Formule E na Světovém ekonomickém fóru v Davosu

redakce - 24 Leden 2019

Světové ekonomické fórum v Davosu nehostí jen věhlasné ekonomy a politiky. Až do neděle 27. ledna bude ve speciální skleněné schránce k vidění poslední model závodního vozu Formule E od společnosti ABB nazvaný Gen2.Partnerství závodního vozu Gen2 a vlaků Allegra – obou výkonně vybavených strojů ve svých kategoriích – vytváří silné a symbolické zastoupení společnosti ABB v popředí ústředního tématu letošního Světového ekonomického fóra: tématu e-mobility.

Partnerství závodního vozu Gen2 a vlaků Allegra – obou výkonně vybavených strojů ve svých kategoriích – vytváří silné a symbolické zastoupení společnosti ABB v popředí ústředního tématu letošního Světového ekonomického fóra: tématu e-mobility.
foto: ABB

Formule byla do Davosu dopravena vlakem po věhlasné a ikonické švýcarské Rhétské dráze. Zvědaví kolemjdoucí se mohou na davoském nádraží pomocí informačního systému také dozvědět o závodu ABB FIA ve Formuli E, stejně jako o aktivitách společnosti ABB v oblasti e-mobility. ABB je i díky 8 500 rychlonabíjecích stanic umístěných v 70 zemích po celém světě hlavním globálním hráčem v energetické infrastruktuře.

Jednou z hlavních technologických předností vozu GEN2 je unikátní baterie, která nabízí o 90 % vyšší kapacitu, než její předchůdce (s pouhými 20 % váhy navíc). Mimochodem, Rhétská dráha, jejíž flotila vlaků Allegra využívá trakční systém společnosti ABB k překonání těch nejnáročnějších horských terénů za jakéhokoliv počasí, byla pilotním projektem ABB v oblasti e-mobility v 19. století.

Vlak si poradí i s nejnáročnějšími tratěmi na světě

Patnáct vlaků je skvěle vybavených pro provoz na trati, která překonává nejvýše položený železniční průsmyk ve výšce 2 253 metrů nad mořem. Vlaky se musí potýkat s touto extrémní tratí a jejími úzkými zákrutami a strmými stoupáními za každého ročního období. Proto potřebují nejvyšší výkon, který jim poskytuje právě trakční systém od ABB.

V roce 2019 slaví Světové ekonomické fórum pátý rok existence a vlak Allegra poháněný zařízením ABB již popáté převáží hosty fóra na jednání mezi Landquartem a Davosem. Jako součást nového konceptu mobility města Davosu slouží jeden z vlaků ABB Allegra, který přepravuje účastníky v průběhu týdne mezi stanicemi Davos Dorf a Davos Platz se samostatnou zastávkou přímo před kongresovým centrem.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

taj někdo sabotuje mlaska ;)

e15.cz/zahranicni/trump-pry-nabizel-nasa-neomezene-prostredky-pokud-se-stane-prezidentem-ktery-vysle-cloveka-na-mars-1355685

Obrázek uživatele Kuk

off

Preglejkovej elektro solar samohyb. Jeden Slovák s tím chce objet Jižní Ameriku :D
https://www.evovelo.com/en/index.php

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ve trech kolech vždy jedním trefíš výtluk.

Obrázek uživatele Kuk

Přesně a navíc to má vliv na stabilitu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

A dost překáží vevnitř... třeba to nejezdí tak rychle a má to kameru před zadním kolem ? :-D
Mě by spíš zajímalo proč ty loukotě jsou na zadním kole aerodynamicky po směru a na předních obráceně ?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Kuk

Díváš se špatně, pravý přední a zadní jsou stejně a jen levý je jinak. Navíc žádnou aerodynamičnost v tom nevidím a stejně půlka předních kol se točí dopředu a druhá dozadu tak je to fifty fifty tak jako tak ;)
Nejspíš jde jen o zjednodušení výroby.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tak já nevím jak to popsat, aerodynamičnost mi přijde nejpopisnější...
Ale vzhledem k pohybu kola po horizontální rovině se ta horní pohybuje 2* rychleji než vůz a ta spodní vůbec... nebo se pletu ?

p.s. kdesi jsem viděl loukotě proti směru a bylo to kvůli krouťáku myslím, lépe to asi přenáší a nemá tendenci pružit ?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Komárnávrh zákona prznění češtiny - Doháje fčíl soudruzi co budeme dělat :)))

novinky.cz/domaci/495486-komuniste-v-navrhu-zakona-proti-przneni-cestiny-udelali-hrubku-hned-v-prvni-vete.html


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon