Stránka 472

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2011 4:02:31
od zqtd-690
V sobotu 5.3. nemůžeme - jedeme všichni na motosalon do Práglu vočíhnout dodavatele. Jinak se můžeme scuknout třeba příští týden. Nejvíc mě zajímá Tvůj motor a ŘJ. Co kdyby jsme si udělali s Žabákem malý měřeníčko šaliny na Tvým přibližovadle?
ZQTDéčko.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2011 11:18:25
od gum
Jasně, to jsem si neuvědomil. Dopoledne totiž už něco mám a tak jsme pražský veletrh neřešil.

Klidně, proč ne :-) Aspoň zjistíme, co se skrývá pod kapotou.

BTW, dnes těsně před třetí, jsem viděl na Minské, skoro u Platinia, někoho na A10/70. Nebyl to některý z účastníků zdejšího fóra?

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: ned 20. bře 2011 22:24:46
od sekera
Dobrý den . Jsem dosud váhající střelec . Chtěl bych se Vás zeptat , jelikož je pro mne elektřina dar od mimozemské civilizace , zda si mohu vůbec elektroskůtr koupit ? Četl jsem Vaše diskuse a musím přiznat , že většina z toho je pro mne španělskou vesnicí . Má to pro mně nějaký smysl ? Doufám , že mi poradíte . :oops: Sekera.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2011 11:16:53
od sekera
Dobrý den. Potřeboval bych od Guma vyjádření, jak je spokojen s Clasikem? Má už s ním delší zkušenost a já mám na něj zálusk. Myslím na toho Clasica . Přeji hezký den .

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2011 13:21:11
od gum
Sekero, mám dosud najetých asi 120 km, skútr mám stále mimo domov kvůli neočekávaným změnám v možnostech ustájení. Doma bych na něm mohl jezdit častěji, takhle musím zatím futr autem a pak přesedlat na elektriku.

Každopádně, je to za ty prachy velmi dobrý stroj. Sice je to těžká kráva vzhledem k použitým baterkám, ale jede to pěkně a když odemčete omezovač, tak je to ještě lepší. Maximální dojezd jsem ještě neměl příležitost otestovat, zatím jsem ujel na jeden zátah nejvíc takových 35 km a ukazatel při maximálním zatížení byl někde v polovině. Hádám, že maximum bude někde kolem 45-50 km. Do města je to na pohodu, zrychlení je slušné a člověk zaparkuje všude aniž by nějak budil pozornost jako s benziňákem.

Pro dva lidi to teda rozhodně není, jsem rád, že se tam pohodlně vejdu sám. Stejně nevím, kam by si spolujezdec dal nohy...leda by byl gejša a měl nohy zdeformované do velikosti 5x5 cm :-)

Pokud jsi z Brna, tak se můžeme domluvit a můžeš se projet, máš-li zájem. Stejně bych řekl, že bude asi brzo nějaký sraz s mísními akumotisty, když je venku tak hezky...co vy na to, borci?

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2011 14:43:03
od Zabak
Sraz je dobrej napad ale bohuzel budu ted minimalne tri vikendy po sobe pryc z brna takze jedine se nekde sjet odpoledne v pracovni den dnes budu zkouset maximalni dojezd takze pak budu moct rici kolik mam km na bezpecny navrat :-) abych nekde nezustal vyset.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2011 14:54:34
od zqtd-690
Hoši, se mnou v nejbližší době nepočítejte. Dal jsem nové baterky do Geiger-Mullera a vyměnil filtry v M10. A houby tento rok taky nedoporučuji sbírat a jíst.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2011 16:47:10
od sekera
Ahoj. Mám možnost si vybrat Clasica s přepínačem nebo bez . Je ten přepínač tak důležitý ? Jinak jsem z Orlové a do Brna to mám trochu od ruky .Mějte se .

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 24. bře 2011 11:54:43
od gum
Přepínač má tu výhodu, že když nikam nespěcháš, tak si můžeš prodloužit dojezt nastavením na nízkou rychlost.

Je tu ovšem ta věc, že nevím, jak se to má s omezovačem u přepínačové verze. Ta bezpřepínačová má omezenou rychlost rozpojením svorek na konektoru. Když se opět spojíš (dvě ze tří na správné straně), tak se omezovač odpojí.

Je však dost možné, že přepínačová verze prostě omezovač nemá a přepínač je přímo vyveden na tento konektor, což by i odpovídalo třem jeho možným polohám. Ber to prostě tak, že u přepínačové verze je jistá šance, že nepůjde snadno omezovač odpojit...je tu však i šance, že si ho odpojuješ sám tím přepínačem (to by dávalo smysl, že přepínačové verze EU zakázala) a tak se s tím nebudeš muset vůbec drbat.

Asi bych se zeptal přímo p. Červinky ať to máš na 100 %.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: pon 04. dub 2011 13:01:46
od gum
Včera jsem se byl projet na Prígl (pro mimobrněnské -- Brněnská přehrada), cesta 5 km tam a 5 km zpátky ze Žabin (Žabovřesky). V podstatě celou cestu jsem jel na plný plyn, co to dá. Při cestě tam jsem se potýkal s docela silným protivětrem. Tachometrových asi 53 km/h (podle GPS v mobilu 46,8 km/h ale to musím ještě ověřit GPS navigací z auta).

Skútr jsem následně hodil na nabíječku a nechal přes noc nabíjet. Ráno se mi na měřáku ukázalo 0,43 kWh, což v případě údaje z recenze skútru o plném nabití se spotřebou na vstupu cca 2,5 kW značí vybití baterie o 17 % a tudíž teoretický dojezd 58 km plnou baterii. Samozřejmě, vzhledem k nelinearitě vybíjení bude asi výsledné číslo o něco nižší ale i tak jsem spokojen. Kdybych zanedbal ztráty na nabíječce a nabíjení baterie, tak se stejně dostaneme na dojezd 44 km což po městě stačí.

Dodám jen, že jezdím s odpojeným omezovačem a jakmile budu mít trochu času, tak provedu stejné měření na delší trase aby byly výsledky přesnější.

EDIT: Vzhledem k tomu, že baterky mají jen 35Ah, vychází to na 1680Wh. Řekněme reálná kapacita tak 1600Wh. Testovací cesta do Kuřimi (silný protivítr při cestě tam) stále na plný plyn tam a zpět celkem 24 km a spotřeba při nabíjení dle wattmetru 0,67 kWh (nahuštěná kola dost pomohla). Dostáváme se tak na 57 km dojezdu při spotřebě celé baterie. To je velmi rozumné jelikož je třeba brát v potaz že zcela zanedbávám účinnost nabíječky a tak může být dojezd o pár procent vyšší. Maximálka na rovině dle obecního radaru 52 km/h.