Hyundai tento měsíc zahájí výrobu mild-hybridní verze SUV Tucson

redakce - 07 Červen 2018

Nový Hyundai Tucson, jehož výroba bude zahájena tento měsíc, bude vybaven hospodárným částečně hybridním pohonem s napětím 48 V. Nový Tucson je prvním modelem společnosti Hyundai se systémem částečně hybridního pohonu, který využívá vznětový motor a elektromotor 48 V.

Nový Tucson je prvním modelem společnosti Hyundai se systémem částečně hybridního pohonu, který využívá vznětový motor a elektromotor 48 V.
foto: Hyundai

Jedná se o první model v produktové řadě značky Hyundai – a jeden z prvních v celém automobilovém průmyslu – nabízející novou techniku, s níž Hyundai směřuje k čistější budoucnosti. Výroba nového kompaktního SUV bude zahájena v červnu 2018 a jeho uvedení na evropské trhy bude následovat v létě.

Nový Tucson, navržený a vyráběný v Evropě, splňuje nejvyšší standardy kvality. Celé portfolio vylepšených motorů pro model Tucson splňuje novou emisní normu Euro 6d Temp.

Nový Tucson nabízí také významně vylepšený design a širší výběr vyspělých komfortních a bezpečnostních systémů, aby navázal na úspěchy předchůdce, který byl nejprodávanějším modelem značky Hyundai v Evropě v letech 2016 a 2017.

Hyundai Tucson mild-hybrid

Hyundai Tucson mild-hybrid
foto: Hyundai

„Díky novému systému částečně hybridního pohonu pro náš nejprodávanější model rozšiřujeme strategii elektrifikace, abychom zpřístupnili techniku čistého pohonu ještě většímu okruhu zákazníků,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing a produkt.

„Na této cestě činíme další důsledné kroky, a proto byl velmi hospodárný systém pohonu vyvinut inženýry v našem evropském technickém středisku. V budoucnosti jej budeme dodávat v kombinaci s dalšími motory v rámci velmi rozmanitého sortimentu elektrifikovaných řešení.“

Nový Tucson je prvním vozem značky Hyundai, který je vybaven systémem částečně hybridního pohonu s napětím 48 V, a to v kombinaci se vznětovým motorem 2,0 litru. Elektrifikovaná část systému zahrnuje lithium-iontové akumulátory 48 V/0,44 kWh, generátor s funkcemi spouštěče a elektromotoru MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), nízkonapěťový měnič stejnosměrného proudu LDC (Low Voltage DC/DC) a invertor.

Při akceleraci podporuje MHSG spalovací motor výkonem až 12 kW, čímž snižuje spotřebu paliva. Systém automaticky přepíná mezi použitím hnací síly spalovacího motoru a rekuperací kinetické energie.

Hyundai Tucson mild-hybrid

Hyundai Tucson mild-hybrid
foto: Hyundai

MHSG dokáže zajišťovat mírnou akceleraci využíváním energie z akumulátorů, čímž snižuje zatížení spalovacího motoru, a při intenzivní akceleraci podporuje spalovací motor dodatečným točivým momentem.

Během zpomalování prostřednictvím brzdění motorem či brzdovou soustavou jsou rekuperací kinetické energie nabíjeny akumulátory. Systém tímto způsobem významně snižuje spotřebu paliva a emise CO2 bez kompromisů z hlediska maximálního potěšení z jízdy.

Nový systém elektrifikace nabídne zákazníkům výhodný poměr mezi pořizovací cenou a úsporou nákladů, která vyplývá ze snížení spotřeby paliva a emisí CO2.

Cílem značky Hyundai je snížit pomocí této techniky spotřebu paliva a emisí CO2 až o 7 procent v kombinaci s mechanickou převodovkou po přepočtu dle metodiky EU.

Vznětový motor 2,0 litru je se 137 kW/186 k nejvýkonnější jednotkou, nabízenou pro nový Tucson. Dodává se s pohonem všech kol a může být kombinován s novou 6stupňovou mechanickou převodovkou, nebo na přání s nově vyvinutou 8stupňovou samočinnou převodovkou.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já si chtěl pořídit hybrida v benzínu, ale na tohle si určitě počkám, mildhybrid dává tomu jiné rozměry

Furt samý blá blá blá jak je to báječný, ale o kolik to ve skutečnosti tadle spalovací popelnice sníží spotřebu a emise nenapíšete! Buď dělejte reklamy nebo články. Todle článek není, jen sprostá inzerce bez informační hodnoty!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak písnu rovnou že poruchová sračka s 8kvaltem za 1.1mega.

Obrázek uživatele Radovan

Nevím, jak si ta sračkometí plechovka stojí velikostně, ale za 1,1 mega je snad lepší PHEV Mitsubishi Outlander, nebo ne?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mam s touhle "srajdou" bez mHEV najeto 63tis a ridici jednotka zatim nezaznamenala zadnou poruchovou hlasku. Zacinam mit podezreni, ze mam vadnou ridici jednotku! ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak se ti porouchala?

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group

Newsletter