEZu že to za těch 70Ě budou provozovat. Schválně mne zajímá jak to s těmi garancemi bude v reálu. A to se vůbec nebavíme o pojištění rizik. JE nikdy nikdo nikde nepojistil a je to na daňovém poplatníkovi (viz. probíhající odstraňování škod po havárii bloku A1 v JE Jaslovké Bohunice - lokalita v čase havárie Československo, nyní Slovensko - schválně, kdo to platí?)
Jaké zvýšení investiční náročnosti bylo za posledních 10 let u OZE oproti rozpočtu(projektu)? Mimochodem výkupní cena obchodníkem je ode mne nyní 700Kč/MWh + příspěvek na OZE od OTE. To jen o rozdílu prodejní a kupní ceny zákazníkem. Tunelínu bude garantována ta prodejní ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, to prodražení výstavby je ten základní problém.

Ale čím to vzniklo - začne výstavba a za 2 roky mi stát dá nové, přísnější podmínky, které musím dodržet. Celý projekt se zastaví a rok se předělává dokumentace a výstavba se prodlouží o 4 roky.

Navíc díky těmto změnám se dostáváme do stavu, kdy každá elektrárna je vlastně originál, čímž se zbavíme "výhody z množství", takže se cena zvedne.

Ale pořád máme šanci - Čína a Indie staví nové elektrárny, takže tam je šance že se dostaneme na nižší ceny a nějakou standardizaci

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ono to není tak jednoduché. K tobě v daný okamžik netečou pouze elektrony vzniklé v dané elektrárně, jak si mysleli Rakušáci, kteří od šmejdů kupovali zařízení do zásuvky, zadržující elektřinu z Temelína.
To, že kupuješ elektřinu z dané elektrárny znamená, že spotřebováváš právě takový výkon, jaký tvá elektrárna právě dodává do sítě, po odečtení ztrát ve vedení. V případě JE by znamenalo, že by sis určil konstantní trvalý výkon, který by se velmi pomalu s předstihem měnil. Kdyby sis chtěl bustit varnou konvici, musel bys mít v domě vlastní baterii, nebo trvale sepnuté spotřebiče o výkonu té konvice, které by se ti při vaření čaje odpojily.
Je to o regulaci a myslím, že v tom je právě budoucnost energetiky. Odběratel se stane sám regulátorem. Po síti místo příkazů pro HDO budou přicházet informace o aktuální ceně elektřiny. Podle toho odběratelova chytrá domácnost buď zapne tepelné čerpadlo, mrazničku, vodárnu, filtr v bazéně... nebo naopak nastartuje kogenerační jednotku. Baterie k tomu podle mě nejsou nezbytné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pán ČEZ před pěti lety při prezentaci Smart Gridu na můj dotaz jasně prohlásil, že nic takového jako že by si koncový uživatel mohl vybírat na základě aktuální ceny elektřiny na trhu ČEZ nikdy nepřipustí (samozřejmě s vyjimkou VT/NT HDO). Takže prvně donuť ať svůj výrok odvolá nejlépe svou veřejnou popravou jako usvědčený lhář, nebo nešiř pravdoláskařské bludy. Někdo by se mohl na ty kecy nachytat jako 9Mlidí v roce 89.

Taky jsem chtěl před 3 lety po ČEZu, aby mi dodával tu elektřinu co sem přetéká z Německa a to, mi ani za její odběr nemusí platit, to ať si klidně nechá. Ale, že určitě nechci elektřinu z našich atomek.

Nejen, že mne slušně poslali do.... Ještě stihly rychle za nějaké miliardy postavit na hranicích trafa, proti těm přetokům co jsem chtěl odebírat!

Myslí, že by bylo dobré se lidí zeptat co chtějí odebírat jestli elektřinu z atomek, z obnovitelných zdrojů nebo z okolních států.

Mně to připadá, že se někdo pakuje za moje (naše) peníze a chce něco co ostatní ani nechtějí a možná ani nepotřebují.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

Ad "Taky jsem chtěl před 3 lety po ČEZu, aby mi dodával tu elektřinu co sem přetéká z Německa... Ještě stihly rychle za nějaké miliardy postavit na hranicích trafa, proti těm přetokům co jsem chtěl odebírat!
---
Ta trafa postavil opravdu ČEZ? Nebo je postavil ČEPS? A jako odborníkovi Vám snad nemusím vysvětlovat, co je to přetížení přenosových linek a s tím související zajištění a udržení stability sítě, aby se nám to tu každou chvíli nerozpadlo a nedocházelo k blackoutům. Myslíte, že na Moravu Vám dopraví přetoky, které přetěžují síť ve směru ze severního Německa do Bavorska a Rakouska přes západní Čechy a hlavně že to ten problém vyřeší?

Ad "Myslí, že by bylo dobré se lidí zeptat co chtějí odebírat jestli elektřinu z atomek, z obnovitelných zdrojů nebo z okolních států."
---
Potom by bylo ovšem férové zeptat se těch lidí, jestli jsou ochotní platit veškeré náklady s tím související, třeba právě výstavbu nových linek, náklady na regulaci a decentralizaci sítě apod. Nakonec lidí se ptají pravidelně jednou za 4 roky politici (vždycky je to politický problém) ve volbách prostřednictvím volebních programů. A pokud má ta či ona strana ve volebním programu dostavbu JE, s tímto programem vyhraje volby a nakonec i v programovém prohlášení vlády je dostavba JE, tak je to zprostředkovaně vyjádření vůle jejich voličů, kterých byla většina. To je důsledek parlamentní, tedy zprostředkované demokracie a obraz toho, co "ostatní chtějí či nechtějí". Ať už se nám to líbí nebo ne.

