Hyundai nedlouho po jeho uvedení na trh představuje vylepšený model Kona Electric pro nový modelový rok. Modernizovaný model Kona Electric bude dodáván od konce roku 2019.
foto: Hyundai
Elektromobil Hyundai Kona Electric je tak ještě atraktivnější, mimo jiné díky nově nabízeným prvkům výbavy, jako je nabíjecí kabel pro nabíjení třífázovým střídavým proudem o výkonu 11 kW.
Pozoruhodná celosvětová poptávka po verzi Kona Electric překonala dokonce i očekávání samotného výrobce. Hyundai reaguje na tuto obrovskou poptávku představením řady vylepšení tohoto velmi moderního SUV s nulovými emisemi.
Dalším užitečným prvkem výbavy nejnovějšího modelu Kona Electric je telematický systém Blue Link. Jeho prostřednictvím nabízí Hyundai na vybraných trzích služby pro síťově propojené automobily. Na českém trhu budou služby Blue Link v plném rozsahu uvedeny v průběhu roku 2020.
Řidiči si mohou pomocí aplikace Blue Link na chytrém telefonu spustit svůj vůz Kona Electric nebo zapnout automatickou klimatizaci, aby se za chladného, resp. horkého počasí interiér vyhřál, případně ochladil již před odjezdem.
Uživatelé služeb Blue Link mohou také na dálku odemknout dveře vozidla poté, co zadají kód PIN. Blue Link navíc poslouží i jako praktický diagnostický nástroj, který upozorní uživatele na jakoukoli potřebu servisu a údržby nebo řidiče informuje o místě, na němž vozidlo zaparkoval.
Standardní služba eCall je také vítaným pomocníkem pro cestující, kteří mají k dispozici manuální tlačítko eCall. V případě vážnější nehody, při níž jsou aktivovány airbagy, jsou však záchranné služby přivolány automaticky.
Zákazníci budou mít nyní na výběr další vylepšení v podobě nejmodernějšího satelitního navigačního a multimediálního systému s novým 10,25“ centrálním dotykovým displejem, jehož širokoúhlé grafické rozhraní umožňuje dělené zobrazování. Cestující vzadu si budou moci užívat novou funkci vyhřívání zadních sedadel modelu Kona Electric.
„Hyundai síťově propojenými vozidly s nulovými emisemi, jako je Kona Electric, potvrzuje, že je jedním z průkopníků čisté mobility, který neustále usiluje o uspokojování poptávky rostoucího počtu spotřebitelů, požadujících ještě ekologičtější automobily,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.
Kona Electric bude rovněž nabízet třífázovou nabíječku pro nabíjení sady akumulátorů výkonem až 11 kW. Pro řidiče kompaktního elektrického SUV to znamená ještě více flexibility v každodenním životě. Tato metoda nabíjení významně zkracuje dobu potřebnou k doplnění zásoby elektrické energie.
Zákazníci mohou používat veřejné nabíjecí stanice s třífázovým střídavým proudem nebo kompatibilní nástěnnou nabíječku pro domácí využití. Toto kompaktní SUV je díky možnosti ještě komfortnějšího a rychlejšího nabíjení mimořádně praktické pro jakýkoli druh provozu. Režim ECO optimalizuje provozní vlastnosti z hlediska maximálního využití kapacity akumulátorů s cílem prodloužit dojezd na maximum.
Systém řízení nabíjecího procesu přehledně poskytuje informace o očekávané době nabíjení a disponibilním dojezdu. Je-li zapotřebí pouze částečné nabití, nebo má-li být vůz Kona nabíjen ve specifickém čase, mohou si spotřebitelé snadno naprogramovat obě možnosti předem. Také tyto funkce lze ovládat prostřednictvím aplikace Blue Link na chytrém telefonu.
Hyundai neustále rozšiřuje progresivní produktovou řadu vozidel s hybridním a elektrickým pohonem, včetně palivových článků, která patří mezi klíčové faktory úspěchu této značky.
