Zatímco vnější design elektromobilu Tesla Model 3 je víceméně zodpovězenou otázkou, interiér stále zůstává v mnoha ohledech nejasný. Nový obrázek ale řadu věcí vyjasňuje.
foto: xautoworld.com/anonymní autor/imgur
První prototypy Tesla Model 3, i přes zákaz zveřejňování obrázků, naznačily, že interiér tohoto revolučního elektromobilu bude stejně inovativní, jako všechny jeho ostatní stránky. Tesla opět sází primárně na velký centrální dotykový displej, tentokrát ale posazený horizontálně.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Čelní okno auta jako průhledový displej
Co uhodí do očí, to je absence klasické přístrojové desky. Ještě Tesla Model S a Tesla Model X se jí pochlubit můžou, ale Tesla Model 3 chce jít odlišnou cestou. Velmi pravděpodobná je výrazná sázka na nějaký typ HUD (Head-up displej).
Unikátního řešení se dočká také ventilace Modelu 3, která má být řešena jediným otvorem. Díky tomu na řidiče auta čeká vizuálně i technicky velmi „čistá“ a jednoduchá, vyloženě futuristická přední část vozu.
foto:
Samozřejmě platí, že ani tady ale není nic 100% jisté. Na fotce může být starší prototyp a do výroby by příští rok mohlo putovat auto s trochu odlišným interiérem. Elon Musk už ale v minulosti naznačoval, že chce i v této oblasti překvapit. Proto se kloníme spíš k tomu, že finální verze bude velmi podobná fotce.
Nechci znit jako hater, ale
Nechci znit jako hater, ale tohle je celkem hnus teda. Jako autonomni taxik asi OK, ale koupit si takove auto?…..
Vsak si ho nekupuj 🙂 Me se
Vsak si ho nekupuj 🙂 Me se ten interier sakra libi, konecne cisty design a ne ty hromady hoven jak z dob parnich stroju co si dneska lidi kupujou.
S ovládání auta pomocí
S ovládání auta pomocí dotykovým displayem mám zkušenosti a musím souhlasit, že to není šťastné, není nad jasně definovaný ovladač, který zvládnu použít po paměti po hmatu a dostanu hned zpětnou vazbu, co jsem udělal a co se děje…ostatně není to jen o autě, zkuste si psát na dotykové klávesnici všemi deseti bez překlepů..
No a samozřejmě pak je tu praktičnost při cestování s dětmi atd atd….nicméně člověk si musí vybrat, chce designovku nebo šedého nenápadného praktického sluhu…wau efekt je u Tesly top, prakticita bohužel pokulhává – vlastní zkušenost – výhrady mám i k ergonomii zejména zadních sedadel – klasická trojka, kvalita zpracování – tam má Tesla co stále zlepšovat
Nejlepší bude HUD a 4
Nejlepší bude HUD a 4 tlačítka na volantu: nahoru, dolů, potvrdit a zpět.
V cem je treba pro ovladani
V cem je treba pro ovladani klimateizace nebo radia lepsi tohle nez klasicky pristup?
Nespustím ruce z volantu a
Nespustím ruce z volantu a oči z provozu před sebou.
No jak myslis, ono nejde ani
No jak myslis, ono nejde ani o sposteni oci z provozu (mimochodem to u klasickych tlacitek prave clovek delat nemusi, protoze cudl treba na klimu „najde“ po hmatu…. ale o to rozptyleni, kdyz se musis nekam proklikat pres menu….
nema to auto bejt autonomni?
nema to auto bejt autonomni? u toho co v interieru tesly 3 vidim tak kvuli vetsine ukonu prave bude treba koukat na display ktery je mimo zorne pole, cokoliv budes chtit v menu resit budes muset cumet na display a tupkat na nej
ale tak treba bude vse ovladane gesty a hlasem
Stará fotka + zmatlaná
Stará fotka + zmatlaná koláž + kopa spekulací = další zbytečnej článek
Hmm, tak nic, nezbývá než
Hmm, tak nic, nezbývá než jen těšit se, co přinesou ostatní automobilky. Ale proti gustu… Chápu, že se některým taková extrémní jednoduchost líbí.
Líbit se to líbí, ale tak
Líbit se to líbí, ale tak na obrázku nebo v showroomu. Ale bej se v tom nedá. Žádný úložný prostory, nulová praktičnost, prostě jen na koukání – takový klasický moderní design.