---

Nissan Leaf 24kWh, 200.000 km

V podstatě v kostce ti už tady odpověděl RS.

Jinak ty dráty po kterých se to vede jsem už dávno zafinancoval, a ti co chtějí centrální zdroj výroby elektřiny pro ČR, by si ty nové když už, měli zaplatit, ne já!
Ke mně to teče spíš přes Polsko.

Já hrozně rád poslouchám odborníky (tak se dnes nazývá každý kdo má díru v p...li a byl chvíli v ČEZU, ČEPSU.
Jak to kuva ti soudruzi z Německa dělají, že jim sít ještě nespadla a to ji mají podstatně horší jak my a ještě ta trocha co k nám přeci jen doteče přes celé Německo, naše odborníky straší už víc jak 10 let, tedy straší spíš takové jako jsi Ty.

Politiky jsme netahej a podle programu nikdo nevolí, ty už si platí ČEZ víc jak 20 let a je jedno z které strany jsou. Moc dobře si pamatuji jak se do parlamentu a vlády dostala nová strana TOPka jak nadávala na ČEZ, že skrytě uplácí všechny politické strany a pak to najednou utichlo, proč asi? Víš férovko!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

No, tak si holt budeš muset založit svou vlastní stranu Neúplatní, vyhrát volby, nenechat se uplatit... a pak se možná něco změní. Jinak se nezmění nic a budeš se jen a jen vztekat. Jinak chápu Tvé důvody a být na Tvém místě, tak se k tomu asi stavím podobně. Howgh.

---

Nissan Leaf 24kWh, 200.000 km

Ne, ne a ne.
Nic z toho co píšeš neudělám a nedělám.

Jen chci informovat ostatní o tom, to co ve sdělovacích prostředcích těžko uslyšíš. Jak s tím kdo naloží je jeho věc, né má.

Ale změní a já k tomu zase rád pomůžu.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ehmm
další odborník na blackouty v čezku ....kolik že už bylo v čezku těch blackoutů?
:-))))))))
PS: ČEZ=ČEPS=OTE, to jen pro čezké ovce mají jiné IČO a sídlo firmy, ale že táhnou za jeden provaz ví i malé dítě

Tak pokud to ví i malé dítě... plus všichni "ředitelé zeměkoule", kterých jsou plné hospody a lavičky před konzumem a kteří zaručeně vědí, jak to je a jak by to dělali, kdyby to uměli... tak není o čem diskutovat. Mějte se, přeju pěkný den - bez blackoutů. Třeba se někdy dočkáte. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 200.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kéž bych mohl být ředitel zeměkoule :-)), jinak masivní výpadek elektřiny v důsledku počasí v zimních měsících (nikoli blackout) na cca 7dní v kuse mám úspěšně za sebou, takže blackoutu se nebojím, možná by i čezu a čezkým ovcím menší blackout prospěl

PS: před cca 100lety lidi normálně žili bez elektřiny a fungovalo vše úplně normálně, v dnešní době by většina lidí bez elektřiny byla v ....

Ty hranicni trafa omezily nabidku elektriny v CR a ted cena pekne stoupa. CEZ si umi poradit aby nebylo konkurence az tak moc. Za nase prachy postavili trafa ktera nam tu elektrinu jeste zdrazily. To je jako perpetuum mobile.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně tak. To, že je něco logické a rozumné neznamená, že to bude zavedeno. Určitě ne ve světě, kde jezdí lidé po městech terénníma autama, kde se zaměstnávají firmy, které několik hodin kácí benzínovým křovinořezem čtyři pampelišky na kraji chodníku, kde se stavějí budovy, které se neobejdou bez výkonné klimatizace. Kde aby se šetřily peníze, nebo vlastní životní prostor, musí na to být projekt a dotace z Unie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naprostý souhlas s většinou napsaného, jen k těm projektům - nevím jak jinak zařídit aby sousedé nemávli na zateplení 8cm polystyrénem. Již tak 10 let co vím je ve stavebním zákoně odkaz na minimální přípustné prostupy tepla a DOPORUČENÉ hodnoty. Odpovídá to tloušťce izolace 16 a 24cm. Sousedé chtějí vyhodit prachy za práci (o tom není diskuze, nikdo to levněji neudělá) při šetření pár kaček za izolace (to všichni poznají na peněžence každý jednotlivý den). Hlava mi to nebere a jediný způsob jak je usměrnit je ta dotace. Nebo Huhlíková daň, ale to je politicky neprůchodné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to že pár desítek až stovek EV aut používá v čezku elektřinu vyrobenou z uhlí neznamená, že je to pravidlem i ve zbytku světa, navíc je úplná ztráta času se zabývat elektromobilitou v čezku (extrémně malý piditrh kde navíc o všem rozhodují obří monopolisté typu čez a spol), ale klid ono to do čezka snad dorazí za těch cca 10let, ve zbytku světa ale budou tou dobou zase o 10 let vepředu

Proč to není logicky integrováno přímo do navigace auta a ta to automaticky používá pro plánování cest??? Amatéři.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"......novou mobilní aplikaci, najde vám nabíječku kdekoliv v Evropě" Zase lež redaktora. V Osoblaze ani v 10km okolí to žádnou nabíječku nenašlo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nechapu, proc to neni integrovano do navigace auta a pres inet aktualizovano (jako treba Leaf).
Osobne do appky kouknu jen kdyz nekam (poprve) jedu, pak necht vede paluvni navigace.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protoze aplikace PlugShare (www_tecka_plugshare_tecka_com) funguje na mobilu bezvadne - navic netreba jezdit do servisu pro update. Takze tim, ze nekdo da na apku nalepku kocoura, nic nevymyslel.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group