E.ON instaluje další 175kW rychlonabíječku, tentokrát u Rozvadova

První 175kW nabíječku otevřel E.ON v polovině minulého roku ve Vystrkově u Humpolce. Aktuálně přidává další u Rozvadova.

Ultra-fast nabíječka E.ON 175 kW na čerpací stanici MOL u Rozvadova.
foto: E.ON

Díky nové 175kW rychlonabíječce E.ON doplněné o klasickou 50kW nabíječku vznikl cestou do Německa důležitý nabíjecí bod.

Nabíjecí stanice se nachází na čerpací stanici MOL na dálnici D5. Kvůli zdržení, které podle informací od Martina Klímy, šéfa služeb mobility v E.ONu, způsobuje problematické osazování elektroměry, se spuštění stanice očekává od 1.6.2020.

Do konce června se pak začne stavět další 175kW nabíjecí stanice, a to ve Vyškově, kde už E.ON nabíječku má. E.ON chce mít do tří let 300 veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily.

vlastní

23 Comments on “E.ON instaluje další 175kW rychlonabíječku, tentokrát u Rozvadova”

    1. Pokud bude cena 6Kč za KWh na rychlonabíječi, tak je to v
      Pokud bude cena 6Kč za KWh na rychlonabíječi, tak je to v pořádku. Rychlonabíječky by měly být na hlavních tazích a používat je jen na delších cestách, kdy vám dojezd nestačí. Tam se budou používat ojediněle. A při cestě na dovolenou tu vyšší cenu překousnete. Doma, nebo na parkovištích u sídlišť by měly být pomalejší nabíječky, ale za nižší cenu, třeba za 2-3 Kč a nabíjet přes noc.

      1. Rad bych byl pred peti lety. Ted uz byto chtelo nejakou
        Rad bych byl pred peti lety. Ted uz byto chtelo nejakou konepci a nikoliv takoveto brutalne rozdilne rozmisteni nabijecich mist na dalnicich. Bydlim v Usti n.L. a tak me nabijecka v Rozvadove opravdu netesi, navic kdyz je 30km daleko, stejnym smerem, uz rok dvojice rychlonabijecek.

          1. Píšu na cestě z Prahy do Ústí n.L. není přímo na
            Píšu na cestě z Prahy do Ústí n.L. není přímo na dálnici žádný stojan. Na cestě z Prahy do Ústí n.L. mi nabíječka u Globusu v Ústí n.L. moc nepomůže 🙁 Pokud by to mělo k něčemu být, tak by měla být nabíječka např. v polovině cesty z Prahy do UL a pak na 2/3 cesty.

        1. Nejspíš si stěžuje na to, že kvůli malé baterii
          Nejspíš si stěžuje na to, že kvůli malé baterii nedojede do Drážďan nebo do Prahy.

          Cesta do Prahy je bezproblémová – směrem do Prahy je na dálnici nabíječka od ČEZu. Směrem z Prahy je v Lovosicích u Benziny také nabíječka. Zajížďka 3 minuty z dálnice. Dohormady ztráta času dejme tomu 10 minut.

          Ústí směr Drážďany – na jediné odpočívce za Ústím je nabíječka. Dále je to záležitost Německa. Opačný směr je také záležitostí Německa, protože od hranic jedete jen z kopce a pod kopcem můžete nabít s minimálním zdržením buď u ČEZu nebo EONu.

          1. Čtěte lépe, píšu z Prahy do Ústí n.L., kde přímo na
            Čtěte lépe, píšu z Prahy do Ústí n.L., kde přímo na dálnici není žádný. Je jen jeden, ale to se musí sjet z dálnice, projet Lovosicemi a na konci Lovosic je jeden stojan. Lze srovnat z cestou Praha – Plzeň, kde je 9 stojanů. To je rozhodně špatně.

    1. Nabíječky do 50 kW jsou jednoduše pro dálniční
      Nabíječky do 50 kW jsou jednoduše pro dálniční cestování pomalé. Na D5 je to vítaná lokalita a navíc velmi frekventovaná. Cena za nabíjení na 175 kW nabíječce je sice dost vysoká – s Teslou se člověk v Německu dostane často na o něco málo lepší cenu. Na Ionity je zase možné použít ChargePoint nebo další atd.

      Za Rozvadovem na dalších 100-150 km dálnic je jen velmi málo nabíjecích stanic s rychlostí nad 100 kW, takže je to velmi dobře, že ji tam postavili.

      Na D8 máš u Globusu v Ústí E.ON a přímo na dálnici MOL za Ústím nad Labem. Cestou zpět máš jeden ČEZ přímo na dálnici. Takže celkem 3 lokality. Dálnice D8 je o téměř 40 % kratší než D5, takže když máme nyní na D5 8-10 nabíjecích lokalit, tak na D8 by jich mohlo být 4-6 (při současném stavu).

      1. Tak jinak, cesta Praha – Ústí nad Labem, počet rozumně
        Tak jinak, cesta Praha – Ústí nad Labem, počet rozumně umístěných nabíjecích stojanů 50kW u dálnice 1ks. Srovnávám směr Praha – Plzeň, 9ks. To je rozhodně špatně. Přímo na dálnici D8 do Ústí n.L. není žádný.

        1. ha ha přímo na dálnici 🙂 to je úsměvné…pres 2 lety
          ha ha přímo na dálnici 🙂 to je úsměvné…pres 2 lety jsem s i3 nedojel ani do Brna a byli jsme rádi za kazdy nový stojan a ted ze nejsou přímo na dálnici…ono tam není (na D8) ani moc ČS směr UL je u Odolky a pak až Siřejovice, takže kam by jste je chtěl dát ?

                1. ted je to ekonomičtější na stávající infrastruktuře…
                  ted je to ekonomičtější na stávající infrastruktuře… až tu bude jezdit aspin 100t EV … věřím že budou i nabíjecí huby s příslušenstvím jako jinde ve světě… můj odhad je tak 2026->

      1. Elektroměry montuje ze zákona distribuční triopol ČEZ,
        Elektroměry montuje ze zákona distribuční triopol ČEZ, EON, PRE, tak co by se hoši nějak snažili, že. Kšeft neuteče, nikdo jiný to udělat nesmí, tak co.
        Jinak moje zkušenost s výměnou elektroměru u FVE – FVE jela od 9/2009, už 2/2010 vyměnili elektroměr. Času dost. Aspoň se sousedi mohli déle chodit dívat na to, jak se mi legálně odečítá mechanický elektroměr otáčením pozpátku při přetocích do sítě :-).

Napsat komentář