Volkswagen uvádí na trh své nové elektromobily ID.3 a ID.4 a udělá všechno proto, aby jim udělal dobrou reklamu. Například v nich nechá svézt Elona Muska.
foto: Herbert Diess
Elon Musk aktuálně zavítal do Německa, aby se sešel s tamním ministrem ekonomiky a prohlédl si stavbu Gigatovárny Berlín. Kromě toho se ale sešel také s Herbertem Diessem, šéfem koncernu Volkswagen, který mu chtěl ukázat své nové hračky.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elon Musk slibuje „kvantový“ skok v robotickém řízení
Elon Musk tak dostal možnost se projet v nových elektromobilech Volkswagen ID.3 a Volkswagen ID.4. Diess video z projížďky publikoval na svém profilu v síti LinkedIn.
Musk o řízení ID.3 prohlásil, že „na to, že nejde o sportovní auto, je to docela dobré“. Jinak se jakýmkoliv soudům vyhýbal, anebo nejsou na videu zachyceny.
Schůzka obou velikánů automobiolového průmyslu ale bezesporu nebyla jen o testovací projížďce. Dohadovali snad možnosti spolupráce? Žádné další podrobnosti ze setkání zatím ani jedna ze stran nezveřejnila.
jsou to 2 roky co šéf VW ztratil nervy a varoval před
jsou to 2 roky co šéf VW ztratil nervy a varoval před elektromobily a ohrožením autoprůmyslu… (18. října 2018 😉
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/herbert-diess-volkswagen-elektromobil.A181017_091328_automoto_fdv
S&Pí zatím NEZAŘADÍ Teslu do svého portfolija …
S&Pí zatím NEZAŘADÍ Teslu do svého portfolija … 😉
https://www.televizeseznam.cz/video/investicni-zpravodajstvi/ve-hre-je-akciova-korekce-ale-i-zmena-trendu-64092767
konec mlaskovin čajna de vo level vejš
konec mlaskovin čajna de vo level vejš ;))
https://youtu.be/WCbGwxYiWug
Řekla jedna vychcaná entita, která je světu úplně u
Řekla jedna vychcaná entita, která je světu úplně u pr.dele.
Dobře že Musk ty auta ani nechválil, ani nehanil.
Dobře že Musk ty auta ani nechválil, ani nehanil. Neutrální diplomatická pozice je na místě.
Z jeho pohledu jiste. Trochu je pochvalil.
Z jeho pohledu jiste. Trochu je pochvalil.
ty opravdu sežereš všechno, co vidíš.. neumíš číst
ty opravdu sežereš všechno, co vidíš.. neumíš číst mezi řádky…. on jen nechtěl nic říct, tak řekl jen toto naprosto nic neřikající NIC, tajtrdlíku 🙂
„na to, že nejde o sportovní auto, je to docela dobré“
Tak
„na to, že nejde o sportovní auto, je to docela dobré“
Tak to je hodně decentní diplomatická pochvala. Tak aby je neurazil.
To je fakt. Kdo ví co si myslel že jo.
To je fakt. Kdo ví co si myslel že jo.
nie!
dobrý je iba na „trojku“, slabý priemer.
aj v teórii
nie!
dobrý je iba na „trojku“, slabý priemer.
aj v teórii veľkého tresku sa mu za 3 z nočného výkonu smiali že pohorel.
No tak vidíte. I sám Musk se projel zdejšími exoty
No tak vidíte. I sám Musk se projel zdejšími exoty nenáviděným VW a pochválil ho. Já mám na tyhle věci čich. Já vím proč VW bude brzo Ev jednička.
Za 10-15 let možná.
Za 10-15 let možná.
Pokud chce Tesla prodávat v Německu nějakému širšímu
Pokud chce Tesla prodávat v Německu nějakému širšímu okruhu zákazníků potřebuje je něčím přesvědčit. Běžný němec nemá důvod kupovat jiný než německý automobil, má jich na výběr dost. Takže Gigafactory by určitě byla levnější a vyráběla levněji v čechách, na Slovensku, v Polsku. No stojí v Německu, protože jejich zaměstnanci (ano budou němečtí i jiní) budou jejich opinion leadeři. A pak je tu ještě něco a to může být společná podpora celého trhu elektromobilů. Tak proč ji nezačít u dalšího tržního hráče.Prodávat chtějí oba. 🙂
bejvávalo… a bude to stačit?
bejvávalo… a bude to stačit?
presne tak
presne tak
Německý autoprůmysl už přestává být tahounem
Německý autoprůmysl už přestává být tahounem ekonomiky…. a tak dííz se snaží hoši a holky co to dá ;))
http://www.hybrid.cz/tesla-chce-v-berline-zmenit-zpusob-jakym-se-vyrabeji-auta#comment-258933
Diess na LinkedIn: “Just to be clear: We just drove the ID.3
Diess na LinkedIn: “Just to be clear: We just drove the ID.3 and had a chat – there is no deal/cooperation in the making.“
Díky za doplnění.
Díky za doplnění.
Sice by to pro VW byla hořká pilulka, ale intenzivní
Sice by to pro VW byla hořká pilulka, ale intenzivní spolupráce s Teslou by je zase mohla dostat do hry a vydělat by na tom mohli všichni.
A k čemu by jim to bylo? Až odladí ID.3 a ID.4, tak to bude
A k čemu by jim to bylo? Až odladí ID.3 a ID.4, tak to bude použitelný elektromobil. Superchargery netřeba, nabíječky vyrostou z evropských dotací. Baterie také pořeší. Když může brát Tesla od čínského CATLu, tak proč by nemohl VW dělat něco podobného.
S čím ale Musk může překvapit, tak to je zjednodušení výroby a automatizace. Na to si standartní automobilky jen tak netroufnou.
Cekat az ostatni postavi nabijecky, cekat az ostatni vylepsi a
Cekat az ostatni postavi nabijecky, cekat az ostatni vylepsi a dodaji baterie, zadna snaha o inovaci a zlepseni vyroby a automatizace……spoluprace s Teslou ktera dela pravy opak je k nicemu a sami si s touhle strategii urcite vystaci a povede ke svetlym zitrkum 🙂
Ja si myslim ze jo. Ze v prodejich bude, minimalne v Nemecku
Ja si myslim ze jo. Ze v prodejich bude, minimalne v Nemecku VW Teslu valcovat. Jen muj osobni nazor, ten vas samozrejme respektuji. Muzu se mylit.
Jo v nemecku mozna. Stejne jako v cesku valcujou Teslu prodeje
Jo v nemecku mozna. Stejne jako v cesku valcujou Teslu prodeje eCitiga. Skoda ze nemecko je sotvna jedno procento svetove populace, takze je to kazdymu uprdele.
Vy se s tim fakt neparate. Slusne napsano.
Vy se s tim fakt neparate. Slusne napsano.
Spoluprace s Toyotou? Je to porad nejvetsi svetova automobilka
Spoluprace s Toyotou? Je to porad nejvetsi svetova automobilka a zacina taky na T. T jako Tesla nebo Tomas.