Kromě modelu Kona Electric mají ekologicky zaměření řidiči na výběr široké portfolio modelů pro budoucí mobilitu, které zahrnuje trojici elektrifikovaných modelů Ioniq (Hybrid, Plug-in, Electric), 48V hybridní verze modelu Tucson a Nexo s palivovým článkem na vodík.
Kona, pro trpaslíky dobrá 🙂
Kona, pro trpaslíky dobrá 🙂
Byl jsem si jistý, že jediné možné další EV auto pro
Byl jsem si jistý, že jediné možné další EV auto pro mě (zatím mám jen Fiat 500e) bude e-Niro. Konu jsem vyškrtnul kvůli fakt bídnému vnitřnímu prostoru, ioniqa zase kvůli slabšímu dojezdu. Jenže dnes jsem se šel k dealerovi KIA projet (pouze hybridním) Nirem a ačkoliv je na tom prostorově výrazně lépe než Kona, pořád mi to přijde takové nějaké malé, zvláště ten kufr. Ach jo… Asi by se mi líbila e-Sportage nebo ještě lépe e-Sorento, což je by byl asi pro výrobce naprostý holý ekonomický nesmysl. Dokonce jsem dnes začal pošilhávat po Modelu S, i když jsem ho kvůli „tabletu“ vyškrtnul už dávno… jak se ale zdá, už je opět ve hře…
To je sranda, jak někdo kdo jezdí Fiatem 500e lamentuje nad
To je sranda, jak někdo kdo jezdí Fiatem 500e lamentuje nad vnitřním prostorem v Niru.
Každý má rozdílné potřeby, tomu rozumím, ale jak se změní ty vaše, že vám doteď stačilo cinquecento a zničeho nic se nevejdete ani do auta této velikosti?
Ony jsou dvě různé kategorie aut – malé přibližovadlo,
Ony jsou dvě různé kategorie aut – malé přibližovadlo, ve kterém jezdíme v jednom, maximálně ve dvou (500e) a které využíváme na drtivou většinu kratších pojížděk kdykoliv a kamkoliv, ale rozhodně se s ním nevydáme z Brna do Prahy, natož pak na dovolenou. To ale není jeho úkol ani cíl. V jednom či dvou lidech je to naopak skvělý a docela i prostorný „nástroj“ a při sklopených zadních sedadlech v něm žena vozí i violoncello.
Pak je tu totiž druhé, větší auto, kterým jezdíme vše nad těch cca 120 km, anebo slouží k převozu objemnějších věcí – tuto roli doposud plnil klasický benzínový ceed sw z roku 2013, kterému v příštím roce doběhne sedmiletá záruka a se kterým jsem toho už po Evropě sjezdili hromadu. A právě tohoto ceeda kombi bych rád nahradil něčím elektrickým. e-Niro je zatím nejlepším kandidátem – na samotný vnitřní prostor si ani tak nestěžuji, to spíše ten kufr mi přijde na rodinné dovolené poněkud slabší. V porovnání s ostatními EV je ale stále to nejlepší, co je na trhu (odhlédnu-li od malého bezvýznamného plus, které u mě KIA historicky má). Povšimněte si nicméně, že jsem v původním příspěvku zmínil spíše povzdechnutí nad prostorem než kategorickou diskvalifikaci e-Nira.
Tím chci říct, že mé potřeby se nijak nemění, stále budou dva vozy, jedno městské přibližovadlo, druhé na delší trasy, jako např. služební cesty apod. – jen bych byl rád, aby obě auta byly EV, to je celé :-). S dojezdem 400+ si už mohu dovolit využívat EV i při práci.
Podívejte se na video, srovnání Niro- Kona
Podívejte se na video, srovnání Niro- Kona https://youtu.be/ETR3bSoxnNY.
Já koupil Konu, zdála se mi šmrncovnější. Niro mě nepřesvědčilo, je o kousek větší.
A také mám ceeda SW 2013 v plné výbavě a na LPG, proto si ho nechám.
Viděl jsem už řadu srovnání, ale toto konkrétní ne.
