„Lidé obeznámení s problémem“ svěřili magazínu Bloomberg tajemství. Dan Akerson, nový šéf General Motors, se chystá v roce 2012 zdvojnásobit plánovanou výrobu hybridního auta Chevrolet Volt až na 120 000 kusů.
Zástupci GM nedávno přiznali, že jsou příjemně překvapeni zájmem amerických spotřebitelů o Chevy Volt. Auto do zásuvky má být ráznou odpovědí General Motors na hybridní auta z Japonska, především Toyotu Prius.
Chevrolet Volt, elektrické auto pro Ameriku, vjíždí do obchodů
Jak se vyrábí Chevrolet Volt – VIDEO
General Motors představí nová hybridní auta se systémem Voltec
Chevrolet Volt je proti současnému Priusu značně vyspělejší. Je možné auto nabíjet ze zásuvky a ujede 35-50 55-80 km čistě na elektřinu. Cena je však zhruba o čtvrtinu vyšší.
Přesto už tento rok bude automobilka GM zvyšovat výrobu z původních 10 000 kusů na 25 000 kusů. Potvrdil to Akerson začátkem ledna.
Nyní údajně automobilka pracuje s dodavateli na tom, aby bylo možné navýšit výrobní kapacitu také v roce 2012. Postupně chce také uvést další auta využívající hybridní pohonný systém Voltec, který najdeme i ve Voltu.
Prodeje automobilů s technologií Voltec se mají do roku 2012 ztrojnásobit. To nejspíš ve světle aktuálního zvýšení výrobních plánů nebude problém.
Bohužel, žádná konkrétní čísla o prodejních číslech Voltu zatím GM ven nepouští. Jisté je, že vyšší výroba umožní dál snižovat náklady a tím nejspíš i konečnou cenu Voltu a případných dalších (plug-in) hybridních aut.
Někdo neumí přepočítat
Někdo neumí přepočítat mile na km. Dojezd elektro je 1,6 x delší.
Svatá pravda!
Svatá pravda!