Francouzská značka uvádí DS 7 Crossback E-Tense 4×4, slibuje všechny modely elektrifikovat

Jan Horčík - 10 Říjen 2018

Nové plug-in hybridní kompaktní SUV DS 7 Crossback E-Tense 4×4 zvládne čistě na elektřinu ujet až 50 km.Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi D7 Crossback E-Tense 4×4.

Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi D7 Crossback E-Tense 4×4.
foto: DS

DS 7 Crossback E-Tense 4×4 dosahuje výkonu 300 k a točivého momentu 450 Nm, nabízí pohon všech 4 kol, dojezd ve 100% elektrickém režimu 50 km (norma WLTP) a rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalení. Počínaje modelem DS 7 Crossback budou všechny nové vozy značky DS elektrifikované.

Pod kapotou se ukrývá benzínový motor PureTech 1.6 l Euro 6.3 (200 koní/147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 k (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 koní, maximální točivý moment 450 Nm, pohon 4×4.

V plně elektrickém režimu je D7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km (cyklus WLTP, až 60 km v cyklu NEDC). Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.

Řidič má k dispozici několik režimů řízení:

„Zéro émission“ je standardní režim. Po každém nastartování totiž naskočí elektrorežim pro větší komfort řízení, tichý chod a nulové emise CO2 a škodlivin;

„Sport“ pro vyšší výkon a větší požitek z řízení;

„Hybrid“ automaticky optimalizuje výkon a spotřebu paliva. Emise CO2 jsou v průměru nižší než 50 g/km;

„4WD“ zvyšuje pohyblivost a přilnavost na vlhkém, písečném nebo zasněženém povrchu.

D7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty.

Mapa na dotykové obrazovce vozu D7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 o kapacitě 13,2 kWh a výkonu 90 kW se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.

Prostornost kabiny vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je stejná jako ve verzi se spalovacím motorem a pro co největší objem zavazadlového prostoru jsou baterie umístěné pod podlahou.

Spotřeba ve smíšeném režimu by měla dosáhnout <2,2 l/100 km. Maximální rychlost v elektrickém režimu je 135 km/h, ve spalovacím 220 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne auto za 6,5 sekundy.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ach jo.
Tak těmhle frankensteinovým obludám bude patřit příští desetiletí EU minimálně ve střední třídě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takovýhle nesmysl rasí zeměkouli víc než dvoutaktní wartburg.

Obrázek uživatele M.Krupka

Benzínový motor PureTech 1.6 l Euro 6.3 (200 koní/147 kW) je diskvalifikován pro parkování v Praze. 147kW je na 1,6 dost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

147kW spalovaku to je asi tak polovina vykonu deklarovana EV, takze asi 70 kW pokud by slo o EV. Nedavno jsem musel jezdit s pry vykonnejsim spalovakem nez moje EV a nestacil jsem se divit, jak pomalu se to vsude vleklo a hlavne rozjizdelo. Taky ty vibrace a rev motoru, jsem cekal poruchu kazdym km, ale kupodivu se to nerozsypalo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavá je informace že "Pod kapotou se ukrývá benzínový motor PureTech 1.6 spojený se dvěma elektromotory a převodovka.."

Protože bych normálně čekal že spalovák bude spojený pouze s jedním elektromotorem a druhý elektromotor je zcela samostatný, umístěný až u zadní nápravy.

Obrázek uživatele Josef

Jsou tam dva elektromotory, protože jeden občas funguje jako motorgenerátor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže zadní náprava je poháněna kardanem zepředu ? Přes mezinápravovou spojku ? Tohle bych právě u třímotorového auta vůbec nečekal

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla čelí obrovským účtům za 143 dní

finance.yahoo.com/news/tesla-faces-huge-bills-143-110001882.html

a trumpeta dalších 260Béček cla pokud se číná nedá říct ;)

OFF Elektrická SUV od MG už i v Německu na prodej, obě dvě vycházejí z jejich spalovacích variant. Kvalitou to úplně není německá prémie, ale určitě lepší než čínské Geely a spol.

Jako konkurent SUVéček od Hyudaie a Kie nevypadají vůbec špatně:
MG E 60 ZS: https://bit.ly/2IMAZEs
MG E 100: https://bit.ly/2OOS463

Obě mají 64 kWH baterie, dojezd cca 450 km. Na hybrid.cz o nich není ani 1 článek. Problém by ale byl se servisem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen poznámka.. MG už je taky pěkných pár let čínská. Ale jinak zajímavý vozítko.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Koukal jsem na fotky, volant na pravé straně. Ale předpokládám, že do DE (a EU) se bude vozit verze s volantem nalevo. Jinak, cena od cca. 700.000 není špatná. Otázka co to je zač a případné záruka a servis.

Recenze spalovací verze.
https://youtu.be/HE_ITujt4Sk

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nicméně 23. září 2016 společnost MG oznámila, že v britském Longbridge ukončuje veškerou výrobu všech automobilů a od té doby budou všechny vozy MG dováženy do Velké Británie z Číny.
Tak nevim tedy...

Cha cha cha. Přesně takhle dopadnou všichni dinosauři, skoupí je Čína a ty věhlasný značky budou nalepený na roztodivnejch krabicích všeho druhu, kvality a ceny. S původní značkou to nebude mít lautr nic společnýho :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zda se mi, ze se jedna o prevekleho Mitsubishi Outlander PHEV. Trochu nerozumim vete
...
Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 o kapacitě 13,2 kWh a výkonu 90 kW se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.
...
baterie o vykonu 90kW?
Kasicka zasuvka8A (j1772 zna 6, 13, 17A)?

Obrázek uživatele Josef

Jmenovitý výkon, který dokáže baterie podávat po nějakou stanovenou dobu. A klasická zásuvka v ČR je obvykle dělaná na 12 A (Schuko, ABB apod), jištěná 16A okruhem. Ale takové ty horší běžně zvládnou dlouhodobě max. 8 A.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol