Interiér Tesla Model 3: bez přístrojové desky, s velkým displejem

Zatímco vnější design elektromobilu Tesla Model 3 je víceméně zodpovězenou otázkou, interiér stále zůstává v mnoha ohledech nejasný. Nový obrázek ale řadu věcí vyjasňuje.

Nová fotografie interiéru elektromobilu Tesla Model 3 pravděpodobně pochází z nedávné firemní párty v San Jose
foto: xautoworld.com/anonymní autor/imgur

První prototypy Tesla Model 3, i přes zákaz zveřejňování obrázků, naznačily, že interiér tohoto revolučního elektromobilu bude stejně inovativní, jako všechny jeho ostatní stránky. Tesla opět sází primárně na velký centrální dotykový displej, tentokrát ale posazený horizontálně.

Co uhodí do očí, to je absence klasické přístrojové desky. Ještě Tesla Model S a Tesla Model X se jí pochlubit můžou, ale Tesla Model 3 chce jít odlišnou cestou. Velmi pravděpodobná je výrazná sázka na nějaký typ HUD (Head-up displej).

Unikátního řešení se dočká také ventilace Modelu 3, která má být řešena jediným otvorem. Díky tomu na řidiče auta čeká vizuálně i technicky velmi „čistá“ a jednoduchá, vyloženě futuristická přední část vozu.

elektromobil-tesla-model-3-head-up-display-prototyp

A takhle si Christoph Reichelt představuje HUD elektromobilu Tesla Model 3
foto:

Samozřejmě platí, že ani tady ale není nic 100% jisté. Na fotce může být starší prototyp a do výroby by příští rok mohlo putovat auto s trochu odlišným interiérem. Elon Musk už ale v minulosti naznačoval, že chce i v této oblasti překvapit. Proto se kloníme spíš k tomu, že finální verze bude velmi podobná fotce.

50 Comments on “Interiér Tesla Model 3: bez přístrojové desky, s velkým displejem”

      1. S ovládání auta pomocí
        S ovládání auta pomocí dotykovým displayem mám zkušenosti a musím souhlasit, že to není šťastné, není nad jasně definovaný ovladač, který zvládnu použít po paměti po hmatu a dostanu hned zpětnou vazbu, co jsem udělal a co se děje…ostatně není to jen o autě, zkuste si psát na dotykové klávesnici všemi deseti bez překlepů..
        No a samozřejmě pak je tu praktičnost při cestování s dětmi atd atd….nicméně člověk si musí vybrat, chce designovku nebo šedého nenápadného praktického sluhu…wau efekt je u Tesly top, prakticita bohužel pokulhává – vlastní zkušenost – výhrady mám i k ergonomii zejména zadních sedadel – klasická trojka, kvalita zpracování – tam má Tesla co stále zlepšovat

              1. nema to auto bejt autonomni?
                nema to auto bejt autonomni? u toho co v interieru tesly 3 vidim tak kvuli vetsine ukonu prave bude treba koukat na display ktery je mimo zorne pole, cokoliv budes chtit v menu resit budes muset cumet na display a tupkat na nej

                ale tak treba bude vse ovladane gesty a hlasem

    1. Líbit se to líbí, ale tak
      Líbit se to líbí, ale tak na obrázku nebo v showroomu. Ale bej se v tom nedá. Žádný úložný prostory, nulová praktičnost, prostě jen na koukání – takový klasický moderní design.
      Na denodenní používání raději SimpleClever, neb mám děti a všude hromadu blbostí, co překáží (klíče, telefon, škrabku na okno, papírové kapesníky, …). A v kufru tam vozím od igelitek z Kauflandu přes kočár pro dvojčata nebo kola až po OSB desky 🙂
      Takže já nepotřebuji auto kvůli designu, ale protože potřebuji svou maličkost a výše uvedené krámy převézt a místa A na místo B. Prostě auto je jen nástroj, ne středobod mého bytí. A tím pádem asi Tesla nebude pro mne…
      Prostě další krásný příklad moderního designu. Něco jako moderní sedací soupravy. Sedět se na nich nedá, ležet pořádně taky ne – zlatý klasický křesla ušáky. Ale ten design …
      A tak mi čím dál více připadá i Tesla. Dělá revoluci, ale ty lidi jí až tak moc nezajímaj (co vlastně potřebují/chtějí), leda jako ovce, co koupí, vše co jim řeknou. Ale opakovaný vtip už není vtipem (viz. Apple).

