Honda představila na autosalonu v Tokiu nový elektromobil a elektroskútr
Honda není v oblasti hybridů nebo elektroaut právě úspěšná. Na letošním tokijském autosalonu představila dva nové produkty - elektromobil Sports EV a elektroskptr PCX.
Honda PCX patří mezi oblíbené skútry. Na autosalonu v Tokiu aktuálně japonský výrobce představil také plně elektrickou a hybridní verzi tohoto stroje.
foto: Honda
Elektroskútr Honda PCX Electric má mít rozměry 1923 mm délky, 745 mm šířky a 1107 mm výšky. Elektromotor si vyvinula přímo Honda a dvě vyjímatelné baterie se jmenují "Mobile Power Packs". Víc bohužel zatím nevíme.
NEPŘEHLÉDNĚTE Honda představila elektromobil a plug-in hybrid Clarity
Stejný skútr představila Honda také s hybridním (!) pohonem, který vyvinula původně pro své motorky. O tom není známo už vůbec nic, ale Honda chce údajně obě verze uvést v Asii na trh během příštího roku.
foto: Honda
foto: Honda
Koncept elektromobilu Honda Sports EV navazuje na Honda Urban EV představené na autosalonu ve Frankfurtu. Zatímco Urban EV připomínal starý Golf, Sports EV zas odkazuje k americkému muscle-car AMC Javelin.
foto: Honda
Oba koncepty elektromobilů jsou podle Hondy postaveny na stejné platformě. Honda už dříve potvrdila, že Urban EV půjde v Evropě do prodeje v roce 2019, takže výroby by se mohl dočkat i Sports EV.
Bohužel, stejně jako v případě elektroskútrů, nejsou k dispozici žádné podrobnější informace.
KTM Freeride E-XC také inovuje u nového modelu mavyšuje kapacitu akumulátoru o 50%
http://www.ktm.com/e-ride/freeride-e-xc-1/
Dle obrázků odhad. 2*aku pack do 72V/15Ah, možná ani to né(malý prostor)žádný odkládací prostor(v PCX se vleze helma) tak že majitel
bude muset mít vzadu kufr, rychlost tak 75km/h. Cena 100 tis a více.
Řešení-el.scooter který jede víc jak 50km/h(baterie z Anglie-čínský e shop, bez cla a DPH) nebo předělaný PCX 164 Yuminashi(144km/h)
a v obou variantách jste vysmátí...
100 tisíc a více za elektroskútr od Hondy katerogrie 125ccm by byla úplně snová cena. Ty výkonnější číny nejsou dnes o nic levnější, záruka 0, servis 0, kvalita zpracování příšerná, běžná je dvojstopost, destičky nelícují na kotouče, netlumící tlumiče, pořádně nesvítící světla, samovolně praskající plasty, šrouby nejspíš z másla a elektriku s BMS si člověk musí předělat sám, pokud nechce oddělat baterky po prvních pár cyklech. Po osmi letech a vlastnictví třech takových kusů a nepočítaně dalších, co mi prošly rukama, už bych raději něco, co prostě funguje.
Pěkný skútr.
Ještě technické parametry, cenu a kde se dá koupit.
Myslím pro mladé co nemají peněz na benzín nazbyt, by nabíjení doma ze zásuvky vyhovovalo.
Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 15 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...
Žádný auto, jenom další koncept.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Kontrolní otázka soudruzi, jestli pak víte proč tady u nás nikdo nedelá konverze osobních aut, nebo je ty elekrická auta taky nevyrobí ?
No protože se jim tu na to každej vysere vy tupci, kdo by si to tu taky kupoval od nás, že jo.
Nikdo u nás nedělá konverzi osobních aut na elektromobily, protože česká legislativa pro tyto případy vyžaduje novou homologaci, což stojí nějaké 2mil Kč. Co by to muselo být za konverzi osobního auta, aby se tam schoval, takový administrativní poplatek?
Pro přestavbu sériového spalováku->EV se homologace nedělá, jenom schválení změny typu pohonu o kterém rozhodují úředníci. Ale levné to taky není i když se skutečnou homologací se nedá srovnávat. Tam u osobního auta hodně na té ceně přidejte. 2M stojí jenom homologace akumulátoru.
Přesně tak, je to jenom byrokratická buzerace ochraňující stávající výrobce. Cituji EVC gorup: "RÁDI BYCHOM ZÁJEMCE UPOZORNILI, ŽE ZAKÁZKOVÉ PŘESTAVBY VOZIDEL SE RENTUJÍ POUZE OD SÉRIÍ 10 A VÍCE VOZIDEL. JEDNOTLIVÉ PŘESTAVBY JSOU Z DŮVODU VYSOKÝCH HOMOLOGAČNÍCH POPLATKŮ NERENTABILNÍ A JIŽ JE NEREALIZUJEME". Viz http://evcgroup.cz/cz/vozidla/
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
upútavky z čias socializmu - obchodný dom "vdrzku bude všeho", zábudlivým "všechno nač si vzpomeneš",
Hmmm, elektrické PCXko. To bych si nechal docela líbit. Ale když vidím ty výměnné akumulátory, tak se bojím, aby to nebyla nějaká zpotvořenina omezená na 45km/h.
Loool to auto vypada jak hovno z nutrie, dobra prace Honda!
Vandraku, kdyby to bylo alespoň ftipny, když už píšeš hovadiny.
Ale to neni vtip, ono tak fakt vypada :)
No to jsi asi nikdy neviděl hovno z nutrie, protože to vypadá úplně jinak.
Ale no ták, vy nemáte fantazii :) kdyby to bylo celé v černém a střecha ještě o něco níž, tak to tak vypadá úplně přesně.
Pak to vypadá jako jaký-koli hovno.
Chudáci Nutrie, tohle si nezaslouží. :-)
Ale jinak design je hodně individuální.
Mě se třeba hodně líbí. O proti třeba Leafů je to přímo kráska. :-)