Hyundai bude zavádět technologie akcelerovaných výpočtů, generativní umělé inteligence a průmyslové digitalizace napříč různými oblastmi svého podnikání.
Společnost Hyundai oznámila strategické partnerství s firmou NVIDIA, které urychlí vývoj vyspělých technologií s umělou inteligencí podporujících budoucnost mobility.
Značka Hyundai podporuje inovace strategickou integrací umělé inteligence a posouvá se tak do čela vývoje chytrých řešení pro mobilitu. Je součástí rozmanitých iniciativ v oblasti AI a prostřednictvím nového partnerství hodlá dál rozšiřovat její využití v klíčových produktech pro mobilitu, jako jsou softwarově definovaná vozidla nebo robotika, stejně jako v provozních činnostech.
Značka Hyundai bude v rámci nově uzavřené dohody využívat akcelerované výpočty a software AI Enterprise společnosti NVIDIA. Tyto technologie jí pomohou zpracovávat obrovská množství dat nezbytných pro bezpečný vývoj a trénování modelů umělé inteligence.
Hyundai bude využívat také platformu NVIDIA Omniverse k vývoji fyzických aplikací s umělou inteligencí a digitálních dvojčat pro simulaci výrobních závodů. Tato řešení budou přispívat jak ke zvyšování efektivity a kvality výroby, tak k racionalizaci nákladů.
Hyundai Motor Group bude navíc používat platformu NVIDIA Isaac pro vývoj robotů s umělou inteligencí a jejich bezpečné využívání. Obě strany budou rovněž úzce spolupracovat na vytváření prostředí pro virtuální simulace, které umožní realizovat bezpečné a spolehlivé technologie pro autonomní jízdu a robotické systémy.
zdroj: tisková zpráva
V Rakousku kompletne vyhorel spalovaci BMW v tunelu. Na obrazcich je jasne videt ze ten kram ma 4 vyfuky. Ale debilove hned pisou ze to byla Tesla. Nenavist spalovacich idiotu jim uz sezrala vsechny bunky. U BMW hori hodne casto AGR ventil a BMW uz zacal psat nemeckym zakaznikum ze je pozarni riziko s tim AGR spojene. Jak je videt, spalovaci kramy delaji svemu jmenu vsechnu cest. Proste spalovak se spaluje.
Strašně moc se těším, až mi tu umělou inteligenci někdo ukáže. Zatím lze vidět jen statistické zobecňovací algoritmy a marketing, kteřý předstírá, že vydlabaná kanoe je vesmírná loď, pardon, „soft“ vesmírná loď, protože obojí je přece dopravní prostředek.
Potěšení pro Runnera. Nějak se ti ten „Muscle car“ hroutí.
https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/other/elektromobil-mustang-poprv%C3%A9-v-historii-p%C5%99ekonal-prodeje-tradi%C4%8Dn%C3%ADho-modelu/ar-BB1rhJFy?ocid=msedgdhp&pc=EDGEESS&cvid=669f7ab902834b2ba7278c5f01164394&ei=22
„One thing I can promise, however, is that we will never make an all-electric Mustang,” added Farley, discounting the unrelated Mustang Mach-E electric SUV that shares its name.
hxxps://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/four-door-ford-mustang-super-saloon-pipeline
Zde máš přímo z úst šáfa Fordu oficiální potvrzení, že ani Ford nepovažuje Pumu Mach-E s nálepkou Mustang za Mustang, takže jakou relevanci má srovnávání rozdávaných Fordů Puma Mach-E za cenu pod náklady s prodeji Mustangu na pořadník?
Cítím s vámi. To vám opravdu neměli dělat. Takto znesvětit modlu stejným jménem nějaké elektrické šmudly. 😉
To je mi jedno, jak se co jmenuje. Ohrazuji se proti podsouvání závěrů ze srovnávání prodejů dvou produktů, které nejsou vzájemnými substituty.
Ta cílová skupina je stejná – mladší muži co chtějí oslňovat baby. Ti se rozdělují na konzervativní a progresivní.
Pokud je tím myšleno babičky v domově důchodců, tak to jedině by snad mohlo zafungovat. Ty u vnuka ocení, že si koupil rodinný crossover do kterého se jim dobře nastupuje, do kufru jim po sklopení sedaček naložíš kolečkové křeslo a žádné dálkové cesty by stejně nevydržely.
Jestli si myslel oslňování žen v reprodukčním věku, měl by sis nechat vyšetřit hladinu testosteronu, pravděpodobně ti klesla někam ke 100ng.
No já tomu nerozumím, jenom jsem to viděl ve filmu. Kluci měli Mustangy hlavně na to, že vozili mladé holky a když sešlápli plyn tak holky pištěly. V těch elektrických budou pištět určitě víc, akcelerace je větší.
Holky do těchto aut nesedají kvůli akceleraci a elektrický Ford pro teplý dědky je nezajímá, i kdyby měl akceleraci jako railgun.
Tady jeden vnouček co s Mach-E jezdí až 3000km za víkend. Celkem už 270 000km neřeší spalovací problémy:
//youtu.be/-rQkpOS6bdA?t=460
To by ho přešla sranda, kdyby byl nucený tolik kilometrů absolvovat ve spalovací verzi.