Viděl jsem už řadu srovnání, ale toto konkrétní ne. Díky za něj. I tak ovšem musím konstatovat, že bych se i v tento moment rozhodl pro e-Niro oproti Koně. Mně se zkrátka design Hyundaie nikdy dvakrát nelíbil, ať už šlo o „souboj“ Sorento-Santafe, Ceed-i30 nebo v tomto případě Niro-Kona (na obranu Hyundaie ovšem musím uvést, že ix35/Tuscon se mi líbil víc než Sportage). Předchozí generace SantaFe vypadala hezky, ale stávající nová mě nechává zcela chladným.
Toho Ceeda mám rovněž v plné výbavě, patrně jsme ho kupovali ve stejnou dobu (a tedy i s ultralákavou nabídkou servisu na 7 let zdarma, které s radostí využívám dodnes :-)). Jenže kdykoliv do něj teď usednu, není to už ono – elektro mě změnilo.
A co kona nevadí Vám ten středový panel ? Spalovací verze
A co kona nevadí Vám ten středový panel ? Spalovací verze ho nemá. A mohu se zeptat jakou máte kapacitu baterie a hmotnosti na nápravy? Jsou na štítku u dveří ridiče.
děkuji
my to máme stejně, rok i3 jako druhé auto do rodiny a
my to máme stejně, rok i3 jako druhé auto do rodiny a jelikož se na město a okolí náramně osvědčilo, tak nakažen EV virem bych vyměnil 530d Touring za EV ale není jaksi za co
iX3 a TMY v nedohlednu 🙁
jen tak mimochodem / vidím,že máte v záhlaví uvedenou
jen tak mimochodem / vidím,že máte v záhlaví uvedenou nějakou vazbu na ecotaxiolomouc: včera odpoledne jsem se zastavoval na nabíječce McDonald Olomouc a nabíjel tam Ecotaxik – bílomodrý Ionic. Dle info z displaye nabíječky přijel nabíjet s 90%, za dvě minuty měl 94% a nabíjení se vyplo, ovšem auto na nabíječce stálo připojené už před mým příjezdem a když jsem odjížděl (po cca 25-ti minutách), tak tam stále připojené ještě stálo a řidič nikde….
Jo většinou se zaměstnanci musí pořád kopat do zadku,
Jo většinou se zaměstnanci musí pořád kopat do zadku, vztah k EV má jen majitel.
Ne, vztah k ev ma kazdy normalni clovek, ktery se v nem sveze.
Ne, vztah k ev ma kazdy normalni clovek, ktery se v nem sveze. U nas ve firme chteji ev uplne vsichni, dokonce jsou nekteri ochotni si zajistit v miste bydliste garaz s elektrinou aby meli pres noc kde nabijet.
Jste malá firma a silné ovlivňujete zaměstnance. Ve
Jste malá firma a silné ovlivňujete zaměstnance. Ve velkých firmách prakticky nikdo EV nechce. Tam je standard diesel za 650 tis. Podívejte se v jakém stavu odevzdávají lidé elektroauta po půjčení v C4W, mají k tomu většinou nulový vztah.
To je krasna fabulace, ze nejak ovlivnuji zamestnance.
Treba
To je krasna fabulace, ze nejak ovlivnuji zamestnance.
Treba tim jak casto v praci chybim, protoze jsem v servisu. Uz jsem tu daval k lepsimu, jak mi jeden z nich v reakci na precteni clanku, ze Tesla hleda zamestnance pro Prazsky servis rekl “se asi prihlasim, uvidime se castejc”.
Hmmm, to je urcite ovlivnuje aby touzili po ev…
Ne. Proste jsem jednomu z nich, ktery to chtel koupil Ioniqa, ostatni se svezli a uz ho chteji taky.
Když má majitel l elektroauta tak to ovlivňuje samo o
Když má majitel l elektroauta tak to ovlivňuje samo o sobě. Mým zaměstnanců by se to taky líbilo ale mají smůlu, proč jim dávám 120000 na dopravu a ať si koupí co uznají za vhodné. Koukám vy máte ale smulu s těma autama, s tím Audi jste taky byl pořád servisu. Holt jim s těmi nájezdy dáváte pořádně zabrat.
