V žebříčku nejcennějších značek světa sestaveného společností Brand Finance se změnily pozice. Na první příčce vystřídal Google společnost Apple, značka Google má cenu $109 mld. Mezi automobilkami vede Toyota.
foto: Toyota
Toyota získala 12. místo v žebříčku nejhodnotnějších značek světa, který sestavila londýnská firma Brand Finance. Ta ocenila hodnotu japonské automobilové značky na $46,25 mld. Toyota tak dosáhla nejlepšího umístění z automobilových výrobců.
Toyota je s 12. místem jedinou automobilovou značkou, která se vtěsnala do první patnáctky. Teprve na 17. místě je BMW a na 21. místě Mercedes-Benz. Volkswagen si kupodivu proti minulému roku polepšil z 56. místa na 41.
Společnost Apple si první pozici držela nepřetržitě od roku 2011, zejména díky produktům jako iPhone a iPad. V posledních letech ale začíná sláva značky Apple upadat.
Ještě před rokem byla hodnota značky Google vyčíslena „pouze“ na $88 mld. a hodnota značky Apple $145 mld. Zatímco Apple šel o čtvrtinu dolů, Google o zhruba stejná procenta stoupl.
off
Kadilak CT6
off
Kadilak CT6 plug-in
http://www.cadillac.com/future-vehicles/ct6-plug-in.html?ppc=GOOGLE_700000001298982_71700000017538761_58700001998274311_p15412777295&gclid=Cj0KEQiAzsvEBRDEluzk96e4rqABEiQAezEOoM28hkwVQyGDKBeDO-1zmSDYNN8talX5rwMp_xyWSEsaAliO8P8HAQ
Další omezený člověk, co napíše nesouvisející
Další omezený člověk, co napíše nesouvisející komentář, jen proto, aby zveřejnil svůj amatérský web…
Psát úplně mimo… Je to nutné?
Je provoz auta na elektřinu opravdu ekologičtější než
Je provoz auta na elektřinu opravdu ekologičtější než toho se spalovacím motorem?
fdrive.cz/clanky/je-provoz-elektrickeho-vozu-skutecne-ekologictejsi-nez-toho-se-spalovacim-pohonem-539
Na to, že se chlapci pasují do serveru o alternativních
Na to, že se chlapci pasují do serveru o alternativních pohonech, ví s prominutím zcela kulové. To je snad článek z roku 2005 :-(. A benzín a nafta samozřejmě prší zdarma a chytají je do kýblů před domem a lijí do spalováku. Ach jo.
Navíc maj logo z kterýho vůbec nejde poznat jejich název.
Navíc maj logo z kterýho vůbec nejde poznat jejich název. Dizajner to trošku překombinoval a podělal 😀
Nejvíc tu miluju formulaci, že elektromobil má emise
Nejvíc tu miluju formulaci, že elektromobil má emise :))))
Typická spindoktorská formulace, aby mohli dostat elektroauta na úroveň sračkometů a špinit je tak společně.
Speciálně tady Radovanovi se vždy úplně hulí ze solárů když si nabijí a pro samý CO2 není vidět přes barák, letadla nad nim ztrácej vztlak a všude padaj ptáci lapajíci po kyslíku :)))
Že se nestydíš Radovane! Co na to OSN a Kjótské protokoly? :)))
V tuhých mrazech mu samozřejmě padá ze střechy suchý led a zabíji kolemjdouci, nasledná mlha pak způsobuje zabloudění a umrznutí zoufalých sousedů :)))
A ty co neumrznou pak zákeřně zezadu dorážím neslyšným
A ty co neumrznou pak zákeřně zezadu dorážím neslyšným elektromobilem, tichým to zabijákem. Pro děti a osoby pod 150 cm pak postačí k témuž brutální elektrokolo :-))))
Nebohé důveřivce lákáš taky na dobíjení zdarma. :)))
Nebohé důveřivce lákáš taky na dobíjení zdarma. :)))
A pak jim dávám podržet vodiče s tím, že se není čeho
A pak jim dávám podržet vodiče s tím, že se není čeho bát, že to jen tak zašimrá v dlani. A páč je to zdarma, tak se to vyplatí 🙂