Hyundai v kampani na nový Ioniq cílí na mladou generaci

V Evropě nadchází podle automobilky Hyundai „nová éra elektromobility“. Od podzimu jde do prodeje Hyundai Ioniq, nejprve jako hybrid a elektromobil a příští rok i jako plug-in hybrid.

Hyundai Ioniq jde do prodeje jako hybrid, plug-in hybrid a elektromobil
foto: Hyundai

TISKOVÁ ZPRÁVA

Nový Hyundai Ioniq je první auto na světě, které poskytuje zákazníkovi výběr ze tří elektrifikovaných pohonných jednotek v jedné karosářské variantě.

Automobilka pro jeho představení zvolila výjimečné marketingové strategie přizpůsobené novému segmentu klientů. „Poprvé v celé Evropě uvádí Hyundai nový model trh primárně digitálními kanály a skrze video obsah,“ říká Jochen Sengpiehl, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe.

„Uvedení modelu Ioniq představuje změnu paradigmatu pro celý průmysl. Nikdy předtím nebyla žádná automobilka tak silně zaměřená na účinek digitálních médií. Zaměřujeme se na nový segment zákazníků, kteří mají společné myšlení a postoje – říkáme jim Generace Ioniq,“ dodal.

Generaci Ioniq tvoří samostatní, ekologicky smýšlející lidé žijící převážně ve městech. Není definována věkem, pohlavím ani sociálním statusem.

Tento koncept tak narušuje tradiční vnímání sociologických skupin. V případě generace Ioniq jde o sdílení hodnot, zkušeností a postojů ke světu.

Pro komunikaci se zákazníky vznikl Ioniq Digital Hub

Jádrem kampaně Hyundai Ioniq je plně integrovaná platforma vyvinutá v úzké spolupráci se špičkovou digitální agenturou Razorfish, společností Facebook a Google.

Ioniq Digital Hub sdružuje veškeré poznatky a relevantní obsah o vozidle přizpůsobený přesně pro cílovou skupinu formou pokročilé segmentace a sledování zájmu zákazníků.

Tento přístup například odhalil, že lidé projevující zájem o hybridní vozy jsou téměř třikrát častěji nadšení cyklisté. Hub nabídne zkušenosti a příspěvky definující generaci Ioniq, bude představovat společné hodnoty a obsah zaměřený na názory a potřeby potenciálních zákazníků.

Nabídne také příběhy a zkušenosti spojené s jednotlivými systémy pohonu vozů, u kterých vysvětlí jejich fungování. Zodpoví také otázky ohledně dojezdu a způsobu dobíjení elektrovozů.

Emociálně laděná videa mají diváky co nejvíce zapojit do dění, zatímco jednoduchý a transparentní srovnávač umožní porovnání modelů Ioniq s hlavními konkurenty.

Digitální hub bude také zahrnovat jednoduchý nástroj, který pomůže spotřebitelům pochopit výhody jednotlivých hnacích ústrojí, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

Ioniq Digital Hub je samozřejmě optimalizován pro různá zařízení – telefony, tablety a PC – a je k dispozici v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, holandštině, italštině a norštině: www.hyundai-Ioniq.com.

Nový Hyundai Ioniq nabídne i unikátní aplikaci

Digitální hub je doplněn o Ioniq 3D aplikaci, která je k dispozici pro iOS a Android. Díky ní se mohou zájemci detailně seznámit a prozkoumat technologie a funkce tří elektrifikovaných modelů jak zvenčí, tak i zevnitř.

Například po naskenování obalu brožury chytrým telefonem získají interaktivní 3D model skutečného Hyundai Ioniq. Ten mohou libovolně otáčet, přibližovat jednotlivé komponenty a dokonce si mohou prohlédnout interiér v rozsahu 360 stupňů.

Aplikace navíc umožňuje přidávání barev a detailní přiblížení. Pomocí animací vysvětlí uživateli jednotlivé druhy a dílčí segmenty pohonu.

Frankfurt, Oslo, Amsterodam a Miláno – Generace Ioniq Tour

Digitální koncept má své propojení do reálného světa. Od konce srpna do začátku listopadu 2016 se ve Frankfurtu, Oslu, Amsterodamu a Milánu koná Generation Ioniq Tour.

