Ford restartuje své elektromobilní snahy, v roce 2020 přijde Mach 1

Jan Horčík - 23 Květen 2018

Mach 1 bude plně elektrický crossover s pohonem předních kol. Stylově odkazuje k Mustangu, konstrukčně vychází z modelu Focus.auto Ford Kuga crossover Mach 1 elektromobil

Nový elektromobil od Fordu, prozatím označovaný Mach 1, bude mít něco z Focusu, něco z Mustangu a něco z modelu Kuga.
foto: Ford

Kódové označení nově připravovaného elektromobilu značky Ford je CX430. Bude postaven na podvozku C2, podobně jako nový Ford Focus.

Ford slibuje, že dojezd jeho nového elektromobilu přesáhne 500 km na jedno nabití. Auto bude uvedeno po celém světě, odhalení se čeká příští rok.

Samotné uvedení na hlavní trhy by mělo proběhnout v roce 2020. Ford zatím žádný úspěšný elektromobil na trhu nemá (pokus jménem Ford Focus Electric nepočítáme), nicméně doma v USA se mu dobře prodávají plug-in hybridy jako Ford Fusion Energi a C-MAX Energi.

Automobilka dnes prochází významným přerodem. Významně snižuje počet svých globálních platforem - cílem je číslo pět. Ještě před deseti lety to bylo 17.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Ovšem pokud chtějí skloubit nynější elektrický Focus, pak netuším, jak chtějí prodávat auto s kufrem plným baterek. Na 120 km jim totiž dnes zabírají půlku zadního kufru, na 500 km je snad budou vozit i na zahrádce nebo na přívěsu za autem.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Jak skloubí Mustang, Focus a Kugu to mi není jasné. Anebo to bude vypadat jako Multipla.

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chudáček Fordík, plně uvěřil v nekonečnou globalizaci, a s jejím útlumem to odnese nejvíc ze všech automobilek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

proč pohon předních kol? Má to nějakou reálnou výhodu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja naivne myslel ze predni nahon je lepsi. Takze se dela hlavne proto ze neni nutna hridel k zadnim kolum? U EV tenhle problem nahradi drat, to je jasny.

Je (nebo alespon byl v dobe pred elektronickymi asistenty) o neco blbuvzdornejsi.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, že to může snadněji dělat na fosilní platformě.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter