Elon Musk na svém Twitteru potvrdil, že zhruba kolem roku 2017 vážně uvažoval o prodeji Tesly Applu. Cena měla být asi $60 mld.
foto: Tesla
Spekulací o možné spolupráci nebo dokonce spojení společností Tesla a Apple se objevila celá spousta. A jak se ukazuje, nebyly nepodložené.
NEPŘEHLÉDNĚTE Mezi Tesla Motors a Apple zuří válka o zaměstnance
Poprvé Elon Musk uvažoval o prodeji Tesly Applu už kolem roku 2013, když měla firma velké potíže při rozjezdu výroby elektromobilu Tesla Model S. Díky svému starému kamarádovi Larry Pageovi (spoluzakladatel Google) měl k dispozici dohodu o prodeji. Ta ale nakonec neprošla.
Podobně uvažoval i o pár lety později, během „výrobního pekla“ u novinky Tesla Model 3. „Během nejtemnějších dní programu Model 3 jsem se ozval Timu Cookovi, abychom si promluvili o možnosti, že Apple koupí Teslu (za 1/10 současné hodnoty). Setkání ale odmítl,“ napsal aktuálně Musk na svém Twitteru.
Potvrdil tak léta spekulací. O Apple se totiž začalo hodně mluvit také v souvislosti s elektromobily a tím, že připravuje vlastní robotické auto. Program jeho vývoje během uplynulých let v Applu zažil své vzestupy i pády. Podle nejnovějších informací to ale vypadá, že stále žije.
Apple má jiný zájmy a starosti než se babrat s Teslou. Té
Apple má jiný zájmy a starosti než se babrat s Teslou. Té zbytečnost kupovst si takovej pytel problémů.
Je vidět, že ani on netušil, jak moc dá Čína a EU
Je vidět, že ani on netušil, jak moc dá Čína a EU elektromobilům přednost. I když každá z jiných důvodů.
Elon to tem joudum dal jako darecek pod stromecek. Ted si
Elon to tem joudum dal jako darecek pod stromecek. Ted si budou vsichni tlouct do hlavy a cele vanoce si rikat, „Ja blbec ze jsem to tenkrat nekoupil“. Vesele vanoce.
Jo, da se na to ale dívat i tak že Tesla byla úplně v
Jo, da se na to ale dívat i tak že Tesla byla úplně v perdeli když jí chtěl prodat. Takže Runner nebyl daleko od pravdy. Ale radujte se, radosti není nikdy dost a objektivity se tady člověk nedočká.
přesně tak, ífon toho tenkrat už měl dost, ropáci proti
přesně tak, ífon toho tenkrat už měl dost, ropáci proti němů, Sko nicmoc, Xksko mu zpizdili, samý dluhy 3jka porod nakrku, pakty s čínanem tenkrát ještě odolal, politycký protitlaky a to ho jeste cekal potapeč… Jediný co ho bavilo byly rakety
Tak ono vždycky je těžší něco stavět, budovat a
Tak ono vždycky je těžší něco stavět, budovat a vytvářet něž bourat a dělat překážky. Zvlášť, když je to neprošlapaná cesta.
Když se to ale dotyčnému podaří dotáhnout do konce, tak je v pořádku, že se mu to vyplatí nějen finančně ale i duševně. Ti ostatní jen závidí a musí jít parazitovat na někoho jiného.
no horší variantou úspěchu je cesta přes mrtvoly, jako
no horší variantou úspěchu je cesta přes mrtvoly, jako že zatim je to jen začátek dalekosahlých změn. Pokud se změní i nadvláda určitého „typu“ člověka ač je bezpochyby přemnožen, horší variantou pak bude system, fkerým tě donutí žít, páč na raketu na mars mít nebudeš. Až potom si jelito položí uotázku:
a stálo to kůva vůbec za to?? 😉 veseléé vánocééé texaskíííí
Tak Elonu Muskovi jeho život opravdu nezávidím ani
Tak Elonu Muskovi jeho život opravdu nezávidím ani náhodou. Ale když ho to baví.
von to myslel původně dobře, ale prachy ho zkazily
von to myslel původně dobře, ale prachy ho zkazily manenažerský prachy :))
offtopic: Koukám na nedávno uveřejněné předběžné
offtopic: Koukám na nedávno uveřejněné předběžné parametry Hyundai Ioniq 5 s novou e-GMP platformou a nejsem překvapen.