V každém z těchto měst mají potenciální zákazníci možnost vyzkoušet si jízdu hybridním a elektrickým modelem Ioniq.

V pavilonu ve tvaru písmena Q se návštěvníci detailně seznámí s vozem a příslušná aplikace jim poskytne celou řadu informací o detailech vozu. Pomocí brýlí pro virtuální realitu si mohou nový model prohlédnout doslova ze všech stran.

Vrcholem je pak digitální stěna, která umožňuje návštěvníkům vyjádřit svá přání pro budoucnost a prostřednictvím odkazu na video s přáním ho sdílet se svými přáteli na sociálních sítích.


tisková zpráva

40 Comments on “Hyundai v kampani na nový Ioniq cílí na mladou generaci”

  1. Zase takove marketingove
    Zase takove marketingove kecy. Zapominaji na normalni lidi, kteri jsou rozhodnuti koupit nejaky vhodny elektromobil a takove nesmysly co H zde predstavuje nepotrebuji. Me se takove vlezani pod kuzi az hnusi.
    Jinak Ioniq by mohlo byt dobre auto. Az na tu cenu… Tady by meli kluci z H vic zapracovat.

  2. Je to zajímavé auto, ale
    Je to zajímavé auto, ale nevidím tam žádný edge. Nemá nic, proč bych si ho chtěl koupit. Není ani zvlášť rychlé, má průměrnou baterku, je poměrně drahé… Proč bych si měl koupit ioniq? Proč ne radši Soul, který je levnější? Nebo Leaf, který je taky levnější a ještě má o 2 kWh větši baterku? A co teprve, když v květnu dorazí e-ampera. Pak podle mého nebude vůbec žádný důvod si ioniq koupit.

        1. Mail je mail, ale zrovna
          Mail je mail, ale zrovna koukám na záznam ze včerejšího Autosalonu na Primě, kde zástupce Opelu ČR na Paris Motor Show (1.-16.10.2016) doslova říká: „Ampera-e se objeví někdy v březnu nebo v dubnu, nejdříve na 5 až 6 silných západoevropských trzích. O tom, zda a kdy se objeví na českém nebo slovenském trhu, se teprve rozhodne.“
          Kdyby už bylo rozhodnuto, tak pochybuji, že by řekl tu poslední větu.

            1. stale vic si myslim ze
              stale vic si myslim ze Opel/GM tohle nepodcenej a nezustane jen u tech par desitek tisic aut, ale ze proste po prvnim kvartalu kdy se da ocekavat horsi dostupnost poupravet vyrobni plan a proste ty auta budou sekat podle poptavky stejne jako si jiste posychrovali aby jim LG podle poptavky dokazalo dodat vse potrebne, ostatne treba BMW to udelalo s i3 uplne stejne, zezacatku optimisti s malou serii a kdys videli ze se to prodava, tak se navysovala vyroba podle potreby 🙂

      1. joo vyvýjí, ta už toho
        joo vyvýjí, ta už toho nakecala 😉 Spíš než platformu ale bobtnání fabrik. Do Kvásin prý napochodovalo dvěstě ukrajinců soudruzi protože vám je málo 36tácu mesicne za tu 3směnnou votročinu i v sobotu 😉

        skoda-auto.jobs.cz/lang/1022470600/jd_skoda-auto?&brand=g2&exportRCM=30361880&trackingBrand=skoda-auto.jobs.cz&rps=186&ep=

        youtube.com/watch?v=86R5oVN0d68

        Ale jinak za fabrilkou na poli se dá stanovat, to johoho místa dost ;))

      1. Za pár dní u Nissanu a
        Za pár dní u Nissanu a ceník Vám tak určitě rádi poskytnou. 🙂 Hajůndaj nebrat. Respektive bylo by to pěkné auto, kdyby bylo tak za polovinu. 🙂
        Ale já nepracuji ani pro Nissan ani pro Hajundaj ani jinou automobilku. Takže mě to může být buřt. Jsem obyčejný řidič.

Napsat komentář