Na denodenní používání raději SimpleClever, neb mám děti a všude hromadu blbostí, co překáží (klíče, telefon, škrabku na okno, papírové kapesníky, …). A v kufru tam vozím od igelitek z Kauflandu přes kočár pro dvojčata nebo kola až po OSB desky 🙂
Takže já nepotřebuji auto kvůli designu, ale protože potřebuji svou maličkost a výše uvedené krámy převézt a místa A na místo B. Prostě auto je jen nástroj, ne středobod mého bytí. A tím pádem asi Tesla nebude pro mne…
Prostě další krásný příklad moderního designu. Něco jako moderní sedací soupravy. Sedět se na nich nedá, ležet pořádně taky ne – zlatý klasický křesla ušáky. Ale ten design …
A tak mi čím dál více připadá i Tesla. Dělá revoluci, ale ty lidi jí až tak moc nezajímaj (co vlastně potřebují/chtějí), leda jako ovce, co koupí, vše co jim řeknou. Ale opakovaný vtip už není vtipem (viz. Apple).
A ještě drobný detail. Z
A ještě drobný detail. Z obrázků to vypadá, že je tam lesklý display. A jestli ten display má fakt lesklý povrch, tak to fakt muset navrhovat duševně chorý mozek. Protože, každý kdo pracoval s nb ví, že lesklý display je tak akorát na večerní koukání na filmy, ale přes den je naprosto šílený (a nesrovnatelný s matným). A pokud tohle auto bude mít jen obrovský display tak, očekávám, že bude naprosto jasný za libovolného okolního světla, bez jakýchkoliv odlesků, či něčeho podobného. Neb to že ve všech autech jsou budíky utopené v kapličce není otázka, že by neuměly jiný design, ale je to sakra praktické a důležité z hlediska přehlednosti a tedy i bezpečnosti.
Neboj pepo, tesla3 bude mit
Neboj pepo, tesla3 bude mit HUD display. Ale muzes zkusit Muskovi navrhnout ten budik utopen v kaplicce, na jeho nasledny vybuch smichu bych se rad podival 🙂
Jo jinak ja mel vzdy macbooky s lesklym displayem(on ani apple jine neprodava) a nikdy sem s viditelnosti problem nemel.
a mel jsi ty leskle macbooky
a mel jsi ty leskle macbooky s dotykem? upatlanost jasejme 😀
A jaka je pointa tveho
A jaka je pointa tveho prispevku?Tablety a smartphony se delaji vyhradne s lesklym displejem. Kolik tabletu ma prosimtebe matny display? Asi tak… zadny? 🙂
dnesni Tesly maji stale
dnesni Tesly maji stale nektere nejpouzivanejsi veci ovladane i mini display, na interieru modelu 3 je ale patrne ze mizi dalsi ovladace a bude se zase na display tapkat vice a vice
netusim jak ty, ale ja co prozatim videl Tesly ve kterych se vezl, tak zatapkanej display byl proste hodne
co se smartu a tabletu tyce, ja treba svoje mobilni zarizeni pri aktivnim pouzivani zaprve vybavil ochrannou folii a zadruhe je alespon 1x denne cistim
ale sak to je vec kazdeho jedince, nekomu to nevadi jinym to vadi
Doufam ze si delas srandu,
Doufam ze si delas srandu, nebo ti neverim ze vubec vlastnis nejake kvalitni dotykove zarizeni. Vsiml sis nekdy, ze kdyz se display onoho tabletu/smartphonu rozsviti, tak zadne otisky a smouhy nejdou vubec videt? Dnesni (kvalitni)displeje maji tak velkou svitivost, ze zadne otisky zkratka nezaregistujes, nemas sanci. To bys musel po tom displeji patlat prstama od sraček aby tohle zacal byt skutecny probelm. Ja na tabletu/smartphonu zadnou folii nemam a cistim je max. tak jednou za mesic a ne kvuli tomu, ze bych snad pres smouhy nevidel co je na obrazovce.
