Ford Mustang je již třetím rokem v řadě nejprodávanějším sportovním kupé na světě. I proto chystá Ford jeho hybridní a možná i čistě elektrickou verzi.
foto: Ford
Ford v loňském roce prodal ve 146 zemích světa 125 809 Mustangů ve variantách fastback a convertible. V Evropě Ford prodal v roce 2017 celkem 13 100 Mustangů.
NEPŘEHLÉDNĚTE Ford: elektrická auta do 15 let předstihnou spalovací
V průběhu letošního roku uvede značka na evropské trhy nový Mustang a speciální edici Mustang Bullit. Na 13 evropských trzích včetně Velké Británie a Španělska se Mustang prodával lépe než Porsche 911.
Největšími evropskými trhy pro Mustang byly v roce 2017 Německo (5 742), Velká Británie (2 211), Francie (942), Belgie (900) a Švédsko (512). V České republice se v roce 2017 registrovalo 252 Mustangů.
Oblíbený „pony car„ se už příští rok objeví také s hybridním pohonem. Corey Holter, marketingový manažer skupiny Ford, v rozhovoru pro The Detroit Bureau řekl, že „hybridní Mustang pomůže odemknout potenciál vozu na některých trzích“.
Výkonově se bude pohybovat na verzi V8, ale nabídne ještě vyšší kroutící moment (tedy kolem 360 kW a přes 570 Nm). Začátkem příštího desetiletí by pak měla přijít nová generace Mustangu, která by už mohla být plně elektrická.
V Evropě se od roku 2015 ke konci března 2018 prodalo 35 000 Mustangů. Letos uvede Ford na evropské trhy nový Mustang s aktualizovaným exteriérem, luxusnějším interiérem a novým 12“ digitálním přístrojovým štítem.
V nabídce pohonných jednotek nebude chybět posílený motor 5.0 V8 o výkonu 331 kW a 10stupňová samočinná převodovka. Mustang v této konfiguraci akceleruje z klidu na 100 km/h za 4,3 sekundy, má spotřebu paliva 12,1 l/100 km a emise CO2 270 g/km.
K zajímavým technickým novinkám patří podvozek MagneRide®, přepínatelné jízdní režimy nebo sportovní výfuk s aktivní klapkou. Paletu asistenčních systémů rozšiřuje předkolizní asistent s detekcí chodců a systém udržování v jízdním pruhu.
Mustanga leda tak až budou dělat i tydle autorizovný
Mustanga leda tak až budou dělat i tydle autorizovný repliky v elektrice 😉
https://revologycars.com
Mrknul jsem k nim do ceníku a nová Tesla zvítězila 🙂
Mrknul jsem k nim do ceníku a nová Tesla zvítězila 🙂
Trošku jinej svět 🙂
Trošku jinej svět 🙂
Tak Vám lidičky nevím. Včera jsme s majitelem jednoho
Tak Vám lidičky nevím. Včera jsme s majitelem jednoho červeného sdíleli chvíli stejný směr jízdy i křižovatky (oblíbená porubská víkendová červená vlna, kdy přes týden funguje perfektně ta zelená, ale přes víkend se to tak nějak podělá a každá křižovatka si svítí, jak chce) a nemyslím si, že by se chtěl zbavit „posíleného motoru 5.0 V8 o výkonu 331 kW a 10stupňové samočinné převodovky, kdy Mustang v této konfiguraci akceleruje z klidu na 100 km/h za 4,3 sekundy a má spotřebu paliva 12,1 l/100 km. Ale mohu se mýlit a třeba elektropohon ocení především ta drobná blondýnka na sedadle spolujezdce. I když pokud šlo o chemickou, nepravou blondýnku, tak majiteli vozu třeba nebude vadit ani nepravá spalovací amerika. Uvidíme.
Kdybyste cestu sdílel třeba s Jaguarem, zřejmě by vám
Kdybyste cestu sdílel třeba s Jaguarem, zřejmě by vám při tom startu z nuly neujel.
Nechápu. Je tam 50, jeli jsme oba předpisově, dalo by se
Nechápu. Je tam 50, jeli jsme oba předpisově, dalo by se říci že si spíše užíval pomalé jízdy s obdivem okolí, nakonec zůstal za mnou a odbočil dovnitř Poruby. Prostě klasická kabrioletí jízda na pohodu.
S Jaguarem už nezávodíme cestou s dětmi do školy, začal jezdit později a potkávám ho v protisměru 🙁