První 175kW nabíječku otevřel E.ON v polovině minulého roku ve Vystrkově u Humpolce. Aktuálně přidává další u Rozvadova.
foto: E.ON
Díky nové 175kW rychlonabíječce E.ON doplněné o klasickou 50kW nabíječku vznikl cestou do Německa důležitý nabíjecí bod.
Nabíjecí stanice se nachází na čerpací stanici MOL na dálnici D5. Kvůli zdržení, které podle informací od Martina Klímy, šéfa služeb mobility v E.ONu, způsobuje problematické osazování elektroměry, se spuštění stanice očekává od 1.6.2020.
Do konce června se pak začne stavět další 175kW nabíjecí stanice, a to ve Vyškově, kde už E.ON nabíječku má. E.ON chce mít do tří let 300 veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily.
EON staví, ČEZ už postavil. V Třeboni a v Prachaticích
EON staví, ČEZ už postavil. V Třeboni a v Prachaticích máme nabíječky. A DC, ne žádné ušmudlané AC sloupky. Obojí u Kauflandu. A co je nejúžasnější, jsou tam, kde je to třeba – někdo přemýšlel.
Nabíječky jsou super ale měli by zlevnit. Pro registrované
Nabíječky jsou super ale měli by zlevnit. Pro registrované uživatele
počítat 6kč za KW je zlodějina. Původní cena 3kč za kw byla akorát.
noční proud mám doma za 2kč/kw a to na mě ještě vydělají.
A když tu samou elektřinu prodávají většině
A když tu samou elektřinu prodávají většině domácností za víc jak 5 Kč, tak to zlodějina není?!
Pokud bude cena 6Kč za KWh na rychlonabíječi, tak je to v
Pokud bude cena 6Kč za KWh na rychlonabíječi, tak je to v pořádku. Rychlonabíječky by měly být na hlavních tazích a používat je jen na delších cestách, kdy vám dojezd nestačí. Tam se budou používat ojediněle. A při cestě na dovolenou tu vyšší cenu překousnete. Doma, nebo na parkovištích u sídlišť by měly být pomalejší nabíječky, ale za nižší cenu, třeba za 2-3 Kč a nabíjet přes noc.
Hele to bude koronavirus, v dubnu mi měli připojit barák a
Hele to bude koronavirus, v dubnu mi měli připojit barák a pořád čekám a čekám…prý mají moc práce jak se nesmělo měsíc nic dělat. Takhle se teď bude vymlouvat každej. :-))
Hm, parada, dvacata nabijecka na D5 a na D8 do Usti nad Labem,
Hm, parada, dvacata nabijecka na D5 a na D8 do Usti nad Labem, dalnice do Drazdan NIC, ani jedna. Opravdu paradni koncepce pokryti dalnic nabijeckami 🙁
Tyhle komentáře jsou nejlepší. Buď rád, že je něco
Tyhle komentáře jsou nejlepší. Buď rád, že je něco nového postavené, navíc ultrarychla a ještě na Rozvadově.
Rad bych byl pred peti lety. Ted uz byto chtelo nejakou
Rad bych byl pred peti lety. Ted uz byto chtelo nejakou konepci a nikoliv takoveto brutalne rozdilne rozmisteni nabijecich mist na dalnicich. Bydlim v Usti n.L. a tak me nabijecka v Rozvadove opravdu netesi, navic kdyz je 30km daleko, stejnym smerem, uz rok dvojice rychlonabijecek.
Zdravím Vás,
v UL nabíječky DC 5O kW jsou a AC
Zdravím Vás,
v UL nabíječky DC 5O kW jsou a AC také.
Když někdo jede po D8, tak cca 2 Km je v UL DC nabíječka u Globusu.
Standa
Píšu na cestě z Prahy do Ústí n.L. není přímo na
Píšu na cestě z Prahy do Ústí n.L. není přímo na dálnici žádný stojan. Na cestě z Prahy do Ústí n.L. mi nabíječka u Globusu v Ústí n.L. moc nepomůže 🙁 Pokud by to mělo k něčemu být, tak by měla být nabíječka např. v polovině cesty z Prahy do UL a pak na 2/3 cesty.
Nejspíš si stěžuje na to, že kvůli malé baterii
Nejspíš si stěžuje na to, že kvůli malé baterii nedojede do Drážďan nebo do Prahy.
Cesta do Prahy je bezproblémová – směrem do Prahy je na dálnici nabíječka od ČEZu. Směrem z Prahy je v Lovosicích u Benziny také nabíječka. Zajížďka 3 minuty z dálnice. Dohormady ztráta času dejme tomu 10 minut.