– 58kWh základní baterie sice asi využitelné, ale pořád je to méně než u Kony. Dojezd WLTP 450km Iq5 má být přitom vesměs stejný jako 449km u Kony. Obávám se, že v běžném provozu bude mít Kona lehce navrch.
– 73kWh příplatková baterie je dnes na rozvor 3000mm už málo. ID.4 při 2766mm umí 77kWh využitelné a koncept ID.6 má umět při rozvoru 2911mm až 104kWh / 111kWh celkově (pravda ale nejspíš ve dvou patrech jako TMS/X.
– Pozitivum vidím v tom, že už žádná menší(=nesmyslná v 2021) baterie nebude v nabídce a především pokud jim bude v reálném provozu opravdu fungovat to 15min nabíjení 60% kapacity na 800V. Na druhou stranu nejspíš bude nabíjet na 400V stejně rychle(=pomalu) jako VW/Porsche a tím pádem benefit 800V nebude v běžném provozu významný.
– AWD s 230kW je zcela v pořádku, osobně bych ocenil levnější verzi pouze RWD s 150kW, což je třeba pro mě naprosto dostatečné. Předpokládám že tato verze by měla i o něco lepší dojezd než AWD.
A je to
A je to tady…https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-autobus.A201222_213338_automoto_fdv
Elektrobusy budou povinné jééééááááááááá ted sem
Elektrobusy budou povinné jééééááááááááá ted sem o to psal, konečně :)))) byd at žije byd 😉
ps: a víte kdo je tak najednou donutil žejo 😉 sars2 vakcína1 sars2 vakcína2 sars2 vakcína3 sars2 vakcína4 sars2 vakcína5…. ;))
ANO BEV nepřesvědčila a nedostanou šanci přesvědčit,
ANO BEV nepřesvědčila a nedostanou šanci přesvědčit, že jsou lepší…bylo politicky rozhodnuto a nařízeno – velká prohra elektromobility
Tesla by byla ale bez Muska jako Apple bez Jobse. Prostě nic
Tesla by byla ale bez Muska jako Apple bez Jobse. Prostě nic moc.
no to máš recht šák proto taky šel do texasu kde sou dost
no to máš recht šák proto taky šel do texasu kde sou dost ostrý hoši, se neomezeně ochranka ozbrojuje a případně platí trest smrti pro páchatele… 😉 kafournyje teploušská dege tam by to ešče jen uokecali 😉
Jen bych chtěl připomenout, že Jobs je už 9 let po smrti a
Jen bych chtěl připomenout, že Jobs je už 9 let po smrti a Apple od té doby vyrost o 1000 %, takže ono to funguje i bez nich, když to na začátku správně rozjedou. 🙂
Jede i bez Jobse, ale už nemá ten status extrémně
Jede i bez Jobse, ale už nemá ten status extrémně inovativní firmy jako měla za Jobse. Dneska je to prostě další dobře fungujíí korporát na stabilních základech.
Status inovátora jim sebrala Tesla. Ale Tesla ještě není tam, kde byl Apple v době kdy Jobs umřel. Bez Muska by to měla Tesla moc těžké. Možná za pár let. Ale doufám, že Musk bude žít ještě hodně dlouhu. Vždyť mu ještě není ani 50.
Ale di ty brebto, jejich Armový procáky udělali za 5 let
Ale di ty brebto, jejich Armový procáky udělali za 5 let 300% skok ve výkonu na rozdíl od Intelu kterej poskočil jen o 29 %. Tak a teď vyprávě o tom že nejsou inovativní. :)))
Runnere a za dva roky vše jinak, Musk je druhý nejbohatší
Runnere a za dva roky vše jinak, Musk je druhý nejbohatší člověk na planetě a příští rok vystřídá Bezose na prvním místě. Tesla je nejhodnotnější automobilka na světě (cca 600 miliard dolarů) a podle Reuters zvažuje nákup Mercedesu (hodnota cca 70 miliard dolarů). Je jasné, že Apple udělal obrovskou chybu
To věřím, že by si Američani za fiktivní hodnotu chtěli
To věřím, že by si Američani za fiktivní hodnotu chtěli koupit reálný majetek. To se ale nestane.