To si me asi pletete. Audi jsem nikdy nemel.
To si me asi pletete. Audi jsem nikdy nemel.
měl jsem pocit, že jste do tesly přešel z Q7 možná to
měl jsem pocit, že jste do tesly přešel z Q7 možná to bylo jiné SUV. Tenkrát jste si stěžoval, že jste do toho narval šílené peníze do oprav, proto jste zvolil Teslu X.
Ne to tu psal nedavno nekdo jinej.
Ne to tu psal nedavno nekdo jinej.
To jste psal v době, kdy jste koupil TMX, ale není
To jste psal v době, kdy jste koupil TMX, ale není důležité co to bylo, prostě jste s tím byl pořád v servisu a stálo to nevím snad 150 tisíc opravy.
Tak to spis byli jednotlive pribehy nasi flotily. Tehdy jsem
Tak to spis byli jednotlive pribehy nasi flotily. Tehdy jsem daval asi nejvice k lepsimu prihodu jak se nam pridrelo u Yetiho railove cerpadlo, poslalo do nafty spony a menila se cela palivova soustava. Ve znackovem servisu za to tehdy chteli 130tis. bez DPH.
Bohužel s vaším nájezdem dnešní spalováky to prostě
Bohužel s vaším nájezdem dnešní spalováky to prostě nedají ani ty 4 roky natož více.
Proto uz je nekupujeme.
Jestli to daji elektroauta se dozvime
Proto uz je nekupujeme.
Jestli to daji elektroauta se dozvime uz brzy. Mam najeto 123tis.km
To jsem nabíjel já. Bylo na AC do 100%, aby občas proběhlo
To jsem nabíjel já. Bylo na AC do 100%, aby občas proběhlo nabití do plna. Určitě ani já, ani zaměstnanci nenabíjíme z 90 do 94%.
mohlo být kolem 15-16h a auto bylo na DC – ccs combo…
mohlo být kolem 15-16h a auto bylo na DC – ccs combo…
To by mohlo být zajímavé vysvetlení 🙂
To by mohlo být zajímavé vysvetlení 🙂
Nevim, co presne tam bylo, ale pro vysvetleni: Ioniq pri DC
Nevim, co presne tam bylo, ale pro vysvetleni: Ioniq pri DC nabijeni vypne v 94% a hlavne taky odemkne konektor, takze jiny ridic muze kabel vyndat a nabijet svoje EV.
jasně – nic se nedělo, navíc tam jsou čtyři stání a dva
jasně – nic se nedělo, navíc tam jsou čtyři stání a dva nabíjecí stojany.
Jen mi to přišlo zvláštní, že si někdo připojí auto k rychlonabíjecímu stojanu při 90-%, stojan nabíjí cca 2min. a řidič jde třeba na hodinu pryč, při tom okolo je poloprázdný parkoviště
Tak ještě jinak. Jak poznáte, kolik % bylo nabití baterie
Tak ještě jinak. Jak poznáte, kolik % bylo nabití baterie při počátku nabíjení, když jste to neviděl? Stojan vám to neukáže, vidíte jen čas nabíjení a dodané kWh.
A tvrdíte že za 2 minuty měl 94%. To je taky nesmysl. Tak rychle nenabíjí ani Ioniq na 100kW nabíječce, umí polovinu a to ještě jen okolo 50%. Při 90% už jede mnohem pomaleji.
Takže jste možná viděl druhý auto nebo kdo ví co.
Jinak tam klidně necháme auto stát i půl hodiny po nabití. Všechny naše auta DC kabel po nabití 83%-94%(Soul, Ioniq) odemknou a stojany jsou tak šikovně umístěné, že je dostupných 7 míst, ze kterých se dá nabíjet DC kabelem. Takže nikoho neblokujeme.