Ústí směr Drážďany – na jediné odpočívce za Ústím je nabíječka. Dále je to záležitost Německa. Opačný směr je také záležitostí Německa, protože od hranic jedete jen z kopce a pod kopcem můžete nabít s minimálním zdržením buď u ČEZu nebo EONu.
Čtěte lépe, píšu z Prahy do Ústí n.L., kde přímo na
Čtěte lépe, píšu z Prahy do Ústí n.L., kde přímo na dálnici není žádný. Je jen jeden, ale to se musí sjet z dálnice, projet Lovosicemi a na konci Lovosic je jeden stojan. Lze srovnat z cestou Praha – Plzeň, kde je 9 stojanů. To je rozhodně špatně.
D4 i D3 jsou na tom stejně, také žádná možnost
D4 i D3 jsou na tom stejně, také žádná možnost nabíjení. Jen asi 8 km od D3 v Táboře je jedna záchranná nabíječka, jinak široko daleko nic.
Nabíječky do 50 kW jsou jednoduše pro dálniční
Nabíječky do 50 kW jsou jednoduše pro dálniční cestování pomalé. Na D5 je to vítaná lokalita a navíc velmi frekventovaná. Cena za nabíjení na 175 kW nabíječce je sice dost vysoká – s Teslou se člověk v Německu dostane často na o něco málo lepší cenu. Na Ionity je zase možné použít ChargePoint nebo další atd.
Za Rozvadovem na dalších 100-150 km dálnic je jen velmi málo nabíjecích stanic s rychlostí nad 100 kW, takže je to velmi dobře, že ji tam postavili.
Na D8 máš u Globusu v Ústí E.ON a přímo na dálnici MOL za Ústím nad Labem. Cestou zpět máš jeden ČEZ přímo na dálnici. Takže celkem 3 lokality. Dálnice D8 je o téměř 40 % kratší než D5, takže když máme nyní na D5 8-10 nabíjecích lokalit, tak na D8 by jich mohlo být 4-6 (při současném stavu).
Tak jinak, cesta Praha – Ústí nad Labem, počet rozumně
Tak jinak, cesta Praha – Ústí nad Labem, počet rozumně umístěných nabíjecích stojanů 50kW u dálnice 1ks. Srovnávám směr Praha – Plzeň, 9ks. To je rozhodně špatně. Přímo na dálnici D8 do Ústí n.L. není žádný.
ha ha přímo na dálnici 🙂 to je úsměvné…pres 2 lety
ha ha přímo na dálnici 🙂 to je úsměvné…pres 2 lety jsem s i3 nedojel ani do Brna a byli jsme rádi za kazdy nový stojan a ted ze nejsou přímo na dálnici…ono tam není (na D8) ani moc ČS směr UL je u Odolky a pak až Siřejovice, takže kam by jste je chtěl dát ?
Mist je dost, staci vyuzit stavajicich exitu, aby, byla
Mist je dost, staci vyuzit stavajicich exitu, aby, byla moznost z obou smeru. Kdyz nejsou pumpy, a ja verim, ze uz dalsi nebudou, tak muzou vybudovat nabijecky a pozdeji přidat WC, obcerstveni atd.. Staci trochu premyslet 😉
to v dnešní době s dnešním počtem EV nikdo nepostaví u
to v dnešní době s dnešním počtem EV nikdo nepostaví u nás v ČR
Preci nepisu, ze to maji postavit ted. Ted maji postavit jen
Preci nepisu, ze to maji postavit ted. Ted maji postavit jen nabijeci stojany s mobilnim zachodem. Obcerstevni pozdeji, az tam bude pravidelne vice aut. Jen s tim pocitat prostorove a nechat to komerci.
ted je to ekonomičtější na stávající infrastruktuře…
ted je to ekonomičtější na stávající infrastruktuře… až tu bude jezdit aspin 100t EV … věřím že budou i nabíjecí huby s příslušenstvím jako jinde ve světě… můj odhad je tak 2026->
EON si neumí domluvit elektroměr u ČEZu? To jsou mi novinky.
EON si neumí domluvit elektroměr u ČEZu? To jsou mi novinky.
Jsou to konkurenti. V ČEZ se určitě nepřetrhnou.
Jsou to konkurenti. V ČEZ se určitě nepřetrhnou.
Elektroměry montuje ze zákona distribuční triopol ČEZ,
Elektroměry montuje ze zákona distribuční triopol ČEZ, EON, PRE, tak co by se hoši nějak snažili, že. Kšeft neuteče, nikdo jiný to udělat nesmí, tak co.
Jinak moje zkušenost s výměnou elektroměru u FVE – FVE jela od 9/2009, už 2/2010 vyměnili elektroměr. Času dost. Aspoň se sousedi mohli déle chodit dívat na to, jak se mi legálně odečítá mechanický elektroměr otáčením pozpátku při přetocích do sítě :-).