Elektromobily Kia by se mohly vyrábět v Evropě

Jan Horčík - 12 Duben 2019

Kia aktuálně představila dvě zásadní novinky v podobě elektromobilů Kia Soul EV a Kia eNiro. Výroba ale probíhá pouze v Jižní Koreji, což způsobuje problémy s dodávkami.auto elektromobil Kia eNiro

Magazín Automotive News Europe přináší zprávu, že jikohorejská značka Kia spadající pod koncern Hyundai uvažuje o výrobě elektromobilů v Evropě. Zatím jediný evropský závod značky Kia je ve slovenské Žilině.

Zásadní informaci sdělil Automotive News Europe Emilio Herrera, evropský šéf značky Kia. Potvrdil, že Kia o výrobě elektromobilů v Evropě skutečně uvažuje. Neřekl ale o které konkrétně modely by mohlo jít.

"Víme, že naši dodavatelé LG Chem a SK Innovation zvažují výrobu baterií v Maďarsku, České republice a Slovensku," řekl údajně. Pokud by se na tuto produkci podařilo v Evropě rovnou navázat výrobou elektromobilů, podle Herrery by to výrazně zjednodušilo dodávky evropským zákazníkům.

Aby se Kia vyhnula platbě pokut za zvýšené emise v rámci platných limitů , bude muset do roku 2021 prodat ročně alespoň 32 000 elektromobilů.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Jak vyřeší výroba v Evropě nedostatek baterek? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Predpokladam ze vy reseni znate.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Kuk

Na základě čeho?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Anonym123

myslím si, že výroba "iba v kórei" nie je skutočný problém. auto od objednania po dodanie na predajni trvá mesiac - keď ho vyrobia a dodajú z brazílie, alebo kde je v južnej amerike fabrika!

kia je stále o spaľovákoch!

Konečně... snad to tu opět trochu zkulturní diskuzi, bylo to už hodně na hraně a často spíš za hranou.

Jinak dnes jsem byl na garančce s IONIQem a pěkně podražili, na podzim jsem platil 2600,- a teď 4200,-

Obrázek uživatele UDA

A Nedelalo se tam neco navic? Treba vymena brzdove kapaliny. Jinak kolem 4 tis platim v Kie na Niro kde je k tomu vymena oleje.

Byla u toho navíc geometrie, to jsem jim říkal, že pokud to nemusí dělat v rámci garančky, ať to nedělají. Ale i tak by to bylo za 3600,-
Zase na druhou stranu už tam mají funkční AC Wallbox, takže jsem na cestu domů trochu sosnul.

Shodou okolností jsem byl dnes také s IONIQem na garančce (konkrétně Auto Palace Butovice) a platil jsem 3811,-.....na podzim jsem platil 1950,-

Obrázek uživatele Michelin

My byli v prosinci v Praze u Domanskeho na prvni po 15tis.km a prislo to na 3700Kc vcetne dane. S tim, ze pry rozebirali a cistili brzdy co si kolega vzpomnel.
Lada_Ion mi volal zacatkem tydne, ze byl v Budejovicich, rekl at nedelaji nic co neni potreba a platil myslim do dvou tisic.

---

Více než 100tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Přesně to bylo 1.050,- Kč (včetně DPH) i s nahráním komplet nového softu.

Obrázek uživatele Michelin

Sakra ja vedel, ze jsem tu prezdivku zmastil. A koukam, ze i cenu. :-)
Nojo. Jak jste mi volal do prace mel jsem jedno uchu u telefonu a druhy v praci...

---

Více než 100tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Důvodem, proč jsme dnes dočasně zavedli přispívání do diskuse pouze pro registrované uživatele, byl masivní spammerský útok na naše diskuse. Problém aktuálně řešíme a očekáváme, že zhruba od pondělí by mělo být i pro anonymní uživatele opět možné přispívat.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Tomáš

Aha. No ja se zaregistroval a uz to tak necham.

---

Prius PHV (2012)

Nechal bych to tak, jak to je, tj. pouze pro registrované. Kdo chce, tak ať se zaregistruje, kdo nechce, tak je to jeho rozhodnutí a jeho problém.
Kolikrát sem nepíšu už jen proto, že otevřu Hybrid, přečtu pár diskuzních příspěvků... a radši ho zase zavřu. Neříkám, že tím elektromobilní svět utrpí nenahraditelnou ztrátu, ale než číst web s urážkami a sprostotami, tak radši beze mě.

---

Nissan Leaf 24kWh, 226.000 km

Obrázek uživatele spetak

Absolutně souhlasím, bohužel, každej klik se počítá.

Jasně, i Hybrid musí z něčeho žít, proto nejsem pro absolutní zákaz reklam na webu, i když mě to občas dost otravuje shazovat pořád dokolečka stejné okno... ale všechno by to mělo mít nějakou rozumnou mez - tedy i na straně získávání klikačů za každou cenu.

---

Nissan Leaf 24kWh, 226.000 km

Prime platby ("predplatne") misto reklam? Jenze to by trh asi kapku vycistilo od pseudo webu, ktere ziji z prekladu zahranicnich clanku a jejich vlastni prinos je nula? Protoze kazdy by se dobre rozmyslel, jestli za sve penize neco dostava. A proste cipis a spol by neexhiboval na dvaceti webech (a na kazdem pod deseti ruznymi identitami), ale jen na jednom, dvou...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Agresivní reklama je svinstvo a jen to nasírá lidi. Pro to není žádná omluva.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Fíha už jste se taky dostali do hledáčku bratří Kochů? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Osobně bych to takto ponechal...

Obrázek uživatele Anonym123

rozdiel medzi našimi registrovanými menami a tými bez registrácie je vo farbe. všetci predsa potrebujeme e-mail.

Rozdíl vnímám v tom, že si tady spousta lidí v rámci úplné anonymity vyleje bez kapky soudnosti svoje mindráky.

V podstatě na všech webech, kde probíhala zcela anonymní diskuze, byla nakonec úplně zrušena, nebo podmíněna registrací, protože se to vždy nakonec promění v soutěž o to, kdo zná nejsprostější nadávky.

Podle me v tom take neni rozdil.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles WorldwideNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil