Ford potvrdil elektromobil Mustang Mach-E, známe podobu, ceny i specifikace

Nové elektrické SUV značky Ford ponese legendární emblém divokého koně a označení Mustang Mach-E. Ford začne přijímat předobjednávky 18. listopadu, vzápětí po odhalení vozu.

Zákazníci si mohou Mustang Mach-E předobjednat uhrazením zálohy. Podrobnosti budou zveřejněny v rámci premiéry 18. listopadu.
foto: Ford

Elektromobil Ford Mustang Mach-E se ve světové premiéře představí 18. listopadu v Los Angeles. Událost bude živě přenášena na YouTube, Facebooku i Twitteru. S představením nejnovějšího člena rodiny Mustang pomůže speciální host, herec a hudebník Idris Elba.

Bezprostředně po přímém přenosu, který by měl skončit přibližně ve 3.30 SEČ, bude na webových stránkách Ford.com zahájen příjem rezervací. Konfiguraci předobjednaných vozů bude možné finalizovat příští rok, až Ford spustí příjem objednávek

Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E
foto: Mache-E Forum

Zákazníci, kteří si chtějí Mustang Mach-E předobjednat, si mohou vybrat požadovanou specifikaci, vytvořit účet Ford, zvolit preferovaného prodejce a zadat údaje o své platební kartě a kontaktní informace.

Zatímco Ford nabízí pouze nicneříkající oficiální informace, nadšencům z Mach E Forum se podařilo předčasně získat specifikace, ceny i podobu nového elektromobilu. Dojezd má být 480 km pro verzi s rozšířeným dojezdem a pohonem zadních kol. K těm původně slibovaným 600 km je to tedy trochu daleko.

Konkrétně bude nabídka vypadat takto: Edice First Edition vyjde na $59 900 před dotacemi (AWD, 19″ kola, dojezd 430 km EPA, zrychlení 0-100 km/h během asi 5 sekund). Edice Select bude stát $43 895 (dojezd 370 km,, AWD nebo RWD, 18” kola), Premium: $50 600 (480 km, AWD nebo RWD, 19” kola), California Route 1: $52 400 (480 km, AWD, 18” kola) a GT: $60 500 (380 km, zrychlení 0-100 km/h kolem 3 sekund, AWD, 20” kola).

tisková zpráva

6 Comments on “Ford potvrdil elektromobil Mustang Mach-E, známe podobu, ceny i specifikace”

  1. Čekal jsem větší paskvil. Todle vypadá obstojně. Ze zadu
    Čekal jsem větší paskvil. Todle vypadá obstojně. Ze zadu se mi to líbí, ze předu nic moc. Celkově se to stále potácí vizuálně i proporčně mezi spalovákem a elektroautem. Palubka alá Tesla, velkej monitor na vejšku z Tesly S a ventilační štěrbina přes celou palubku z Tesly M3. Milovníci čudlíků maj utrum. Z puristických interiérů a lá Tesla se stal mainstream. Parametry ujdou. Pokud to nějak zásadně nepodělaj například s nabíjením, baterkou či stupidní spotřebou, tak se to bude prodávat jak housky na krámě. Pravověrný budou mít kecy, ale maminám pro rozvoz fakanů do školy a na nákup to bude fuk. Ty chtěj SUV almary a taky je dostanou. Stejně jako zazobaný důchodci a tlusťoši co by chtěli Mustanga, ale nebaví je se soukat se přes panděro do sedanu. Černošky ani štětky tím taky nepohrdnou. Závodní almary jsou budoucnost lidstva. :D:D
    Pokud to zvýší oblibu a penetraci EV jsem pro, tedy kromě celkově nehospodárnosti konceptu SUV aut vůbec.

  2. Mustang Premium stojí bez pár korun 1 300 000,-
    Totéž v

    Mustang Premium stojí bez pár korun 1 300 000,-
    Totéž v provedení Shelby je za cenu přes 2 200 000,-.
    Tak za mne je to jasné,jak provedení karosérie a teda možnost jejího využití,tak moderní koncepce,náklady na provoz, 4×4 a bezproblémový pohyb v městech z omezením vjezdu pro kotelny na kolech je tohle autíčko splněným snem,bohužel jen pro opravdu movité řidiče.
    Ale konkurence se rozrůstá a možná již brzo ?!

  3. Tak milion bez daně na EU trhu nezní na poměry
    Tak milion bez daně na EU trhu nezní na poměry elektromobilů zas tak šíleně. Ne že bych se pro to hrnul. Sám nevím, proč věřím VW, že jejich elektromobil bude vychytaný a Fordu se bojím…když sám vím, že to v reálu bude naopak.

    1. TAk ono to jaksi nejde úplně přepočítávat 1:1, takže
      TAk ono to jaksi nejde úplně přepočítávat 1:1, takže spíš to vidím na cenu 1,3-1,5M bez DPH tj. Základní cena někde kolem 1.7M (ale to je samozřejmě odhad).

      Pokud jde o vlastní parametry, příjde mi to takový E-Tron v jiném balení takže – auto jako kráva ale dojezd v zimě 250km a méně. Snad aspoň vnitřní prostor bude lepší než u e-tron. Svoje zákazníky si to asi najde, ale v EU mít asi na růžích ustláno nebude. 1,5M za Forda asi jen tak někdo nedá.

Napsat komentář