      1. A ještě drobný detail. Z
        A ještě drobný detail. Z obrázků to vypadá, že je tam lesklý display. A jestli ten display má fakt lesklý povrch, tak to fakt muset navrhovat duševně chorý mozek. Protože, každý kdo pracoval s nb ví, že lesklý display je tak akorát na večerní koukání na filmy, ale přes den je naprosto šílený (a nesrovnatelný s matným). A pokud tohle auto bude mít jen obrovský display tak, očekávám, že bude naprosto jasný za libovolného okolního světla, bez jakýchkoliv odlesků, či něčeho podobného. Neb to že ve všech autech jsou budíky utopené v kapličce není otázka, že by neuměly jiný design, ale je to sakra praktické a důležité z hlediska přehlednosti a tedy i bezpečnosti.

        1. Neboj pepo, tesla3 bude mit
          Neboj pepo, tesla3 bude mit HUD display. Ale muzes zkusit Muskovi navrhnout ten budik utopen v kaplicce, na jeho nasledny vybuch smichu bych se rad podival 🙂
          Jo jinak ja mel vzdy macbooky s lesklym displayem(on ani apple jine neprodava) a nikdy sem s viditelnosti problem nemel.

              1. dnesni Tesly maji stale
                dnesni Tesly maji stale nektere nejpouzivanejsi veci ovladane i mini display, na interieru modelu 3 je ale patrne ze mizi dalsi ovladace a bude se zase na display tapkat vice a vice

                netusim jak ty, ale ja co prozatim videl Tesly ve kterych se vezl, tak zatapkanej display byl proste hodne

                co se smartu a tabletu tyce, ja treba svoje mobilni zarizeni pri aktivnim pouzivani zaprve vybavil ochrannou folii a zadruhe je alespon 1x denne cistim

                ale sak to je vec kazdeho jedince, nekomu to nevadi jinym to vadi

                1. Doufam ze si delas srandu,
                  Doufam ze si delas srandu, nebo ti neverim ze vubec vlastnis nejake kvalitni dotykove zarizeni. Vsiml sis nekdy, ze kdyz se display onoho tabletu/smartphonu rozsviti, tak zadne otisky a smouhy nejdou vubec videt? Dnesni (kvalitni)displeje maji tak velkou svitivost, ze zadne otisky zkratka nezaregistujes, nemas sanci. To bys musel po tom displeji patlat prstama od sraček aby tohle zacal byt skutecny probelm. Ja na tabletu/smartphonu zadnou folii nemam a cistim je max. tak jednou za mesic a ne kvuli tomu, ze bych snad pres smouhy nevidel co je na obrazovce.

                2. vzhledem k tomu ze me
                  vzhledem k tomu ze me mobilni zarizeni castecne zivi, tak ano mam a jak kvalitni tak nekvalitni kousky, a na vsech je i pri maximalnim jasu videt spipadna spina, ale tak pokud jsi treba slepejsi tak asi nic nevidis 🙂

                  s nejvytizenejsim tabletem pri testovani stravim i 2-3 hodky denne aktivnim pouzivanim a vetsinou se stilusem

                  kuprikladu posledni vydany vetsi projekt na kterem jsem se podilel a je tam odeme vetsina hracskych aut https://goo.gl/hrUoGq

                3. No myslim ze je zbytecne se
                  No myslim ze je zbytecne se hadat esli jde nebo nejdou videt smouhy pri zapnutem zarizeni. Faktem ze ze pokud vubec jdou, tak naprosto zanedbatelne, ze to nema zadny vliv na to o cem tu diskutujem, zeano. Tedy vyuziti techto zarizeni v automotive na zobrazeni udaju ridici.

