Nejnovější zkoušky ukazují, že elektromobil Ford Mustang Mach-E s větší baterií na rychlonabíječce Ionity nabije za 10 minut na dojezd 119 km.
foto: Ford
Nejnovější testy Fordu ukazují, že zcela nový elektrický Mustang Mach-E se na rychlonabíječce IONITY nabíjí tempem přibližně 119 km dojezdu za 10 minut. Platí to ale pouze pro prvních 10 minut od zahájení nabíjení.
Oproti předběžným počítačovým simulacím tak zkoušky v reálném světě podle Fordu přinesly výsledek lepší o 26 km, respektive téměř 30 %. Hodnota 119 km/10 min platí pro Mustang Mach-E ve variantě s pohonem zadních kol (RWD) a větší trakční baterií.
Model s pohonem všech kol (AWD) by měl dosáhnout průměrné nabíjecí rychlosti 107 km/10 min. Obě varianty pohonu, RWD i AWD, se pak nabijí z 10 na 80 % maximální kapacity baterie za 45 minut.
Se standardní baterií se bude Mustang Mach-E podle předběžných odhadů nabíjet tempem 91 km/10 min v případě pohonu zadních kol, respektive 85 km/10 min u varianty AWD. Nabití z 10 na 80 % v tomto případě potrvá 38 minut.
Celkový dojezd elektromobilu Ford Mustang Mach-E je až 600 km dle metodiky WLTP umožní zákazníkům podnikat bez obav i dlouhé cesty.
V Evropě bude majitelům Mustangu Mach-E k dispozici ekosystém Ford Charging Solutions, který v sobě integruje přístup k domácímu nabíjení i veřejným stanicím po celém kontinentu.
Začátkem letošního roku vyzval prezident Ford of Europe Stuart Rowley vlády, firmy i instituce, aby podpořily elektrifikaci rychlejším rozšiřováním veřejné nabíjecí infrastruktury. Současně se společnost zavázala do tří let vybudovat ve svých evropských areálech 1000 nabíjecích míst pro vlastní zaměstnance.
Elektrický Mustang Mach-E stojí v čele rychle expandující řady elektrifikovaných vozů Ford. Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které značka uvede na evropské trhy do konce roku 2021.
Nechapu, proc dvoumotorova verze ma mensi dojezd. Z logiky
Nechapu, proc dvoumotorova verze ma mensi dojezd. Z logiky veci by mela mit dojezd vyssi, protoze 2ma motory mohou simulovat dvourychlostni prevodovku, jeden s malym prevodovym pomerem na efektivni jizdu a druhy jako pomoc, kdyz je treba vykon, jinak by byl odpojeny – tam se hodi asynchronni.
Co třeba – u dvoumotoru nedělali optimalizaci na efektivitu
Co třeba – u dvoumotoru nedělali optimalizaci na efektivitu jízdy, ale optimalizovali to na sílu zážitků a tedy na trakci a výkon?
To zni logicky, zvlast kdyz se jedna o Mustang. Diky.
To zni logicky, zvlast kdyz se jedna o Mustang. Diky.
Protože nepoužívaný motor „brzdí“ (není tam spojka).
Protože nepoužívaný motor „brzdí“ (není tam spojka).
Nikoliv asynchronni (bez permanentnich magnetu). Tam brzdi jen
Nikoliv asynchronni (bez permanentnich magnetu). Tam brzdi jen treni lozisek.
V článku se píše že 4×4 má menší baterku,asi se tam
V článku se píše že 4×4 má menší baterku,asi se tam už nevešla.
Vypada zaujimavi. Snad neskonci iba ako vizualuzacia od VW.
Vypada zaujimavi. Snad neskonci iba ako vizualuzacia od VW.
Už to není ani vtipný. Jsem zvedavej jak dlouho vám to
Už to není ani vtipný. Jsem zvedavej jak dlouho vám to vydrží.
„Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které
„Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které značka uvede na evropské trhy do konce roku 2021“ To jich jako ted za roku uvedou 17 ??? No to sem teda zvědavej.
No musíte započítat hybridní a plug in hybridní verze. A
No musíte započítat hybridní a plug in hybridní verze. A to už není tak nereálné. Jeden motorový agregát dáte do několika různých kastlí a máte vyřešeno.
Nač tak složitě – stačí „vyměnit“ třmen za řetěz a
Nač tak složitě – stačí „vyměnit“ třmen za řetěz a hned máte mild.
No ja sa len stále čudujem, že chlapci a dievčatá z
No ja sa len stále čudujem, že chlapci a dievčatá z marketingu doteraz neprišli na to, že už dávno je kopec vecí v aute na elektriku, takže mohli hlásať, že majú 100% elektrifikované vozidlá.
Už částečně uvedli. Puma mild-hybrid, Kuga, Explorer a
Už částečně uvedli. Puma mild-hybrid, Kuga, Explorer a Tourneo plug-in, Mondeo hybrid…