máte pravdu, stojan to neukazuje. Ovšem vidíte na něm, že
máte pravdu, stojan to neukazuje. Ovšem vidíte na něm, že byla dodána cca 1kWh a nabíjení trvalo asi 2 min a v nádrži máte ve finále 94%…
Jinak, nikdy jsem netvrdil, že jste někoho blokoval. O kousek výše uvádím, že je tam místa dost a stojany jsou dva atd. takže z tohoto pohledu to je ok, jen jsem se podivil, proč někdo dá na rychlonabíječku téměř plně nabité auto a nechá ho tam stát tak dlouho. Když už, tak je podle mě lepší to tam píchnout na Mennekes – ten Vám to došťouchá za tu dobu do plna. To je celý
Nemusí být náhodou stisknuté tlačítko v autě pro
Nemusí být náhodou stisknuté tlačítko v autě pro odemčení konektoru při ukončení nabíjení, aby šel kabel kabel vyndat (nebo to pro DC neplatí) ?
Pro DC by to obecně platit nemělo. Jediné auto, které
Pro DC by to obecně platit nemělo. Jediné auto, které takto neprakticky zamyká DC pistoli je eGolf.
Konektor jde volne vytahnout, jakmile DC nabijeni dosahne 94%
Konektor jde volne vytahnout, jakmile DC nabijeni dosahne 94% a tim padem je nabijeni ukonceno ze strany auta.
U DC se odemkne vždy. U AC při stisknutém tlačítku Auto
U DC se odemkne vždy. U AC při stisknutém tlačítku Auto se symbolem kabelu se odemkne na minutu po ukončení nabíjení. Pak se opět zamkne.
Díky za pro mě novou informaci, že po minutě dojde opět k
Díky za pro mě novou informaci, že po minutě dojde opět k zamknutí.
Omlouvám se, ale není tomu jak píšete, když naopak není v autě stisknuté tlačítko AUTO? Já když toto tlačítko mám stisknuté (svítí kontrolka), tak po ukončení nabíjení se kabel odemkne a zůstává odemčen a lze jej odpojit (tak by to asi mělo fungovat, ale mám zase obavu z odcizení kabelu.).
Já to vidím tak, že skončíte u elektrobusu BYD
Já to vidím tak, že skončíte u elektrobusu BYD 🙂
Doufám, že vám bude prostorově vyhovovat.
Ale kuš :-). Teď ale seriózně – tuhle jsem přemýšlel,
Ale kuš :-). Teď ale seriózně – tuhle jsem přemýšlel, proč se dělají jen malá auta, sporťáky, anebo suv… proč někdo neudělá nějaké MPV nebo klasický kombík… to by byly auta pro lidi… prolezl jsem tunu nejrůznějších přehledů apod. a s šokem zjistil, že asi nejvíc se mému „ideálu“ blíží VW ID Buzz. No ale uvidíme časem, odvětví EV začínají brát konečně i velké automobilky vážně, tak třeba se dočkám :-).
Třeba Nissan e-NV200 se už k MPV docela dost blíží a s
Třeba Nissan e-NV200 se už k MPV docela dost blíží a s 60kWh baterkou u me jasná volba.
Garaž.cz Čínský autosalon elektromobily
Šanghaj autoshow:
Garaž.cz Čínský autosalon elektromobily
Šanghaj autoshow: Automobilka, která má elektromobilitu vyřešenou komplexně!
https://www.televizeseznam.cz/video/garaz/sanghaj-autoshow-automobilka-ktera-ma-elektromobilitu-vyresenou-komplexne-63914594?dop_ab=6&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=TUf5zobT5yh-201905090604&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=boxik&utm_campaing=_var
BMW i3 má režim ECO a Remote services (vzdálené ovladani
BMW i3 má režim ECO a Remote services (vzdálené ovladani přes aplikaci)od roku 2013, 3f nabíječku (11kW) od jara 2016
Hjónde 2020
A taky odveze pet pasazeru 400km daleko na jedno nabiti?
A taky odveze pet pasazeru 400km daleko na jedno nabiti?
4 pasazery a na dve nabiti 🙂 🙂 🙂
4 pasazery a na dve nabiti 🙂 🙂 🙂
No právě. 🙂
Takže otázka na CarloseEV kdy přijde BMW s
No právě. 🙂
Takže otázka na CarloseEV kdy přijde BMW s autem těchto parametrů? Dva nebo více let po Hjónde?