                  BTW grafiku co delaji v me firme mam dost, vetsina ma Wacom Cintiq 27 nekeri si delaji sketche na iPadech Pro a nikdo si na nejake smohy nestezuje. Jestli ty tam nedelas jen ostudu:) Na Chillingo mam dobre kontakty, poptam se na tebe na causal connectu, co jim to tam solite za F2P gamesy, mozna se u nich i primluvim at vam daji vetsi royalty cut, kdyz budes hodnej 🙂

      2. Možná se rychle blíží
        Možná se rychle blíží doba, kdy plně autonomní auta budou sdílená a třeba nebudeme ani cítit potřebu jej vlastnit. Kdykoliv si přes aplikaci objednáme odpovídající vůz, s rodinou či bez se před domem během pár minut nalodíme a na konci cesty zase vylodíme. Pak by takový design celkem dával smysl.

      3. V podstatě souhlasím,
        V podstatě souhlasím, Tesla se snaží být za každou cenu stejně „moderní“ jako moderní umění a čert vem nějakou praktičnost. Mně se moderní věci líbí, vyznám se v elektronice, počítačích, mám ráda i moderní design. Ale nic by se nemělo přehánět na úkor dalších aspektů, jsem radši, když je to vyvážené. Spíš než po modelu 3 bych sáhla po A3, A4, či S90, kdyby se ta auta vyráběla jako Ev. Jenže jim to bude trvat ještě minimálně čtyři roky 🙁

  1. Představení nové fotky
    Představení nové fotky Tesly, hurá! uff …

    Včera proběhlo na iDnes, že elektrorikša (tuk-tuk) Benycargo (údajně čínský rám s českým pohonem) je homologovaná na značkách a lze ji proto pořídit v rámci dotací (ZATÍM platí pouze pro obce a kraje, samozřejmě). Při ceně do 50tis (a jistě ještě klesne) a dotaci 20tis by se jich tu mohlo brzy prohánět v ulicích docela dost, co myslíte, šli byste do toho?

  2. Ten 19″ displaj na šířku
    Ten 19″ displaj na šířku je MOC CHUDÝ !! Já tam chci :
    1) 1ks 24″ 4k UHD dotykáč SAMSUNG PLS nebo DELL IPS a NAVÝŠKU integrován do středovýho panelu
    2) 1ks 40″ 4k dotykáč nalepen NA CELÝ STROP !! Na hvězdy chci koukat zásadně ve dne !! :))))))

    stream.cz/autobazar/10015200-diagnostika

  3. Přetechnizováním
    Přetechnizováním budoucích přibližovadel si akorát zaděláváme na krok zpět v tom, co se snažíme překonat. Jednoduchost, prostor, kvalita zpracování, BEZPORUCHOVOST,atd. To je o to, oč tady běží! Myslím že stačí to, co už je. Stačí bohatě dobrý dojezd, vyřešený teplotní management, navigace. Můj názor.

        1. lžeš, nikde nepíšu
          lžeš, nikde nepíšu „nekvalitní“
          navíc máš velmi omezené uvažování
          to, že je to technologicky bezvadné auto ještě neznamená, že je skvělé pro praktické používání, přesto ho kupuji, technologie vítězí

          měl bys více číst, jinak nebudeš nikdy schopen rozeznat i jiné barvy než černou a bílou 🙂

  4. Nerozumiem čo je na tom
    Nerozumiem čo je na tom interieri nového? Ved presne takto si pamatam model 3 predstavený 31.03.2016, resp. 01.04.2016.

    osobne mám pocit, že táto fotka naopak nevypovedá absoludne o ničom a pripadá mi to, že chceme klik tak dajme cokolvek o tesle.

    Som fanda Tesli (M3 mam aj rezervovanu) ale čo je moc, to je príliš 🙁

Napsat komentář