Fisker a EV Connect spojí své síly

Automobilka podepsala exkluzivní dohodu s kalifornskou firmou EV Connect na poskytování nabíjecích řešení a kompletního servisu pro majitele vozů Fisker Karma. Společnost EV Connect by měla díky své více než 15leté praxi v tomto segmentu poskytovat zákazníkům ty nejkvalitnější služby.   

foto: Fisker Automotive

Součástí uzavřené smlouvy je i instalace nabíjecích stanic 47 prodejcům po celých a . Budoucí majitel sportovního hybridu tak bude přímo v autosalonu zasvěcen do procesu instalace a používání doma nebo na pracovištích.

„Všechno co ve Fisker děláme je zaměřeno na spokojenost zákazníků, takže jsme i dodavatele nabíjecích technologií vybírali s velkou pečlivostí. Naším cílem je poskytovat zákazníkům bezproblémové nadstandardní služby. Partnerství s firmou EV Connect zajišťuje, že lidé dostanou vysokou úroveň služeb, kterou od značky Fisker očekávají,“ řekl Martin Eulberg, viceprezident pro globální prodej a u Fisker Automotive.

Luxusní sedan Fisker Karma, jehož prodej v a Severní Americe byl znovu o půl roku odložen (již poněkolikáté, původně měl být na trhu mnohem dříve), přijde zájemce na zhruba 1,5 miliónu korun.

Za tuto cenu ovšem nový majitel získá působivě vyhlížející , který v každém zanechá velmi silný emotivní dojem. Kromě toho Karma nabízí 480 km, na stovku zrychlí za necelých šest vteřin a vypouští do ovzduší pouze 83 g na kilometr.

„Značka jako vyžaduje platformu, která sdílí stejně efektivní technologie důležité pro bezproblémové zavádění nabíjecích stanic pro Fisker Karma. Plnění objednávek, záruční servis, naše vlastní webové řešení, to je úroveň služeb, kterou od nás majitelé nové řady luxusních vozidel Fisker Karma očekávají, “ řekl Brett Hauser, ředitel společnosti EV Connect.

Napsat komentář