E.ON rozšířil svou síť dobíjecích stanic o další dvě rychlonabíječky

E.ON rozšířil v posledních týdnech svou síť dobíjecích stanic o dvě veřejné rychlodobíjecí stanice. Jedna funguje v Praze a druhá v Ostravě.

Aktuálně má dobíjecí síť E.ON Drive více než sedmdesátku stanic.
foto: E.ON

V Praze najdou řidiči novou dobíječku na Liberecké ulici u čerpací stanice MOL na příjezdu do Prahy (50.1226539N, 14.4771758E). Už na začátku léta přitom byla spuštěna i dobíječka na opačné straně ulice směrem z Prahy. K dispozici má dva konektory standardů CCS Combo 50kW a ChadeMO 50 kW a jeden Mennekes-Type 2 – 43 kW.

V Ostravě najdou řidiči dokonce dvě dobíjecí stanice na jednom místě. U obchodního centra Nová Karolina v Jantarové ulici (49.8301447N, 18.2843281E) mohou využít rychlodobíjecí stanici s konektory standardů CCS Combo 50kW, ChadeMO 50 kW a jeden Mennekes-Type 2 – 43kW a vedle toho je jim k dispozici i AC Stanice 2x22kW.

Dobít svůj elektromobil mohou registrovaní zákazníci v systému E.ON Drive i neregistrovaní. Těm stačí mít u sebe mobilní telefon s připojením na internet a zaplatit mohou pohodlně platební kartou.

Stanice jsou k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. Více informací o platebních podmínkách najdou uživatelé na www.eon-drive.cz.

tisková zpráva

27 Comments on “E.ON rozšířil svou síť dobíjecích stanic o další dvě rychlonabíječky”

  1. 50kW NENÍ rychlonabíječka… tak pomalou nabíječku a za
    50kW NENÍ rychlonabíječka… tak pomalou nabíječku a za takovou cenu si to stejně strčte za klobouk 😉

    Tesla má skutečné rychlonabíjení za 6 Kč, takže buď někde zdarma, nebo u Tesly, tohle je jen snaha o odrazení elektromobility…. psychopátci vládnou energiím, víme 🙂

      1. Aspon to AC. Ja mam smlouvu u Cezu 200 kc/mesicne a uz dva
        Aspon to AC. Ja mam smlouvu u Cezu 200 kc/mesicne a uz dva mesice jsem nenabil ani Wattsekundu, tady neni kde. S Teslou nechci vozit nejaky hruby naklad a s Ionem bych se nevratil. Jednou jsem vezl starsi ocelovou konstrukci v Leafu a vytekla rezava voda na sedacky. Doma bylo zle. U Ionu by to nevadilo, ma veky kufr a mam tam gumu. Ale diky pitomcum nikam nejezdim.
        Dotaz. Shanim mensi soustruh, nenabidne nekdo?

      2. Ono to stačí definovat takhle – celý západní a jižní
        Ono to stačí definovat takhle – celý západní a jižní horský a podhurský půlměsíc od Ústí nad Labem po Slavonice je na tom s dobíjením mizerně. Ono pokud není nabíječka ani v Třeboni (teď se spoléhám na mapy, dva roky jsem tam nebyl), což je dneska už v podstatě malej Krumlov (proto jsem tam dva roky nebyl), tak co čekat.. a je zcela jisté, že dokud nějaká rozumná nabíjecí infrastruktura nebude, tak BEV nebudou..dobíjet to prošení a klepáním na okna je fakt v dnešní době mimo

        1. V Třeboni už naštěstí je, ČEZ u Kauflandu. V ČEZu je
          V Třeboni už naštěstí je, ČEZ u Kauflandu. V ČEZu je vidět, že to řídí někdo s mozkem, ale v tom EONu… Jižní Čechy jsou pole neorané, ČEZ to pochopil, EON ne. A tak nám EON postavil AC sloupek v Krumlově na parkovišti K+R. Tedy sloupek pro dlouhodobé nabíjení na parkovišti pro krátkodobé parkování.

            1. Sloupek je již rok či dva na parkovišti u autobusového
              Sloupek je již rok či dva na parkovišti u autobusového nádraží, teď přibyl sloupek 2×22 kW na parkovišti P2 (pod poštou, u řeky). Zrovna tento sloupek chápu, parkuje tam spousta turistů, takže výkon 11 či 22 kW pohodlně stačí při prohlídce centra / zámku. Tím neříkám, že cestou z Budějovic na Lipensko rychlonabíječka nechybí.

      1. Clovek nemusi byt genius aby se podival na mapu a videl, kde
        Clovek nemusi byt genius aby se podival na mapu a videl, kde zadne nabijecky nejsou. Nekde se kupi a jinde chybi. Nekdo muze rikat, ze se buduji tam, kde je nejvic registrovanych EV. Ale to je hloupost, protoze lidi jezdi krizem po republice a ne jen kolem baraku. Stejne vetsina majitelu EV nabiji doma, tak ty mistni ani nepouzivaji. Ale pro jizdy na hory, na chalupy a vseobecne jezdeni je clovek odkazan na nabijecky po ceste. Treba i v mistech kde nikdo EV nevlastni. To je jako by se silnice stavely jen kde bydli motoriste a jinde by neexistovaly. Je nutne aby to delali lide, kteri s EV uz take jezdi. Kazdy planovac by mel dostat malobaterkac a ukol, dojet tam a tam. Hned by se to zmenilo. Ale co cekat od pitomcu, co sedi u stolu a koukaji na statistiky, kde je nejvic registrovanych EV.

        1. Presne tak. Jeste to pochopim u firem, ktere si nabijecky
          Presne tak. Jeste to pochopim u firem, ktere si nabijecky plati sami, ale pokud na to berou dotace, coz EON i CEZ jsou, tak by meli stavet podle nejakeho rozumneho planu a tam, kde je to nejjednodussi, muzou vycerpat dotaci a chlubit se poctem nabijecek. Jeste pochopim rozsireni poctu stojanu, ale to nehrozi, protoze kdyz CEZ i EON zpoplatnili rychlonabijeni, tak maji na kabelech pavuciny 😀 Vsichni, vcetne me, nabijime doma za 2kc za kWh, tak proc bych nabijel za 6kc.

    1. Mohu všechny potěšit, dnes jsem po rozhovoru s PRE
      Mohu všechny potěšit, dnes jsem po rozhovoru s PRE ukořistil jejuch nejnovější časopis s mapkami, kam všude umístí v rámci získané dotace z EU rychlonabíječky, 50, 70, 150 a více kW během roku 2021 a je jich fakt hodně včetně míst nepolíbených, třeba spojnice Ostrava-Olomouc v okolí D1 atp. (zde je Mošnov, Klimkovice, Šterberk nebo Valmez, ale mimo dálnici).

Napsat komentář