No pro me je to jeste horsi, i3 me na 80% cest vyhovuje a
No pro me je to jeste horsi, i3 me na 80% cest vyhovuje a nemam s nim za 8 mesicu jediny problem ale chtel bych neco s vetsim dojezdem ale: Hyundai ani Kia se me ani trochu nelibi, Nissan s novou baterii bude asi taky pruser a nad teslou stale vaham jelikoz ja opravdu potrebuju jezdit a ne resit servis.
Tak a ted babo rad 🙂 🙂
Nejsem baba, takže radit nemůžu, ale u mě byl vždycky
Nejsem baba, takže radit nemůžu, ale u mě byl vždycky vzhled až na druhým místě za praktičností resp. užitnou hodnotou. Navíc Kona ani eNiro mi vůbec nepřijdou jako ošklivá auta.
No jenze to mate jinak nez ja, pro me je dulezitej i vzhled a
No jenze to mate jinak nez ja, pro me je dulezitej i vzhled a bohuzel ani jedno z techto aut se me nelibi.
Ale treba to budu muset prekousnout jelioz uz se k nicemu co
Ale treba to budu muset prekousnout jelioz uz se k nicemu co tankuje naftu nebo benzin nechci vratti 🙂
To bude asi nějakej vir co se šíří z elktroaut. 🙂
Jinak
To bude asi nějakej vir co se šíří z elktroaut. 🙂
Jinak než, že jsme onemocněli se to nedá vysvětlit, protože jsem tu totiž ráno četl, že jsme masochisti.
tak to nás je víc 🙂 včera jsem koukal na video z
tak to nás je víc 🙂 včera jsem koukal na video z autosalonu že Šanghaje a ukazovali tam Nio ES6 a ES8, parametry a vzhled celkem fajn na to že to je Čína, ale takových (parametricky) aut se v EU jen tam nedočkáme ;(
Njn. Tak holt počkat až brambora přijde s i4.
Njn. Tak holt počkat až brambora přijde s i4.
tak já doufám že co nevidět, i4 už pilně testují
back
tak já doufám že co nevidět, i4 už pilně testují
back to Hyundai…otázka zní proč to tam nedali hned ?
A tak co si budem nalhavat, je to oproti brambore loend.
A tak co si budem nalhavat, je to oproti brambore loend. Teprve se ucej, ale ten pohon se jim povedl.
No, 5 pasažérů přes 400 km už stejně asi nedoveze, pokud
No, 5 pasažérů přes 400 km už stejně asi nedoveze, pokud by to mělo být trochu svižněji, aby pasažéři nedostali z dlouhého času ponorkovou nemoc. 🙂
Baworák to sice má od 2013, ale každou chvíli nefunkční, takže bych to (jako majitel i3) moc na světlo nevytahoval. 🙂
Fakt je, že mě při psaní toho příspěvku hned napadlo,
Fakt je, že mě při psaní toho příspěvku hned napadlo, kterej blázen by jel 400km v kuse.
Ale víte jak to je. 400km v létě normálním tempem znamená 300km v zimě svižným tempem a to už se v kuse ujet dá.
Vylepšili něco co moc nevyrábí. Hmm.
Vylepšili něco co moc nevyrábí. Hmm.
NIRO má pro EU také 3F nabíječku 11kW a ovládání přes
NIRO má pro EU také 3F nabíječku 11kW a ovládání přes mobil.
A bude možný zpětný update pro aktuální majitele?
A bude možný zpětný update pro aktuální majitele? Alespoň blue link?
Toť otázka… Všechno jde, když se chce.
Kdyby to byla jen
Toť otázka… Všechno jde, když se chce.
Kdyby to byla jen otázka přehrátí softu, myslím, že by se o tom už někde psalo. V autě musí být port na SIMku, což asi není…
Pak je otázka placení provozu (nová auta to mají asi 5 let zdarma).
Nedávno jsem byl na garančce, kde mi nahráli nový software, frimware i mapy. Kromě ale asi dvou ikon (nabíječky online, které stejně nic nezobrazí), jsou tam jen maličkosti. Mohli přidat alespoň ovládání % konce nabíjení jako má stávající Kona, ale bohužel nepřidali.
