innogy dokončila převzetí CNGvitall, má největší síť CNG plniček v zemi

redakce - 01 Červenec 2019

S 59 lokalitami se innogy stala provozovatelem největší sítě CNG plniček v ČR. Nejnovějším přírůstkem je plnička na parkovišti v Dřevčické ulici v pražských Malešicích vedle sídla innogy. K 1. 7. 2019 společnost CNGvitall ukončí činnost, její aktivity přebírá innogy Energo

K 1. 7. 2019 společnost CNGvitall ukončí činnost, její aktivity přebírá innogy Energo. Zákazníci nyní mohou využívat všech výhod největší celostátní sítě plniček innogy.
foto: innogy

Současně byla dokončena integrace společnosti CNGvitall, která k 1. 7. 2019 ukončí činnost a veškerá práva a povinnosti přejdou na innogy Energo jako nástupnickou společnost.

„Máme za sebou několik náročných měsíců, kdy jsme přebírali zaměstnance, technologie, řešili IT systémy. Klíčové pro nás bylo, abychom dobře zvládli zavedení všech zákazníků CNGvitall do našich systémů. Ode dneška tak jsou zákazníci CNGvitall nově zákazníky innogy. A všichni naši zákazníci už nyní mohou naplno využívat výhod široké sítě CNG plniček innogy,“ uvedl Zdeněk Kaplan, CEO innogy Energo.

Právě akvizice CNGvitall dopomohla innogy vedle vlastního budování plniček k pozici jedničky na trhu. „V posledních třech letech jsme do rozvoje naší sítě masivně investovali, navíc se nám před půl rokem podařila strategická akvizice CNGvitall. V tuto chvíli se budeme zaměřovat hlavně na bílá místa na mapě. Nové plničky budeme stavět v lokalitách, kde ještě vidíme potenciál, nebo tam, kde budeme mít zajištěnou klientelu a odběr,“ dodal Z. Kaplan. Do konce roku firma plánuje otevřít plničky v Přerově, Šumperku, Třebíči a Mníšku pod Brdy.

innogy Energo se nechce profilovat na trhu pouze jako prodejce CNG, ale také jako výrobce a dodavatel plnicích stanic.

„Technologii plniček si sestavujeme sami. Jsme proto schopni navrhnout a dodat technologii plničky všem zájemcům, kteří chtějí mít vlastní stanici, ať už veřejnou nebo pro svoje interní potřeby, a zároveň jim k tomu poskytnout potřebný servis,“ uzavřel Z. Kaplan.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Nyní by nebylo od věci vybavit každou plničku, kde je možné stání, rychlonabíječkou. Nebo wallboxem. Asi to musí mít slušný příkon, když tenhle bobek má třífázový elektromotor 5,5 kW a to tlačí jen 80l/200bar neskutečných 68 minut http://www.cng-technika.cz/akce

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele PaRi

Kolik jim dáváte?

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (5300 km)


10% sleva na produkty EVmotionVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol