Hybridy tvoří 40 % prodejů Toyoty v Evropě za první pololetí

redakce - 11 Červenec 2017

Společnost Toyota Motor Europe v první polovině roku 2017 prodala 527 000 vozidel Toyota a Lexus, což představuje 11% nárůst ve srovnání s rokem 2016. Celkový podíl skupiny na trhu vzrostl o 0,3 na 4,9 %.Také nová Toyota C-HR pomáhá japonské automobilce s růstem podílu prodaných hybridních aut

Také nová Toyota C-HR pomáhá japonské automobilce s růstem podílu prodaných hybridních aut
foto: Toyota

Prodej hybridních vozidel vzrostl meziročně na 208 300 vozů, tj. o 44 %. Hybridy nyní představují 40 % celkového prodeje TME a přesně polovinu jen v západní Evropě. K úspěchu hybridních vozů na trhu přispívá i značka Lexus - představuje v průměru 63 % celkových prodejů a 99 % prodejů v západní Evropě.

Úspěšné uvedení modelu Toyota C-HR vedlo k vynikajícímu zahájení roku 2017. V letošním roce si dosud 80 % zákazníků, kteří si koupili Toyotu C-HR, zvolilo hybridní model. Výsledky uplynulého pololetí podpořil rovněž prodej modelů Yaris Hybrid (+7 %), RAV4 Hybrid (+75 %) a nové generace modelů Hilux (+36 %) a PROACE (+223 %).

V Rusku vyráběným vozům Camry a RAV4 se podařilo udržet své vedoucí postavení v daném segmentu, a to i přes náročné podmínky na tamním trhu.

tabulka prodejů Toyota Lexus

tabulka prodejů Toyota Lexus

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady je vidět, jak je morálka evropy v žumpě, takto podporovat dodavatele aut teroristům = Toyota. Vůbec jim to nevadí, budou dál dodávat auta teroristům přes Saudy a Israel. Od Toyoty si kupují auta jen ignoranti a masoví vrazi = 99 % populace, smutné. Výmluvy, že takové prodeje zastavit nejdou, jsou lži. Tupí lidé je ještě obhajují:
goo.gl/kT0jm8

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Toyota Signs 10-Year Sponsorship Deal with the Islamic State"
goo.gl/KSmj97
Ani bych se nedivil, kdyby to nebyl vtip ale pravda.

Jedinej tupej jseš tady ty, věříš opravdu stupidním stránkám typu sputniknews a ještě tu s tím zasíráš diskuzi. Tedle tvůj poslední objev je taky fakt výživnej... Moc hezký věci tam píšou. :))))
https://www.ncscooper.com/flying-girl-caught-on-camera-in-sierra-county-video/

Dej si kodein ať se zklidníš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Morálky Toyoty potvrzena: Toyota Isis :-D
goo.gl/Bfu57C

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Japonske stranky kam lide uvadeji realnou spotrebu. VJaponsku se udava kolik auto ujede kilometru na 1 litr.
Jsou to dost impresivni cisla. A taky se podle nich pozna jak nesmyslna je ta merici Japonska norma. Jeste horsi nez evropska.
www_e-nenpi_com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrá zpráva: Škoda radikálně zlevňuje filtry pevných částic

auto.idnes.cz/filtr-pevnych-castic-0ru-/autoservis.aspx?c=A170711_005612_autoservis_fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rad bych videl verohodne srovnani stejného auta s hybridnim pohonen a stejnym motorem při opravdovem provozu ve meste ale i na dlouhe cesty. Pripada mi to jako hon na perpetuum mobile.Vzdyt musím tu nadváhu do každého kopce vytahnout aby se mi to z kopce vratila a na rovine ji tahnu s sebou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejde jen o spotřebu,ale o dynamiku jízdy při stejné spotřebě. S hybrid email reálné jezdím za 6.3 kombinovaná spotřeba ale na trasách okolo 100km se dostávám i na 5.2.Toyta Rav.Ten El motor pomáhá benzínu táhnout od nižších otáček

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toyota prius 2 generace - z ČR do Itálie přes Rakouské Alpy, ne po dálnici ale přes ty jejich pěkné vesničky - spotřeba tam a zpátky 3,9 l/100km. Které benzínové auto tohle dá?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám Kia Niro , poměrně vysoký cros over na 18 kolech spotřeba dle TP je 4,4 litru.

Ekonomická cesta v pátečním provozu Liberec-Hradec Králové
cesta tam 3,6 litru/100 Km cestou zpět to vystoupalo na celkových 4,1 (je to zpátky do kopce a musel jsem zapnout klimu bylo odpoledne 30 stupnů). Behem cesty jsem asi 4x předjížděl na kick down tj konečná rychost po předjení nějakých 125Km/h.