Ted bude dodaci lhuta 24 mesicu.
Ted bude dodaci lhuta 24 mesicu.
Pro mě je tohle auto symbolem dobrého elektromobilu. Dojede
Pro mě je tohle auto symbolem dobrého elektromobilu. Dojede to daleko, bude v tom vcelku pohodlí a náklady na kilometr jsou ještě nižší než u Leafa. Takže mi chybí ještě něco málo přes milion a už ho mám v garáži. 🙂
Seděl jste v tom? Je to dost malé! Jako i20.
Koupil jsem
Seděl jste v tom? Je to dost malé! Jako i20.
Koupil jsem IONIQa s tím, že až bude KONA, tak to vyměním…, ale právě pro velikost asi počkám na NIRO_EV.
Dost mi to připomíná Škodu Yeti. I na ni se dá zvyknout.
Dost mi to připomíná Škodu Yeti. I na ni se dá zvyknout. Je jasné, že Model X je oproti tomu obrovské auto, ale to je přece jen jiná kategorie. Mrzí mě, že Ioniq je i po inovaci s relativně malou baterkou, tomu kdyby dali stejnou jako je v Koně, je to úplně úžasné auto. Niro vypadá lepší a větší, ale vypadá to, že si ho ještě nějakou dobu nekoupíme.
Ta se tam holt nevejde. To by museli Ioniq celý překopat.
Ta se tam holt nevejde. To by museli Ioniq celý překopat.
Možná už je na to správný čas. Jak je vidět, o EV je
Možná už je na to správný čas. Jak je vidět, o EV je nezanedbatelný zájem a Hyundai je umí dobře, byla by škoda usnout na vavřínech.
Museli by pravděpodobně vyrobit komplet nový model od
Museli by pravděpodobně vyrobit komplet nový model od základů. To je drahé. Ioniq byl dělaný jako univerzální platforma od začátku, ale holt hustota baterií nejde tak dopředu, aby se tam vešlo 60 kWh.
Muzete si ho koupit treba v Nemecku.
Muzete si ho koupit treba v Nemecku.
Verfügbarkeit: In 12 Monaten ab Bestellung
Verfügbarkeit: In 12 Monaten ab Bestellung
Zase mi tam slibili (ze znamosti) 6tis. eur slevu. Tedy
Zase mi tam slibili (ze znamosti) 6tis. eur slevu. Tedy nejdrazsi verzi za 35tis.eur bez DPH.
Tady mi na stejne drahou Konu nabizeli (take ze znamosti) pry celou svou marzi 5%…
Viděl jsi kolik to má tlačítek? To je vyšší dívčí.
Viděl jsi kolik to má tlačítek? To je vyšší dívčí.
Jj. To je des. Stesti, ze to neni pro me, ale pro zamestnance.
Jj. To je des. Stesti, ze to neni pro me, ale pro zamestnance. 🙂
Zaměstnancům stačí Dacia na plyn. Stejně to zkurvěj.
Zaměstnancům stačí Dacia na plyn. Stejně to zkurvěj.
Mame dva Roomstery Praktiky na plyn. Po ctvrt milionech km
Mame dva Roomstery Praktiky na plyn. Po ctvrt milionech km zerou litr oleje na 600km. Ty budeme prave vyrazovat az dorazi eNira.
No vidiš a když tu Dacii po 250 tis zahodíš tak 1 Km=1Kč
No vidiš a když tu Dacii po 250 tis zahodíš tak 1 Km=1Kč
eNiro mi ušetří na palivu a servise po 250tis.km nejméně
eNiro mi ušetří na palivu a servise po 250tis.km nejméně 500tis Kč. Po odečtení dotace ho pořídíme za asi 590tis., takže za pořizovací korunu na kilometr to vyjde po 295tis.km. Jsem přesvědčen, že tou dobou stále ještě nebudou na odepsání jako ty Roomstery.