vzhledem k tomu ze me
vzhledem k tomu ze me mobilni zarizeni castecne zivi, tak ano mam a jak kvalitni tak nekvalitni kousky, a na vsech je i pri maximalnim jasu videt spipadna spina, ale tak pokud jsi treba slepejsi tak asi nic nevidis 🙂
s nejvytizenejsim tabletem pri testovani stravim i 2-3 hodky denne aktivnim pouzivanim a vetsinou se stilusem
kuprikladu posledni vydany vetsi projekt na kterem jsem se podilel a je tam odeme vetsina hracskych aut https://goo.gl/hrUoGq
No myslim ze je zbytecne se
No myslim ze je zbytecne se hadat esli jde nebo nejdou videt smouhy pri zapnutem zarizeni. Faktem ze ze pokud vubec jdou, tak naprosto zanedbatelne, ze to nema zadny vliv na to o cem tu diskutujem, zeano. Tedy vyuziti techto zarizeni v automotive na zobrazeni udaju ridici.
BTW grafiku co delaji v me firme mam dost, vetsina ma Wacom Cintiq 27 nekeri si delaji sketche na iPadech Pro a nikdo si na nejake smohy nestezuje. Jestli ty tam nedelas jen ostudu:) Na Chillingo mam dobre kontakty, poptam se na tebe na causal connectu, co jim to tam solite za F2P gamesy, mozna se u nich i primluvim at vam daji vetsi royalty cut, kdyz budes hodnej 🙂
Možná se rychle blíží
Možná se rychle blíží doba, kdy plně autonomní auta budou sdílená a třeba nebudeme ani cítit potřebu jej vlastnit. Kdykoliv si přes aplikaci objednáme odpovídající vůz, s rodinou či bez se před domem během pár minut nalodíme a na konci cesty zase vylodíme. Pak by takový design celkem dával smysl.
V podstatě souhlasím,
V podstatě souhlasím, Tesla se snaží být za každou cenu stejně „moderní“ jako moderní umění a čert vem nějakou praktičnost. Mně se moderní věci líbí, vyznám se v elektronice, počítačích, mám ráda i moderní design. Ale nic by se nemělo přehánět na úkor dalších aspektů, jsem radši, když je to vyvážené. Spíš než po modelu 3 bych sáhla po A3, A4, či S90, kdyby se ta auta vyráběla jako Ev. Jenže jim to bude trvat ještě minimálně čtyři roky 🙁
S90 je jako plug-in hybrid,
S90 je jako plug-in hybrid, ovsem zrovna tohle auto je spise „kunkurent“ modelu S a ne modelu 3, v CR by mela bejt S90 v plug-in verzi dostupna od pristiho roku
Jsem zvědavá na menší
Jsem zvědavá na menší Volva, jak budou vypadat.
Dá se koupit V60 jako
Dá se koupit V60 jako plug-in. Ovšem cenově taky zrovna neodpovídá jako konkurent M3
Dokonce je někdo připojil
Dokonce je někdo připojil na SC a vypadalo to že i opravdu něco dobil.
Není ten prostřední tunel
Není ten prostřední tunel náhodou jeden velký úložný prostor?
Představení nové fotky
Představení nové fotky Tesly, hurá! uff …
Včera proběhlo na iDnes, že elektrorikša (tuk-tuk) Benycargo (údajně čínský rám s českým pohonem) je homologovaná na značkách a lze ji proto pořídit v rámci dotací (ZATÍM platí pouze pro obce a kraje, samozřejmě). Při ceně do 50tis (a jistě ještě klesne) a dotaci 20tis by se jich tu mohlo brzy prohánět v ulicích docela dost, co myslíte, šli byste do toho?
Kdybych ji měl k čemu
Kdybych ji měl k čemu využít, tak určitě. Ale jaksi nemám velkou zahradu, netopím dřevem, nepotřebuju vozit náklady kolem baráku ani nemám hospodářství. Ale jako zemědělec klidně.
Ty ve vzduchu trčící
Ty ve vzduchu trčící ostré rohy displeje mi nepřijdou jako moc velká ergonomická vychytávka.