Pokud tedy někdo nechce oblbovat školačky v nějaké rachotině, tak mnohem příjemnější dopravní prostředek je EV.
//youtu.be/xe8SodlQuxk?t=1408
2 lih : Mám kolegu „šílence“ co nemá problém si na víkend zajet do Chorvatska k moři. Dříve pracoval v autobazaru a řízení ho prostě baví. Ten tisíce km jezdí zcela běžně a EV nemá (aut má několik).
Podobně jezdíval jsem pracovně smluvní dopravou („taxi“), kde ty řidiči si kupovali velké Mercedesy a Audi z Německa s cca 400 000 km na tachometru a jezdili s tím než se dostali na 1 milion km a až pak to poslali dál.
Takže ani k jednomu údaji není potřeba EV.
velka spousta majitelu standardniho Mustangu si poridila prave elektrickeho Mustanga, a je uplne fuk ze ty auta maj spolecne jen ten to jmeno Mustang, proste si to kupuji casto prave ti, co jsou brani jako kupni sila Mustangu se spalovakem
a tohle je neco co graduje u spousty lidi, ostatne staci si procist fora kdekoliv v uzavrenejsich skupinach, majitele drazsich aut tak z 90% proste zacinaji uvazovat nebo jiz maji nejake elektro na denni jezdeni, a to ze nekde v hlouby diskuzi a zumpe jako je facebook, kde vetsinou diskutuji dementi co v elektrice nikdy ani nesedeli je opacny nazor je uplne fuk, to automobilkam zadny prodeje nevytvori
na S krivce je alektromobilita aktualne nekde na prahu early adopters a early majority, a to je oblast casto nazivana jako chasm, letci to nazivaji treba bodem navratu, a za nim to jiz nejde zastavit a jede se dokonce, a bezce42 to proste dobehlo a aktualne bude okolo sebe kopat o to vic, protoze jiz v hloubi vi ze prohral 😀
jinak zvrat se predpovidal jeste pred 5 lety nekady na roky 28-30, a podle cisel to zacina vypadat ze to mozna jiz nastane 26-28, neb akcelerace baterii a nabijeni a take cena baterii tomu jdou sakra naproti
v obdobi chasm bejvaj nejvetsi propady zajmu a tedy propady prodeju, kdy se nejvice siri zpravy jak to neuspelo a jak to konci, treba u smartfonu to bylo pro Nokii jedno z nejlepsich obdobi kdys mela rekordni zisky, a vsichni vime jak rychle to pak bylo
Kolik bylo vyplaceno na dotacích pro early adopters, aby si ty smartphony koupili?
Zoufalá snaha argumentovat smartphony je až směšná, zvláště po roce, kdy byly elektromobilní plány doslova zmasakrovány a prodeje jsou zcela mimo tabulku i pro ty nejvíce pesimistické scénáře „čisté mobility“.
neni to jen o smartphopnech, ale uplne vsech technologii ktere dnes pouzivas i ty, od tech smartphonu, az treba po fotaky a televize, nebo i zasnam zvuku, obrazu a kde ceho
a ano na BEV jsou dotace, a na tamto ostatni dotace nebyli, to je pravda, a takly ropnej prumysl je nejvetsi prijemce dotaci na celem svete, a i IMF uvadi ze bez dotaci ropnemu prumyslu by celovsetove cena za paliva stopupla na djoj az trinasobek pokud by zadne dotace nebyli, tak si vyberem, ostatne jeden petrolejarsky gigant v CR dotace pobyra od CR i ted
Prosím o odkaz, kolik a komu přesně Česká republika vyplatila formou dotací na fosilní paliva z veřejných peněz. Děkuji.
Dvě otázky:
Z jakých konkrétních čísel lze vyčíst, že majitelé Mustangů si pořídili i ten elektrický crossover?
Pominu, že podíl early adopters nebyl dosažen ani omylem… Počítá se
se stejným pumpováním kradených peněz formou dotační podpory i pro early majority?
z cisel ktere uvedl na strankach primo Ford ? snaz se dohledej si na strankach Fordu jejich vykazy prodeju v USA, sak jsi prece moderni uzivatel internetu co umi vyhledavat, a pokud jsi hloupej, muzes pouzit treba jistou formu AI ktera to po polozeni dotazu vyhleda a ozdrojuje za tebe
Žádný dokument s čísly kolik majitelů Mustangů si koupilo Mach-E jsem tam nenašel. Můžeš tedy, pokud sis toto tvrzení nevycucal z prstu, poslat odkaz?
Co jsem tam našel je, že z podstránky Mustang byly odstraněny všechny zmínky o Mach-E. Ta elektrická vostuda byla odeslána do zapomnění 🙂
https://www.ford.com/cars/mustang/
Žádný dokument s čísly kolik majitelů Mustangů si koupilo Mach-E jsem tam nenašel. Můžeš tedy, pokud sis toto tvrzení nevycucal z prstu, poslat odkaz?
Co jsem tam našel je, že z podstránky Mustang byly odstraněny všechny zmínky o Mach-E. Ta elektrická vostuda byla odeslána do zapomnění 🙂
hxxps://www.ford.com/cars/mustang/