A to ty Roomstery takhle vychází jen proto, že jsou to ještě starý předkrizový kousky. Když dneska koupím Dáčii tak se těch 250tis.km ani nedožije. Jednu (Dokker) už taky máme. Například turbo jsme u ní měnili po 60tis.km.
PS: Když započítám ještě radost, kterou tím udělám zaměstnancům, tak není co řešit. 🙂
Jedna z nevýhod dotace je , že to auto nemůže používat
Jedna z nevýhod dotace je , že to auto nemůže používat zaměstnanec pro soukromé účely a to ani oficiálně když se bude danit % pořizovací ceny.
To nevadí. Tyhle auta používají jen v práci.
To nevadí. Tyhle auta používají jen v práci.
Ok ja jsem treba jen zivnostnik a mit auto jen na praci je
Ok ja jsem treba jen zivnostnik a mit auto jen na praci je dolela luxus.
Je to malé a údajná kůže je jak plast. Interiér palubky
Je to malé a údajná kůže je jak plast. Interiér palubky samý tvrdý plasty a docela smradlavé. Tedy opravdu dost. Típek, že to bude fakt problém objednat. Dodací lhůta cca 9-12 měsíců. No stejně to nechci, po tom co jsem viděl. Ale zase někteří zde jsou nadšení. Každému co jeho jest.
Ano, vyskusal som na autosalone najprv eNiro, potom Konu a
Ano, vyskusal som na autosalone najprv eNiro, potom Konu a potom znova eNiro – neda sa nic robit, treba nanho pockat. Toho miesta je tam porovnatelne s Tucsonom alebo s Sportage. Takze Ioniq vymenim za eNiro. Howgh!
Je jen škoda, že se jim nepodařilo snížit spotřebu na
Je jen škoda, že se jim nepodařilo snížit spotřebu na úroveň sesterského Hyundai, neliší se moc od nového Soulu (jen o 5%).
Ono je to eNiro prece jen o malinko vetsi, takze se ta vetsi
Ono je to eNiro prece jen o malinko vetsi, takze se ta vetsi spotreba da pochopit.
Spis doufam, ze oproti Soulu vylepsili zivotnost baterek, po tom co jsem tu cetl od modenaboye.
Občas se vyskytl problém s bateriemi v oblastech horkého
Občas se vyskytl problém s bateriemi v oblastech horkého počasí, ale nic zásadního. To co tady popisuje modenaboy je opravdu zvláštní, že to je na obou autech a hlavně mě zaráží přístup servisu (výrobce).
Tak ten pristup servisu po zkusenostech s Nissanem a vlastne
Tak ten pristup servisu po zkusenostech s Nissanem a vlastne ted uz i Teslou zase neprekvapuje me.
Me kdyz prodavali toho predvadeciho Leafa, tak mi taky tvrdili, ze baterka je jako nova, ze pry mi ji zdiagnostikuji. Pak mi dali car papiru se slovnim hodnocenim, ze je ve vyborne kondici… Pro jistotu ani jedine cislo. Doma jsem to pripojil a SOH po 10tis.km 90%…
Rapidgate, ktery se mel dat zmirnit podle PR prohlaseni Nissanu softwarovym upgradem take nemam do dnes vyreseny. Nahrali novejsi soft po cemz se nezmenilo vubec nic a od te doby krci rameny, ze udajne cekaji na vyjadreni ze zastoupeni, ktere neprichazi a asi uz nikdy neprijde.
Uvidím jak se bude můj Soul chovat, stejně chci příští
Uvidím jak se bude můj Soul chovat, stejně chci příští rok koupit (objednat) Mercedes, takže určitě nenajedu více než 80 tis. km.
A kolik mate najeto a jak je na tom baterka ted?
Mam za to, ze
A kolik mate najeto a jak je na tom baterka ted?
Mam za to, ze Kia i Hyundai pouzivaji Lipolky, ktere by meli byt odolnejsi?
No právě, obě automobilky používají cca stejnou
No právě, obě automobilky používají cca stejnou technologii. Pravda, Soul nabíjí v jakémkoli počasí maximálním možným příkonem (dle nabíjecí křivky).takže s Li-Pol je maximální spokojenost.