Ford Mustang Mach-E umí nabít 119 km za 10 minut; celkový dojezd je 600 km WLTP

redakce - 18 Květen 2020

Nejnovější zkoušky ukazují, že elektromobil Ford Mustang Mach-E s větší baterií na rychlonabíječce Ionity nabije za 10 minut na dojezd 119 km.Elektromobil Ford Mustang Mach-E

Ford pokračuje v rozšiřování nabídky domácího a veřejného nabíjení, aby svým zákazníkům co nejvíce usnadnil používání automobilů s elektrickým pohonem
foto: Ford

Nejnovější testy Fordu ukazují, že zcela nový elektrický Mustang Mach-E se na rychlonabíječce IONITY nabíjí tempem přibližně 119 km dojezdu za 10 minut. Platí to ale pouze pro prvních 10 minut od zahájení nabíjení.

Oproti předběžným počítačovým simulacím tak zkoušky v reálném světě podle Fordu přinesly výsledek lepší o 26 km, respektive téměř 30 %. Hodnota 119 km/10 min platí pro Mustang Mach-E ve variantě s pohonem zadních kol (RWD) a větší trakční baterií.

Model s pohonem všech kol (AWD) by měl dosáhnout průměrné nabíjecí rychlosti 107 km/10 min. Obě varianty pohonu, RWD i AWD, se pak nabijí z 10 na 80 % maximální kapacity baterie za 45 minut.

Se standardní baterií se bude Mustang Mach-E podle předběžných odhadů nabíjet tempem 91 km/10 min v případě pohonu zadních kol, respektive 85 km/10 min u varianty AWD. Nabití z 10 na 80 % v tomto případě potrvá 38 minut.

Celkový dojezd elektromobilu Ford Mustang Mach-E je až 600 km dle metodiky WLTP umožní zákazníkům podnikat bez obav i dlouhé cesty.

V Evropě bude majitelům Mustangu Mach-E k dispozici ekosystém Ford Charging Solutions, který v sobě integruje přístup k domácímu nabíjení i veřejným stanicím po celém kontinentu.

Začátkem letošního roku vyzval prezident Ford of Europe Stuart Rowley vlády, firmy i instituce, aby podpořily elektrifikaci rychlejším rozšiřováním veřejné nabíjecí infrastruktury. Současně se společnost zavázala do tří let vybudovat ve svých evropských areálech 1000 nabíjecích míst pro vlastní zaměstnance.

Elektrický Mustang Mach-E stojí v čele rychle expandující řady elektrifikovaných vozů Ford. Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které značka uvede na evropské trhy do konce roku 2021.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Nechapu, proc dvoumotorova verze ma mensi dojezd. Z logiky veci by mela mit dojezd vyssi, protoze 2ma motory mohou simulovat dvourychlostni prevodovku, jeden s malym prevodovym pomerem na efektivni jizdu a druhy jako pomoc, kdyz je treba vykon, jinak by byl odpojeny - tam se hodi asynchronni.

V článku se píše že 4x4 má menší baterku,asi se tam už nevešla.

Obrázek uživatele ozana

Protože nepoužívaný motor "brzdí" (není tam spojka).

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Nikoliv asynchronni (bez permanentnich magnetu). Tam brzdi jen treni lozisek.

Co třeba - u dvoumotoru nedělali optimalizaci na efektivitu jízdy, ale optimalizovali to na sílu zážitků a tedy na trakci a výkon?

---

Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, ...

To zni logicky, zvlast kdyz se jedna o Mustang. Diky.

Vypada zaujimavi. Snad neskonci iba ako vizualuzacia od VW.

Obrázek uživatele Tomáš

Už to není ani vtipný. Jsem zvedavej jak dlouho vám to vydrží.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

"Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které značka uvede na evropské trhy do konce roku 2021" To jich jako ted za roku uvedou 17 ??? No to sem teda zvědavej.

Obrázek uživatele E.M.

Už částečně uvedli. Puma mild-hybrid, Kuga, Explorer a Tourneo plug-in, Mondeo hybrid...

Obrázek uživatele M.Krupka

No musíte započítat hybridní a plug in hybridní verze. A to už není tak nereálné. Jeden motorový agregát dáte do několika různých kastlí a máte vyřešeno.

No ja sa len stále čudujem, že chlapci a dievčatá z marketingu doteraz neprišli na to, že už dávno je kopec vecí v aute na elektriku, takže mohli hlásať, že majú 100% elektrifikované vozidlá.

Nač tak složitě - stačí "vyměnit" třmen za řetěz a hned máte mild.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol