Podle aktuálních informací rozdělila Národní rozvojová banka v rámci programu Záruka Elektromobility od začátku spuštění výzvy již více než 100 milionů Kč na finančních příspěvcích podporujících nákup elektromobilu. Z celkového objemu financí zbývá už jen přibližně polovina (cca 1 mld. Kč). NRB zaručila již přes 2 500 úvěrů, díky kterým firmy a podnikatelé nakoupili osobní i nákladní elektromobily a dobíjecí stanice. Mezi prvními příjemci dotací jsou i klienti Raiffeisen – Leasing, kterým společnost nabízí další možnosti, jak ušetřit.
Společnost Raiffeisen – Leasing eviduje k dnešnímu dni přes 700 žádostí o zaručený úvěr
s finančním příspěvkem od NRB. Většina žadatelů žádá o financování jednoho elektromobilu, z více než 90 % se jedná o vůz Tesla. Auta většinou putují do flotil menších a středních firem. Průměrná výše úvěru na jeden vůz je téměř 600 tis. Kč.
„Raiffeisen – Leasing zaujímá přibližně 30 % trhu financování elektromobilů a jsme specialisty na dotační poradenství, zajištění zpracování a podání žádosti. Díky našim zkušenostem a bohaté praxi, jsou v podstatě všechny námi zpracované a podané žádosti v NRB schváleny,“ doplňuje Hana Kernová, vedoucí oddělení ESG a dotačního poradenství Raiffeisen – Leasing.
Elektromobil s akční úrokovou sazbou od 1,99 % p.a. a dotací až 200 tis. Kč
Nově společnost Raiffeisen – Leasing zatraktivňuje možnost získat elektromobil s dotací také úvěrem s akční úrokovou sazbou od 1,99 % p.a. pro vybrané modely s dodáním vozu do 30. září 2024. Podnikatelům a firmám se tak v kombinaci s dotací Národní rozvojové banky ve výši až 200 tis. Kč otevírá jedinečná příležitost pořídit si elektromobil za velmi atraktivních podmínek.
“Spolupráce s vybranými partnery Raiffeisen – Leasing poskytuje našim klientům příležitost získat výhody, které na českém trhu nemají konkurenci. Spojením akční úrokové sazby a dotace NRB se našim klientům nabízí možnost koupit kvalitní elektromobil za velmi atraktivních podmínek,” upřesňuje Jaroslav Kumbera, ředitel oddělení Autofinancování Raiffeisen – Leasing.
zdroj: tisková zpráva
Raiffeisen stále podniká ve fašounském russku a podporuje tak válku a vraždéní na Ukrajině. 👎👎👎🤮
Raiffeisen Bank se přes sankce chystá oživit svůj byznys v Rusku. Vypsala stovky inzerátů
https://echo24.cz/a/HskXL/zpravy-svet-raiffeisen-bank-vypsala-inzeraty-rusko-zjistil-denik-expanze
Hurá, pomohlo to dostat na trh dobrou porci elektromobilů, které za pár let potěší ty méně movitější jako ojetiny v bazaru.
Tesla má prostě nejlepší poměr cena/výkon. Kromě toho je tam velký bonus ve neustálém zlepšování asistentů a SW. Tesla je už asi proslulá svou schopností zlepšovat užitnou hodnotu vozu bez potřeby návštěvy servisu. Teď nedávno se zase posunula k lepšímu self-drivingu. Viděl jsem video a je to srovnatelné s velmi dobrým řidičem (ver. 12.5). Ještě to není na 100% samořiditelné, ale umí to věci, které se tomu už hodně přibližují (rozeznává gesta chodců), umí projet kmplikovanou křižovatku, umí sama přejet bílou čáru, pokud je překážka na cestě, rozpoznává i malá zvířata, tj. nejen lidi ap.
Tesla, kvalita ji klesla?
Tesla = TEchnicky SLAbe ?
Pitome forky stranou ale ted psal na FB nekdo ze mu v S nefunguje eMMC a ceka snad 2 mesice na opravu. Pokud ji chce rychle ma si pry zajet s autem do Drazdan. Jenze to auto diky te poruse nabiji jen do 60% nefunguji ani svetla a blinkry. No jedte s tim do Drazdan. Zda se ze servis v cesku nestiha.
Verim ze mu delsi dobu svitilo na displeji varovani at zajede do servisu. Kdyz se na to kasle, tak to tak dopadne. Me displej hlasil asi 4 mesi zavadu na 12V baterce. Tesla 3 byla jeste v zaruce a ke konci zaruky jsem si zavolal do Tesly. Poslali Tesla Ranger do prihranicniho mesta v DE kde jsme se sesli na parkovisti a baterku me vymenil. Bylo to v ramci zaruky. Ktera jina automobilka vymeni olovenou baterku po 4,9999 letech na zaruku? A hlavne u jinych automobilek baterka zdechne a nic vam predem nenahlasi.
Problémy růstu. Jeden servis na ČR už nestíhá, díky nárustu prodejů. Naštěstí mu na chvíli odlehčí Brno.