Dnes byla zahájena výstavba prvního zahraničního závodu Skupiny na výrobu palivových článků HTWO Kanton.
foto: Hyundai
Hyundai dnes formou virtuálního poklepání na základní kámen slavnostně zahájil výstavbu závodu HTWO Kanton, který je prvním zařízením skupiny na výrobu palivových článků mimo území Jižní Koreje. Investice podpoří nástup Hyundai do rychle se rozvíjejícího vodíkového průmyslu Číny.
NEPŘEHLÉDNĚTE Toyota chce prosadit své řešení vodíkového pohonu pro nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě
Hyundai své výrobní a obchodní centrum ‚HTWO Kanton‘ (angl. HTWO Guangzhou) označila ve shodě s názvem vlastní značky vyhrazené pro systémy palivových článků. HTWO můžeme číst jako ‚H2‘ (tj. molekula vodíku). Závod HTWO Kanton s plánovaným dokončením v druhé polovině roku 2022 se bude nacházet v rozvojové zóně města Kanton v čínské provincii Kuang-tung.
Všechny provozy vč. závodu na výrobu systémů palivových článků a inovačního centra se budou rozkládat na pozemku o rozloze 207 000 m2. Plánovaná výrobní kapacita činí 6500 jednotek ročně s cílem postupného navyšování výroby v souladu s podmínkami na čínském trhu a politikou centrální vlády.
Hyundai bude systémy vodíkových palivových článků nabízet jako zdroje energie s možným uplatněním napříč odvětvími. V roce 2018 zveřejnil plány do roku 2030 rozšířit svoji roční dodavatelskou kapacitu na 700 tisíc systémů vodíkových palivových článků v rámci středně- až dlouhodobého ‚vodíkového‘ strategického plánu ‚Vize palivových článků 2030‘.
Skupina Hyundai prostřednictvím strategické partnerské spolupráce se světovými firmami v oboru vodíkových technologií, energetiky a logistiky rozšířila své aktivity na poli palivových článků, urychlila rozvoj vodíkové společnosti a položila základy vlastní značky HTWO, zpočátku se zaměřením na klíčové centrální regiony – Koreu, Evropu, Čínu a Spojené státy.
Od roku 2013, kdy Hyundai uvedl na trh celosvětově první sériově vyráběný elektromobil na palivové články ix35, rozšiřuje svoji nabídku bezemisních řešení mobility v podobě vozidel poháněných vlastním systémem palivových článků, jako např. SUV s označením Hyundai NEXO, těžký nákladní automobil XCIENT Fuel Cell nebo elektrický autobus na palivové články.
Čínská společnost ZTE vstupuje na trh s elektromobily
Čínská společnost ZTE vstupuje na trh s elektromobily 😉
Na výrobu elektromobilů pod vlastní značkou se chystá čínský gigant Huawei
když může Tesla, Sony proč by nemohl Huawei..
horší až
když může Tesla, Sony proč by nemohl Huawei..
horší až bude EV vyrábět i Sencor
protože sony je prozapadní japonec a sencor korejskej
protože sony je prozapadní japonec a sencor korejskej spojenec kdežto tezla btc kolaborant a hjuhájvej přímo východní nepřítel zvěd čmuchač slídil kopírovač a vodesílač vjednom 😉
Sony žádný EV vyrábět nebude.
Sony žádný EV vyrábět nebude.