Opačný extrém byla cesta Liberec-Třeboň a zpět na dovolenou většinou po dálnici.
Naložený auto 4 lidi, střešní box a připojený vlek cca 300 Kg s 4 kolama na stojato, poměrně agresivní a rychlá jízda kvůli vleku jsem jel jen do 130 Km. Baterie v kopcích neustále na 25% víc se nadobila ,celou cestu běžela klima na 23 stupnů.Najeto celkem 660 Km Celková spotřeba na té trase 6,6/100 Km podotým ne nafty,ale benzínu.

Tak mi řekněte který konvenční benzín v automatu to uní

Mám vyzkoušeno, je to opravdu velmi povedený vůz.
Jen co bude čistě na baterky, určitě přibude do flotily.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ciste na dlouhe dalnicni prejezdy se hybrid temer nevyplati*, hlavni problem dalnice je odpor vzduchu, hmotnost vozidla hraje az druhe housle. Na dalnici mate vetsinou relativne malo prilezistosti k rekuperaci, na dalnici nepotrebujete casto brzdit, a v klesani vetsinou staci mirne ubrat plyn, rozdily jsou radove v decilitrech. V praxi vsak malokdo jezdi jen dalnici, vetsina lidi potrebuje jezdit i po meste a okoli. Na okreskach uz se hybrid uplatni, pribrzdeni rekuperaci je dost razantni aby vas zpomalilo do prudsich zatocin a take vam narekuperuje nejakou energii pri sjizdeni kopcu, coz je princip tohoto "perpetuum mobile". Tady ovsem hodne zalezi na konkretni okresce, kolikrat a zda vubec musite zpomalit pred zatocinou a jak je teren kopcovity. Nejvyraznejsi uspora bude samozrejme ve meste, ale tam je to zrejme, asi si jen obtizne predstavime jezdeni po meste bez brzdeni.

Tady je treba srovnani Toyoty Yaris a Yaris hybrid, je trba nahradit podtrzitka:
www_auto_cz/test-toyota-yaris-1-33-dual-vvt-i-benzin-nebo-hybrid-82778
U jinych aut nebo pri jinem provedeni testu budou samozrejme rozdily jine, ale v zasade odpovidat tomu, ze na dalnici jsou rozdily zanedbatelne, ale ve meste mohou byt velice vyrazne.

* Musite samozrejme trosku myslet a ne neustale dojizdet situace na brzdy.

I na té dálnici se uplatní, minimálně pokud se bavíme o Toyotím HSD. I při 140km/h tempomat (cca 130km/h) jedete pořád kolem 5.5l a to i s obrovským Priusem+. Reálné zkušenosti kamaráda majitele.

A o jaké nadváze konkrétně mluvíte? Hybridy (minimálně ty od Toyoty) jsou na tom s hmotností srovnatelně s diesely o automatech nemluvě. A kromě toho u vozidla, které dokáže při zpomalovaní rekuperovat energii zpět do akumulátoru namísto aby se bez užitku přeměňovala v brzdách na teplo, slouží hmotnost vozidla jako akumulátor energie. A tabulky reálných dlouhodobých spotřeb pro různá konkrétní hybridních vozidla si během chvíle vygooglujete stovky.

hybridy od toyoty jsou jedny z mala, ktere davaji opravdu i ekonomicky smysl. nemluve o eleganci jejich reseni,

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Můžeš se podívat na sprintmonitor.de
Stejný model v hybridu má opravdu o poznání menší spotřebu. Sám si myslím, že tam rezervy jsou. A že technicky lze postavit auto velikosti octavie se spotřebou 3 litry benzínu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako první nesmělý krůček to špatné není... Bodejť by takhle prodávali čisté elektromobily, ale holt nejsou kapacity baterkáren.
Elon to vykoumal se svým vertikálním monopolem asi líp...

elon vykoumal akorat tak prodej snu. toyota davno pochopila, ze tuty zatim cesta nevede.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nesmysl, to se jen toyota a další staré automobilky snaží držet spalováků co to jen půjde, aby se mohli napakovat na náhradních dílech a pravidelných servisech oleje atp. Takže budou dělat všechny možné hybridnesmysly jenom aby to oddálily a udržely poruchovost těch spalovacích krámů. Po ujetí 100000km v elektrice servisní náklady za 3x garančka 2800kč + el.en. 17000kč. Předtím Octavia 100000km 376000kč - díky již nikdy více. /Obojí značkový servis./

jak je potom mozne, ze toyota prius vede dlouhodobe statistiky spolehlivosti?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plácáš nesmysly (jako vždycky), běž se vyhajat :-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group

Newsletter