To není žádná novinka, ten komediant přece usiloval o
To není žádná novinka, ten komediant přece usiloval o prodej toho letadla snad všem, kdo měl prachy – Apple, VW, šejkové…
A každý mu po seznámení se stavem Tesly přestal zvedat telefon 😀
Přizdisráči!
Přizdisráči!
Nohodou VW zájem měl, ale Musk odmítl a pro Šejky to bylo
Nohodou VW zájem měl, ale Musk odmítl a pro Šejky to bylo moc drahé tak prodali většinu akcií a místo toho narvali miliardu dolarů do bezceného Lucidu a dnes si rvou vlasy. 😀
Nohodou sou to pouze spekulace
Nohodou sou to pouze spekulace
Pro tebe určitě, protože ty považuješ každé Muskovo
Pro tebe určitě, protože ty považuješ každé Muskovo slovo za spekulaci.
ty zas troluješ každé Muskovo twítnutí za slovo bóži 😉
ty zas troluješ každé Muskovo twítnutí za slovo bóži 😉 stejně jako tu propagandu kolem..
Každé Muskovo tweetnutí je vyjádření generálního
Každé Muskovo tweetnutí je vyjádření generálního ředitele společnosti Tesla, který je ve společnosti 17 let a z toho 12 je CEO a za tu dobu vybudoval z garážovky nejhodnotnější automobilku na světě.
Kdežto každý tvůj příspěvěk je jenom další prznění Češtiny.
Takže asi tolik.
když mlask tak dlouho bojuje za svoji teslu a to všemi
když mlask tak dlouho bojuje za svoji teslu a to všemi způsoby tak jak se naučil vod jihoafrycký píky permanentně přes držku, dá se očekávat že i jeho současný twíty budou v podobným duchu mlaskaný a tudíž se jim nedá věřit 😉 jsou podujatý ale to už sem ti jednou vysvětloval :))
Přeskočeno a nečteno.
Buď piš jako člověk, nebo na mě
Přeskočeno a nečteno.
Buď piš jako člověk, nebo na mě nereaguj vůbec.
ps: ted mě napadlo že další kdo by mu mohli jít ted po
ps: ted mě napadlo že další kdo by mu mohli jít ted po krku sou šortaři. s tak enormě nadstřelenejma akcijema by jim jeho šlus ted vynesl extrabalík…
Ale oni mu jdou po krku už 10 let a zatím na tom projebali
Ale oni mu jdou po krku už 10 let a zatím na tom projebali 35 miliard dolarů a hra nekončí 🙂
10 let mu jakoby šli po krku v rozmezí $17 až $300
10 let mu jakoby šli po krku v rozmezí $17 až $300 (vykukova fáze 1 a 2 😉 Ted je situace jiná (fáze 3 😉 to když doníkovi 3Béčka vyšvihli akcije na $3.250, ted je rejžo při sešupu 10x větší 😉 a víš kde by byla tesla bez mlaska že jo?
Co je to za hloupou otázku kde by byla bez Muska? Musk tam je
Co je to za hloupou otázku kde by byla bez Muska? Musk tam je a nikam nejde.
Žádný zájem ze strany VW
Žádný zájem ze strany VW neexistoval
https://observer.com/2019/09/volkswagen-ceo-clarify-tesla-acquisition-rumor-frankfurt-motor-show/
Ne. To musí bejt Fejk News. Tohle kdybych tu napsal i jen
Ne. To musí bejt Fejk News. Tohle kdybych tu napsal i jen žertem tak mě všichni umlátí komentářema.
A zkusil jsi to?
A zkusil jsi to?
Co to je za komentář? Nechápu smysl.
Co to je za komentář? Nechápu smysl.
No to vidím.
No to vidím.