Hyundai je v Česku nejvyhledávanější automobilovou značkou

Hyundai je podle společnosti Quickco nejvíce vyhledávanou automobilovou značkou v České republice. Informace vychází z dat vyhledávače Google a podle zjištěných údajů byla automobilka v uplynulém roce celosvětově na třetím místě za Toyotou a BMW.

Mapa nejvyhledávanějších automobilových značek na Googlu v Evropě
foto: Quickco

Žebříček je výsledkem průzkumu společnosti Quickco, která analyzovala data z vyhledávače Google za rok 2016 ze 193 zemí světa. V úvodu zmíněné pořadí se týká počtu států, ve kterých je daná automobilka vůbec nejvyhledávanější.

V případě Hyundai šlo o celkově sedmnáct zemí, mezi nimiž jsou například Rusko, Indie, Peru, Paraguay nebo Irsko.

Nejvyhledávanější automobilové značky v jednotlivých zemích světa podle internetového vyhledávače Google (klikněte pro zvětšení)

Nejvyhledávanější automobilové značky v jednotlivých zemích světa podle internetového vyhledávače Google (klikněte pro zvětšení)
foto: Quickco

„Zájem o naši značku nás samozřejmě velmi těší. Rostoucí oblibu našich vozů u nás pravidelně potvrzují i čísla o prodejích. Minulý rok byl pro Hyundai v České republice velmi úspěšný. Jsme dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou a prodali jsme vůbec nejvíce vozů od začátku našeho působení na tuzemském trhu,“ uvedl Miloš Adámek, mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech.

tisková zpráva

9 Comments on “Hyundai je v Česku nejvyhledávanější automobilovou značkou”

  1. Hyundai i30 vyráběný v Nošovicích patří mezi
    Hyundai i30 vyráběný v Nošovicích patří mezi nejmladšími ojetinami k nejhorším. Obsadil 111 místo s více než deseti procenty vážných závad – takže naprosto chápu, proč je tato značka tak vyhledávaná na internetu, je to korejský šmejd. Oproti tomu VW Golf má vysokou spolehlivost, tot jen stručný přehled poruchovosti mladých ojetin. Takže za mě rozhodně Hyundai nekupovat

  2. Musím říci, že značka Hyundai se za posledních 10 let
    Musím říci, že značka Hyundai se za posledních 10 let určitě zlepšila, nicméně jejich celkové počiny se mi moc nezamlouvají. Už jen jejich hnusné logo, které je nepodařenou kopií Hondy. Mám z této automobilky pocit, že se snaží pouze a jen někoho pomlouvat a kopírovat.

      1. To, že Hyundai udělal pokrok je jedna věc, ale to je asi
        To, že Hyundai udělal pokrok je jedna věc, ale to je asi tak vše. Nevidím jedinou věc, kde by něco zajímavého vymyslel, stále jen kopíruje, někdy lépe, někdy hůře, ale kopíruje a to není v pořádku. Motory ? Nikdy jsem neviděl, že by jeho motor něco vyhrál, nebo byl vyjímečný. Škoda auto je již přes 25 v rukou VW a zastává v hierarchii této firmy nějakou pozici. Jsou tu firmy jako Porsche, Audi, VW, Seat a i Škoda. Hyundai má jen Kiu, pokud tedy vím. Takže je jasné, že škodovka musí držet hubu a krok a asi nikdy VW koncern neudělá to, že by škoda měla konkurovat Audi A8. Jenže Hyundai se chce pouštět do všeho a někdy třeba krutě narazí, ostatně jsou to Korejci, mají úplně jinou mentalitu. Třeba nový Hyundai Genesis, seděl jsem v něm a všechno uvnitř byli jen kopie Audi, BMW a Mercedesu, nic inovátorského, jen špatná, ALE velmi drahá kopie s jedním motorem a cenovkou 1,7 mil Kč. Pochybuji, že si klientela zvyklá na německé vozy koupí Genesis, na podobnou věc doplatil VW Phaeton. Ale třeba se mýlím…

      1. Spíš si myslím, že to, jak je která značka googlovaná
        Spíš si myslím, že to, jak je která značka googlovaná nevypovídá o tom, jak je kvalitní, oblíbená, kvalitní nebo prodávaná.
        Jediné, co mohu s jistotou říci je, že článek je tu proto, že pan Horčík dostal od Hyundaie peníze, aby měl na provoz serveru, na kterém my si můžeme vesele diskutovat.

        1. To snad neni nutne se takto navazet.
          Znacku Hyundai osobne

          To snad neni nutne se takto navazet.

          Znacku Hyundai osobne take nemusim, a to hlavne pro jejich zamindrakovanou reklamni kampan.
          Nicmene momentalne maji v nabidce jeden z nejpouzitelnejsich ev na trhu, a uz jen za to si nejaky ten prostor na tomto webu urcite zaslouzi.

Napsat komentář