Ten 19″ displaj na šířku
Ten 19″ displaj na šířku je MOC CHUDÝ !! Já tam chci :
1) 1ks 24″ 4k UHD dotykáč SAMSUNG PLS nebo DELL IPS a NAVÝŠKU integrován do středovýho panelu
2) 1ks 40″ 4k dotykáč nalepen NA CELÝ STROP !! Na hvězdy chci koukat zásadně ve dne !! :))))))
stream.cz/autobazar/10015200-diagnostika
Už ste někdy jeli
Už ste někdy jeli Hyperloopem?? 😉
youtube.com/watch?v=hww1gecUIuA
Tramtadadá
Tramtadadá …
zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/trump-se-po-boeingu-oprel-i-do-firmy-lockheed-kritizuje-kontrakt-na-stihacky-1326592
kčertu se stíhačkama, trumpeta se UŽ projela HYPERŠLUPKOU a točí kormidlo soudruzi :)))
youtube.com/watch?v=3fu-6IDp3Fo
Přetechnizováním
Přetechnizováním budoucích přibližovadel si akorát zaděláváme na krok zpět v tom, co se snažíme překonat. Jednoduchost, prostor, kvalita zpracování, BEZPORUCHOVOST,atd. To je o to, oč tady běží! Myslím že stačí to, co už je. Stačí bohatě dobrý dojezd, vyřešený teplotní management, navigace. Můj názor.
No Xkso s NVIDIjí mě
No Xkso s NVIDIjí mě stačí jo … ale jen do tý doby, než udělají ještě lepší !! :))))
Jj, s takovou filozofii by
Jj, s takovou filozofii by si jeste dnes jezdil na koni.
v cem je Tesla model 3
v cem je Tesla model 3 revolucni?
první EV, co není parodie
první EV, co není parodie pro střední třídu, zapni mozek 😉
ona se da nekde koupit ze je
ona se da nekde koupit ze je prvni?
a je zajimave jak jsi rozpolceny 😀 v jednom postu pises ze je to super auto a v zdruhem pises ze je hnusna, nepohodlna a nekvalitni,….. ach ta schiza 😀
lžeš, nikde nepíšu
lžeš, nikde nepíšu „nekvalitní“
navíc máš velmi omezené uvažování
to, že je to technologicky bezvadné auto ještě neznamená, že je skvělé pro praktické používání, přesto ho kupuji, technologie vítězí
měl bys více číst, jinak nebudeš nikdy schopen rozeznat i jiné barvy než černou a bílou 🙂
Nerozumiem čo je na tom
Nerozumiem čo je na tom interieri nového? Ved presne takto si pamatam model 3 predstavený 31.03.2016, resp. 01.04.2016.
osobne mám pocit, že táto fotka naopak nevypovedá absoludne o ničom a pripadá mi to, že chceme klik tak dajme cokolvek o tesle.
Som fanda Tesli (M3 mam aj rezervovanu) ale čo je moc, to je príliš 🙁
Fuj, to je plastovej hnus.
Fuj, to je plastovej hnus.
Tak nejak…Nemohl bych se
Tak nejak…Nemohl bych se na to vevnitr divat ani minutu !!
Klídek lidi, ukažte mi
Klídek lidi, ukažte mi auto ze sériové produkce, které by přesně odpovídalo konceptu.
Tohle je jen další článek, aby se mělo o čem psát.
A flamewar může začít… 🙂
https://electrek.co/2016/12/0
https://electrek.co/2016/12/08/tesla-model-3-new-picture-interior/
Co bychom chteli za tu cenu..Nekde se musi prece usetrit !!
Interiér mi připomíná
Interiér mi připomíná vybydlený byt od cikánské rodiny – jen holé zdi a dveře. 🙂
No bavime se o aute v cene
No bavime se o aute v cene slusne vybaveneho trojkoveho BMW…
přesně, v tom je i
přesně, v tom je i nejdražší Tesla podprůměrné auto, i nejlevnější auta mají vyšší komfort nejen pro řidiče
ale lidi už chtějí skutečnou změnu, ne fosily s motory 50 let starými, což je dobře
Žádný klídek, takhle to
Žádný klídek, takhle to bohužel bude vypadat 😉
Musk prostě zaměstnává interiérové a exteriérové tupce designéry. Už to poznal, tak konečně vyhlásil pro obojí výběrové řízení na tyto dvě pozice.
Zase jsem měl pravdu.
ano, je to hnus, Tesla by se
ano, je to hnus, Tesla by se měla stydět za svého blba Frantíka…… Tesly jsou skvělá auta, ale co do komfortu pro řidiče a spolujezdce nejsou ani na úrovni aut za 100 tis. kč
ať už vyhodí toho neschopnýho Franz von IncompetentHausena
Uz by mozna mohl nekdo
Uz by mozna mohl nekdo Elonovi vysvetlit, ze dela skvela auta i bez snahy za kazdou cenu se odlisit.